geen flauw idee...quote:Op donderdag 7 april 2011 09:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Bij mij is er niemand zo irritant als AlexZelfs Jo en Flip vind ik beter te pruimen. Mo komt op mijn irritatielijstje op de 2e plek.
Hebben Flex en Lauw wel samen geslapen, zijn laatste nacht?
Ik zie er 2 in een bed liggen die niet liggen te ketsen, dus het zijn niet Mo&Ma, dus ja, ze hebben samen geslapen.quote:
net zo gevoelloos als JO, wat dat betreft passen ze prima bij elkaar en het liefst zie ik hen dus als eerste vertrekken.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:29 schreef MargrietV het volgende:
Flip vind ik mateloos irritant, een totaal gevoelloze dweil. Geen kraak of smaak aan.
ik kan met jou door een deur.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:30 schreef knagsje het volgende:
[..]
net zo gevoelloos als JO, wat dat betreft passen ze prima bij elkaar en het liefst zie ik hen dus als eerste vertrekken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
Bij mij is er niemand zo irritant als AlexZelfs Jo en Flip vind ik beter te pruimen. Mo komt op mijn irritatielijstje op de 2e plek.
Hebben Flex en Lauw wel samen geslapen, zijn laatste nacht?
Dream on. Flip gaat vanavond ECHT niet. Denk dat Karim gaat! Die heeft geen belangrijke rol in het huis i t t Flip (slaafje van Jo) en Alex ( ze hopen nog steeds dat er een neukpartij komt)quote:Op donderdag 7 april 2011 09:30 schreef knagsje het volgende:
[..]
net zo gevoelloos als JO, wat dat betreft passen ze prima bij elkaar en het liefst zie ik hen dus als eerste vertrekken.
dat flip niet gaat is idd zekermaar ik denk toch dat alex er uit vliegt, karim heeft immers nog een geheim. En als alex weg is krijgt laura ook weer een andere rol.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dream on. Flip gaat vanavond ECHT niet. Denk dat Karim gaat! Die heeft geen belangrijke rol in het huis i t t Flip (slaafje van Jo) en Alex ( ze hopen nog steeds dat er een neukpartij komt)
Nou ik weet dat nog niet zo net. Hoop dat Karim blijft, als die lacht gaat de zon schijnen, heeft echt een leuke lach en ook humor,. Beam me..... .quote:Op donderdag 7 april 2011 09:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dream on. Flip gaat vanavond ECHT niet. Denk dat Karim gaat! Die heeft geen belangrijke rol in het huis i t t Flip (slaafje van Jo) en Alex ( ze hopen nog steeds dat er een neukpartij komt)
Tijdens de dailyquote:Op donderdag 7 april 2011 09:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waar/welke COS/hoelaat moet dat geweest zijn? Scheelt me weer ellenlang terugzoeken
Oja, gmogguh!
Tijdens de daily van gisteren? Toen was het toch G tegen Jo en niet tegen Mo? Of ben ik nu in de war?quote:
Zo is dat! Het is gewoon een vervelende aandachtstrekker, met een psychische afwijking. En de beelden die ze gisteren heeft gezien zijn beelden van haarzelf, met jankbuien, driftbuien en de belachelijke, tegenstrijdige uitspraken die ze doet.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze slaapwandeld ook niet is gewoon een verzonnen geheim
Tijdens de daily van gisteren werd mo naar de KvdW geroepen en werden haar beelden getoondquote:Op donderdag 7 april 2011 09:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tijdens de daily van gisteren? Toen was het toch G tegen Jo en niet tegen Mo? Of ben ik nu in de war?
Nou, ik ben er vrij zeker van dat Alex gaat vertrekken vanavond.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:35 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat flip niet gaat is idd zekermaar ik denk toch dat alex er uit vliegt, karim heeft immers nog een geheim. En als alex weg is krijgt laura ook weer een andere rol.
Zie aanpassing, ik doelde op dat bashen van G tegen Moquote:Op donderdag 7 april 2011 09:38 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Tijdens de daily van gisteren werd mo naar de KvdW geroepen en werden haar beelden getoond
Dat ging over gisteravond laat, denk ergens rond half een / een uur, toen deed gerard zijn spullen pakken en acteerde dat hij naar huis ging. Mo zat er meteen bij van als je iets van mij hebt gezien bla bla blaquote:Op donderdag 7 april 2011 09:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zie aanpassing, ik doelde op dat bashen van G tegen Mo
en dat denk ik dus ook. Ze schaamt zich alle kleuren van de regenboog, zo poept ze ook en dat zonder een hondenkakzakkie.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo is dat! Het is gewoon een vervelende aandachtstrekker, met een psychische afwijking. En de beelden die ze gisteren heeft gezien zijn beelden van haarzelf, met jankbuien, driftbuien en de belachelijke, tegenstrijdige uitspraken die ze doet.
Heb ik gemist, lag ik al lekker in bed. Filmpje?quote:Op donderdag 7 april 2011 09:41 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat ging over gisteravond laat, denk ergens rond half een / een uur, toen deed gerard zijn spullen pakken en acteerde dat hij naar huis ging. Mo zat er meteen bij van als je iets van mij hebt gezien bla bla bla
Ow, daar heb ik ook niks van mee gekregen...quote:Op donderdag 7 april 2011 09:41 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat ging over gisteravond laat, denk ergens rond half een / een uur, toen deed gerard zijn spullen pakken en acteerde dat hij naar huis ging. Mo zat er meteen bij van als je iets van mij hebt gezien bla bla bla
Goeiemorgen.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:43 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb ik gemist, lag ik al lekker in bed. Filmpje?
Ah rennen we ff naar daaro! Thanks!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:45 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Ik zie dat er een filmpje van op de SST site staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |