Ik ookquote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef wonderer het volgende:
Ik vond die cowboy-opmerking wel grappig in combinatie met die zuiglammeren, maar volgens mij ben ik daarin de enige
quote:Op zondag 3 april 2011 15:21 schreef Dekatria het volgende:
Nee hoor, roos is helemaal niet vol van de tweesterrenchef...maar ze zet er wel even eenbij.
welke danquote:En er mist een woord in de TT
Er wordt inderdaad totaal geen rekening gehouden met de punten scoren van de eerste drie dagen.quote:Op zondag 3 april 2011 23:44 schreef ScottTracy het volgende:
Die beoordelingen zijn soms toch weer tenenkrommend. Iemand die de hele week als een topchef heeft gepresteerd (deze week Ronald) wordt op basis van één gerecht afgeserveerd.
Ohja, en die sterrenchefs zijn ook verschrikkelijk irritant. Hebben totaal geen ervaring met de camera, en dat zou niet erg zijn als ze niet de rol zouden hoeven spelen van "strenge chef". Een staaltje acteren waar je droevig van wordt.![]()
Maar verder wel een leuk programma hoor
tenzij Japans.quote:Op maandag 4 april 2011 00:39 schreef Paul-89 het volgende:
Rauw vlees serveren is gewoon een doodzonde.
Nee, dat was niet zo'n handige zetquote:Op maandag 4 april 2011 01:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, maar lam rauw serveren voor een 2 sterren-chef ?
Nah, van rauw lam krijg je toch geen voedselvergiftiging?quote:Op maandag 4 april 2011 01:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Moet je bij een bejaardentehuis doen.
Rauw vlees bevat bacteriën, bij mensen op die leeftijd kan dat gewoon fataal zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 01:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, van rauw lam krijg je toch geen voedselvergiftiging?
dat is het zeker...quote:Op maandag 4 april 2011 00:39 schreef Paul-89 het volgende:
Rauw vlees serveren is gewoon een doodzonde.
Ze hadden laatst in de masterclass ook zo goed als rauwe ossehaas, rauw vlees hoeft helemaal niks mis mee te zijn, zolang het maar vers is en bij een goede slager vandaan komt.quote:Op maandag 4 april 2011 01:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Rauw vlees bevat bacteriën, bij mensen op die leeftijd kan dat gewoon fataal zijn.
Klopt.quote:Op maandag 4 april 2011 13:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ze hadden laatst in de masterclass ook zo goed als rauwe ossehaas, rauw vlees hoeft helemaal niks mis mee te zijn, zolang het maar vers is en bij een goede slager vandaan komt.
quote:AMSTERDAM - Robert Kranenborg volgt Herman den Blijker op als nieuwe chef-kok van Palazzo Amsterdam.
Kranenborg, bekend van programma's als Topchef en Over de Kook, heeft zin in de nieuwe uitdaging. "Ik heb Palazzo de afgelopen jaren een paar keer als gast mogen ervaren en was erg onder de indruk. Ik was dan ook vereerd toen ik werd gevraagd om verantwoordelijk te worden voor het culinaire gedeelte", vertelt hij. "Ik heb er ontzettend veel zin in!"
Het idee van de bitterbal vond ik ook heel creatief.quote:Op maandag 4 april 2011 09:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is het zeker...
ik snap die beoordelingen ook niet altijd..
Ik vond de bitterbal van Youp wel creatief gevonden, maar daar hadden ze weer commentaar op, maar de deelnemers voor de traditionele bereidingen kiezen zijn ze niet creatief genoeg
zeg Ieb, beetje rustig aan jaquote:Op maandag 4 april 2011 18:21 schreef Djokotron het volgende:
Mensen.. zo'n stuk mooi vlees ga je toch niet kapot stampen om er puree van te makenDat beest hoeft niet twee keer geslacht te worden. Kan wel creatief zijn, maar totaal geen liefde voor het product
en de smaak zal er ook niet beter van worden
hij is door hoorquote:Op maandag 4 april 2011 18:30 schreef Djokotron het volgende:
Rund of lam.. of het beste stuk vlees wat je daar kon krijgen? Dat behandel je niet zo, zeker niet als je jezelf kok durft te noemen. Het is creatief een bitterbal te maken, maar niet van dat vlees.
Het was gewoon dom en terecht dat ie werd afgeserveerd door dé chefs.
ja klopt, maar andere kandidaten hadden nogal gefaald..quote:Op maandag 4 april 2011 18:34 schreef Djokotron het volgende:
Ik heb het niet gezien, hij kreeg er toch commentaar op?maar zal wel. Eerste dagen zijn het leukst
Kon bijna niet slechter, dus ik heb er vertrouwen in!quote:Op maandag 4 april 2011 19:02 schreef roos85 het volgende:
hopelijk doen deze vrouwen het beter dan de vrouwen die al meegedaan hebben
dat is ook weer zoquote:Op maandag 4 april 2011 19:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kon bijna niet slechter, dus ik heb er vertrouwen in!
Bravo!quote:
Vind je, really?quote:
nee. ik ben erg visueel ingesteldquote:Op maandag 4 april 2011 19:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je bent me trouwens toch niet aan het stalken he, omdat je precies weet dat ik een UI had he?
Ik was even z'n naam kwijt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2011 19:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik was even z'n naam kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat kan echt niet
inderdaadquote:Op maandag 4 april 2011 19:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds stuk om zijn promo-filmpje
baasquote:Op maandag 4 april 2011 19:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik refereerde aan een Vossiusopmerking
Puur natuurquote:
Halen ze wel even eerst alle messen uit de keukenquote:Op maandag 4 april 2011 19:19 schreef roos85 het volgende:
ik blijf erbij, ze moeten een vrouwen editie van topchef maken
8x Efalauafiuiaaaaa dan word ik dus helemaal zoef he.quote:Op maandag 4 april 2011 19:19 schreef roos85 het volgende:
ik blijf erbij, ze moeten een vrouwen editie van topchef maken
En die tomboy.. "als ik een 8 krijg ga ik hem lekker knuffelen"quote:Op maandag 4 april 2011 19:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
8x Efalauafiuiaaaaa dan word ik dus helemaal zoef he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |