Ja, terwijl je soms ook tegen echt leuke koopjes aanloopt, zo heb ik een krabpaal van 3 euroquote:Op donderdag 7 april 2011 13:34 schreef Muck het volgende:
Echt belachelijk wat sommige kattendingen kosten
Sla niet zo met de deurquote:
wat heb je nodig?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:34 schreef Muck het volgende:
Ik ken dat jaquote:Op donderdag 7 april 2011 13:35 schreef Bos81 het volgende:
Maar Muck ik wil het zelf ook gewoon weten of het Elton of Roger isop die cd
Daar hoop ik meer op jaquote:Op donderdag 7 april 2011 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, terwijl je soms ook tegen echt leuke koopjes aanloopt, zo heb ik een krabpaal van 3 euro![]()
Ik zei het eerder al, maar ik heb evt nog 2 krabplanken overquote:Op donderdag 7 april 2011 13:34 schreef Muck het volgende:
quote:
Alles komt weer tegelijkquote:
Oh echt? Daar heb ik even overheen gelezen vrees ikquote:Op donderdag 7 april 2011 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zei het eerder al, maar ik heb evt nog 2 krabplanken over
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Alles komt weer tegelijk![]()
J. moet voor zijn andere kies naar de kaakchirurg en de auto staat inmiddels bij de garage
Jeeejquote:Op donderdag 7 april 2011 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh echt? Daar heb ik even overheen gelezen vrees ik
Zou heel fijn zijn
ja echt hequote:
Heb je daar een excuus voor nodig dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeeejeen goed excuus om muckaccino te komen drinken
[..]
Ik moest ook even slikken toen ik hoorde wat de revisie van Toeks gebit gaat kostenquote:ja echt hemaarja eerst maar even wachten wat het precies is
Ik heb dan nog vrij veel mazzel. Wel al enorm veel vullingen. Vanmorgen nog geweest en 1 gaatje en 1 stuk uit tand. Weet alleen niet wat dat laatste gaat betekenen. Merk ik over 3 weken wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je daar een excuus voor nodig dan?
[..]
Ik moest ook even slikken toen ik hoorde wat de revisie van Toeks gebit gaat kosten
Oh ik doelde meer op de auto, J is tot vorig jaar ook nooit naar de tandarts geweest, inmiddels is hij een wortelkanaalbehandeling, 3 gaatjes en een verstandskies eruit verder en het valt hem allemaal mee, inmiddels ook aanvullend verzekerdquote:Op donderdag 7 april 2011 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je daar een excuus voor nodig dan?
[..]
Ik moest ook even en slikken toen ik hoorde wat de revisie van Toeks gebit gaat kosten
Ik ben iets meer dan een jaar niet geweest door de verhuizingen enzo, en heb nu twee hele kleine gaatjes aan de rand van een vullingquote:Op donderdag 7 april 2011 13:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb dan nog vrij veel mazzel. Wel al enorm veel vullingen. Vanmorgen nog geweest en 1 gaatje en 1 stuk uit tand. Weet alleen niet wat dat laatste gaat betekenen. Merk ik over 3 weken wel.
Ohquote:Op donderdag 7 april 2011 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik doelde meer op de auto, J is tot vorig jaar ook nooit naar de tandarts geweest, inmiddels is hij een wortelkanaalbehandeling, 3 gaatjes en een verstandskies eruit verder en het valt hem allemaal mee, inmiddels ook aanvullend verzekerddat snap je wel
Ik hoop alleen dat de auto niks ergs is.. kost zoveel geld
Ja dat is nasty, dan mag je alles zelf betalenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben iets meer dan een jaar niet geweest door de verhuizingen enzo, en heb nu twee hele kleine gaatjes aan de rand van een vulling
Maar niets ernstigs gelukkig
[..]
Oh
TJ is helaas niet aanvullend verzekerd
Okee dat is balen. Ik heb eigenlijk nog steeds de tandarts die ik had toen ik nog thuis woonde. Is maar ca een half uur fietsen dat kan makkelijk die paar keer per jaarquote:Op donderdag 7 april 2011 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben iets meer dan een jaar niet geweest door de verhuizingen enzo, en heb nu twee hele kleine gaatjes aan de rand van een vulling
Maar niets ernstigs gelukkig
[..]
Oh
TJ is helaas niet aanvullend verzekerd
Daaromquote:Op donderdag 7 april 2011 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is nasty, dan mag je alles zelf betalen
En om nou weer een jaar te gaan wachtenwe zitten pas begin april
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |