Neuh, gaat wel goed komen. Ik ga zometeen tegen een uurtje of half vier eerst de kat ophalen. Daarna even de taxi van binnen schoonmaken. Uurtje bank, eten, en de weg op.:Yquote:
Kat ophalen?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Neuh, gaat wel goed komen. Ik ga zometeen tegen een uurtje of half vier eerst de kat ophalen. Daarna even de taxi van binnen schoonmaken. Uurtje bank, eten, en de weg op.:Y
Die moest vandaag voor een gebitsbehandeling naar de dierenarts. Zat een virusinfectie in het tandvlees. Mevrouw is een aantal kiesjes kwijt maar verder gaat alles goed.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pieter![]()
gewoon de hele directie op 1 na naar huis sturen omdat ze niet luisteren
Ik moet nog op gang komenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:28 schreef DaMart het volgende:
Ik begin eindelijk een beetje op gang te komen op werk... tijd voor een kop thee dus!
thnxquote:
ze lopen zo fijn he?quote:
Martquote:Op donderdag 7 april 2011 14:28 schreef DaMart het volgende:
Ik begin eindelijk een beetje op gang te komen op werk... tijd voor een kop thee dus!
Aaah, maar dat komt dan inderdaad helemaal goedquote:Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Die moest vandaag voor een gebitsbehandeling naar de dierenarts. Zat een virusinfectie in het tandvlees. Mevrouw is een aantal kiesjes kwijt maar verder gaat alles goed.
Binnenkort nog even een controleafspraak en dan kan ze er weer tegenaan.
Nee, ook dat niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja echt wel
[..]
niet? Lekker vrij?
Dat zei de dierenarts ook al. Dat is het eerste waar mensen bij iets dergelijks naar vragen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah, maar dat komt dan inderdaad helemaal goed![]()
En eten kunnen ze toch wel, ook met een paar kiesjes minder
dan moet je straks toch echt op gang komenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ook dat niet.
Morgen lekker uitslapen hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |