quote:
Op donderdag 7 april 2011 10:19 schreef Ireth het volgende:[..]
En Gerard is niet bang om te laten zien wat voor spel hij speelt, Mo is veul te bang dat ze haar doorhebben en dat ze afgaat.
Ik vind dat uit de lucht gegrepen. Ik zou Mo en Gerard niet op die manier willen vergelijken. Gerard probeerd zijn emoties zoveel mogelijke buiten het spel te laten (uitspraken gerard: "mij raakt hier niets, "zie het als een spel","mij raakt niets onthou dat" etc), en als dat niet gaat gebruikt hij zijn emoties voor het spel (Gerard tegen Joanna: "jij ben een R.A.T", etc).
Monique speelt het spel minder rationeel dan Gerard, en laat haar emoties en gevoelens meer de vrije loop.
Gerard toont nauwelijks zijn ware emoties juist omdat hij ze (Philip overigens verbergt emoties nog sterker dan Gerard) niet openlijk kan of durft te tonen, daar waar Monique dit veel transparanter doet. Beiden spelen het dus verschillend, ik noem het één niet beter dan het ander en schreef eerder al het is puur de persoonlijke voorkeur.
Supporteren kan men op twee manieren doen de eigen favoriet aanmoedigen of de ander afkraken. De manier die men kiest zegt iets over de supporter niet over de favoriet vind ik.