ik krijg er de slappe lach van. Hoe achterlijk kun je jezelf presenteren. Kut Kut Kut ik ben de allergrootste Trutquote:Op donderdag 7 april 2011 10:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, haak ook niet af maar deze beelden drukken zo'n negatief stempel op het programma. Krijg de kots ervan.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:27 schreef Misiuuu het volgende:
Jongens! Jo wordt de 2de Sophia
1000x zeggen ik ga naar huis ik wil naar huis..
Als ze verdriet heeft kan ze beter naar huis gaan!
Niet bij haar. Zij mag alles zeggenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:28 schreef Chanel5 het volgende:
Ga nog harder gillen man! Sanctie!!!!!!!!!!!
Dan kan ze meteen 1 grote koffer pakken......quote:Op donderdag 7 april 2011 10:25 schreef Ireth het volgende:
Flip volgt een cursus stervensbegeleiding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil ze weer naar huis de slet?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:24 schreef Chanel5 het volgende:
Hier kan ik zo sjaggo om worden hè
[ link | afbeelding ]
quote:[img]http://i.fokzin[img]http://www.apotheek-ijsselmonde.nl/Media/view/4540/4540.jpg[/img]e.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op donderdag 7 april 2011 10:30 schreef Chanel5 het volgende:
Nou de genomineerden gaan er een mooie dag van maken.
Zal een hele klus worden.
En zo niet, dan zorgt zij daar wel voor.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gaat meer om de nomaties, Flip dus.
En ze weet zeker dat dit een kutdag wordt.
misschien een geheime missie?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:30 schreef MargrietV het volgende:
124 Kut in `10 minuten, Ze gaat voor wereldrecord Kut zeggen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:34 schreef MargrietV het volgende:
zo een stukje persoonlijke geschiedenis.
Mijn zusje was 4 jaar... en noemde mijn vader een lul. Mijn moeder opent de keukenla en pakt de grote schaar, waar ze de visvinnen mee wegknipte en zei: als je dat woord nog ooit in je mond neemt, knip ik je tong af.
30 jaar later zit ik met haar man in de tuin en hij beklaagt zich over het sexgebeuren met mijn zus en dat hij dus daarvoor naar de hoeren ging. Tja mijn moeder had gezegd: neem het niet in je mond.
Ik vind dat uit de lucht gegrepen. Ik zou Mo en Gerard niet op die manier willen vergelijken. Gerard probeerd zijn emoties zoveel mogelijke buiten het spel te laten (uitspraken gerard: "mij raakt hier niets, "zie het als een spel","mij raakt niets onthou dat" etc), en als dat niet gaat gebruikt hij zijn emoties voor het spel (Gerard tegen Joanna: "jij ben een R.A.T", etc).quote:Op donderdag 7 april 2011 10:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
En Gerard is niet bang om te laten zien wat voor spel hij speelt, Mo is veul te bang dat ze haar doorhebben en dat ze afgaat.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:34 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
if I had a hammer.....
I'd smash it on your head....
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:29 schreef danilel het volgende:
[..]
Dan kan ze meteen 1 grote koffer pakken......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
o flex heeft nog veel reden om nog te blijven![]()
![]()
![]()
ik ook jaquote:Op donderdag 7 april 2011 10:36 schreef Chanel5 het volgende:
Alex weet dat het helemaal goed zit tussen hem en Lau, ik heb haar wat anders horen zeggen.
linkje naar haar hyves ?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:35 schreef Anneloortje het volgende:
Brekend ex (thuisvriendinnetje) maik vanaaf het huis in!
BREKEND!
Gelezen ...... het zou wel wat actie geven denk ik ( mocht het uiteraard waar zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 10:35 schreef Anneloortje het volgende:
Brekend ex (thuisvriendinnetje) maik vanaaf het huis in!
BREKEND!
dat is het codewoord voor een SL en kan madam weer even met mamma lullen....quote:Op donderdag 7 april 2011 10:39 schreef Misiuuu het volgende:
Wat praat dat wijf over die k u t vriend! Weer sl
Doe ik niej, ik heb er al gezijk mee gehad en wil niet verbannen worden van Fok. Plus dat jullie haar als ze vanaaf op tv is zo gevonden hebben....quote:
Joanna heeft geen borderline.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:40 schreef sjampoeh het volgende:
volgens mij trekt flip van die borderline figuren aan ofzo. hij had al eerder een vriendin met borderline en nu helemaal verliefd op jo..
kut sL
jij wel?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Joanna heeft geen borderline.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |