quote:Op donderdag 7 april 2011 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
iedereen is hier druk met solliciteren, terwijl ik deze week alweer twee aanbiedingen voor banen van de hand heb gewezen
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
iedereen is hier druk met solliciteren, terwijl ik deze week alweer twee aanbiedingen voor banen van de hand heb gewezen
Niet iedereen hoor!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
oh, ik heb er ook weer 2 in de mailquote:Op donderdag 7 april 2011 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
sorryquote:Op donderdag 7 april 2011 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Merel![]()
![]()
[..]Bedankt voor deze oppeppende worden
Ja, ik had toch de IT in moeten gaan denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh, ik heb er ook weer 2 in de mail![]()
toch maar eens serieus naar kijken
[..]
sorry
ik solliciteer alleen intern momenteel hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
Marijkquote:Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik had toch de IT in moeten gaan denk ik![]()
En ach, zo fantastisch ben ik ook weer niet
Maar het is wel een beetje frustrerend
De bedrijven die je afwijzen weten gewoon niet wat (en wie) ze missen!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja dat heb ik nou ook.... IT genoeg banen... maar de restquote:Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meisjequote:
Nee johquote:Op donderdag 7 april 2011 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
De bedrijven die je afwijzen weten gewoon niet wat (en wie) ze missen!
Ja, en vrachtwagenchauffeur oid... Maar dat lijkt me niet echt bij me passenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat heb ik nou ook.... IT genoeg banen... maar de rest
Bij mij is het nog niet nodig om te solliciteren, maar het komt er wel aan denk ik
Dan heb je tekst geselecteerd... kun je uitzetten in de optiesquote:Op donderdag 7 april 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meisje![]()
Wel goed eigenlijk, alleen moe
Met jou dan?
JaMaar ik houd de moed erin
[..]
Nee joh
Huh? Opeens rechtsonderin een zoekhulp? WTF
bel mijn baas. Ik zoek altijd leuke collega's!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en vrachtwagenchauffeur oid... Maar dat lijkt me niet echt bij me passen![]()
Ja, ik zit nu zonder werk, dus ik wil wel heel graag
ik niet!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:19 schreef wel.o.k het volgende:
varsseveld....dat wordt hem niet
![]()
en die andere Nijmegen...
weten ze wel waar ik woon
Ik zag nog wel wat leuks in Vlissingen voor je!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:19 schreef wel.o.k het volgende:
varsseveld....dat wordt hem niet
![]()
en die andere Nijmegen...
weten ze wel waar ik woon
Kun je uit zettenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Huh? Opeens rechtsonderin een zoekhulp? WTF
Die kant zou ik nog wel opwillen.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en vrachtwagenchauffeur oid... Maar dat lijkt me niet echt bij me passen![]()
ik heb wel een klus in Goes gehad en in Groningenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag nog wel wat leuks in Vlissingen voor je!
Nee vrachtwagenchaffeur is niet echt mijn beroep. Hoewel ik het wel geweldig vind om auto te rijden.... maar koerierdiensten verdient te weinigquote:Op donderdag 7 april 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tilburg dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb wel een klus in Goes gehad en in Groningen![]()
doe maar iets dichter bij huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |