de erorsie gaat beginnen. Nu het ravijn in met dat stuk venijn. Moet nodig een espressootje pakken, dan word ik wat milder misschien.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:02 schreef Ireth het volgende:
De aarde splijt open, Jo heeft wéér een pukkel!
niet milder worden aub anders val ik zo opquote:Op donderdag 7 april 2011 10:04 schreef MargrietV het volgende:
[..]
de erorsie gaat beginnen. Nu het ravijn in met dat stuk venijn. Moet nodig een espressootje pakken, dan word ik wat milder misschien.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:04 schreef MargrietV het volgende:
[..]
de erorsie gaat beginnen. Nu het ravijn in met dat stuk venijn. Moet nodig een espressootje pakken, dan word ik wat milder misschien.
dan maar in eva door het huisquote:Op donderdag 7 april 2011 10:05 schreef danilel het volgende:
Jo begint weer dat ze geen kleren heeft en nu niet kan kopen.
Ze heeft net al uitgezocht welke kleren ze niet meer leuk vindt en al heeft weggedaan........
ja duh
De mensen die haar echt kennen, zelfs de mensen in het huis, zijn positief over haar, geen reden voor ongerustheid.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das nou net het meest enge aan Monique... nu zit ze nog veilig achter slot en grendel in Portugal, maar over niet al te lange tijd loopt het weer los rond in NL....
dat is wat ik nodig heb! Lekker pittig bakkie en zorgt ff voor Knagsie dat ze niet te veel op valt.......... Ratje!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:06 schreef Ireth het volgende:
Ik ga ff lekker een was buiten hangen, tot na het ontbijt is het toch slap geneuzel...
she has a disorder in here occipital lobe....quote:Op donderdag 7 april 2011 10:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
De mensen die haar echt kennen, zelfs de mensen in het huis, zijn positief over haar, geen reden voor ongerustheid.
die denkt dat ze elke dag een half uur krikkend op de buis is geweest, zeker Wegenwachthulpreclame of zo.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:06 schreef sjampoeh het volgende:
waar heeft mo het nu over ?? 3 weken elke dag half u tv van haar ?
ik zeg, pleur dan naar huisquote:Op donderdag 7 april 2011 10:07 schreef danilel het volgende:
Jo speelt weer de zielige; "ik weet niet wat ik aan moet trekken, ik heb nergens zin in"
Zieligmodus omdat Flip..........
Misschien dat ze normaal een hele leuke aardige lieve meid is, maar zo komt ze in iedergeval niet over. Ze speelt het spel, dat wel. Maar het is gewoon niet mijn manier van spelen zo achterbaks sletterig manipuleren.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
De mensen die haar echt kennen, zelfs de mensen in het huis, zijn positief over haar, geen reden voor ongerustheid.
Ik denk dat ik het voor 1 keer eens met je ben......quote:Op donderdag 7 april 2011 10:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Als Gerard een vrouw was...quote:Op donderdag 7 april 2011 10:08 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Misschien dat ze normaal een hele leuke aardige lieve meid is, maar zo komt ze in iedergeval niet over. Ze speelt het spel, dat wel. Maar het is gewoon niet mijn manier van spelen zo achterbaks sletterig manipuleren.
een storing in haar gebied van broca? ze kan toch gewoon zijn hand pakken?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
Joanna wil al de hele tijd lekker kroelen (daarom doet ze zo ...), Philip heeft het niet door.
Philip heeft het zeer goed door, wil alleen niet het constante gezeur, gezeik en geziek van die Trol, niet aan zijn lijf en met zijn oren is hij geniaal Oost Indisch Doof.... roep de dames maar even is zijn motto geworden,quote:Op donderdag 7 april 2011 10:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
Joanna wil al de hele tijd lekker kroelen (daarom doet ze zo ...), Philip heeft het niet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |