quote:Op donderdag 7 april 2011 05:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Terwijl iedereen ligt te slapen, ook de streamers, gaat Gerard gewoon door.
Alles moet perfect bij hem....
[ afbeelding ]
Ik was zo nieuwsgierig dat ik met me oor op me speaker lag, maar ze heeft tot nu toe niks gezegd.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
Goedemorgen
Ik ben ook weer van de partij. Bijgelezen en al. Heb zelfs gisternacht nog ff het laatste stukje daily teruggekeken
Maar ik ben wel erg benieuwd wat Jo gezien heeft, maar dat komen we gelukkig vanavond waarschijnlijk wel te weten
Ik was gisteren overigens wel blij dat ze die Mo ff haar sletterige gedrag hebben laten zien!quote:Op donderdag 7 april 2011 08:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik was zo nieuwsgierig dat ik met me oor op me speaker lag, maar ze heeft tot nu toe niks gezegd.
Ja komen we vandaag wel achter
Precies, toen die beelden kwamen en zij met haar handen voor haar ogen ging zitten gilde ik........and justice is done!! Hopenlijk valt het andere bewoners ook op hoe ze de benen uit haar lijf rent om te achterhalen wat ze gezien hebbenquote:Op donderdag 7 april 2011 08:35 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik was gisteren overigens wel blij dat ze die Mo ff haar sletterige gedrag hebben laten zien!
Pak aan en janken kreng
Ook mooi dat Gerard met die mindfuck nu precies weet wie er dus iets te verbergen heeft, want mo zat daar zo op door te zagen
Ik denk dat gerard dat wel weet. Vind het mooi om te zien dat zijn ego een boost kreeg.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:40 schreef henkvandetillaart het volgende:
Toch hadden ze Gerard meer beelden moeten laten zien van de vieze spelletjes van Mo achter de rug van iedereen om, was wel lekker rellen geworden. Nu had hij echt volkomen nutteloze nietszeggende beelden, behalve dat ze zijn ego boostten...
Helaas merken we daar weinig van, ik snap ook wel dat het van Gerard een soort van positiebehoud is in het huis, maar de nominatie voor hem volgende week is bijna al een feit.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik denk dat gerard dat wel weet. Vind het mooi om te zien dat zijn ego een boost kreeg.
Volgens mij pikt hij de bekstekkers er feilloos uit. En als hij later de beelden terug gaat zien dat hij zal zeggen, is precies wat ik had verwacht.
Ja hij zal inderdaad genomineerd worden. Van mij mag flip vertrekken, al juich ik als alex het is. Maar als het geer een ronde spaart, mag alex wel blijven. Ik heb een mute knop om ze stem uit te zetten.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Helaas merken we daar weinig van, ik snap ook wel dat het van Gerard een soort van positiebehoud is in het huis, maar de nominatie voor hem volgende week is bijna al een feit.
Enige wat het enigzins kan veranderen is als Flip vertrekt...
En mamajo zorgt wel dat flip er in blijft om draakjo te steunen......dus geer zal het moeilijk krijgen als 1 van zijn maatjes er uit moet.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Helaas merken we daar weinig van, ik snap ook wel dat het van Gerard een soort van positiebehoud is in het huis, maar de nominatie voor hem volgende week is bijna al een feit.
Enige wat het enigzins kan veranderen is als Flip vertrekt...
Alex ook hoor...die heeft een chille ervaring en veel nieuwe vriendjesquote:Op donderdag 7 april 2011 08:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
En mamajo zorgt wel dat flip er in blijft om draakjo te steunen......dus geer zal het moeilijk krijgen als 1 van zijn maatjes er uit moet.
Maar ik denk dat Geer van het hele programma en verloop niet wakker ligt, hij is de enige met karim die met opgeheven hoofd het huis kan en zal gaan verlaten.
Is niet bekend maar het is niet moeilijk te bedenken wat ze gezien heeft. Naar mijn mening heeft ze zichzelf op de beelden zien slaapwandelen. Raar om te zien van jezelf lijkt me. Ze kan natuurlijk hier niks over vertellen want het is haar geheim. Dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
Goedemorgen
Ik ben ook weer van de partij. Bijgelezen en al. Heb zelfs gisternacht nog ff het laatste stukje daily teruggekeken
Maar ik ben wel erg benieuwd wat Jo gezien heeft, maar dat komen we gelukkig vanavond waarschijnlijk wel te weten
ik vind alex nou niet zo'n toffe gozer hoor, het hondje van laura en knikt met alle winden mee, jammer jammerquote:Op donderdag 7 april 2011 08:49 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Alex ook hoor...die heeft een chille ervaring en veel nieuwe vriendjes
hey wordt er toch naar me geluisterd hahaha, ik begon over die bloempotquote:Op donderdag 7 april 2011 05:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Terwijl iedereen ligt te slapen, ook de streamers, gaat Gerard gewoon door.
Alles moet perfect bij hem....
[ afbeelding ]
Zal je eerlijk zeggen meneertje dat ik zelfs het slaapwandelen niet geloof van haar.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:49 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Is niet bekend maar het is niet moeilijk te bedenken wat ze gezien heeft. Naar mijn mening heeft ze zichzelf op de beelden zien slaapwandelen. Raar om te zien van jezelf lijkt me. Ze kan natuurlijk hier niks over vertellen want het is haar geheim. Dus.
ze slaapwandeld ook niet is gewoon een verzonnen geheimquote:Op donderdag 7 april 2011 08:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zal je eerlijk zeggen meneertje dat ik zelfs het slaapwandelen niet geloof van haar.
Ze heeft nu best veel stress gehad afgelopen dagen, niet 1 keer is ze uit bed gewandeld.
Ze slaapwandelt misschien sporadisch, maar zo erg is het niet met haar.
Ik ben werken, latersss
dat denk ik niet want wat heeft dat voor meerwaarde om haar haar eigen fopgeheim te laten zien? Ik denk meer aan iets anders....quote:Op donderdag 7 april 2011 08:49 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Naar mijn mening heeft ze zichzelf op de beelden zien slaapwandelen. Raar om te zien van jezelf lijkt me. Ze kan natuurlijk hier niks over vertellen want het is haar geheim. Dus.
werkse ! een half dagje , relaxed zegquote:Op donderdag 7 april 2011 08:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zal je eerlijk zeggen meneertje dat ik zelfs het slaapwandelen niet geloof van haar.
Ze heeft nu best veel stress gehad afgelopen dagen, niet 1 keer is ze uit bed gewandeld.
Ik ben werken, latersss
nee denk ook niet dat dat zo schokkend is, zal ze heus wel al bij een dokter voor gelopen hebben enz.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat denk ik niet want wat heeft dat voor meerwaarde om haar haar eigen fopgeheim te laten zien? Ik denk meer aan iets anders....
Werksequote:Op donderdag 7 april 2011 08:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ben werken, latersss
Gewoon op secretstory.nl onder videosquote:Op donderdag 7 april 2011 09:06 schreef danilel het volgende:
weet iemand waar ik de daily van gisteren terug kan kijken???
Alex niet tof ??quote:Op donderdag 7 april 2011 08:50 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik vind alex nou niet zo'n toffe gozer hoor, het hondje van laura en knikt met alle winden mee, jammer jammer
Bij mij welquote:Op donderdag 7 april 2011 09:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
Goedesmorgens
Heb vast nix gemist vannacht? Is er nog geneukt?
Waar/welke COS/hoelaat moet dat geweest zijn? Scheelt me weer ellenlang terugzoekenquote:Op donderdag 7 april 2011 08:35 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik was gisteren overigens wel blij dat ze die Mo ff haar sletterige gedrag hebben laten zien!
Pak aan en janken kreng
Ook mooi dat Gerard met die mindfuck nu precies weet wie er dus iets te verbergen heeft, want mo zat daar zo op door te zagen
ow, stuurt hij anders al zijn vrienden op me af?quote:Op donderdag 7 april 2011 09:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Alex niet tof ??Laat hem het niet horen
Nou dan heb je ook genoeg aan 1 pak chocoprinsen om ze allemaal te trakteren...quote:Op donderdag 7 april 2011 09:23 schreef knagsje het volgende:
[..]
ow, stuurt hij anders al zijn vrienden op me af?
Jaquote:Op donderdag 7 april 2011 09:23 schreef knagsje het volgende:
[..]
ow, stuurt hij anders al zijn vrienden op me af?
ut snoepzakje van laura is wel voldoende denk ik, sukkel eerste klas vind ik hem. MAAR niet zo irritant als Jo en Flip.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dan heb je ook genoeg aan 1 pak chocoprinsen om ze allemaal te trakteren...
Bij mij is er niemand zo irritant als Alexquote:Op donderdag 7 april 2011 09:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
ut snoepzakje van laura is wel voldoende denk ik, sukkel eerste klas vind ik hem. MAAR niet zo irritant als Jo en Flip.
thanx, was nog niet helemaal wakker geloof ikquote:Op donderdag 7 april 2011 09:16 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Gewoon op secretstory.nl onder videos
geen flauw idee...quote:Op donderdag 7 april 2011 09:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Bij mij is er niemand zo irritant als AlexZelfs Jo en Flip vind ik beter te pruimen. Mo komt op mijn irritatielijstje op de 2e plek.
Hebben Flex en Lauw wel samen geslapen, zijn laatste nacht?
Ik zie er 2 in een bed liggen die niet liggen te ketsen, dus het zijn niet Mo&Ma, dus ja, ze hebben samen geslapen.quote:
net zo gevoelloos als JO, wat dat betreft passen ze prima bij elkaar en het liefst zie ik hen dus als eerste vertrekken.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:29 schreef MargrietV het volgende:
Flip vind ik mateloos irritant, een totaal gevoelloze dweil. Geen kraak of smaak aan.
ik kan met jou door een deur.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:30 schreef knagsje het volgende:
[..]
net zo gevoelloos als JO, wat dat betreft passen ze prima bij elkaar en het liefst zie ik hen dus als eerste vertrekken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
Bij mij is er niemand zo irritant als AlexZelfs Jo en Flip vind ik beter te pruimen. Mo komt op mijn irritatielijstje op de 2e plek.
Hebben Flex en Lauw wel samen geslapen, zijn laatste nacht?
Dream on. Flip gaat vanavond ECHT niet. Denk dat Karim gaat! Die heeft geen belangrijke rol in het huis i t t Flip (slaafje van Jo) en Alex ( ze hopen nog steeds dat er een neukpartij komt)quote:Op donderdag 7 april 2011 09:30 schreef knagsje het volgende:
[..]
net zo gevoelloos als JO, wat dat betreft passen ze prima bij elkaar en het liefst zie ik hen dus als eerste vertrekken.
dat flip niet gaat is idd zekermaar ik denk toch dat alex er uit vliegt, karim heeft immers nog een geheim. En als alex weg is krijgt laura ook weer een andere rol.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dream on. Flip gaat vanavond ECHT niet. Denk dat Karim gaat! Die heeft geen belangrijke rol in het huis i t t Flip (slaafje van Jo) en Alex ( ze hopen nog steeds dat er een neukpartij komt)
Nou ik weet dat nog niet zo net. Hoop dat Karim blijft, als die lacht gaat de zon schijnen, heeft echt een leuke lach en ook humor,. Beam me..... .quote:Op donderdag 7 april 2011 09:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dream on. Flip gaat vanavond ECHT niet. Denk dat Karim gaat! Die heeft geen belangrijke rol in het huis i t t Flip (slaafje van Jo) en Alex ( ze hopen nog steeds dat er een neukpartij komt)
Tijdens de dailyquote:Op donderdag 7 april 2011 09:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waar/welke COS/hoelaat moet dat geweest zijn? Scheelt me weer ellenlang terugzoeken
Oja, gmogguh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |