quote:Op donderdag 7 april 2011 10:20 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Haar extra koffers zullen binnenkort wel binnen komen. Anders is er geen reclame materiaal meer voor MaJo
die is nog niet open, maar ga wel ff naar de hondenstrandjes. Het theehuis is ook nog niet open en ik verwaarloos mijn hond niet, ze heeft net haar tandengepoetst.quote:Op [urdie ===l=http://forum.fok.nl/topic/1634087/9/25#95158305]donderdag 7 april 2011 10:18[/url] schreef marky het volgende:
[..]
Japanse tuin in?
je bent een fop psych joh hahahaquote:Op donderdag 7 april 2011 10:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dan zouden volgens mij heel wat mensen hém een vals achterbaks kreng noemen. Ik zie dat zelf niet zo want het heeft in mijn ogen niets met het geslacht te maken. Maar ik zie wel dat Gerard veel meer snode plannetjes smeedt en spelletjes speelt dan Monique. Maw ik vind het dan onevenwichtig als dit Monique wel aangerekend wordt maar Gerard niet puur uit persoonlijke voorkeur.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die is nog niet open, maar ga wel ff naar de hondenstrandjes. Het theehuis is ook nog niet open en ik verwaarloos mijn hond niet, ze heeft net haar tandengepoetst.
wat een pathologische aanstellerij!quote:Op donderdag 7 april 2011 10:24 schreef Chanel5 het volgende:
Hier kan ik zo sjaggo om worden hè
[ link | afbeelding ]
Mogguhhh fokkersquote:Op donderdag 7 april 2011 10:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die is nog niet open, maar ga wel ff naar de hondenstrandjes. Het theehuis is ook nog niet open en ik verwaarloos mijn hond niet, ze heeft net haar tandengepoetst.
dat is het verschil tussen Gerard en Moniquequote:Op donderdag 7 april 2011 10:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
verwarring strooien is toch echt iets anders dan constant stemafspraken maken en mensen op een laffe manier uitspelen.
Hier nog 1. Ik begin die flapdrollen zo moe te worden. Het is voor Gerard, Karim en Sharon dat ik nog de moeite neem om het te volgen. Zonder die drie was ik allang afgehaakt.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:24 schreef Chanel5 het volgende:
Hier kan ik zo sjaggo om worden hè
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:25 schreef danilel het volgende:
[..]
dat is het verschil tussen Gerard en Monique
Nog niet open? Terwijl de japanse kers in bloei staat nu.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Idemquote:Op donderdag 7 april 2011 10:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier nog 1. Ik begin die flapdrollen zo moe te worden. Het is voor Gerard, Karim en Sharon dat ik nog de moeite neem om het te volgen. Zonder die drie was ik allang afgehaakt.
Hier hetzelfde, haak ook niet af maar deze beelden drukken zo'n negatief stempel op het programma. Krijg de kots ervan.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier nog 1. Ik begin die flapdrollen zo moe te worden. Het is voor Gerard, Karim en Sharon dat ik nog de moeite neem om het te volgen. Zonder die drie was ik allang afgehaakt.
ze heeft chronisch last van kutteritis en andere nare ziektes.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:26 schreef Ireth het volgende:
Laat ze dan zelf oprotten als ze het sooooo erg vind als 1 van de genomineerden weg moet... dramaqueen...
Gewoon weer alle aandacht naar zichzelf toetrekken. Stel je voor dat de camera op iemand anders gericht zou worden.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:26 schreef Ireth het volgende:
Laat ze dan zelf oprotten als ze het sooooo erg vind als 1 van de genomineerden weg moet... dramaqueen...
schurftquote:Op donderdag 7 april 2011 10:27 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze heeft chronisch last van kutteritis en andere nare ziektes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |