ik heb het ook alleen maar van wikiquote:Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want ik vraag het jou!!!
Ik weet het, maar dat is kennis die je vooral uit de praktijk haalt. Laat ik het zo zeggen, je kan er komen door je omhoog te werken, dat kan ik met mijn design richting niet zonder opleiding. en ik weet dat wat ik ga doen, dat ik dat onwijs tof vind, ik ga niet puur voor het niveau of het geld.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik denk dat je het werk van een echte chefkok dan onderschatNaast techniek moet je ook erg veel weten van de producten etc.
Ja kloptquote:Op donderdag 7 april 2011 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, bij de Rabo zijn ze al een tijdje bezig toch met snoeien?
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wok, je mag bij me logeren hoorMaar dan zeggen we niets tegen de gemeente ok?
![]()
ik wist niet dat ik zo populair wasquote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wok, je mag ook wel bijmij logeren hoorMoet je wel even je slaapzak en je paraplu meenemen
ik denk dat het eea een stuk technischer is dan je denkt.. en in een restaurant kan je je het niet veroorloven om vergissingen te maken..quote:Op donderdag 7 april 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat is kennis die je vooral uit de praktijk haalt. Laat ik het zo zeggen, je kan er komen door je omhoog te werken, dat kan ik met mijn design richting niet zonder opleiding. en ik weet dat wat ik ga doen, dat ik dat onwijs tof vind, ik ga niet puur voor het niveau of het geld.
Dankjequote:Op donderdag 7 april 2011 12:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb het ook alleen maar van wiki
murphy: als er een mogelijkheid bestaat dat iemand iets fout kan doen dan is da kans groot dat een persoon het op die manier fout doet...
Bedrog: alles wat fout kan gaan gaat fout
ziet een klein verschil in
Je moet vooral doen waar jij blij van wordtquote:Op donderdag 7 april 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat is kennis die je vooral uit de praktijk haalt. Laat ik het zo zeggen, je kan er komen door je omhoog te werken, dat kan ik met mijn design richting niet zonder opleiding. en ik weet dat wat ik ga doen, dat ik dat onwijs tof vind, ik ga niet puur voor het niveau of het geld.
En de hele organisatie verandert toch ook?quote:
Heul welquote:Op donderdag 7 april 2011 12:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik wist niet dat ik zo populair was
Dat wilde ik vroeger altijd.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:48 schreef sararaats het volgende:
Weet je wat ik nog wil doen?
Dierenverzorging
Ja zoiets geloof ikquote:Op donderdag 7 april 2011 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
En de hele organisatie verandert toch ook?
Geniet ervanquote:
Ja, leukquote:Op donderdag 7 april 2011 12:48 schreef sararaats het volgende:
Weet je wat ik nog wil doen?
Dierenverzorging
quote:
Ja, dat snap ikquote:Op donderdag 7 april 2011 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zoiets geloof ik
Maar goed spannende maand voor mij
Ik weet wel dat ik een parttime baan ga zoeken als ik nu ontslagen word
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mag ik de koekenpan als je klaar bent?
Ligt eraan, wie ga je slaan?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mag ik de koekenpan als je klaar bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |