quote:Op donderdag 7 april 2011 09:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga met me oudste wegen kan moeilijk zeggen, ja sorry hoor mam moet SST kijken
ze vind het al bagger en volgt het niet eens, ze vind het zo dom, DGK vond ze ook zo dom het commentaar al wat ik over me heen kreeg hhahaa
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:53 schreef Ireth het volgende:
Ah die Lau... Jo moet zich niet zo druk maken, want Lau snapt alles!
ja Flashbox zijn filmpjes zijn topquote:Op donderdag 7 april 2011 09:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gelukkig is er fok!. Hopelijk schrijft er iemand mee en maakt flasbox ? filmpies ??
daarom moet flip er ook uit, de slijmpijperquote:Op donderdag 7 april 2011 09:56 schreef TimeJumper het volgende:
Daar ligt Nazi Flip weer die zegt niet verliefd te zijn maar gewoon een echte vriendschap![]()
dicht tegen Djoon aan te kleffen op bed
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:58 schreef Darklight het volgende:
Nee, Alex moet weg
Dit is de kans om hem te laten opzouten
en maar miepen... kan ik niet doen, mijn baas en mijn baan. Nou die valsheid gaat haar meer problemen geven. Wie wil nu zo een"goed" voorbeeld voor zijn kinderen? Ze zal nooit de Nanny van het Jaar worden, Ze komt eerder in aanmerking voor de titel List en Bedrog.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zo is dat![]()
zo'n akelige persoonlijkheid kom je niet gauw tegen
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:59 schreef sjampoeh het volgende:
7 april om 09.44
Gerard en Alex praten over de eliminatie.
De ridder is bang dat hij naar huis moet en de miljonair probeert hem op te beuren. Hij zegt altijd om hem te moeten lachen. Ook maakt hij een interessante vergelijking met soep. Jullie zijn grote bestanddelen van de Secret Story soep. Zonder Alex is het een soep zonder ballen en zonder Karim een soep zonder vermicelli. Ze maken plannen om er een interessante dag van te maken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en maar miepen... kan ik niet doen, mijn baas en mijn baan. Nou die valsheid gaat haar meer problemen geven. Wie wil nu zo een"goed" voorbeeld voor zijn kinderen? Ze zal nooit de Nanny van het Jaar worden, Ze komt eerder in aanmerking voor de titel List en Bedrog.
daar zorgt kleikop mamajo wel voorquote:Op donderdag 7 april 2011 10:00 schreef sjampoeh het volgende:
Nachtelijk overleg
7 april om 09.32
De gedumpte blondine heeft het moeilijk.
. Ook denkt dat Joanna dat Karim of Alex naar huis gaat bij de komende eliminatie.
Jo IS een vieze gore vetpuistquote:Op donderdag 7 april 2011 10:02 schreef Ireth het volgende:
De aarde splijt open, Jo heeft wéér een pukkel!
Das nou net het meest enge aan Monique... nu zit ze nog veilig achter slot en grendel in Portugal, maar over niet al te lange tijd loopt het weer los rond in NL....quote:Op donderdag 7 april 2011 10:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
Monique doet gewoon wat ze voelt is zichzelf, anderen acteren omdat ze bang zijn voor de gevolgen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:02 schreef Ireth het volgende:
De aarde splijt open, Jo heeft wéér een pukkel!
Maar wel op tv zeggen dat ze de baan die ze nu heeft te simpel vind en dit zeker niet jaren wil blijven doenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en maar miepen... kan ik niet doen, mijn baas en mijn baan. Nou die valsheid gaat haar meer problemen geven. Wie wil nu zo een"goed" voorbeeld voor zijn kinderen? Ze zal nooit de Nanny van het Jaar worden, Ze komt eerder in aanmerking voor de titel List en Bedrog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |