Owjha.quote:
Ja,ik ook wel hoor!quote:Op donderdag 7 april 2011 04:46 schreef resi_70 het volgende:
Ik ben totaal niet mediageil maar had wel aan dit programma mee willen doen. Puur voor de ervaring en het spel.
uiteraard zijn ze dat, er zijn al vele rls programma's geweest de afgelopen jaren om te weten wat je kan verwachten, allemaal hebben ze een bepaalde bekendheids droom.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:46 schreef bb2 het volgende:
[..]
Owjha.
Dat je überhaupt mediageil moet zijn om met zo'n programma mee te doen.
toch zit hier iets exhibitionistisch in, zoals je hier ziet op fok, je hele doopceel wordt gelicht.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:46 schreef resi_70 het volgende:
Ik ben totaal niet mediageil maar had wel aan dit programma mee willen doen. Puur voor de ervaring en het spel.
je profiel foto geeft dit ook heel mooi weer.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:50 schreef resi_70 het volgende:
Ja haha als je iets te verbergen hebt dan vinden ze het wel.
Nee,net zoals ik bv documentaire`s boeiend vind om naar te kijken....zou ik zelf best mee willen doen een keer,om te zien wat voor invloed dat op mij zou hebben.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:47 schreef HappyH het volgende:
[..]
uiteraard zijn ze dat, er zijn al vele rls programma's geweest de afgelopen jaren om te weten wat je kan verwachten, allemaal hebben ze een bepaalde bekendheids droom.
vertelquote:Op donderdag 7 april 2011 04:51 schreef HappyH het volgende:
[..]
je profiel foto geeft dit ook heel mooi weer.
Dit is bij mij fakking 200.000 % hetzelfdequote:Op donderdag 7 april 2011 04:52 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Nee,net zoals ik bv documentaire`s boeiend vind om naar te kijken....zou ik zelf best mee willen doen een keer,om te zien wat voor invloed dat op mij zou hebben.
Niet omdat ik perse met mn kop op tv wil en heel nederland wil laten meegenieten van mn lief en leed...
Maar gewoon eens kijken wat dat met mijzelf zou doen,en hoe ik me staande zou houden in zo`n situatie?
Uiteraard is winnen van zoiets ook wel leuk...maar das dan een financiele kant.
Maar eens kijken of het vanaf de zijlijn commentaar leveren,en zelf in zo`n huis zitten heel veel verschil uitmaak in hoe mn karakter en gedrag is.
Goh, volgens mij kunnen we elkaar wel aanvullenquote:Op donderdag 7 april 2011 04:52 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Nee,net zoals ik bv documentaire`s boeiend vind om naar te kijken....zou ik zelf best mee willen doen een keer,om te zien wat voor invloed dat op mij zou hebben.
Niet omdat ik perse met mn kop op tv wil en heel nederland wil laten meegenieten van mn lief en leed...
Maar gewoon eens kijken wat dat met mijzelf zou doen,en hoe ik me staande zou houden in zo`n situatie?
Uiteraard is winnen van zoiets ook wel leuk...maar das dan een financiele kant.
Maar eens kijken of het vanaf de zijlijn commentaar leveren,en zelf in zo`n huis zitten heel veel verschil uitmaak in hoe mn karakter en gedrag is.
Dan is er een groot verschil tussen in je hoofd denken, "Wat zou dit met mij doen" en je gaan echt opgeven en dan nog de stap van het wurgcontract.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:52 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Het is daar nu 3:55quote:Op donderdag 7 april 2011 04:54 schreef resi_70 het volgende:
OT
Het is al vet licht aan het worden in Portugal. Volgens mij zijn de luiken al open.
Precies.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:38 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ben het totaal met je eens,dat dit soort dingen en progamma`s het beste werken met "normale mensen"
Soort alice in wonderland verhaal,met totaal onwetende mensen....
Ik vind dit,en vond ik met de goudenkooi al...teveel gescript!
Er is dan een bepaalde routine van de bewoners,die al niet echt meer overkomt.
tja vind het wel boeiend om mee te maken in hoeverre opdrachten en stemmen mijn karakter zouden beinvloeden...in hoeverre ik me zou laten meeslepen en zou meewerken met de productie achter de schermen,en wat voor vorm van invloed er uit geoefend zou worden eventueel...allemaal vraagstukken die me ontzettend boeien hoor!quote:Op donderdag 7 april 2011 04:53 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Dit is bij mij fakking 200.000 % hetzelfde![]()
Iddquote:Op donderdag 7 april 2011 04:55 schreef HappyH het volgende:
[..]
Dan is er een groot verschil tussen in je hoofd denken, "Wat zou dit met mij doen" en je gaan echt opgeven en dan nog de stap van het wurgcontract.
Daarom heb ik me nog nooit opgeven,maar ik zou er best toe in staat zijn!quote:Op donderdag 7 april 2011 04:55 schreef HappyH het volgende:
[..]
Dan is er een groot verschil tussen in je hoofd denken, "Wat zou dit met mij doen" en je gaan echt opgeven en dan nog de stap van het wurgcontract.
Ik denk dat ik zo mijn bed ga bekijken.quote:
zelfde als wereldreis maken van een jaar, als iemand het doet, zegt iedereen, oh geweldig dat wil ik ook, maar weinigen zijn er ook echt toe in staat.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:56 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Daarom heb ik me nog nooit opgeven,maar ik zou er best toe in staat zijn!
een Wereldreis kost geld dat vind ik wat andersquote:Op donderdag 7 april 2011 04:58 schreef HappyH het volgende:
[..]
zelfde als wereldreis maken van een jaar, als iemand het doet, zegt iedereen, oh geweldig dat wil ik ook, maar weinigen zijn er ook echt toe in staat.
Dan zou ik eerder mee willen doen aan een wetenschappelijk experiment.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:56 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Daarom heb ik me nog nooit opgeven,maar ik zou er best toe in staat zijn!
Mijn moeder is dat nu aan het doen (is einde 55) in haar eentje.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:58 schreef HappyH het volgende:
[..]
zelfde als wereldreis maken van een jaar, als iemand het doet, zegt iedereen, oh geweldig dat wil ik ook, maar weinigen zijn er ook echt toe in staat.
meedoen aan rls kost ook veel geld. Als je 2000 p/m verdient en je doet een paar maanden mee......quote:Op donderdag 7 april 2011 04:59 schreef resi_70 het volgende:
[..]
een Wereldreis kost geld dat vind ik wat anders
Nee hoor. Ze krijgen een onkostenvergoeding van 2500 euries per maandquote:Op donderdag 7 april 2011 05:00 schreef HappyH het volgende:
[..]
meedoen aan rls kost ook veel geld. Als je 2000 p/m verdient en je doet een paar maanden mee......
Das best veel.quote:Op donderdag 7 april 2011 05:01 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze krijgen een onkostenvergoeding van 2500 euries per maand
ok, dat is dan primaquote:Op donderdag 7 april 2011 05:01 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze krijgen een onkostenvergoeding van 2500 euries per maand
Daar teken je voor, dus je weet waar je aan begint, dus na die tijd niet lopen zeiken.quote:Op donderdag 7 april 2011 04:55 schreef HappyH het volgende:
[..]
maar wel een reden voor velen om niet mee te doen. Kijk mij maakt het verder niet zoveel uit, maar je moet een bepaalde vorm van exhibitionist zijn om je hele hebben en houden voor de tv tentoon te stellen.quote:Op donderdag 7 april 2011 05:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar teken je voor, dus je weet waar je aan begint, dus na die tijd niet lopen zeiken.
De contracten zijn glashelder.
Om mezelf ff te citeren.quote:Op donderdag 7 april 2011 05:00 schreef bb2 het volgende:
[..]
Mijn moeder is dat nu aan het doen (is einde 55) in haar eentje.
Ik ben echt stinkend jaloers.
Maar mensen denken niet altijd glashelderquote:Op donderdag 7 april 2011 05:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar teken je voor, dus je weet waar je aan begint, dus na die tijd niet lopen zeiken.
De contracten zijn glashelder.
ik zou zeggen, probeer expeditie robinson eensquote:Op donderdag 7 april 2011 05:06 schreef bb2 het volgende:
[..]
Om mezelf ff te citeren.
Momenteel ben ik ook serieus met zo'n keuze bezig.
Ver weg hoeft niet, maar er eens tussen uit.
quote:Op donderdag 7 april 2011 05:07 schreef HappyH het volgende:
[..]
ik zou zeggen, probeer expeditie robinson eens
Dan kom je op een eerder genoemd punt: Alles om maar op de camera te komen. Ik was erbij en heb het gezien, dat sommigen meteen tekenden, zonder ook maar een woord te hebben gelezen.quote:Op donderdag 7 april 2011 05:07 schreef bb2 het volgende:
[..]
Maar mensen denken niet altijd glashelder![]()
Ben het met je eens, je weet waar je aan begint.
Of iemand het ook allemaal kan bevatten en overzien is een 2e.
quote:Op donderdag 7 april 2011 05:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Terwijl iedereen ligt te slapen, ook de streamers, gaat Gerard gewoon door.
Alles moet perfect bij hem....
[ afbeelding ]
Ik was zo nieuwsgierig dat ik met me oor op me speaker lag, maar ze heeft tot nu toe niks gezegd.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
Goedemorgen
Ik ben ook weer van de partij. Bijgelezen en al. Heb zelfs gisternacht nog ff het laatste stukje daily teruggekeken
Maar ik ben wel erg benieuwd wat Jo gezien heeft, maar dat komen we gelukkig vanavond waarschijnlijk wel te weten
Ik was gisteren overigens wel blij dat ze die Mo ff haar sletterige gedrag hebben laten zien!quote:Op donderdag 7 april 2011 08:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik was zo nieuwsgierig dat ik met me oor op me speaker lag, maar ze heeft tot nu toe niks gezegd.
Ja komen we vandaag wel achter
Precies, toen die beelden kwamen en zij met haar handen voor haar ogen ging zitten gilde ik........and justice is done!! Hopenlijk valt het andere bewoners ook op hoe ze de benen uit haar lijf rent om te achterhalen wat ze gezien hebbenquote:Op donderdag 7 april 2011 08:35 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik was gisteren overigens wel blij dat ze die Mo ff haar sletterige gedrag hebben laten zien!
Pak aan en janken kreng
Ook mooi dat Gerard met die mindfuck nu precies weet wie er dus iets te verbergen heeft, want mo zat daar zo op door te zagen
Ik denk dat gerard dat wel weet. Vind het mooi om te zien dat zijn ego een boost kreeg.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:40 schreef henkvandetillaart het volgende:
Toch hadden ze Gerard meer beelden moeten laten zien van de vieze spelletjes van Mo achter de rug van iedereen om, was wel lekker rellen geworden. Nu had hij echt volkomen nutteloze nietszeggende beelden, behalve dat ze zijn ego boostten...
Helaas merken we daar weinig van, ik snap ook wel dat het van Gerard een soort van positiebehoud is in het huis, maar de nominatie voor hem volgende week is bijna al een feit.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik denk dat gerard dat wel weet. Vind het mooi om te zien dat zijn ego een boost kreeg.
Volgens mij pikt hij de bekstekkers er feilloos uit. En als hij later de beelden terug gaat zien dat hij zal zeggen, is precies wat ik had verwacht.
Ja hij zal inderdaad genomineerd worden. Van mij mag flip vertrekken, al juich ik als alex het is. Maar als het geer een ronde spaart, mag alex wel blijven. Ik heb een mute knop om ze stem uit te zetten.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Helaas merken we daar weinig van, ik snap ook wel dat het van Gerard een soort van positiebehoud is in het huis, maar de nominatie voor hem volgende week is bijna al een feit.
Enige wat het enigzins kan veranderen is als Flip vertrekt...
En mamajo zorgt wel dat flip er in blijft om draakjo te steunen......dus geer zal het moeilijk krijgen als 1 van zijn maatjes er uit moet.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Helaas merken we daar weinig van, ik snap ook wel dat het van Gerard een soort van positiebehoud is in het huis, maar de nominatie voor hem volgende week is bijna al een feit.
Enige wat het enigzins kan veranderen is als Flip vertrekt...
Alex ook hoor...die heeft een chille ervaring en veel nieuwe vriendjesquote:Op donderdag 7 april 2011 08:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
En mamajo zorgt wel dat flip er in blijft om draakjo te steunen......dus geer zal het moeilijk krijgen als 1 van zijn maatjes er uit moet.
Maar ik denk dat Geer van het hele programma en verloop niet wakker ligt, hij is de enige met karim die met opgeheven hoofd het huis kan en zal gaan verlaten.
Is niet bekend maar het is niet moeilijk te bedenken wat ze gezien heeft. Naar mijn mening heeft ze zichzelf op de beelden zien slaapwandelen. Raar om te zien van jezelf lijkt me. Ze kan natuurlijk hier niks over vertellen want het is haar geheim. Dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
Goedemorgen
Ik ben ook weer van de partij. Bijgelezen en al. Heb zelfs gisternacht nog ff het laatste stukje daily teruggekeken
Maar ik ben wel erg benieuwd wat Jo gezien heeft, maar dat komen we gelukkig vanavond waarschijnlijk wel te weten
ik vind alex nou niet zo'n toffe gozer hoor, het hondje van laura en knikt met alle winden mee, jammer jammerquote:Op donderdag 7 april 2011 08:49 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Alex ook hoor...die heeft een chille ervaring en veel nieuwe vriendjes
hey wordt er toch naar me geluisterd hahaha, ik begon over die bloempotquote:Op donderdag 7 april 2011 05:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Terwijl iedereen ligt te slapen, ook de streamers, gaat Gerard gewoon door.
Alles moet perfect bij hem....
[ afbeelding ]
Zal je eerlijk zeggen meneertje dat ik zelfs het slaapwandelen niet geloof van haar.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:49 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Is niet bekend maar het is niet moeilijk te bedenken wat ze gezien heeft. Naar mijn mening heeft ze zichzelf op de beelden zien slaapwandelen. Raar om te zien van jezelf lijkt me. Ze kan natuurlijk hier niks over vertellen want het is haar geheim. Dus.
ze slaapwandeld ook niet is gewoon een verzonnen geheimquote:Op donderdag 7 april 2011 08:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zal je eerlijk zeggen meneertje dat ik zelfs het slaapwandelen niet geloof van haar.
Ze heeft nu best veel stress gehad afgelopen dagen, niet 1 keer is ze uit bed gewandeld.
Ze slaapwandelt misschien sporadisch, maar zo erg is het niet met haar.
Ik ben werken, latersss
dat denk ik niet want wat heeft dat voor meerwaarde om haar haar eigen fopgeheim te laten zien? Ik denk meer aan iets anders....quote:Op donderdag 7 april 2011 08:49 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Naar mijn mening heeft ze zichzelf op de beelden zien slaapwandelen. Raar om te zien van jezelf lijkt me. Ze kan natuurlijk hier niks over vertellen want het is haar geheim. Dus.
werkse ! een half dagje , relaxed zegquote:Op donderdag 7 april 2011 08:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zal je eerlijk zeggen meneertje dat ik zelfs het slaapwandelen niet geloof van haar.
Ze heeft nu best veel stress gehad afgelopen dagen, niet 1 keer is ze uit bed gewandeld.
Ik ben werken, latersss
nee denk ook niet dat dat zo schokkend is, zal ze heus wel al bij een dokter voor gelopen hebben enz.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat denk ik niet want wat heeft dat voor meerwaarde om haar haar eigen fopgeheim te laten zien? Ik denk meer aan iets anders....
Werksequote:Op donderdag 7 april 2011 08:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ben werken, latersss
Gewoon op secretstory.nl onder videosquote:Op donderdag 7 april 2011 09:06 schreef danilel het volgende:
weet iemand waar ik de daily van gisteren terug kan kijken???
Alex niet tof ??quote:Op donderdag 7 april 2011 08:50 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik vind alex nou niet zo'n toffe gozer hoor, het hondje van laura en knikt met alle winden mee, jammer jammer
Bij mij welquote:Op donderdag 7 april 2011 09:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
Goedesmorgens
Heb vast nix gemist vannacht? Is er nog geneukt?
Waar/welke COS/hoelaat moet dat geweest zijn? Scheelt me weer ellenlang terugzoekenquote:Op donderdag 7 april 2011 08:35 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik was gisteren overigens wel blij dat ze die Mo ff haar sletterige gedrag hebben laten zien!
Pak aan en janken kreng
Ook mooi dat Gerard met die mindfuck nu precies weet wie er dus iets te verbergen heeft, want mo zat daar zo op door te zagen
ow, stuurt hij anders al zijn vrienden op me af?quote:Op donderdag 7 april 2011 09:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Alex niet tof ??Laat hem het niet horen
Nou dan heb je ook genoeg aan 1 pak chocoprinsen om ze allemaal te trakteren...quote:Op donderdag 7 april 2011 09:23 schreef knagsje het volgende:
[..]
ow, stuurt hij anders al zijn vrienden op me af?
Jaquote:Op donderdag 7 april 2011 09:23 schreef knagsje het volgende:
[..]
ow, stuurt hij anders al zijn vrienden op me af?
ut snoepzakje van laura is wel voldoende denk ik, sukkel eerste klas vind ik hem. MAAR niet zo irritant als Jo en Flip.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dan heb je ook genoeg aan 1 pak chocoprinsen om ze allemaal te trakteren...
Bij mij is er niemand zo irritant als Alexquote:Op donderdag 7 april 2011 09:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
ut snoepzakje van laura is wel voldoende denk ik, sukkel eerste klas vind ik hem. MAAR niet zo irritant als Jo en Flip.
thanx, was nog niet helemaal wakker geloof ikquote:Op donderdag 7 april 2011 09:16 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Gewoon op secretstory.nl onder videos
geen flauw idee...quote:Op donderdag 7 april 2011 09:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Bij mij is er niemand zo irritant als AlexZelfs Jo en Flip vind ik beter te pruimen. Mo komt op mijn irritatielijstje op de 2e plek.
Hebben Flex en Lauw wel samen geslapen, zijn laatste nacht?
Ik zie er 2 in een bed liggen die niet liggen te ketsen, dus het zijn niet Mo&Ma, dus ja, ze hebben samen geslapen.quote:
net zo gevoelloos als JO, wat dat betreft passen ze prima bij elkaar en het liefst zie ik hen dus als eerste vertrekken.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:29 schreef MargrietV het volgende:
Flip vind ik mateloos irritant, een totaal gevoelloze dweil. Geen kraak of smaak aan.
ik kan met jou door een deur.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:30 schreef knagsje het volgende:
[..]
net zo gevoelloos als JO, wat dat betreft passen ze prima bij elkaar en het liefst zie ik hen dus als eerste vertrekken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
Bij mij is er niemand zo irritant als AlexZelfs Jo en Flip vind ik beter te pruimen. Mo komt op mijn irritatielijstje op de 2e plek.
Hebben Flex en Lauw wel samen geslapen, zijn laatste nacht?
Dream on. Flip gaat vanavond ECHT niet. Denk dat Karim gaat! Die heeft geen belangrijke rol in het huis i t t Flip (slaafje van Jo) en Alex ( ze hopen nog steeds dat er een neukpartij komt)quote:Op donderdag 7 april 2011 09:30 schreef knagsje het volgende:
[..]
net zo gevoelloos als JO, wat dat betreft passen ze prima bij elkaar en het liefst zie ik hen dus als eerste vertrekken.
dat flip niet gaat is idd zekermaar ik denk toch dat alex er uit vliegt, karim heeft immers nog een geheim. En als alex weg is krijgt laura ook weer een andere rol.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dream on. Flip gaat vanavond ECHT niet. Denk dat Karim gaat! Die heeft geen belangrijke rol in het huis i t t Flip (slaafje van Jo) en Alex ( ze hopen nog steeds dat er een neukpartij komt)
Nou ik weet dat nog niet zo net. Hoop dat Karim blijft, als die lacht gaat de zon schijnen, heeft echt een leuke lach en ook humor,. Beam me..... .quote:Op donderdag 7 april 2011 09:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dream on. Flip gaat vanavond ECHT niet. Denk dat Karim gaat! Die heeft geen belangrijke rol in het huis i t t Flip (slaafje van Jo) en Alex ( ze hopen nog steeds dat er een neukpartij komt)
Tijdens de dailyquote:Op donderdag 7 april 2011 09:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waar/welke COS/hoelaat moet dat geweest zijn? Scheelt me weer ellenlang terugzoeken
Oja, gmogguh!
Tijdens de daily van gisteren? Toen was het toch G tegen Jo en niet tegen Mo? Of ben ik nu in de war?quote:
Zo is dat! Het is gewoon een vervelende aandachtstrekker, met een psychische afwijking. En de beelden die ze gisteren heeft gezien zijn beelden van haarzelf, met jankbuien, driftbuien en de belachelijke, tegenstrijdige uitspraken die ze doet.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze slaapwandeld ook niet is gewoon een verzonnen geheim
Tijdens de daily van gisteren werd mo naar de KvdW geroepen en werden haar beelden getoondquote:Op donderdag 7 april 2011 09:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tijdens de daily van gisteren? Toen was het toch G tegen Jo en niet tegen Mo? Of ben ik nu in de war?
Nou, ik ben er vrij zeker van dat Alex gaat vertrekken vanavond.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:35 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat flip niet gaat is idd zekermaar ik denk toch dat alex er uit vliegt, karim heeft immers nog een geheim. En als alex weg is krijgt laura ook weer een andere rol.
Zie aanpassing, ik doelde op dat bashen van G tegen Moquote:Op donderdag 7 april 2011 09:38 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Tijdens de daily van gisteren werd mo naar de KvdW geroepen en werden haar beelden getoond
Dat ging over gisteravond laat, denk ergens rond half een / een uur, toen deed gerard zijn spullen pakken en acteerde dat hij naar huis ging. Mo zat er meteen bij van als je iets van mij hebt gezien bla bla blaquote:Op donderdag 7 april 2011 09:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zie aanpassing, ik doelde op dat bashen van G tegen Mo
en dat denk ik dus ook. Ze schaamt zich alle kleuren van de regenboog, zo poept ze ook en dat zonder een hondenkakzakkie.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo is dat! Het is gewoon een vervelende aandachtstrekker, met een psychische afwijking. En de beelden die ze gisteren heeft gezien zijn beelden van haarzelf, met jankbuien, driftbuien en de belachelijke, tegenstrijdige uitspraken die ze doet.
Heb ik gemist, lag ik al lekker in bed. Filmpje?quote:Op donderdag 7 april 2011 09:41 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat ging over gisteravond laat, denk ergens rond half een / een uur, toen deed gerard zijn spullen pakken en acteerde dat hij naar huis ging. Mo zat er meteen bij van als je iets van mij hebt gezien bla bla bla
Ow, daar heb ik ook niks van mee gekregen...quote:Op donderdag 7 april 2011 09:41 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat ging over gisteravond laat, denk ergens rond half een / een uur, toen deed gerard zijn spullen pakken en acteerde dat hij naar huis ging. Mo zat er meteen bij van als je iets van mij hebt gezien bla bla bla
Goeiemorgen.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:43 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb ik gemist, lag ik al lekker in bed. Filmpje?
Ah rennen we ff naar daaro! Thanks!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:45 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Ik zie dat er een filmpje van op de SST site staat
neequote:Op donderdag 7 april 2011 09:47 schreef Toverheks het volgende:
Karim gaat vanavond naar huis, zie het in mijn glazen bolletje
Alex is idd een van de netste daar en die laura........ook zo snel mogelijk weg die lijkenpikker met haar uitgestreken smoel, walgelijk mensquote:Op donderdag 7 april 2011 09:45 schreef MargrietV het volgende:
Houd stille hoop, dat Laura vertrekt vanavond. Hou niet van die uitgekookte figuren en je kan zeggen wat je wilt van Alex, hij heeft zich steeds netjes gedragen.
Stof hem eens af, ik zie namelijk toch echt Alex gaan hoor (of Flip, maar Karim niet..)quote:Op donderdag 7 april 2011 09:47 schreef Toverheks het volgende:
dan loop je bol voor denk ik, ik zie alxe en laura gaanquote:Op donderdag 7 april 2011 09:47 schreef Toverheks het volgende:
Ik zag het, maar toch ff op de hoogte nu!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:48 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Sorry, het is een stukje tekst, geen filmpje
Dies de frituur in gegaanquote:Op donderdag 7 april 2011 09:48 schreef MargrietV het volgende:
Heeft Stef zich netjes gedragen vannacht of is ie aan het slaapwandelen geweest?
Flipje blijft voor Beppie, Alexander blijft om als beeldvulling te dienen, en Karim mioet vertrekken gewoon omdat het moet van de regiequote:Op donderdag 7 april 2011 09:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Stof hem eens af, ik zie namelijk toch echt Alex gaan hoor (of Flip, maar Karim niet..)
Was wel vermakelijk, die mo zat er echt met een flinke chagrijnige kop. Gerard zei namelijk dat hij nog weer beelden had gezien die voor hem reden waren voor vertrek.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zag het, maar toch ff op de hoogte nu!
Als ik op tijd ben ga ik het proberen!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Flipje blijft voor Beppie, Alexander blijft om als beeldvulling te dienen, en Karim mioet vertrekken gewoon omdat het moet van de regie![]()
![]()
![]()
en hoop dat iemand een stream verslag vanavond schrijft ik kan niet en kan ook de uitzending niet zien![]()
![]()
![]()
![]()
nou zit ik helemaal heel hard te huilen
zou ik heel top van je vinden ook natuurlijk heel lief............in het streamverslagen topic hequote:Op donderdag 7 april 2011 09:50 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Als ik op tijd ben ga ik het proberen!
Gaat mij niet lukken iig, als ik voor de buis hang heeft manlief de computer in beslagquote:Op donderdag 7 april 2011 09:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Flipje blijft voor Beppie, Alexander blijft om als beeldvulling te dienen, en Karim mioet vertrekken gewoon omdat het moet van de regie![]()
![]()
![]()
en hoop dat iemand een stream verslag vanavond schrijft ik kan niet en kan ook de uitzending niet zien![]()
![]()
![]()
![]()
nou zit ik helemaal heel hard te huilen
je bent er vanavond niet ?? wat is er dan belangrijker, com onquote:Op donderdag 7 april 2011 09:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zou ik heel top van je vinden ook natuurlijk heel lief............in het streamverslagen topic he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo vanavond als ik thuis ben zoenen we dan wel verder
ga met me oudste wegquote:Op donderdag 7 april 2011 09:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je bent er vanavond niet ?? wat is er dan belangrijker, com on
Ligt er aan of ik op tijd thuis ben...hoop het wel, maar ja moet eerst met de vrouw nog ergens heen. Dus ben bang dat het alleen de liveshow wordt en dat ook ik de daily moet missen....quote:Op donderdag 7 april 2011 09:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zou ik heel top van je vinden ook natuurlijk heel lief............in het streamverslagen topic he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo vanavond als ik thuis ben zoenen we dan wel verder
Zo is datquote:Op donderdag 7 april 2011 09:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
Alex is idd een van de netste daar en die laura........ook zo snel mogelijk weg die lijkenpikker met haar uitgestreken smoel, walgelijk mens
al is het alleen de live sjow de belangrijkste puntjesquote:Op donderdag 7 april 2011 09:53 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ligt er aan of ik op tijd thuis ben...hoop het wel, maar ja moet eerst met de vrouw nog ergens heen. Dus ben bang dat het alleen de liveshow wordt en dat ook ik de daily moet missen....
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga met me oudste wegen kan moeilijk zeggen, ja sorry hoor mam moet SST kijken
ze vind het al bagger en volgt het niet eens, ze vind het zo dom, DGK vond ze ook zo dom het commentaar al wat ik over me heen kreeg hhahaa
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:53 schreef Ireth het volgende:
Ah die Lau... Jo moet zich niet zo druk maken, want Lau snapt alles!
ja Flashbox zijn filmpjes zijn topquote:Op donderdag 7 april 2011 09:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gelukkig is er fok!. Hopelijk schrijft er iemand mee en maakt flasbox ? filmpies ??
daarom moet flip er ook uit, de slijmpijperquote:Op donderdag 7 april 2011 09:56 schreef TimeJumper het volgende:
Daar ligt Nazi Flip weer die zegt niet verliefd te zijn maar gewoon een echte vriendschap![]()
dicht tegen Djoon aan te kleffen op bed
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:58 schreef Darklight het volgende:
Nee, Alex moet weg
Dit is de kans om hem te laten opzouten
en maar miepen... kan ik niet doen, mijn baas en mijn baan. Nou die valsheid gaat haar meer problemen geven. Wie wil nu zo een"goed" voorbeeld voor zijn kinderen? Ze zal nooit de Nanny van het Jaar worden, Ze komt eerder in aanmerking voor de titel List en Bedrog.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zo is dat![]()
zo'n akelige persoonlijkheid kom je niet gauw tegen
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:59 schreef sjampoeh het volgende:
7 april om 09.44
Gerard en Alex praten over de eliminatie.
De ridder is bang dat hij naar huis moet en de miljonair probeert hem op te beuren. Hij zegt altijd om hem te moeten lachen. Ook maakt hij een interessante vergelijking met soep. Jullie zijn grote bestanddelen van de Secret Story soep. Zonder Alex is het een soep zonder ballen en zonder Karim een soep zonder vermicelli. Ze maken plannen om er een interessante dag van te maken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en maar miepen... kan ik niet doen, mijn baas en mijn baan. Nou die valsheid gaat haar meer problemen geven. Wie wil nu zo een"goed" voorbeeld voor zijn kinderen? Ze zal nooit de Nanny van het Jaar worden, Ze komt eerder in aanmerking voor de titel List en Bedrog.
daar zorgt kleikop mamajo wel voorquote:Op donderdag 7 april 2011 10:00 schreef sjampoeh het volgende:
Nachtelijk overleg
7 april om 09.32
De gedumpte blondine heeft het moeilijk.
. Ook denkt dat Joanna dat Karim of Alex naar huis gaat bij de komende eliminatie.
Jo IS een vieze gore vetpuistquote:Op donderdag 7 april 2011 10:02 schreef Ireth het volgende:
De aarde splijt open, Jo heeft wéér een pukkel!
Das nou net het meest enge aan Monique... nu zit ze nog veilig achter slot en grendel in Portugal, maar over niet al te lange tijd loopt het weer los rond in NL....quote:Op donderdag 7 april 2011 10:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
Monique doet gewoon wat ze voelt is zichzelf, anderen acteren omdat ze bang zijn voor de gevolgen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:02 schreef Ireth het volgende:
Maar wel op tv zeggen dat ze de baan die ze nu heeft te simpel vind en dit zeker niet jaren wil blijven doenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en maar miepen... kan ik niet doen, mijn baas en mijn baan. Nou die valsheid gaat haar meer problemen geven. Wie wil nu zo een"goed" voorbeeld voor zijn kinderen? Ze zal nooit de Nanny van het Jaar worden, Ze komt eerder in aanmerking voor de titel List en Bedrog.
de erorsie gaat beginnen. Nu het ravijn in met dat stuk venijn. Moet nodig een espressootje pakken, dan word ik wat milder misschien.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:02 schreef Ireth het volgende:
niet milder worden aub anders val ik zo opquote:Op donderdag 7 april 2011 10:04 schreef MargrietV het volgende:
[..]
de erorsie gaat beginnen. Nu het ravijn in met dat stuk venijn. Moet nodig een espressootje pakken, dan word ik wat milder misschien.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:04 schreef MargrietV het volgende:
[..]
de erorsie gaat beginnen. Nu het ravijn in met dat stuk venijn. Moet nodig een espressootje pakken, dan word ik wat milder misschien.
dan maar in eva door het huisquote:Op donderdag 7 april 2011 10:05 schreef danilel het volgende:
Jo begint weer dat ze geen kleren heeft en nu niet kan kopen.
Ze heeft net al uitgezocht welke kleren ze niet meer leuk vindt en al heeft weggedaan........
ja duh
De mensen die haar echt kennen, zelfs de mensen in het huis, zijn positief over haar, geen reden voor ongerustheid.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das nou net het meest enge aan Monique... nu zit ze nog veilig achter slot en grendel in Portugal, maar over niet al te lange tijd loopt het weer los rond in NL....
dat is wat ik nodig heb! Lekker pittig bakkie en zorgt ff voor Knagsie dat ze niet te veel op valt.......... Ratje!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:06 schreef Ireth het volgende:
Ik ga ff lekker een was buiten hangen, tot na het ontbijt is het toch slap geneuzel...
she has a disorder in here occipital lobe....quote:Op donderdag 7 april 2011 10:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
De mensen die haar echt kennen, zelfs de mensen in het huis, zijn positief over haar, geen reden voor ongerustheid.
die denkt dat ze elke dag een half uur krikkend op de buis is geweest, zeker Wegenwachthulpreclame of zo.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:06 schreef sjampoeh het volgende:
waar heeft mo het nu over ?? 3 weken elke dag half u tv van haar ?
ik zeg, pleur dan naar huisquote:Op donderdag 7 april 2011 10:07 schreef danilel het volgende:
Jo speelt weer de zielige; "ik weet niet wat ik aan moet trekken, ik heb nergens zin in"
Zieligmodus omdat Flip..........
Misschien dat ze normaal een hele leuke aardige lieve meid is, maar zo komt ze in iedergeval niet over. Ze speelt het spel, dat wel. Maar het is gewoon niet mijn manier van spelen zo achterbaks sletterig manipuleren.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
De mensen die haar echt kennen, zelfs de mensen in het huis, zijn positief over haar, geen reden voor ongerustheid.
Ik denk dat ik het voor 1 keer eens met je ben......quote:Op donderdag 7 april 2011 10:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Als Gerard een vrouw was...quote:Op donderdag 7 april 2011 10:08 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Misschien dat ze normaal een hele leuke aardige lieve meid is, maar zo komt ze in iedergeval niet over. Ze speelt het spel, dat wel. Maar het is gewoon niet mijn manier van spelen zo achterbaks sletterig manipuleren.
een storing in haar gebied van broca? ze kan toch gewoon zijn hand pakken?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
Joanna wil al de hele tijd lekker kroelen (daarom doet ze zo ...), Philip heeft het niet door.
Philip heeft het zeer goed door, wil alleen niet het constante gezeur, gezeik en geziek van die Trol, niet aan zijn lijf en met zijn oren is hij geniaal Oost Indisch Doof.... roep de dames maar even is zijn motto geworden,quote:Op donderdag 7 april 2011 10:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
Joanna wil al de hele tijd lekker kroelen (daarom doet ze zo ...), Philip heeft het niet door.
hahaaa, ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 7 april 2011 10:10 schreef sjampoeh het volgende:
mo leest het script nog even door voor vandaag ?
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:11 schreef sjampoeh het volgende:
karim: het wordt een mooie dag vandaag en pingelt lekker op z'n gitaartje in de zon.
kijk zo kan het ook he ?![]()
suc6 met je sollie!!quote:Op donderdag 7 april 2011 10:13 schreef sjampoeh het volgende:
ik ga ook ff mijn was ophangen *huisvrouwmodus*(wacht op uitslag van een sollie)
aaail bie bek
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:13 schreef sjampoeh het volgende:
ik ga ook ff mijn was ophangen *huisvrouwmodus*(wacht op uitslag van een sollie)
aaail bie bek
Dan zouden volgens mij heel wat mensen hém een vals achterbaks kreng noemen. Ik zie dat zelf niet zo want het heeft in mijn ogen niets met het geslacht te maken. Maar ik zie wel dat Gerard veel meer snode plannetjes smeedt en spelletjes speelt dan Monique. Maw ik vind het dan onevenwichtig als dit Monique wel aangerekend wordt maar Gerard niet puur uit persoonlijke voorkeur.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:10 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dan? Wat heeft dit met geslacht te maken?
verwarring strooien is toch echt iets anders dan constant stemafspraken maken en mensen op een laffe manier uitspelen.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dan zouden volgens mij heel wat mensen hém een vals achterbaks kreng noemen. Ik zie dat zelf niet zo want het heeft in mijn ogen niets met het geslacht te maken. Maar ik zie wel dat Gerard veel meer snode plannetjes smeedt en spelletjes speelt dan Monique. Maw ik vind het dan onevenwichtig als dit Monique wel aangerekend wordt maar Gerard niet puur uit persoonlijke voorkeur.
hier is het prachtig weer, gaat vanmiddag lekker Clingendael een uur onveilig maken met mijn Straatmadelief.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:16 schreef Darklight het volgende:
Hier schijnt het zonnetje ook en een blauwe lucht
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
Karim legt Gerard even iets uit over de dieren wereld, insekten eitjes in het water.
wat is een straatmadelief ?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
hier is het prachtig weer, gaat vanmiddag lekker Clingendael een uur onveilig maken met mijn Straatmadelief.
Gerard is wel transparant en dat is monique niet. Dus het is appels met peren vergelijken.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dan zouden volgens mij heel wat mensen hém een vals achterbaks kreng noemen. Ik zie dat zelf niet zo want het heeft in mijn ogen niets met het geslacht te maken. Maar ik zie wel dat Gerard veel meer snode plannetjes smeedt en spelletjes speelt dan Monique. Maw ik vind het dan onevenwichtig als dit Monique wel aangerekend wordt maar Gerard niet puur uit persoonlijke voorkeur.
Japanse tuin in?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
hier is het prachtig weer, gaat vanmiddag lekker Clingendael een uur onveilig maken met mijn Straatmadelief.
Voor zover ik dat zie doet Gerard dat ook, dus. Hij zou het zelfs op prima vinden als Joanna door persoonlijke omstandigheden het huis zou verlaten, weer een concurent minder.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
verwarring strooien is toch echt iets anders dan constant stemafspraken maken en mensen op een laffe manier uitspelen.
En Gerard is niet bang om te laten zien wat voor spel hij speelt, Mo is veul te bang dat ze haar doorhebben en dat ze afgaat.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:18 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Gerard is wel transparant en dat is monique niet. Dus het is appels met peren vergelijken.
Geslacht staat hier los van. Het draait om persoonlijkheid.
Precies dit.:)quote:Op donderdag 7 april 2011 10:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
En Gerard is niet bang om te laten zien wat voor spel hij speelt, Mo is veul te bang dat ze haar doorhebben en dat ze afgaat.
Haar extra koffers zullen binnenkort wel binnen komen. Anders is er geen reclame materiaal meer voor MaJoquote:Op donderdag 7 april 2011 10:07 schreef danilel het volgende:
Jo speelt weer de zielige; "ik weet niet wat ik aan moet trekken, ik heb nergens zin in"
Zieligmodus omdat Flip..........
mijn hondje, die elke boom interessant vindt, er ook haar vlaggen uitzet door 88 keer door haar knietjes te gaan en te denken, ben ik nou een Jo of een Mo.... want ik wil ook wel aandacht.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat is een straatmadelief ?
jaja ik ga al
Hij zou het uberhautp prima vinden als Jo (of wie dan ook) naar huis gaat, het is tenslotte nog steeds een spel en je moet je tegenstanders uitschakelen. (maar zo denkt Mo ook, die wil ook als laatste overblijven met haar neukertje grote liefdequote:Op donderdag 7 april 2011 10:19 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Voor zover ik dat zie doet Gerard dat ook, dus. Hij zou het zelfs op prima vinden als Joanna door persoonlijke omstandigheden het huis zou verlaten, weer een concurent minder.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:20 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Haar extra koffers zullen binnenkort wel binnen komen. Anders is er geen reclame materiaal meer voor MaJo
die is nog niet open, maar ga wel ff naar de hondenstrandjes. Het theehuis is ook nog niet open en ik verwaarloos mijn hond niet, ze heeft net haar tandengepoetst.quote:Op [urdie ===l=http://forum.fok.nl/topic/1634087/9/25#95158305]donderdag 7 april 2011 10:18[/url] schreef marky het volgende:
[..]
Japanse tuin in?
je bent een fop psych joh hahahaquote:Op donderdag 7 april 2011 10:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die is nog niet open, maar ga wel ff naar de hondenstrandjes. Het theehuis is ook nog niet open en ik verwaarloos mijn hond niet, ze heeft net haar tandengepoetst.
wat een pathologische aanstellerij!quote:Op donderdag 7 april 2011 10:24 schreef Chanel5 het volgende:
Hier kan ik zo sjaggo om worden hè
[ link | afbeelding ]
Mogguhhh fokkersquote:Op donderdag 7 april 2011 10:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die is nog niet open, maar ga wel ff naar de hondenstrandjes. Het theehuis is ook nog niet open en ik verwaarloos mijn hond niet, ze heeft net haar tandengepoetst.
dat is het verschil tussen Gerard en Moniquequote:Op donderdag 7 april 2011 10:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
verwarring strooien is toch echt iets anders dan constant stemafspraken maken en mensen op een laffe manier uitspelen.
Hier nog 1. Ik begin die flapdrollen zo moe te worden. Het is voor Gerard, Karim en Sharon dat ik nog de moeite neem om het te volgen. Zonder die drie was ik allang afgehaakt.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:24 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:25 schreef danilel het volgende:
[..]
dat is het verschil tussen Gerard en Monique
Nog niet open? Terwijl de japanse kers in bloei staat nu.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Idemquote:Op donderdag 7 april 2011 10:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier nog 1. Ik begin die flapdrollen zo moe te worden. Het is voor Gerard, Karim en Sharon dat ik nog de moeite neem om het te volgen. Zonder die drie was ik allang afgehaakt.
Hier hetzelfde, haak ook niet af maar deze beelden drukken zo'n negatief stempel op het programma. Krijg de kots ervan.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier nog 1. Ik begin die flapdrollen zo moe te worden. Het is voor Gerard, Karim en Sharon dat ik nog de moeite neem om het te volgen. Zonder die drie was ik allang afgehaakt.
ze heeft chronisch last van kutteritis en andere nare ziektes.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:26 schreef Ireth het volgende:
Laat ze dan zelf oprotten als ze het sooooo erg vind als 1 van de genomineerden weg moet... dramaqueen...
Gewoon weer alle aandacht naar zichzelf toetrekken. Stel je voor dat de camera op iemand anders gericht zou worden.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:26 schreef Ireth het volgende:
Laat ze dan zelf oprotten als ze het sooooo erg vind als 1 van de genomineerden weg moet... dramaqueen...
schurftquote:Op donderdag 7 april 2011 10:27 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze heeft chronisch last van kutteritis en andere nare ziektes.
ik krijg er de slappe lach van. Hoe achterlijk kun je jezelf presenteren. Kut Kut Kut ik ben de allergrootste Trutquote:Op donderdag 7 april 2011 10:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, haak ook niet af maar deze beelden drukken zo'n negatief stempel op het programma. Krijg de kots ervan.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:27 schreef Misiuuu het volgende:
Jongens! Jo wordt de 2de Sophia
1000x zeggen ik ga naar huis ik wil naar huis..
Als ze verdriet heeft kan ze beter naar huis gaan!
Niet bij haar. Zij mag alles zeggenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:28 schreef Chanel5 het volgende:
Ga nog harder gillen man! Sanctie!!!!!!!!!!!
Dan kan ze meteen 1 grote koffer pakken......quote:Op donderdag 7 april 2011 10:25 schreef Ireth het volgende:
Flip volgt een cursus stervensbegeleiding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil ze weer naar huis de slet?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:24 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:[img]http://i.fokzin[img]http://www.apotheek-ijsselmonde.nl/Media/view/4540/4540.jpg[/img]e.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op donderdag 7 april 2011 10:30 schreef Chanel5 het volgende:
Nou de genomineerden gaan er een mooie dag van maken.
Zal een hele klus worden.
En zo niet, dan zorgt zij daar wel voor.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gaat meer om de nomaties, Flip dus.
En ze weet zeker dat dit een kutdag wordt.
misschien een geheime missie?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:30 schreef MargrietV het volgende:
124 Kut in `10 minuten, Ze gaat voor wereldrecord Kut zeggen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:34 schreef MargrietV het volgende:
zo een stukje persoonlijke geschiedenis.
Mijn zusje was 4 jaar... en noemde mijn vader een lul. Mijn moeder opent de keukenla en pakt de grote schaar, waar ze de visvinnen mee wegknipte en zei: als je dat woord nog ooit in je mond neemt, knip ik je tong af.
30 jaar later zit ik met haar man in de tuin en hij beklaagt zich over het sexgebeuren met mijn zus en dat hij dus daarvoor naar de hoeren ging. Tja mijn moeder had gezegd: neem het niet in je mond.
Ik vind dat uit de lucht gegrepen. Ik zou Mo en Gerard niet op die manier willen vergelijken. Gerard probeerd zijn emoties zoveel mogelijke buiten het spel te laten (uitspraken gerard: "mij raakt hier niets, "zie het als een spel","mij raakt niets onthou dat" etc), en als dat niet gaat gebruikt hij zijn emoties voor het spel (Gerard tegen Joanna: "jij ben een R.A.T", etc).quote:Op donderdag 7 april 2011 10:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
En Gerard is niet bang om te laten zien wat voor spel hij speelt, Mo is veul te bang dat ze haar doorhebben en dat ze afgaat.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:34 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
if I had a hammer.....
I'd smash it on your head....
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:29 schreef danilel het volgende:
[..]
Dan kan ze meteen 1 grote koffer pakken......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
o flex heeft nog veel reden om nog te blijven![]()
![]()
![]()
ik ook jaquote:Op donderdag 7 april 2011 10:36 schreef Chanel5 het volgende:
Alex weet dat het helemaal goed zit tussen hem en Lau, ik heb haar wat anders horen zeggen.
linkje naar haar hyves ?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:35 schreef Anneloortje het volgende:
Brekend ex (thuisvriendinnetje) maik vanaaf het huis in!
BREKEND!
Gelezen ...... het zou wel wat actie geven denk ik ( mocht het uiteraard waar zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 10:35 schreef Anneloortje het volgende:
Brekend ex (thuisvriendinnetje) maik vanaaf het huis in!
BREKEND!
dat is het codewoord voor een SL en kan madam weer even met mamma lullen....quote:Op donderdag 7 april 2011 10:39 schreef Misiuuu het volgende:
Wat praat dat wijf over die k u t vriend! Weer sl
Doe ik niej, ik heb er al gezijk mee gehad en wil niet verbannen worden van Fok. Plus dat jullie haar als ze vanaaf op tv is zo gevonden hebben....quote:
Joanna heeft geen borderline.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:40 schreef sjampoeh het volgende:
volgens mij trekt flip van die borderline figuren aan ofzo. hij had al eerder een vriendin met borderline en nu helemaal verliefd op jo..
kut sL
jij wel?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Joanna heeft geen borderline.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |