Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Haha, nee, gekkie.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh nee, maar jij bent toch vet ziek?Moet ik koffie komen brengen in een thermoskannetje?
Da's gek.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, als ik het scherm met overzicht open zie ik ze wel, maar niet als pop-up![]()
Maar is ok, kom ik straks wel even naar jou
ik heb hier een bord neergezet: Verboden voor bewolkingquote:Op donderdag 7 april 2011 10:30 schreef JJH het volgende:
Ik zie aan de horizon al voorzichtig wat bewolking opdoemen.
Helemaal gebukt of wat?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:29 schreef Pheno het volgende:
Hier zit ik buiten onder onze mini Japanse Kers
Laatste optie, op zekerquote:Op donderdag 7 april 2011 10:33 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil gaan hardlopenmaar ik twijfel of ik eerst schoenen koop en dan begin, of dat ik t eerst n paar keer op sneakertjes probeer om te kijken ofk t uberhaubt wel leuk vind
Het doet het al beter dan vorig jaar. Maar goed, het staat in een pot, ik heb geen groene vingers, dus onze tuin is niet echt het toonbeeld van groen, bomen en bloemenquote:
Dat ben ik, onderweg naar jouquote:Op donderdag 7 april 2011 10:30 schreef JJH het volgende:
Ik zie aan de horizon al voorzichtig wat bewolking opdoemen.
Ik zou het tweede doen.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:33 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil gaan hardlopenmaar ik twijfel of ik eerst schoenen koop en dan begin, of dat ik t eerst n paar keer op sneakertjes probeer om te kijken ofk t uberhaubt wel leuk vind
maar is hardlopen op sneakers niet kut?quote:
goede schoenen is wel belangrijk hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 10:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Komt wel van die kant vandaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ben ik, onderweg naar jou
Op je kut sneaken is lastiger.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar is hardlopen op sneakers niet kut?
Nou ja, meer omdat je onder een MINI kers zitquote:Op donderdag 7 april 2011 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het doet het al beter dan vorig jaar. Maar goed, het staat in een pot, ik heb geen groene vingers, dus onze tuin is niet echt het toonbeeld van groen, bomen en bloemen
operatie stofwolk is van mijquote:Op donderdag 7 april 2011 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ben ik, onderweg naar jou
onderschat me nietquote:
Ik zou goede schoenen halen, bij aktiesport heb je redelijk goede voor een euro of 50.. ik zou echt niet op gewone sneakers gaanquote:Op donderdag 7 april 2011 10:33 schreef littledrummergirl het volgende:
youtube or it didn't happen!quote:
Of koop goedkopie schoenen bij de Lidl of Aldi, volgens mij heeft de Lidl nu dingen in de aanbieding (al kan ik me vergissen). Als je op sneakers gaat lopen, doe dat dan op goede sneakers met een goed voetbedquote:Op donderdag 7 april 2011 10:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar is hardlopen op sneakers niet kut?
Het is een gewone wolk, geen stofwolkquote:
quote:
Hardloopschoenen hebben een hele harde middenkant zodat het daar bijna niet buigt, en zijn aan de voorkant heel buigbaar. Gewone sneakers hebben dat nooitquote:Op donderdag 7 april 2011 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of koop goedkopie schoenen bij de Lidl of Aldi, volgens mij heeft de Lidl nu dingen in de aanbieding (al kan ik me vergissen). Als je op sneakers gaat lopen, doe dat dan op goede sneakers met een goed voetbed
wat is er dan ?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een kindje met heul veul verdliet
daar kan ik zo ook wel ff kijken ja, al wil ik als ik daadwerkelijk serieus ga lopen wel n goed advies van n profi zaakquote:Op donderdag 7 april 2011 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of koop goedkopie schoenen bij de Lidl of Aldi, volgens mij heeft de Lidl nu dingen in de aanbieding (al kan ik me vergissen). Als je op sneakers gaat lopen, doe dat dan op goede sneakers met een goed voetbed
Action kan ook nog, toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
nee hoor, suikertaartje heeft afgekeken bij mijquote:Op donderdag 7 april 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is een gewone wolk, geen stofwolk
[..]
op sneakers hardlopen kan wel maar dan niet op een verharde wegquote:Op donderdag 7 april 2011 10:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar kan ik zo ook wel ff kijken ja, al wil ik als ik daadwerkelijk serieus ga lopen wel n goed advies van n profi zaakmaar dat komt dan wel
ahwquote:
ik woon in een grote stad... vooral asfalt hierquote:Op donderdag 7 april 2011 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op sneakers hardlopen kan wel maar dan niet op een verharde weg![]()
over gras kan het wel
Wat sipquote:Op donderdag 7 april 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een kindje met heul veul verdliet
Ik denk ook niet dat ze eerste keer 15k wegloopt.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op sneakers hardlopen kan wel maar dan niet op een verharde weg![]()
over gras kan het wel
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah gosmaar vanmiddag is hij weer terug toch?
Ja, dat is sowieso verstandigquote:Op donderdag 7 april 2011 10:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar kan ik zo ook wel ff kijken ja, al wil ik als ik daadwerkelijk serieus ga lopen wel n goed advies van n profi zaakmaar dat komt dan wel
Nee, niet voor hardloopschoenenquote:
Hajequote:
Ohquote:Op donderdag 7 april 2011 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nee, niet voor hardloopschoenen
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jawel maar hij heeft de laatste paar dagen weer last van verlatingsangst
![]()
quote:
quote:
Hij is echt heel zieligquote:Op donderdag 7 april 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
dan goede schoen halenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik woon in een grote stad... vooral asfalt hier
nou, ik heb andere ervaringenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze eerste keer 15k wegloopt.
Om een paar keer een paar kilometer te proberen kan wel denk ik.
Ik ben toen wel op zaalschoenen begonnen, maar dat is ook weer anders natuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan goede schoen halen![]()
anders sloop je je knieën
[..]
nou, ik heb andere ervaringen![]()
google maar eens op springersknieën
Ze hebben alleen gewone gympjes enzoquote:
Ah gosquote:Op donderdag 7 april 2011 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij is echt heel zielig
Ja, een blessure heb je zoquote:Op donderdag 7 april 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
mijn knieen zijn al niet onwijs stabiel en ik ben ook vrij zwaar, vandaar dat ik een beetje twijfelquote:Op donderdag 7 april 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Of je regelt eindelijk een fietsquote:Op donderdag 7 april 2011 10:43 schreef Toekito het volgende:
LDG breng jij mij 12 april naar het werk? OV ligt plat tussen 10 en 14 en moet rond 12 uur naar zuid vanaf blijdorp
Mmm, dan misschien toch maar wat nieuws halen.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn knieen zijn al niet onwijs stabiel en ik ben ook vrij zwaar, vandaar dat ik een beetje twijfel
dan zijn schoenen helemaal belangrijkquote:Op donderdag 7 april 2011 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn knieen zijn al niet onwijs stabiel en ik ben ook vrij zwaar, vandaar dat ik een beetje twijfel
betaal jij die?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of je regelt eindelijk een fiets![]()
Je weet ook gewoon echt waar ik zit nu he?quote:
Dan kijken of je goedkope goede schoenen kunt vindenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Voor een paar tientjes heb je d'r eentjequote:
Dat, in combinatie met je beroep in profiel kan het maar één ding zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je weet ook gewoon echt waar ik zit nu he?
nee heb van het weekend gasten gehad die me failliet gedronken hebbenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor een paar tientjes heb je d'r eentjeDat moet lukken toch?
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Mmm, dan misschien toch maar wat nieuws halen.
ik ga met evy hardlopenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zijn schoenen helemaal belangrijk![]()
en rustig opbouwen natuurlijk
mja ik heb een mountainbike om meer te gaan fietsen enzoquote:Op donderdag 7 april 2011 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja maar wat nou als ik hardlopen kut vind. mezelf kennende wil ik eerst meteen goeie kwaliteits schoenen, geef ik daar n kapitaal aan uit... loop ik drie rondjes en denk ik "mwah... niks voor mij, dat rondrennen in de uitlaatgassen" en stop ik weer
duur geintje.\
maar aan de andere kant, ik ben te zwaar en ik moet nu eindelijk maar iets gaan doenen zwemmen lukt nu nog steeds niet met die stomme vinger, dus dan maar lopen
/ overdenkingen in mijn chaoshoofd
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:44 schreef JJH het volgende:
Dat, in combinatie met je beroep in profiel kan het maar één ding zijn eigenlijk.
ja ik heb ook geen ideequote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
of het wordt erger...quote:Op donderdag 7 april 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Voelt hij zich misschien beter als hij zijn papa even belt?
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee heb van het weekend gasten gehad die me failliet gedronken hebben
He, je kunt ook wandelen he? Is in combinatie met overgewicht waarschijnlijk beter dan hardlopenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja maar wat nou als ik hardlopen kut vind. mezelf kennende wil ik eerst meteen goeie kwaliteits schoenen, geef ik daar n kapitaal aan uit... loop ik drie rondjes en denk ik "mwah... niks voor mij, dat rondrennen in de uitlaatgassen" en stop ik weer
duur geintje.\
maar aan de andere kant, ik ben te zwaar en ik moet nu eindelijk maar iets gaan doenen zwemmen lukt nu nog steeds niet met die stomme vinger, dus dan maar lopen
Lieve schat, hij is net vertrokken naar Alkmaar voor de tandartsquote:Op donderdag 7 april 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ik denk dat je beter juist daar niet aan moet toegevenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Vanaf de rotonde tot aan de groenteboer daar op de hoek, goed?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
volgende keer dat je langsrijdt wel even toeteren he? (op woensdag of donderdag
)
Niets ontaard, alleen maar een mooie tussenoplossing tochquote:Op donderdag 7 april 2011 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lieve schat, hij is net vertrokken naar Alkmaar voor de tandartsDenk niet dat dat zo'n goed plan is
![]()
De tv brengt afleiding [/ontaarde moedermodus]
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
He, je kunt ook wandelen he? Is in combinatie met overgewicht waarschijnlijk beter dan hardlopenEn heb je geen speciaal schoeisel voor nodig
Muziekje op en gaan
als de tv oplossing werktquote:Op donderdag 7 april 2011 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lieve schat, hij is net vertrokken naar Alkmaar voor de tandartsDenk niet dat dat zo'n goed plan is
![]()
Mijn oppaskindjes komen ook zo dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 7 april 2011 10:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets ontaard, alleen maar een mooie tussenoplossing toch![]()
Gewoon een paar goedkope van 3 of 4 tientjes, ga anders een bij de Scapino of Bristol kijken. Als je het leuk vind en het bevalt, kun je altijd nog naar de speciaalzaak toe.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
duur geintje.\
Nou ja, volgens mij is wandelen beter om af te vallen dan hardlopen.. En je kunt het zo spannend maken als je zelf wilt he? Geen bos in de buurt? En anders fietsenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dat vind ik dan weer suf, ik ben van de actie en de snelheid
( al zal ik echt niet meteen superlang hard kunnen lopen
)
Dat je vandaag wat moet?quote:
Mooiquote:Op donderdag 7 april 2011 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn oppaskindjes komen ook zo dus dat komt wel goed
mja zorg voor afleiding. inderdaad met behulp van tv, of ga iets doen met hem. Als je gaat schoonmaken laat hem lekker helpen ofzoquote:Op donderdag 7 april 2011 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij is wandelen beter om af te vallen dan hardlopen.. En je kunt het zo spannend maken als je zelf wilt he? Geen bos in de buurt? En anders fietsen
Waar we het gister overhaddenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zwanger?quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar we het gister overhaddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2011 10:51:59 ]
Dat vertelde de fitnessinstructeur ook, inderdaad... dus toen vond ik het onzin om me in de sportschool in het zweet te werken, terwijl ik ook duinen met wandelmogelijkheden in de buurt hebquote:Op donderdag 7 april 2011 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij is wandelen beter om af te vallen dan hardlopen.. En je kunt het zo spannend maken als je zelf wilt he? Geen bos in de buurt? En anders fietsen
[..]
Waar we het gister overhaddenZie m'n editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JEUJ![]()
![]()
![]()
Geniet ervan
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
hier bij ons stikt het van de bossenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
moet eerst allemaal op gang komen, maar ik heb zo'n poepgevoelquote:Op donderdag 7 april 2011 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie m'n edit
JEUJ![]()
![]()
![]()
Geniet ervan
![]()
De sig onder haar ava zegt genoeg, dat zijn niet de etappes van de Tour de France.quote:
Ja dat heb ik ookquote:Op donderdag 7 april 2011 10:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier bij ons stikt het van de bossen
echt super relaxed. Een hele drukke stad, maar binnen 5 minuten kun je je in een oase van rust begeven
Dat is zo fijnquote:Op donderdag 7 april 2011 10:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier bij ons stikt het van de bossen
echt super relaxed. Een hele drukke stad, maar binnen 5 minuten kun je je in een oase van rust begeven
[..]
Waar we het gister overhaddenAh, ik zie de tweets vanzelf welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet eerst allemaal op gang komen, maar ik heb zo'n poepgevoel
Wat is dat eigenlijk?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
De sig onder haar ava zegt genoeg, dat zijn niet de etappes van de Tour de France.
ik zit dan weer dicht bij de duinen.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ookEn dichtbij de Veluwe
Ik houd van de Veluwe
hier helaas midden in de grote stadquote:Op donderdag 7 april 2011 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is zo fijn
Had ik ook toen ik nog in mijn dorpje woonde, veel bossen en duinen, en plekjes kennen waar niemand kwam![]()
Die rust
zwangersschap pogingenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou ik duim voor je
![]()
[..]
Wat is dat eigenlijk?Dat boven haar ava?
Welke duinen?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zit dan weer dicht bij de duinen.
ff fototje opzoeken
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zit dan weer dicht bij de duinen.
ff fototje opzoeken
Owquote:
Ja, die zijn MOOIquote:Op donderdag 7 april 2011 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke duinen?
Ik zit ook dicht bij de duinen, de Waterleidingduinen zijn dan wel een favoriet wandelgebied in de buurt.
Je bent ook een aparte hè.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet eerst allemaal op gang komen, maar ik heb zo'n poepgevoel
Ja, dat valt wel op denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 10:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanaf de rotonde tot aan de groenteboer daar op de hoek, goed?
Tien minuutjes.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ookEn dichtbij de Veluwe
Ik houd van de Veluwe
Binnenkort is denk ik in juni pas een keerquote:Op donderdag 7 april 2011 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Binnenkort eens samen wandelen daar?
Ruinen is heel wat verder jaquote:Op donderdag 7 april 2011 10:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Tien minuutjes.
Ander kant op trouwens ook, Ruinen, Havelte enzo. Maar dat is wel wat verder weg.
Ik heb nog wat in Meppel wonen, dat is een kwartier daarvandaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Binnenkort is denk ik in juni pas een keerHet is een beetje druk
[..]
Ruinen is heel wat verder jaIs ook prachtig ja
Het hoeft ook niet meteen morgen hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 10:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Binnenkort is denk ik in juni pas een keerHet is een beetje druk
Ja, vanaf daar is het nog maar een klein stukjequote:Op donderdag 7 april 2011 10:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog wat in Meppel wonen, dat is een kwartier daarvandaan.
Gelukkig, want morgen moet ik werkenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet meteen morgen hoor.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
ok dit is bij mij achter waar we de hond vaak uitlaten: (niet de duinen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de duinen:
[ afbeelding ]
Sammy kwam een soort genoot tegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik woon ook in de stad hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 10:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]mooi
waarom wilde ik in de stad wonen
Mooi hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de duinen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kunt ook in een stad gaan wonen waar je dat ook hebtquote:Op donderdag 7 april 2011 10:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]mooi
Zijn dat de Loonse en Drunense Duinen?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de duinen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nope, dat zijn nu de loonse en drunense duinenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi hoorHe, maar zit jij dichtbij zee dan?
![]()
iddquote:Op donderdag 7 april 2011 11:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn dat de Loonse en Drunense Duinen?
Nou ja zatquote:Op donderdag 7 april 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
OwCA zit je in een traject oid?
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt ook in een stad gaan wonen waar je dat ook hebt
Ahaquote:Op donderdag 7 april 2011 11:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nope, dat zijn nu de loonse en drunense duinen
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja zat
Ik ben naar huis gestuurd met de mededeling, probeer het nog maar een half jaar zelf
wie gaat dan ook in de randstad wonenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]klopt, in rotterdam zijn alleen maar veel parken, en een verdwaald homo bos geloof ik
Ik ookquote:Op donderdag 7 april 2011 10:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vanaf daar is het nog maar een klein stukje
[..]
Gelukkig, want morgen moet ik werken
dan zal ik ook eens een plaatje doen van mijn loop rondjequote:Op donderdag 7 april 2011 10:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]mooi
Is dat bij de eendjes?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zal ik ook eens een plaatje doen van mijn loop rondje![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ow iedereen weet hetquote:Op donderdag 7 april 2011 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aha
[..]Hoezo dat?
Als je het daar niet over wilt hebben dan snap ik dat ook hoor
Smogloversquote:Op donderdag 7 april 2011 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wie gaat dan ook in de randstad wonen
Wat een gedoe...quote:Op donderdag 7 april 2011 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow iedereen weet het
Man: zaadjes goed
Ik: Eisprong goed, eileiders schoon, normale cyclus.
Gyn: Jullie zijn alletwee goed, na een hsg onderzoek zien we in de maanden erna, dat vrouwen zwanger worden (omdat het schoongespoten word eigenlijk, je eileiders). Dus jullie gaan het nog maar even zelf 6 maanden proberen![]()
En me man moet nog een zaadonderzoek doen. Zijn ze zaadjes slecht dat volgt natuurlijk IUI. Zijn zaadjes goed dan 6 maanden aan de slag.
Wij zijn het er niet mee eens en willen zo snel mogelijk starten... dus we gaan waarschijnlijk naar het St. Franciscus Ziekenhuis.... (Loop nu bij Ruwaard van Putten)
Hoe ging het?quote:
Succes ermee en blijven oefenenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow iedereen weet het
Man: zaadjes goed
Ik: Eisprong goed, eileiders schoon, normale cyclus.
Gyn: Jullie zijn alletwee goed, na een hsg onderzoek zien we in de maanden erna, dat vrouwen zwanger worden (omdat het schoongespoten word eigenlijk, je eileiders). Dus jullie gaan het nog maar even zelf 6 maanden proberen![]()
En me man moet nog een zaadonderzoek doen. Zijn ze zaadjes slecht dat volgt natuurlijk IUI. Zijn zaadjes goed dan 6 maanden aan de slag.
Wij zijn het er niet mee eens en willen zo snel mogelijk starten... dus we gaan waarschijnlijk naar het St. Franciscus Ziekenhuis.... (Loop nu bij Ruwaard van Putten)
moeilijk in te schattenquote:
Wat voor gevoel heb je er over?quote:
wat ging je doen gf?quote:
THXquote:Op donderdag 7 april 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een gedoe...![]()
Sterkte in elk geval
[..]
Hoe ging het?
ben je wel enthousiast over de baan??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Misschien een kleine oppepperquote:
ik studeer erquote:Op donderdag 7 april 2011 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wie gaat dan ook in de randstad wonen
dat is heel normaal hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 11:07 schreef Barreltje het volgende:
aaarrgghhh!!
volgens mij zit er alleen maar langharig werkschuw tuig bij ons op de HR afdeling !
want stel je voor.. 6 weken geleden wist je al dat ik in dienst kwam... dan moet jenatuurlijk alle administratieve handelingen pas NADAT ik in dienst ben gaan regelen![]()
ik kan daar wel gaan werken, doe ik het beterquote:Op donderdag 7 april 2011 11:07 schreef Barreltje het volgende:
aaarrgghhh!!
volgens mij zit er alleen maar langharig werkschuw tuig bij ons op de HR afdeling !
want stel je voor.. 6 weken geleden wist je al dat ik in dienst kwam... dan moet jenatuurlijk alle administratieve handelingen pas NADAT ik in dienst ben gaan regelen![]()
Kleine bedrijfjes ftw.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is heel normaal hoor![]()
vooral bij grote bedrijven.
ik heb nog nooit meegemaakt dat alles al geregeld was op het moment dat ik begon....
JAA!! MZ in Den Haag!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik kan daar wel gaan werken, doe ik het beter![]()
mweh.. gelukkig loop ik hier al 2 jaar rondquote:Op donderdag 7 april 2011 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is heel normaal hoor![]()
vooral bij grote bedrijven.
ik heb nog nooit meegemaakt dat alles al geregeld was op het moment dat ik begon....
Ik houd meer van grote bedrijvenquote:
Ik zal wel even een killer brief sturen ja?quote:
ik meer van kleine bedrijfjes omdat daar juist meer mogelijk isquote:Op donderdag 7 april 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd meer van grote bedrijvenDaar is vaak meer mogelijk enzo
En ik hoef ook niet iedereen te kennen
Smaken verschillen, ik houd van korte lijntjes en directe contacten.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd meer van grote bedrijvenDaar is vaak meer mogelijk enzo
En ik hoef ook niet iedereen te kennen
Ik bedoel meer qua carrierekansen en projecten enzo. Op HR-gebied is het in een klein bedrijf juist heel afgebakend... Bovendien, zie iemand maar te ontslaan zonder scheve gezichten als het een "familiebedrijf" isquote:Op donderdag 7 april 2011 11:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik meer van kleine bedrijfjes omdat daar juist meer mogelijk is![]()
grote bedrijven is alles zo afgebakend.
Ik ook, maar dat kan ook in een groot bedrijf is mijn ervaringquote:Op donderdag 7 april 2011 11:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik houd van korte lijntjes en directe contacten.
Dan heb ik alleen maar slechte ervaringen met grotere bedrijven.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat kan ook in een groot bedrijf is mijn ervaringLigt aan de organisatiestructuur
Dat vind ik ookquote:Op donderdag 7 april 2011 11:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik meer van kleine bedrijfjes omdat daar juist meer mogelijk is![]()
grote bedrijven is alles zo afgebakend.
en veel mensen
Ja ik weet hetquote:Op donderdag 7 april 2011 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien een kleine oppepperEx collega werd wel zwanger maar verloor steeds de vrucht na een paar weken. Gestopt met het traject en nu heeft ze 2 gezonde kinderen zonder hulp van buitenaf gekregen. Familie van me, ook IVF, zijn zaad was niet goed, pauze genomen want erg veel verdriet... Binnen 3 maanden op de normale manier zwanger geworden... Je hoort wel vaker dat als er wat minder op gefocussed wordt het opeens toch lukt
Hoe dan ook, ik hoop dat jullie een kindje krijgen
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal wel even een killer brief sturen ja?
Het verschilt echt per bedrijf en is geheel afhankelijk van de structuurquote:Op donderdag 7 april 2011 11:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan heb ik alleen maar slechte ervaringen met grotere bedrijven.
AH was trouwens ook goed, maar daar word alles op de salariëring na ook op filiaalniveau geregeld.
Ha-ha.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
kan de wind even draaien![]()
ik zit nu onder de aanvliegroute van schiphol![]()
gek word je ervan
Dit ja!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bedoel meer qua carrierekansen en projecten enzo. Op HR-gebied is het in een klein bedrijf juist heel afgebakend... Bovendien, zie iemand maar te ontslaan zonder scheve gezichten als het een "familiebedrijf" is
* JJH zit heel hard terug te denken aan de lessen bedrijfskunde van het MBO.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het verschilt echt per bedrijf en is geheel afhankelijk van de structuurIk wil ook niet meer bij echt hierarchische bedrijven werken, doe mij maar een platte organisatiestructuur
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik weet hetIk ken gelukkig ook genoeg positieve verhalen
* Marijkezwolle begint met blazenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
kan de wind even draaien![]()
ik zit nu onder de aanvliegroute van schiphol![]()
gek word je ervan
Precies! En qua personeelsbeleid is er voor kleine aantallen niet echt veel te doen... Althans het is anders... ik ben wel van de projecten enzoquote:Op donderdag 7 april 2011 11:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dit ja!
de familie doet wat ie wil.. ook al is dat doorgaans NIET het beste voor het bedrijf
Hebben ze je eileiders al schoongespoten, of doen ze dat pas over 6 maanden?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik weet hetIk ken gelukkig ook genoeg positieve verhalen
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
* Marijkezwolle begint met blazen![]()
Ik denk dat je veel meer ook voor andere zaken ingezet word denk ik?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Precies! En qua personeelsbeleid is er voor kleine aantallen niet echt veel te doen... Althans het is anders... ik ben wel van de projecten enzo
ik dacht dat jij vandaag zo vrolijk wasquote:
Deur opentrekken en vragen of je even moet helpen!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:22 schreef Pheno het volgende:
Zit er een postbode een pakje in de brievenbus te duwenHondentiefende badmongool. Houd mijn brievenbus heel.
Als je te zwaar bent is hardlopen een erg slecht plan. Tenzij je op zoek bent naar de snelste manier om je knieën naar de klote te helpen natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
duur geintje.\
quote:
Okidoquote:
Ja, vaak heb je in kleine bedrijven dat je een manusje van alles bent, dus ook administratie enzo en in grote bedrijven focus je je meer op de adviserende rolquote:Op donderdag 7 april 2011 11:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat je veel meer ook voor andere zaken ingezet word denk ik?
Rekt het niet, dan scheurt het welquote:Op donderdag 7 april 2011 11:22 schreef Pheno het volgende:
Zit er een postbode een pakje in de brievenbus te duwenHondentiefende badmongool. Houd mijn brievenbus heel.
Nu even niet meerquote:Op donderdag 7 april 2011 11:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik dacht dat jij vandaag zo vrolijk was
was ist loos?
Muckjequote:
Postbodes... Ruimtelijk inzicht missen ze wel vakerquote:Op donderdag 7 april 2011 11:22 schreef Pheno het volgende:
Gezelligquote:Op donderdag 7 april 2011 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom binnenkort wel koffie drinken
normaal zwem ik, maar mn vinger is nog gebroken dus die kan ik nog een tijd niet gebruiken, dus ik kan geen kracht zetten met mn handenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je te zwaar bent is hardlopen een erg slecht plan. Tenzij je op zoek bent naar de snelste manier om je knieën naar de klote te helpen natuurlijkZwemmen is beter
En leuker ook
Ik had een folderwijk voor de Wehkamp vroeger... ook leuk, die dikke gidsen door de brievenbus duwen, als er 10 cm na de brievenbus luxaflex tot op de grond hangt... zo'n gids geeft niet snel mee en schoof door de luxaflex, en toen de gids op de mat lag, lag de luxaflex ook op de grondquote:Op donderdag 7 april 2011 11:22 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had een folderwijk voor de Wehkamp vroeger... ook leuk, die dikke gidsen door de brievenbus duwen, als er 10 cm na de brievenbus luxaflex tot op de grond hangt... zo'n gids geeft niet snel mee en schoof door de luxaflex, en toen de gids op de mat lag, lag de luxaflex ook op de grond.
ow ik ben benieuwdquote:Op donderdag 7 april 2011 11:26 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, Sims 3DS, die moest ik ook nog doen
Succes.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:27 schreef Pien85 het volgende:
En nu ga ik maar 's naar de volgende klant![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had een folderwijk voor de Wehkamp vroeger... ook leuk, die dikke gidsen door de brievenbus duwen, als er 10 cm na de brievenbus luxaflex tot op de grond hangt... zo'n gids geeft niet snel mee en schoof door de luxaflex, en toen de gids op de mat lag, lag de luxaflex ook op de grond.
Wel niet, wat is het nou?quote:
dat het misschien best wel zou kunnen kennen dat het niet kuntquote:Op donderdag 7 april 2011 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik ben ooit eens blijven hangen met van die fietstassen aan een kentekenplaat
![]()
[..]
Wel niet, wat is het nou?
ze is helderziendequote:Op donderdag 7 april 2011 11:29 schreef Muck het volgende:
De tandartsassistente is echt dom
Ze blijft me maar aanspreken met Toeks achternaam
Preciesquote:Op donderdag 7 april 2011 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jij neukt alleen voor de seks he
geen ideequote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ben je wel enthousiast over de baan??
hoeveel andere mensen waren er??het is toch anders dan wat ze in eerste instantie verteldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
weet niet of ik het wel doe![]()
nog 2 andere moesten daar nog komen.
maar ben net al gebeld voor een andere job![]()
hoezo geen werk te vinden
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:29 schreef Muck het volgende:
De tandartsassistente is echt dom
Ze blijft me maar aanspreken met Toeks achternaam
Ahaquote:Op donderdag 7 april 2011 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat het misschien best wel zou kunnen kennen dat het niet kunt![]()
of zo
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jij neukt alleen voor de seks he
Mag ik hem dan? mijn telefoon is op sterven na doodquote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen idee![]()
een andere, dat is al erg genoeg![]()
verandering
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen idee![]()
een andere, dat is al erg genoeg![]()
verandering
Het ligt er maar net aan hoe je er zelf instaat.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is toch anders dan wat ze in eerste instantie vertelde![]()
Dat is wel jammerquote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Mja, ze belde ook om te bevestigen dat dokter dinges mijn huisarts is, maar ze noemde de huisarts van Toek..quote:
Lijken jullie dan zoveel op elkaar?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, ze belde ook om te bevestigen dat dokter dinges mijn huisarts is, maar ze noemde de huisarts van Toek..
Dus ik zeg dat tegen haar, is ze helemaal verontwaardigd, want 'ik heb het zelf op een briefje gegeven de vorige keer!'
Dat was Toek dus
eerst maar eens proef draaien daarquote:Op donderdag 7 april 2011 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel jammerHopen dat die andere job beter is dan
Wat een doosquote:Op donderdag 7 april 2011 11:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, ze belde ook om te bevestigen dat dokter dinges mijn huisarts is, maar ze noemde de huisarts van Toek..
Dus ik zeg dat tegen haar, is ze helemaal verontwaardigd, want 'ik heb het zelf op een briefje gegeven de vorige keer!'
Dat was Toek dus
Wat voor werk is het als ik vragen mag?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerst maar eens proef draaien daar
Goed zoquote:Op donderdag 7 april 2011 11:38 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen allen
Ik leef nog, wat daagjes weg geweest en mijn rust gepakt.
dat proefde ik al een beetjequote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Wel best eigenlijkquote:
Totaal nietquote:
Ah, ik maakte me al zorgenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:38 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen allen
Ik leef nog, wat daagjes weg geweest en mijn rust gepakt.
Ja, ik weet niet hoeveel vertrouwen ik nu nog in ze moet hebbenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een doos![]()
[..]
Wat voor werk is het als ik vragen mag?
Tot op heden, afwijzing op afwijzing op afwijzingquote:Op donderdag 7 april 2011 11:39 schreef Barreltje het volgende:
Zeg MZ... hoe gaat het met jouw sollicitaties?? al wat opgestuurd en al wat gehoord??
ook de linux functie??quote:Op donderdag 7 april 2011 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tot op heden, afwijzing op afwijzing op afwijzingGister ook weer eentje
Maar ik ga gewoon door
Dan waren deze functies niet voor mij
Ook handigquote:Op donderdag 7 april 2011 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik ben ooit eens blijven hangen met van die fietstassen aan een kentekenplaat
![]()
ga je je club verkopen dan? Of gewoon iets ernaast?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerst maar eens proef draaien daar
Wel bestquote:
Niets van gehoord nog... Die wilde ik morgen even bellenquote:
ahhhquote:Op donderdag 7 april 2011 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets van gehoord nog... Die wilde ik morgen even bellen
iets ernaastquote:Op donderdag 7 april 2011 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ga je je club verkopen dan? Of gewoon iets ernaast?
Nopequote:Op donderdag 7 april 2011 11:48 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand misschien wat energie voor me?
ik heb a geen lang haar b geen tieten en c toch echt een piemel en geen doosquote:
Ik moet zo gaan schilderenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NopeIk heb al heel dapper de voeg in de keuken in cilit bang voegenreinigerspul gezet
Het werkt
Maar dat is het enige wat er tot op heden uit m'n handen gekomen is... het schiet niet echt op dus
![]()
Domme assistente dan.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb a geen lang haar b geen tieten en c toch echt een piemel en geen doos
Wat ga je schilderen meis?quote:
Eerst etenquote:
Het laatste laagje latex tegen de muren smerenquote:
heb nog wat lekkers in de koelkast laten slingeren.quote:
Que pasa?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:53 schreef wel.o.k het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb nog wat lekkers in de koelkast laten slingeren.
Wat ist?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:53 schreef wel.o.k het volgende:
Oeh nicequote:Op donderdag 7 april 2011 11:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Eerst eten
[..]
Het laatste laagje latex tegen de muren smeren
Watwatwat?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:53 schreef wel.o.k het volgende:
Lekker een complete maand administratie overdoen!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:55 schreef wel.o.k het volgende:
de uren van de maand maart (die al gesloten is) moeten weer anders![]()
de hele maand 8 uur per dag aan een project gewerkt en nu mag ik maar 7 uur schrijven.
het uurtje wat ik mis mog wel op andere projectensucces
![]()
Je peuk achteloos weggooien op de auto van je projectleider.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga maar even iets in de brand steken
ik twijfel tussen de auto van een projectleider en een sigaret
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
Oh fijnquote:Op donderdag 7 april 2011 11:55 schreef wel.o.k het volgende:
de uren van de maand maart (die al gesloten is) moeten weer anders![]()
de hele maand 8 uur per dag aan een project gewerkt en nu mag ik maar 7 uur schrijven.
het uurtje wat ik mis mog wel op andere projectensucces
![]()
komt wok uit Iran?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik schrok even, dacht even jezelf...
Doe maar die peukquote:Op donderdag 7 april 2011 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
Leeft die knakker nog eigenlijk?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik schrok even, dacht even jezelf...
Veel spetterplezierquote:Op donderdag 7 april 2011 11:59 schreef JJH het volgende:
Wie heeft mijn ochtend gajat?![]()
Ik ga eerst even douchen.
is niet de eerste keer.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker een complete maand administratie overdoen!Fijn dan!
[..]
Je peuk achteloos weggooien op de auto van je projectleider.
quote:
morge ? morge? morge ???quote:
pgrquote:
Muckjequote:
Neehoor, voor mij morgen XD Ik ben net een uurtje wakkerquote:Op donderdag 7 april 2011 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morge ? morge? morge ???
het is MIDDAG![]()
![]()
![]()
Wokquote:
o okquote:Op donderdag 7 april 2011 12:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
pgr![]()
![]()
[..]
Muckje![]()
![]()
[..]
Neehoor, voor mij morgen XD Ik ben net een uurtje wakkerGa morgen de nacht in dus ik ga mn ritme weer eens omdraaien
![]()
[..]
Wok![]()
Oehhh lekkerrrquote:Op donderdag 7 april 2011 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok
hier zo pauze vergadering.
Vergadering in de pauze met broooooodjes![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
iedereen is hier druk met solliciteren, terwijl ik deze week alweer twee aanbiedingen voor banen van de hand heb gewezen
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
iedereen is hier druk met solliciteren, terwijl ik deze week alweer twee aanbiedingen voor banen van de hand heb gewezen
Niet iedereen hoor!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
oh, ik heb er ook weer 2 in de mailquote:Op donderdag 7 april 2011 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
sorryquote:Op donderdag 7 april 2011 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Merel![]()
![]()
[..]Bedankt voor deze oppeppende worden
Ja, ik had toch de IT in moeten gaan denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh, ik heb er ook weer 2 in de mail![]()
toch maar eens serieus naar kijken
[..]
sorry
ik solliciteer alleen intern momenteel hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
Marijkquote:Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik had toch de IT in moeten gaan denk ik![]()
En ach, zo fantastisch ben ik ook weer niet
Maar het is wel een beetje frustrerend
De bedrijven die je afwijzen weten gewoon niet wat (en wie) ze missen!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja dat heb ik nou ook.... IT genoeg banen... maar de restquote:Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meisjequote:
Nee johquote:Op donderdag 7 april 2011 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
De bedrijven die je afwijzen weten gewoon niet wat (en wie) ze missen!
Ja, en vrachtwagenchauffeur oid... Maar dat lijkt me niet echt bij me passenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat heb ik nou ook.... IT genoeg banen... maar de rest
Bij mij is het nog niet nodig om te solliciteren, maar het komt er wel aan denk ik
Dan heb je tekst geselecteerd... kun je uitzetten in de optiesquote:Op donderdag 7 april 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meisje![]()
Wel goed eigenlijk, alleen moe
Met jou dan?
JaMaar ik houd de moed erin
[..]
Nee joh
Huh? Opeens rechtsonderin een zoekhulp? WTF
bel mijn baas. Ik zoek altijd leuke collega's!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en vrachtwagenchauffeur oid... Maar dat lijkt me niet echt bij me passen![]()
Ja, ik zit nu zonder werk, dus ik wil wel heel graag
ik niet!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:19 schreef wel.o.k het volgende:
varsseveld....dat wordt hem niet
![]()
en die andere Nijmegen...
weten ze wel waar ik woon
Ik zag nog wel wat leuks in Vlissingen voor je!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:19 schreef wel.o.k het volgende:
varsseveld....dat wordt hem niet
![]()
en die andere Nijmegen...
weten ze wel waar ik woon
Kun je uit zettenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Huh? Opeens rechtsonderin een zoekhulp? WTF
Die kant zou ik nog wel opwillen.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en vrachtwagenchauffeur oid... Maar dat lijkt me niet echt bij me passen![]()
ik heb wel een klus in Goes gehad en in Groningenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag nog wel wat leuks in Vlissingen voor je!
Nee vrachtwagenchaffeur is niet echt mijn beroep. Hoewel ik het wel geweldig vind om auto te rijden.... maar koerierdiensten verdient te weinigquote:Op donderdag 7 april 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tilburg dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb wel een klus in Goes gehad en in Groningen![]()
doe maar iets dichter bij huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |