Ik heb nu sinds kort een andere tandarts, want van rotterdam naar wijk bij duurstede is me echt te verquote:Op donderdag 7 april 2011 13:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee dat is balen. Ik heb eigenlijk nog steeds de tandarts die ik had toen ik nog thuis woonde. Is maar ca een half uur fietsen dat kan makkelijk die paar keer per jaar
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Alles komt weer tegelijk![]()
J. moet voor zijn andere kies naar de kaakchirurg en de auto staat inmiddels bij de garage
Welk opperhoofd, Pieter of een van de Chiefs hier?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb laatst een interview gelezen ergens met jouw operhoofd
dank je wel lieverdquote:Op donderdag 7 april 2011 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Succes LLIk hoop dat het meevalt
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
Nog een kussie voor LL![]()
Shit zeg, van de auto (jaaa, van J. ook)
Onze mag morgen weer naar de garage
pieterquote:Op donderdag 7 april 2011 13:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Welk opperhoofd, Pieter of een van de Chiefs hier?
Jij lieverdquote:Op donderdag 7 april 2011 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
echt, als ik meer tijd had zou ik jullie allemaal willen helpen
Ik zit ook nog in de nachtponquote:Op donderdag 7 april 2011 13:55 schreef sararaats het volgende:
Als ik naar de tandarts ga, ik heb nooit gaatjes hoogstens tandsteen.
--------
Ik ben nog steeds een luie donder![]()
Lekker manquote:Op donderdag 7 april 2011 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij lieverd![]()
Als ik ooit weer een lada heb gaan we samen knutselen ja?
![]()
[..]
Ik zit ook nog in de nachtpon
Nou ja, ik HAD vanalles willen doenquote:
Liefquote:Op donderdag 7 april 2011 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
echt, als ik meer tijd had zou ik jullie allemaal willen helpen
Dat is toch al heel wat?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik HAD vanalles willen doenIk heb de salontafel opgeruimd en de ovendeur en voegen gedaan in de keuken
Wil je het paasdingetje zien trouwens voor de vrolijk?
Ja, okee kan ik me voorstellen. Maar mijn broer had/heeft nog steeds deze tandarts. Hij heeft zelfs in Wageningen gewoond terwijl de tandarts in Geldrop zit. Dat is iets van meer dan 80 kmquote:Op donderdag 7 april 2011 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb nu sinds kort een andere tandarts, want van rotterdam naar wijk bij duurstede is me echt te ver
KOFFIE!quote:
Ik heb ze nog niet uitgepaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |