Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Loopt ie weer te kutten met z'n wetje?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:26 schreef Symphonic het volgende:
Pfffffff ik ga Murphy gewoon op zijn bek slaan denk ik
dat is wel heel dichtbijquote:Op donderdag 7 april 2011 12:26 schreef DaMart het volgende:
Zometeen aan de lunchtafel lijkt me een goed plan!
Aalsmeer kan ook maar is net zoverquote:Op donderdag 7 april 2011 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou wel in de televisiewereld willen werken
Niet op beeld hoorGewoon productiewerk, administratie, of weet ik veel wat
Maar ja ik woon in het zuidwesten en om nou elke dag naar Hilversum/Amsterdam te rijden
Ik was tussen Utrecht en Aalsmeer ook 4 uur per dag kwijt hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou wel in de televisiewereld willen werken
Niet op beeld hoorGewoon productiewerk, administratie, of weet ik veel wat
Maar ja ik woon in het zuidwesten en om nou elke dag naar Hilversum/Amsterdam te rijden
Ja, de droplulquote:Op donderdag 7 april 2011 12:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Loopt ie weer te kutten met z'n wetje?
Dat het neukens hoerens ver weg is en dat de treinen er constant uit liggen, natuurlijkquote:
Aalsmeer is toch Amsterdam geworden?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Aalsmeer kan ook maar is net zover
He jeetje, alweer moequote:Op donderdag 7 april 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meisje![]()
Wel goed eigenlijk, alleen moe
Met jou dan?
JaMaar ik houd de moed erin
[..]
Nee joh
Huh? Opeens rechtsonderin een zoekhulp? WTF
vrijdag heb ik yvonne jaspers over de vloer, haar dochter speelt met miniwokquote:Op donderdag 7 april 2011 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was tussen Utrecht en Aalsmeer ook 4 uur per dag kwijt hoor![]()
Maar het is wel erg gaaf ja, echt hollen en stilstaanEn je ziet eens al die BN'ers van dichtbij, ook wel leuk. Hoewel sommigen echt niet aardig zijn
Heb je het ook gedaanquote:Op donderdag 7 april 2011 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was tussen Utrecht en Aalsmeer ook 4 uur per dag kwijt hoor![]()
Maar het is wel erg gaaf ja, echt hollen en stilstaanEn je ziet eens al die BN'ers van dichtbij, ook wel leuk. Hoewel sommigen echt niet aardig zijn
Daar heb ik dan geen last vanquote:Op donderdag 7 april 2011 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat het neukens hoerens ver weg is en dat de treinen er constant uit liggen, natuurlijk
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:30 schreef Trevland het volgende:
@wok, wat is er mis met varsseveld?
Van welk bedrijf heb je dan een baan aangeboden gekregen?
ja datquote:Op donderdag 7 april 2011 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat het neukens hoerens ver weg is en dat de treinen er constant uit liggen, natuurlijk
Echt? En wat wil je dan gaan doen in die keuken?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:34 schreef Myraela het volgende:
Ik zou wel graag in een keuken willen werken.Alleen het zijn altijd van die rottijden.
ga trouwenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:34 schreef Myraela het volgende:
Ik zou wel graag in een keuken willen werken.Alleen het zijn altijd van die rottijden.
Dat schiet dus ook niet echt opquote:Op donderdag 7 april 2011 12:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ja dat![]()
het is een functie voor senior systeem beheerder voor een periode van 6 maanden
Ja hoorquote:
Ik zou wel een opleiding chefkok willen doen, als die er op HBO niveau was. Patisserie lijkt me ook onwijs tof. Maar het is er niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt? En wat wil je dan gaan doen in die keuken?
Bier halen voor manliefquote:Op donderdag 7 april 2011 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt? En wat wil je dan gaan doen in die keuken?
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
bel mijn baas. Ik zoek altijd leuke collega's!
Vrachtwagenchauffeur? Ik zeg doenquote:
Ik ben wel met een reden thuis komen te zitten, maar ik heb wel altijd vrijwilligerswerk gedaan op eigen initiatief. Nu werk ik via een project van de gemeente, maar ik merk dat ik weer toe ben aan meerquote:Op donderdag 7 april 2011 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee vrachtwagenchaffeur is niet echt mijn beroep. Hoewel ik het wel geweldig vind om auto te rijden.... maar koerierdiensten verdient te weinig
Ik snap dat je het heel graag wilt... ik zou gek worden.
Ben benieuwd hoe het hier gaat lopenEind april horen we wie eruit moet (ik denk ik!)
Ow leukquote:Op donderdag 7 april 2011 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Printerstoringkjes fixen voor de Postcodeloterij 1-tegen-100 en zo
Maar waarom dan niet gewoon op een ander niveau? Maakt toch niet uit wat voor opleiding? Als jou dat leuk lijkt, waarom niet dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou wel een opleiding chefkok willen doen, als die er op HBO niveau was. Patisserie lijkt me ook onwijs tof. Maar het is er niet.
Als je het echt geweldig lijkt dan ga je toch gewoon MBO doen? Ik zou het niet laten om het niveau...quote:Op donderdag 7 april 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou wel een opleiding chefkok willen doen, als die er op HBO niveau was. Patisserie lijkt me ook onwijs tof. Maar het is er niet.
Hij heeft zelf 2 handjes en benen gekregen van onze lieve heerquote:
Adm. medewerkster bij de Raboquote:Op donderdag 7 april 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wok, je mag bij me logeren hoorMaar dan zeggen we niets tegen de gemeente ok?
![]()
[..]
[..]
Vrachtwagenchauffeur? Ik zeg doenZe zoeken nog zat mensen
[..]
Ik ben wel met een reden thuis komen te zitten, maar ik heb wel altijd vrijwilligerswerk gedaan op eigen initiatief. Nu werk ik via een project van de gemeente, maar ik merk dat ik weer toe ben aan meerDus hard op zoek naar een reguliere baan, eindelijk centjes verdienen en weer kunnen sparen
Oeh, dat is wel spannend en stomBezuinigingen? En wat voor werk doe je eigenlijk?
Ieuw, een rog in je bedquote:Op donderdag 7 april 2011 12:40 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat zich in een jurk laten hijsen..
en myraele.. waarom zou het hbo nivo moeten zijn?? koken is koken..
en symph.. het is niet murphy.. ofnouja.. OOK murphy.. maar niet te verwarren met de wet van Bedrog!
Oeh, geniet ervanquote:Op donderdag 7 april 2011 12:40 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat zich in een jurk laten hijsen..
en myraele.. waarom zou het hbo nivo moeten zijn?? koken is koken..
en symph.. het is niet murphy.. ofnouja.. OOK murphy.. maar niet te verwarren met de wet van Bedrog!
Ik denk dat we weer even iets aan jouw ketting moeten doenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij heeft zelf 2 handjes en benen gekregen van onze lieve heer
Omdat ik denk dat bij koken een opleiding juist relatief onbelangrijk is. Werkervaring is veel belangrijker. Dus dan doe ik liever een HBO richting die ik ook onwijs tof vind, dan kan ik altijd nog terugvallen in het koken en inderdaad van onderaf gewoon mezelf omhoog werken.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
Maar waarom dan niet gewoon op een ander niveau? Maakt toch niet uit wat voor opleiding? Als jou dat leuk lijkt, waarom niet dan?
Je moet odneraan beginnen....
Succes Trevjequote:Op donderdag 7 april 2011 12:42 schreef Trevland het volgende:
Moet weer aan het werk![]()
, ik wil niet, ik wil slapen
Bis Later Lui![]()
Oh ja, bij de Rabo zijn ze al een tijdje bezig toch met snoeien?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Adm. medewerkster bij de Rabo(Boventalligheid)
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat we weer even iets aan jouw ketting moeten doen
Ik denk dat je het werk van een echte chefkok dan onderschatquote:Op donderdag 7 april 2011 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat bij koken een opleiding juist relatief onbelangrijk is. Werkervaring is veel belangrijker. Dus dan doe ik liever een HBO richting die ik ook onwijs tof vind, dan kan ik altijd nog terugvallen in het koken en inderdaad van onderaf gewoon mezelf omhoog werken.
* Barreltje doet een RN'tjequote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, geniet ervan![]()
Vertel eens hoe dat dan zit?Ik wist niet dat er verschillende wetten waren
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje doet een RN'tje
WIKI IT!
Jij krijgt er binnenkort weer eentje van hier hoor, waarschuwing vooraf: ventileren in dat hokjequote:Op donderdag 7 april 2011 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, bij de Rabo zijn ze al een tijdje bezig toch met snoeien?
[..]![]()
[..]
Ik denk dat je het werk van een echte chefkok dan onderschatNaast techniek moet je ook erg veel weten van de producten etc.
Oh god no!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij krijgt er binnenkort weer eentje van hier hoor, waarschuwing vooraf: ventileren in dat hokje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |