De verbinding naar de studio.quote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef CaptainHindsight het volgende:
Er ging toch wat uit ? of heb ik dat gemist ?;[
die fan zijn tanden?quote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef CaptainHindsight het volgende:
Er ging toch wat uit ? of heb ik dat gemist ?;[
Die heeft echt een kutverjaardag... meer dan 1,5 uur met Hans Kraay jr. en Gerard Joling die voor m zingtquote:
Viel erg tegen ja.quote:Op maandag 4 april 2011 22:00 schreef Lann555 het volgende:
Wat mij betreft mag Hans ophoepelen. Wat een verschrikkelijk figuur zeg.
quote:
Hij is er al hoor. Is toch heerlijk man? Zo snel online.quote:Op maandag 4 april 2011 22:32 schreef Morendo het volgende:
Hopelijk komt hij binnen niet te lange tijd op RTL Gemist.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:33 schreef bascross het volgende:
[..]
Hij is er al hoor. Is toch heerlijk man? Zo snel online.
Ik heb alleen de laatste 20 min gezien, was een topshow.
Ja maar Barry Hughesquote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Die heeft echt een kutverjaardag... meer dan 1,5 uur met Hans Kraay jr. en Gerard Joling die voor m zingt
Als iemand serieus begon, werd het meteen afgeschoten omdat het allemaal zo jolig moest blijven. Rommeltje!quote:Op maandag 4 april 2011 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Iwan van Duren had toch een serieuze journalistieke noot aan het programma kunnen geven.
Ik begin Jakhals Erik opeens een hele goede gast te vinden.quote:Op maandag 4 april 2011 23:47 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Matige uitzending.
Het is goed dat Hansie Hansie maar 1x in de maand langskomt.
Ik hoor dit vna iedereen. WAAROM ZIT HIJ ER!?quote:Op maandag 4 april 2011 23:47 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Matige uitzending.
Het is goed dat Hansie Hansie maar 1x in de maand langskomt.
Dit inderdaad. Maar ik moet zeggen dat ik Johan & Genee ook wel erg irritant vind als Hansie erbij is. Die man mag werkelijk niks zeggen. Je ziet ook duidelijk dat Gijpie er dan een beetje verloren bij zit.quote:Op maandag 4 april 2011 23:56 schreef Geo3kant het volgende:
Van mij mag Hans lekker thuis blijven.. je zou hem bijna een klap voor ze kanus willen geven dat ie knock out ligt en eindelijk zijn bek eens houdt..
Dat ook inderdaad.. maar wat wil jij.. als je je matenloos aan zo iemand zit te irriteren dan ga je frusti reageren. Aan de andere kant, nodig hem dan gewoon niet uitquote:Op maandag 4 april 2011 23:58 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Maar ik moet zeggen dat ik Johan & Genee ook wel erg irritant vind als Hansie erbij is. Die man mag werkelijk niks zeggen. Je ziet ook duidelijk dat Gijpie er dan een beetje verloren bij zit.
VI moet oppassen dat ze zich niet teveel met randzaken gaan bezighouden. Maar ok, Gijpie was jarig dus misschien was het daarom ook wat rommeligquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad.. maar wat wil jij.. als je je matenloos aan zo iemand zit te irriteren dan ga je frusti reageren. Aan de andere kant, nodig hem dan gewoon niet uitook al geeft het wat relletjes.. krijg je eerst Studio Ajax en dan ook nog een matige aflevering van VI..
![]()
Maar vroeger was hansie ook niet aan het proberen om een diagnose ADHD te krijgen..quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:04 schreef bascross het volgende:
Al die Hansie-haters.Veel figuren die je in oude topics nooit zag.
Hansie.
Show?quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
Heeft nou nog nooit iemand tegen Hans gezegd dat hij niet zo moet happen als Genee hem verbeterd of Johan hem in de rede valt.
het is een aardige jongen en hij wil graag over voetbal praten, maar het komt allemaal zo in en in triest over.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:19 schreef nikk het volgende:
Hij werd wel de hele tijd door Genee en Johan op een kinderachtige manier onderbroken. Daar reageert Hans als een mongool op, maar hij heeft als hij wat kan zeggen vaak wel iets inhoudelijks in te brengen. Jammer dat het allemaal zo overdreven en flauw moet.
Ja, maar dat vind ik voor het grootste deel de schuld van Genee en Derksen. Hans kan prima zichzelf voor lul zetten. Laat 'm gewoon in zijn rol zoals voor zijn vertrek.quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:38 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
het is een aardige jongen en hij wil graag over voetbal praten, maar het komt allemaal zo in en in triest over.
Piet de Visser aub niet die man is niet serieus te nemenquote:Op dinsdag 5 april 2011 03:18 schreef Nober het volgende:
Sjezus, ik vraag me toch serieus af hoeveel mensen er volgende week Voetbal International op RTL verkiezen boven Liverpool-Manchester City.
Zo'n praatprogramma kan heel leuk zijn maar kom op, het paardengelul van Hans is veelste voorspelbaar (slecht geacteerd). We weten inmiddels wel hoe en wat, Van der Gijp is wel goed maar Genee en Hans nauwelijks, en Johan heeft de voetbalnieuwtjes waarmee hij een avond makkelijk in z'n eentje kan vullen.
Ik zou Piet de Visser liever in dat programma zien, ik heb genoten van zijn manier van werken zoals hij al zijn verhaalde vertelde (en statistieken liet zien van talenten) op het WK -20 bij de NOS in 2005, of was dat later(?) (weet 't niet exact meer).
Ik vind Johan's act tegenover Genee ook een beetje irritant worden. Genee stelt een serieuze vraag over de opleiding van Ajax en volgens flipt Johan dat Genee z'n eigen mening wel erg wil opdringen. Als je je anchorman niet serieus neemt moet je een ander nemenquote:Op dinsdag 5 april 2011 02:19 schreef nikk het volgende:
Hij werd wel de hele tijd door Genee en Johan op een kinderachtige manier onderbroken. Daar reageert Hans als een mongool op, maar hij heeft als hij wat kan zeggen vaak wel iets inhoudelijks in te brengen. Jammer dat het allemaal zo overdreven en flauw moet.
Johan raakt altijd van streek als men kritisch is tov Johan Cruijff. Ik vind Johan Cruijff een geweldige voetballer de beste die wij in nederland hebben en hoogstwaarschijnlijk zullen hebben. Maar je mag hem wel kritisch benaderen als hij de boel op zijn kop wil zetten ook al is dat in positieve zin(jeugdopleiding) Ik mis hier bij Derksen de journalist die hij is(en een goede).quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind Johan's act tegenover Genee ook een beetje irritant worden. Genee stelt een serieuze vraag over de opleiding van Ajax en volgens flipt Johan dat Genee z'n eigen mening wel erg wil opdringen. Als je je anchorman niet serieus neemt moet je een ander nemen.
Eens. Johan begint irritant te worden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind Johan's act tegenover Genee ook een beetje irritant worden. Genee stelt een serieuze vraag over de opleiding van Ajax en volgens flipt Johan dat Genee z'n eigen mening wel erg wil opdringen. Als je je anchorman niet serieus neemt moet je een ander nemen.
dan hebben we nog een mongool achter de hand hoor: john boskamp, of zoiets. Die is helemaal van de pot gerukt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:16 schreef DUK het volgende:
Hans begint zichzelf nu wel erg serieus te nemen... Tenenkrommend slecht was het weer gisteren van zijn kant.. Beter blijft hij een hele tijd weg. Had erg uitgekeken nar zijn komst maar het is me allemaal te geforceerd nu.
Ze moeten gewoon over voetbal blijven praten en met die onzin kappen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:44 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
dan hebben we nog een mongool achter de hand hoor: john boskamp, of zoiets. Die is helemaal van de pot gerukt.
beter houden ze het bij Schelvis en die gast van de jakhalzen
Hij deed playbackenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:49 schreef macca728 het volgende:
en wat deed Joling er in godsnaam ?? Kregen ze daar geld voor ofzo. Of moest het van SBS6
Ja dit was echt belachelijk. Johan doet net of Genee iets heel raars zei maar die deed gewoon een stelling dat er toch wel veel jeugd in Ajax1 speelt. Daar had Derksen gewoon op kunnen reageren maar zijn antwoord "jij weet het dan beter dan Cruijff " sloeg helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik was daar 1 van, na dat kansloze applausje van Derksen naar Hans afgehaaktquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:54 schreef Symer het volgende:
786.000 kijkers gisteren. Das toch 120.000 meer dan vorige week maandag toen Hansie er niet zat.
Ketterquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was daar 1 van, na dat kansloze applausje van Derksen naar Hans afgehaakt
Zou Jackie en z'n 'jongens' fok-accountjes hebben?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:46 schreef DrDentz het volgende:
Dat zijn geen fans, dat zijn gewoon verkapte Studio Voetbal-liefhebbers die nu een stok hebben gevonden om VI mee te slaan.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:46 schreef DrDentz het volgende:
Dat zijn geen fans, dat zijn gewoon verkapte Studio Voetbal-liefhebbers die nu een stok hebben gevonden om VI mee te slaan.
Dat snap ik ook niet helemaal. Joling deed net of Gijp hem had gevraagd om op te treden ofzo, maar dat was ook niet zo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:49 schreef macca728 het volgende:
en wat deed Joling er in godsnaam ?? Kregen ze daar geld voor ofzo. Of moest het van SBS6
Gevonden, bewerkt en online gegooid!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:54 schreef kastanova het volgende:
Normaliter is het "Over voetbal lullen met af en toe een geintje tussendoor", gisteren was het echter meer "Zoveel mogelijke grapjes bedenken en tussendoor af en toe iets over voetbal vertellen" en dat is killing...
Wanneer in de uitzending was trouwens het fragment van Mihaylov?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |