Stof hem eens af, ik zie namelijk toch echt Alex gaan hoor (of Flip, maar Karim niet..)quote:Op donderdag 7 april 2011 09:47 schreef Toverheks het volgende:
Karim gaat vanavond naar huis, zie het in mijn glazen bolletje
dan loop je bol voor denk ik, ik zie alxe en laura gaanquote:Op donderdag 7 april 2011 09:47 schreef Toverheks het volgende:
Karim gaat vanavond naar huis, zie het in mijn glazen bolletje
Ik zag het, maar toch ff op de hoogte nu!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:48 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Sorry, het is een stukje tekst, geen filmpje
Dies de frituur in gegaanquote:Op donderdag 7 april 2011 09:48 schreef MargrietV het volgende:
Heeft Stef zich netjes gedragen vannacht of is ie aan het slaapwandelen geweest?
Flipje blijft voor Beppie, Alexander blijft om als beeldvulling te dienen, en Karim mioet vertrekken gewoon omdat het moet van de regiequote:Op donderdag 7 april 2011 09:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Stof hem eens af, ik zie namelijk toch echt Alex gaan hoor (of Flip, maar Karim niet..)
Was wel vermakelijk, die mo zat er echt met een flinke chagrijnige kop. Gerard zei namelijk dat hij nog weer beelden had gezien die voor hem reden waren voor vertrek.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zag het, maar toch ff op de hoogte nu!
Als ik op tijd ben ga ik het proberen!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Flipje blijft voor Beppie, Alexander blijft om als beeldvulling te dienen, en Karim mioet vertrekken gewoon omdat het moet van de regie![]()
![]()
![]()
en hoop dat iemand een stream verslag vanavond schrijft ik kan niet en kan ook de uitzending niet zien![]()
![]()
![]()
![]()
nou zit ik helemaal heel hard te huilen
zou ik heel top van je vinden ook natuurlijk heel lief............in het streamverslagen topic hequote:Op donderdag 7 april 2011 09:50 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Als ik op tijd ben ga ik het proberen!
Gaat mij niet lukken iig, als ik voor de buis hang heeft manlief de computer in beslagquote:Op donderdag 7 april 2011 09:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Flipje blijft voor Beppie, Alexander blijft om als beeldvulling te dienen, en Karim mioet vertrekken gewoon omdat het moet van de regie![]()
![]()
![]()
en hoop dat iemand een stream verslag vanavond schrijft ik kan niet en kan ook de uitzending niet zien![]()
![]()
![]()
![]()
nou zit ik helemaal heel hard te huilen
je bent er vanavond niet ?? wat is er dan belangrijker, com onquote:Op donderdag 7 april 2011 09:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zou ik heel top van je vinden ook natuurlijk heel lief............in het streamverslagen topic he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo vanavond als ik thuis ben zoenen we dan wel verder
ga met me oudste wegquote:Op donderdag 7 april 2011 09:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je bent er vanavond niet ?? wat is er dan belangrijker, com on
Ligt er aan of ik op tijd thuis ben...hoop het wel, maar ja moet eerst met de vrouw nog ergens heen. Dus ben bang dat het alleen de liveshow wordt en dat ook ik de daily moet missen....quote:Op donderdag 7 april 2011 09:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zou ik heel top van je vinden ook natuurlijk heel lief............in het streamverslagen topic he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo vanavond als ik thuis ben zoenen we dan wel verder
Zo is datquote:Op donderdag 7 april 2011 09:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
Alex is idd een van de netste daar en die laura........ook zo snel mogelijk weg die lijkenpikker met haar uitgestreken smoel, walgelijk mens
al is het alleen de live sjow de belangrijkste puntjesquote:Op donderdag 7 april 2011 09:53 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ligt er aan of ik op tijd thuis ben...hoop het wel, maar ja moet eerst met de vrouw nog ergens heen. Dus ben bang dat het alleen de liveshow wordt en dat ook ik de daily moet missen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |