Ohoh.. Wat is er?quote:
Nee, ik ben soa-vrijquote:
Het handvat van mijn verfroller is gebrokenquote:
Samen doen, ik wil ook weerquote:Op donderdag 7 april 2011 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, leukDiertjes
Ik wil strakjes als ik weer alles op de rit heb vrijwilligerswerk gaan doen bij het asiel of de dierenambulance
heb je dan nog wel pauze? of is het nu eten aan de balie?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ik was vergeten dat we nu gewoon doorlopend open zijn...dat is toch even wennen
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik ben soa-vrij
[..]
Het handvat van mijn verfroller is gebroken
vandaag ben ik er samen met één andere collega..dus vandaag eten we op de werkplekquote:Op donderdag 7 april 2011 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je dan nog wel pauze? of is het nu eten aan de balie?
o-ver-alquote:
omstebeurt een hapjequote:Op donderdag 7 april 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vandaag ben ik er samen met één andere collega..dus vandaag eten we op de werkplek
OMGquote:Op donderdag 7 april 2011 13:01 schreef Muck het volgende:
[..]
o-ver-al![]()
En ik kan nu niet verder, want dit rolt voor geen meter natuurlijk..
En ik kan nu ook niet even naar de stad, want om kwart voor vier moet ik gewassen, gekamd en gepoetst bij de tandarts zijn.
Na afloop maar even naar de stad om een roller te halen en morgen verder
jaquote:
Ik dacht 'vanmiddag lekker schilderen, dan is alles goed droog als we zaterdag plinten gaan plaatsen, en ik kan vrijdag lekker rommelen in huis'quote:
dan zal ik mijn rollers eerst even controleren voor ik ga sauzen binnenkortquote:Op donderdag 7 april 2011 13:01 schreef Muck het volgende:
[..]
o-ver-al![]()
En ik kan nu ook niet even naar de stad, want om kwart voor vier moet ik gewassen, gekamd en gepoetst bij de tandarts zijn.
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik ben soa-vrij
[..]
Het handvat van mijn verfroller is gebroken
Jaquote:
He, je hebt nog wel pauze he?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ik was vergeten dat we nu gewoon doorlopend open zijn...dat is toch even wennen
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:01 schreef Muck het volgende:
[..]
o-ver-al![]()
Zonnig (ik woon in Eindhoven)quote:Op donderdag 7 april 2011 13:02 schreef sararaats het volgende:
Wat voor weer is het bij jullie? Hier schijnt het zonneke
verstandigquote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zal ik mijn rollers eerst even controleren voor ik ga sauzen binnenkort
Lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 13:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ga je mee, gaan we een rondje over de veluwe
Ik ken mijn eigen krachten nietquote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Super Muck
[..]
Ja
[..]
He, je hebt nog wel pauze he?
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |