Ik ookquote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef wonderer het volgende:
Ik vond die cowboy-opmerking wel grappig in combinatie met die zuiglammeren, maar volgens mij ben ik daarin de enige
quote:Op zondag 3 april 2011 15:21 schreef Dekatria het volgende:
Nee hoor, roos is helemaal niet vol van de tweesterrenchef...maar ze zet er wel even eenbij.
welke danquote:En er mist een woord in de TT
Er wordt inderdaad totaal geen rekening gehouden met de punten scoren van de eerste drie dagen.quote:Op zondag 3 april 2011 23:44 schreef ScottTracy het volgende:
Die beoordelingen zijn soms toch weer tenenkrommend. Iemand die de hele week als een topchef heeft gepresteerd (deze week Ronald) wordt op basis van één gerecht afgeserveerd.
Ohja, en die sterrenchefs zijn ook verschrikkelijk irritant. Hebben totaal geen ervaring met de camera, en dat zou niet erg zijn als ze niet de rol zouden hoeven spelen van "strenge chef". Een staaltje acteren waar je droevig van wordt.![]()
Maar verder wel een leuk programma hoor
tenzij Japans.quote:Op maandag 4 april 2011 00:39 schreef Paul-89 het volgende:
Rauw vlees serveren is gewoon een doodzonde.
Nee, dat was niet zo'n handige zetquote:Op maandag 4 april 2011 01:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, maar lam rauw serveren voor een 2 sterren-chef ?
Nah, van rauw lam krijg je toch geen voedselvergiftiging?quote:Op maandag 4 april 2011 01:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Moet je bij een bejaardentehuis doen.
Rauw vlees bevat bacteriën, bij mensen op die leeftijd kan dat gewoon fataal zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 01:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, van rauw lam krijg je toch geen voedselvergiftiging?
dat is het zeker...quote:Op maandag 4 april 2011 00:39 schreef Paul-89 het volgende:
Rauw vlees serveren is gewoon een doodzonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |