Ga je mijn zolder isoleren en opknappenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zal ik mijn rollers eerst even controleren voor ik ga sauzen binnenkort
Kewlquote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ken mijn eigen krachten niet
hunggggg! zo een verfroller doormidden
Ik ben niet klein, ik ben gewoon een zeer compacte reusquote:Op donderdag 7 april 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KewlDo not mess with the Muck
![]()
als ik thuis klaar ben en de rollers nog heel zijnquote:
dat moest toch voor ik er bleef slapen?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je mijn zolder isoleren en opknappenWat vriendelijk van je
quote:
Uhuquote:Op donderdag 7 april 2011 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik thuis klaar ben en de rollers nog heel zijn
[..]
dat moest toch voor ik er bleef slapen?
Dat ben ik nu onbedoeldquote:
Meh, het moet voor het weekend klaarquote:Op donderdag 7 april 2011 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik thuis klaar ben en de rollers nog heel zijn
[..]
eh, niet toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch met Elton John, of vergis ik me nu?
Elton John zingt op een nummer van The Who, dat weet ik zeker. Ik ga even zoeken..quote:Op donderdag 7 april 2011 13:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat ben ik nu onbedoeld
[..]
Meh, het moet voor het weekend klaar
[..]
eh, niet toch?
http://en.wikipedia.org/wiki/Elton_Johnquote:Pete Townshend of The Who asked John to play a character called the "Local Lad" in the film of the rock opera Tommy, and to perform a song named "Pinball Wizard". Drawing on power chords, John's version was recorded and used for the movie release in 1975 and the single came out in 1976 (1975 in the US). The song charted at number 7 in England. Bally subsequently released a "Captain Fantastic" pinball machine featuring an illustration of John in his movie guise.
Oeh, veel schade, of valt het mee?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:15 schreef sararaats het volgende:
Gisteren is de kast met werkgerief ingestort bij m'n ouders.
we schuiven gewoon die meiden ff een keer onder de bank doorquote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijkMaak jij dan mijn huis schoon?
![]()
De schappen waren gewoon doormidden door het gewicht.quote:
ah, op die manier!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Elton_John
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we schuiven gewoon die meiden ff een keer onder de bank door
Ja, dus er zal ook wel een versie met Daltrey zijn, bedenk ik me nu.quote:
ja, dat moet haast wel, het klonk totaal niet als Elton John namelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 13:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dus er zal ook wel een versie met Daltrey zijn, bedenk ik me nu.
Ik heb de cd van Tommy (hoewel de kans groot is dat daar Elton op zingt). Maar die ligt bij mijn vader. Volgende week ben ik daar heel de week, dus zal daar eens luisteren.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:23 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dat moet haast wel, het klonk totaal niet als Elton John namelijk
Het is niet dat ik je niet geloof hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 13:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb de cd van Tommy (hoewel de kans groot is dat daar Elton op zingt). Maar die ligt bij mijn vader. Volgende week ben ik daar heel de week, dus zal daar eens luisteren.
Queenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is niet dat ik je niet geloof hoor
Nu Queen op de radio
Ja, terwijl je soms ook tegen echt leuke koopjes aanloopt, zo heb ik een krabpaal van 3 euroquote:Op donderdag 7 april 2011 13:34 schreef Muck het volgende:
Echt belachelijk wat sommige kattendingen kosten
Sla niet zo met de deurquote:
wat heb je nodig?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:34 schreef Muck het volgende:
Ik ken dat jaquote:Op donderdag 7 april 2011 13:35 schreef Bos81 het volgende:
Maar Muck ik wil het zelf ook gewoon weten of het Elton of Roger isop die cd
Daar hoop ik meer op jaquote:Op donderdag 7 april 2011 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, terwijl je soms ook tegen echt leuke koopjes aanloopt, zo heb ik een krabpaal van 3 euro![]()
Ik zei het eerder al, maar ik heb evt nog 2 krabplanken overquote:Op donderdag 7 april 2011 13:34 schreef Muck het volgende:
quote:
Alles komt weer tegelijkquote:
Oh echt? Daar heb ik even overheen gelezen vrees ikquote:Op donderdag 7 april 2011 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zei het eerder al, maar ik heb evt nog 2 krabplanken over
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Alles komt weer tegelijk![]()
J. moet voor zijn andere kies naar de kaakchirurg en de auto staat inmiddels bij de garage
Jeeejquote:Op donderdag 7 april 2011 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh echt? Daar heb ik even overheen gelezen vrees ik
Zou heel fijn zijn
ja echt hequote:
Heb je daar een excuus voor nodig dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeeejeen goed excuus om muckaccino te komen drinken
[..]
Ik moest ook even slikken toen ik hoorde wat de revisie van Toeks gebit gaat kostenquote:ja echt hemaarja eerst maar even wachten wat het precies is
Ik heb dan nog vrij veel mazzel. Wel al enorm veel vullingen. Vanmorgen nog geweest en 1 gaatje en 1 stuk uit tand. Weet alleen niet wat dat laatste gaat betekenen. Merk ik over 3 weken wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je daar een excuus voor nodig dan?
[..]
Ik moest ook even slikken toen ik hoorde wat de revisie van Toeks gebit gaat kosten
Oh ik doelde meer op de auto, J is tot vorig jaar ook nooit naar de tandarts geweest, inmiddels is hij een wortelkanaalbehandeling, 3 gaatjes en een verstandskies eruit verder en het valt hem allemaal mee, inmiddels ook aanvullend verzekerdquote:Op donderdag 7 april 2011 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je daar een excuus voor nodig dan?
[..]
Ik moest ook even en slikken toen ik hoorde wat de revisie van Toeks gebit gaat kosten
Ik ben iets meer dan een jaar niet geweest door de verhuizingen enzo, en heb nu twee hele kleine gaatjes aan de rand van een vullingquote:Op donderdag 7 april 2011 13:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb dan nog vrij veel mazzel. Wel al enorm veel vullingen. Vanmorgen nog geweest en 1 gaatje en 1 stuk uit tand. Weet alleen niet wat dat laatste gaat betekenen. Merk ik over 3 weken wel.
Ohquote:Op donderdag 7 april 2011 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik doelde meer op de auto, J is tot vorig jaar ook nooit naar de tandarts geweest, inmiddels is hij een wortelkanaalbehandeling, 3 gaatjes en een verstandskies eruit verder en het valt hem allemaal mee, inmiddels ook aanvullend verzekerddat snap je wel
Ik hoop alleen dat de auto niks ergs is.. kost zoveel geld
Ja dat is nasty, dan mag je alles zelf betalenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben iets meer dan een jaar niet geweest door de verhuizingen enzo, en heb nu twee hele kleine gaatjes aan de rand van een vulling
Maar niets ernstigs gelukkig
[..]
Oh
TJ is helaas niet aanvullend verzekerd
Okee dat is balen. Ik heb eigenlijk nog steeds de tandarts die ik had toen ik nog thuis woonde. Is maar ca een half uur fietsen dat kan makkelijk die paar keer per jaarquote:Op donderdag 7 april 2011 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben iets meer dan een jaar niet geweest door de verhuizingen enzo, en heb nu twee hele kleine gaatjes aan de rand van een vulling
Maar niets ernstigs gelukkig
[..]
Oh
TJ is helaas niet aanvullend verzekerd
Daaromquote:Op donderdag 7 april 2011 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is nasty, dan mag je alles zelf betalen
En om nou weer een jaar te gaan wachtenwe zitten pas begin april
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |