quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Roep al 4 maanden Rumer Rumer Rumer en iedereen wat rot op. En nu draait iedereen Rumer.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
gelukkig kende je ze aallemaal al... oude trendsetter dat je bent
ja wie is rumer???quote:
Doe nou niet! Straks mis je de helft!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:15 schreef meneertje1972 het volgende:
Maar ik ga ff de tuin doen. Ciao tot de volgende x.
er is gedruktquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:15 schreef meneertje1972 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
er is gedrukteindelijk spanning en sensatie heb je een hele week op gewacht ... en nu ga je naar ander onkruid kijken
Heb geen geluid op deze pcquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:16 schreef meneertje1972 het volgende:
RUMER is een nog onbekende zangeres die het gaat maken (dacht ik) maar inmiddels is het zo...
Hij is zo cool! en op dat Rumer geval.... daar kan ik echt niet voor gaan rennen naar de record shop, vind ik dus niets aan, Slaap kindje slaap is tenminste nog spannender.quote:
k heb niet eens gekliktquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je mist weinig naar mijn bescheiden mening....
eerste twee jaar keken er 100.000-150.000 mensen naar. Toen keek er dus nog niemand naar. Maar toen de bammetjes en meneer Edgar kwamen wel.quote:
wat een slaapverwekkend liedje zegquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:16 schreef meneertje1972 het volgende:
RUMER is een nog onbekende zangeres die het gaat maken (dacht ik) maar inmiddels is het zo...
Klinkt leuk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:16 schreef meneertje1972 het volgende:
had ik gezien jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:17 schreef beequeen het volgende:
OffTopic, maar ik moest lachen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ternet__.html?p=19,1
kei gaaf!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:17 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:17 schreef beequeen het volgende:
Grappigquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:17 schreef beequeen het volgende:
Ha bong Lau heeft gedrukt op Moquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:20 schreef BONG4002 het volgende:
Ah een streamlock
Kom net terug van boodschappen doen.
Thnx, maar dat had ik nog nét meegekregen voordat ik logout ging op pcquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:21 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Ha bong Lau heeft gedrukt op Mo
zo je bent weer bij
Doe je ook snel boodschappenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Thnx, maar dat had ik nog nét meegekregen voordat ik logout ging op pc
Klinkt lekker. Ze doet me een beetje denken aan Norah Jones.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:16 schreef meneertje1972 het volgende:
Even snel een bevroren pizza halen en wat versnaperingen voor vanavond als er ongetwijfeld een mega feest gaat komen in SSTquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Even snel een bevroren pizza halen en wat versnaperingen voor vanavond als er ongetwijfeld een mega feest gaat komen in SST![]()
Oh ja een mega feest nou ben benieuwd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Even snel een bevroren pizza halen en wat versnaperingen voor vanavond als er ongetwijfeld een mega feest gaat komen in SST![]()
Het zal wel goed zijn het duurt wel heel lang . Mo moet natuurlijk dan getroost worden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:23 schreef knagsje het volgende:
doet lau ook eens wat????als het maar fout is
quote:
Af en toe op goed geluk maar een gokje wagenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh ja een mega feest nou ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Neuh het is gewoon gunstiger denk ik om zonder geheim daar te lopen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:25 schreef delfse het volgende:
[..]
Het zal wel goed zijn het duurt wel heel lang . Mo moet natuurlijk dan getroost worden.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Af en toe op goed geluk maar een gokje wagen
Ben er ook bang voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:23 schreef BONG4002 het volgende:
Haha nou zo enthousiast zal ik ook weer niet voor de streams zittenquote:
Dat zeker maar ze heeft wel veel geld in haar kluis en gister had ze iets met Maik afgesproken over het stemmen ik weet niet wat kon ik niet goed horen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Neuh het is gewoon gunstiger denk ik om zonder geheim daar te lopen.
Je bent beroemd. En terecht.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:25 schreef Kwaliteit het volgende:
http://spixtv.nl/newsite/index.php?page=belgie
Daarom hoop ik dat Laura het fout heeft, gun haar die poen niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:27 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat zeker maar ze heeft wel veel geld in haar kluis en gister had ze iets met Maik afgesproken over het stemmen ik weet niet wat kon ik niet goed horen.
Hallo ruud.nlquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Stef gadget
De deelnemers: Stef(1)
Goedemiddag
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:25 schreef delfse het volgende:
[..]
Het zal wel goed zijn het duurt wel heel lang . Mo moet natuurlijk dan getroost worden.
janken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:30 schreef beequeen het volgende:
Jo wil weer naar de KvdW? Waarom nu weer?
pijpieneukielikkietrekkie....quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:30 schreef beequeen het volgende:
Jo wil weer naar de KvdW? Waarom nu weer?
Geen gedeelde kluis met Alex?quote:
Net werd gemeld dat de KvdW gesloten is alleen als je opgeroepen wordt. Maar niet voor die fluisterhoer hoor.quote:
kluiswisselquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:33 schreef knagsje het volgende:
en hoe haal je dat geld weer uit de kluis van Lau?
Bij kluiswissels tijdens de live of door opdrachten die mislukken bijvquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:33 schreef knagsje het volgende:
Ik gun het hun zo niet he zoveel geld in hun kluisquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:33 schreef delfse het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 2 april 2011 16:32 schreef ZaZoe het volgende:
25 duizend voor Laura nu in den pot
[/quote
Nee meer want zij en Alex delen samen 1 kluis.
oja....thxquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:34 schreef ZaZoe het volgende:
De stem kan evt. de kluis halveren bij een mislukte missie van Laura
Of een kluis ruilen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:34 schreef ZaZoe het volgende:
De stem kan evt. de kluis halveren bij een mislukte missie van Laura
nominerenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:33 schreef knagsje het volgende:
Flip had maar 115 weggeven, hij zei dat 112,50 niet mocht van de stem want hij wou 15 procent doen van zijn kluis.quote:
ben het hier eigenlijk wel mee eensquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:37 schreef Flashbox het volgende:
Wat verrassend weer een geheim geraden. Het is toch zo voorspelbaar, ze zeggen hun geheim gewoon letterlijk tegen elkaar dat er op gedrukt kan worden.
SecretStory is:
Nep
Gescript
Gemanipuleerd
Allemaal acteurs
SecretStory NL is dood en hoeft alleen nog maar begraven te worden. De grootste Flop van de RLS die op de Nederlandse TV te zien zijn geweest.
Ik kap nu dus per direct met filmpjes maken, Deze oplichters show moeten ze zo snel mogenlijk van de buis halen.
Wordt er ein-de-lijk gedrukt en dan gaat Meneertje de tuin doen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:15 schreef meneertje1972 het volgende:
ssttt ik geef het nog 10 minuten dan komt ie vragen of het geheim geraden isquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wordt er ein-de-lijk gedrukt en dan gaat Meneertje de tuin doen?
Ach elke RLS zit zo in elkaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:37 schreef Flashbox het volgende:
Wat verrassend weer een geheim geraden. Het is toch zo voorspelbaar, ze zeggen hun geheim gewoon letterlijk tegen elkaar dat er op gedrukt kan worden.
SecretStory is:
Nep
Gescript
Gemanipuleerd
Allemaal acteurs
SecretStory NL is dood en hoeft alleen nog maar begraven te worden. De grootste Flop van de RLS die op de Nederlandse TV te zien zijn geweest.
Ik kap nu dus per direct met filmpjes maken, Deze oplichters show moeten ze zo snel mogenlijk van de buis halen.
Als dat zou kunnen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:38 schreef bamby het volgende:
Nu een missie voor sharon of geer slagen en de kluis ruilen met lauraEcht ik gun die meid echt niets meer, ja enkeltje nederland met mee nemen van alex.
Ok, zal het aanpassenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:37 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Flip had maar 115 weggeven, hij zei dat 112,50 niet mocht van de stem want hij wou 15 procent doen van zijn kluis.
helemaal mee eens.... doen. en kom nu maar op met een jankende Jo.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:38 schreef bamby het volgende:
Nu een missie voor sharon of geer slagen en de kluis ruilen met lauraEcht ik gun die meid echt niets meer, ja enkeltje nederland met mee nemen van alex.
moet ze wel eerst weer even 2500 bij elkaar schrapenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:40 schreef delfse het volgende:
Als de kamer weer opengaat moet Mo snel op Maik drukken om zijn geld veilig te stellen.
Ja en dat gaat helaas wel gebeuren denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:40 schreef delfse het volgende:
Als de kamer weer opengaat moet Mo snel op Maik drukken om zijn geld veilig te stellen.
kan ze niet, ze heeft geen geld meer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:40 schreef delfse het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:40 schreef knagsje het volgende:
weer een geheim minder, en wie gaat er nu op de stoel maandag???
1m65quote:
Ja natuurlijk was ik vergeten,quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
moet ze wel eerst weer even 2500 bij elkaar schrapen
Kan niet, Mo is nu blut!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:40 schreef delfse het volgende:
Daar zou je dan op uit kunnen komen jaquote:
Kloptquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:42 schreef Candyfreak het volgende:
Nu zijn er 3 geheimen nog niet geraden toch?
KLopt Jo Maik en Karimquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:42 schreef Candyfreak het volgende:
klopt Maik, Jo en karimquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:42 schreef Candyfreak het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:42 schreef Mylene het volgende:
Uit een test is gebleken dat ze niet geschikt is als advocaat vanwege een extreem rechtvaardigheidsgevoel en emotionaliteit.
Ja, het laatste hebben we kunnen zien.
oh ik dacht vanwege voortdurende natte doos en manipulatief gedragquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:42 schreef Mylene het volgende:
Uit een test is gebleken dat ze niet geschikt is als advocaat vanwege een extreem rechtvaardigheidsgevoel en emotionaliteit.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:42 schreef Mylene het volgende:
Die van Jo weet Flip toch? En die van Maik zal ook gauw geraden worden en bij Karim zitten ze ook in de goede richting.quote:
Ik wil die IQ-test wel eens zien. Ik heb zelf een IQ van 139, 2x getest en een Mensa-test, en ik kan me echt totaal niet vergelijken met Mo. Hooguit het emotionele, dat herken ik wel, ik ben snel geneigd zaken te overanalyseren. Maar het ontbreekt haar op alle vlakken aan algemene parate kennis en al helemaal inzicht, iets wat de belangrijkste factor van een IQ test is.quote:
Monique heeft het goed verborgen weten te houden en heel geraffineerd gespeeldquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:44 schreef Blackprinces het volgende:
Is er nou niemand daar die gewoon hardop zegt, jij hoogbegaafd? Kan het me niet voorstellen joh...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:44 schreef Blackprinces het volgende:
Is er nou niemand daar die gewoon hardop zegt, jij hoogbegaafd? Kan het me niet voorstellen joh...
Ik ook niet, biertjes op het strand waren te lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
alex kan het niet helemaal verwerken geloof ik
Kijk niet veel meer, na die nep show van donderdag alles pro joanna, en vind het jammer dat aafke daar de duppe van is geworden.quote:
Heb het gevoel dat de productie die geheimen op een of andere manier nog gaan beschermen, Geheimpje raden kost dan 10.000 euro ofzo.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt
Maik
Joanna
Karim
Die moeten nog ontsloten worden
Misschien bedoelt men ook dat fanatieke om te winnen, het verbeten gezicht van haar zoals met het dansen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:44 schreef delfse het volgende:
[..]
![]()
rechtvaardigheids gevoel wat een lachtertje
dit denk ik ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Monique heeft het goed verborgen weten te houden en heel geraffineerd gespeeld
Nee dat is heel opvallend . Ook de ex bewoners durfen door hun wurgcontract niks verkeerd te zeggen over de bewoners. Heel ongeloofwaardig allemaal Sofia slikte het ook in bij Bart wie zij tegen vondt vallen nu ze het op tv ziet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:44 schreef Blackprinces het volgende:
Gezien de tijd dat het programma nog loopt zou dat best een optie kunnen zijn, alhoewel 10.000 ¤uro wel veel is, denk eerder gewoon een dichte kamer, 1x per week open en max. 2 raad pogingen oidquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:45 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat de productie die geheimen op een of andere manier nog gaan beschermen, Geheimpje raden kost dan 10.000 euro ofzo.
Niets is namelijk wat het lijkt in het huis
Zal Meneertje blij mee zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat wordt de eerste paar dagen/weken niet meer drukken.
Wel vreemd dan dat Bart de vraag uberhaupt stelt. Maar aan de andere kant, zo snugger is hij niet, af en toe vraag ik me zelfs af of hij de namen van alle bewoners nu eindelijk eens kent.. :squote:Op zaterdag 2 april 2011 16:46 schreef delfse het volgende:
[..]
Nee dat is heel opvallend . Ook de ex bewoners durfen door hun wurgcontract niks verkeerd te zeggen over de bewoners. Heel ongeloofwaardig allemaal Sofia slikte het ook in bij Bart wie zij tegen vondt vallen nu ze het op tv ziet.
Het einde kan ook op een andere manier ingevuld gaan worden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:45 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat de productie die geheimen op een of andere manier nog gaan beschermen, Geheimpje raden kost dan 10.000 euro ofzo.
Niets is namelijk wat het lijkt in het huis
Mo zet wel een gruwelijk beeld neer van hoogbegaafdheid, mensen denken toch al dat hoogbegaafden niet helemaal sporen en zij is daar weer een bewijs van, ik wens je sterktequote:Op zaterdag 2 april 2011 16:44 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik wil die IQ-test wel eens zien. Ik heb zelf een IQ van 139, 2x getest en een Mensa-test, en ik kan me echt totaal niet vergelijken met Mo. Hooguit het emotionele, dat herken ik wel, ik ben snel geneigd zaken te overanalyseren. Maar het ontbreekt haar op alle vlakken aan algemene parate kennis en al helemaal inzicht, iets wat de belangrijkste factor van een IQ test is.
Die opdracht die ze kreeg om zoveel mogelijk te houden had dan ook niets met IQ te maken. Iemand die veel kan onthouden is niet per definitie intelligent. Intelligentie heeft met het zien van verbanden en het toepassen van kennis te maken, niet het simpel op kunnen dreunen van ingestampte lijstjes.
Maar goed, ik heb eerder gehoord dat ze allemaal hun geheim moesten bewijzen bij de redactie dus ze zal vast wel een test gedaan hebben. Maar ik denk dan eerder aan de BNN-test of andere Jip en Janneke test dan aan een officiële IQ-test zoals in het onderwijs gebruikt wordt om te bepalen of je aangepast onderwijst kunt gaan volgen.
Alleen al voor zo'n wurg contract hoef je mij never nooit niet in een rls te zetten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:46 schreef delfse het volgende:
[..]
Nee dat is heel opvallend . Ook de ex bewoners durfen door hun wurgcontract niks verkeerd te zeggen over de bewoners. Heel ongeloofwaardig allemaal Sofia slikte het ook in bij Bart wie zij tegen vondt vallen nu ze het op tv ziet.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:48 schreef Danny het volgende:
Monique:
"vier procent van de Nederlanders heeft een IQ van boven de 140"
Gerard:
"hoeveel zijn dat er dan"
Monique:
"vier op de duizend"
Die heeft écht geen hoog IQ
Ze zit nog in dr rolquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:48 schreef Danny het volgende:
Monique:
Gerard:
Monique:
"vier op de duizend"
Dat zou voor mij ook een van de redenen kunnen zijn niet te kiezen voor een deelname aan een RLS programmaquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Alleen al voor zo'n wurg contract hoef je mij never nooit niet in een rls te zetten.
Ik zou me er niet aan houden.
Ik ben zelf nog net niet hoogbegaafd ( is pas vanaf 140 meen ik ) en loop er zeker niet mee te koop, maar ik kan mezelf behoorlijk ergeren aan haar "hoogbegaafdheid" ja hahaquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mo zet wel een gruwelijk beeld neer van hoogbegaafdheid, mensen denken toch al dat hoogbegaafden niet helemaal sporen en zij is daar weer een bewijs van, ik wens je sterkte
En Karim zei meteen 4 op de 100, dus die zal ook wel denkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:48 schreef Danny het volgende:
Monique:
Gerard:
Monique:
"vier op de duizend"
Dat zie je verkeerd. Ze doet net alsof!!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:48 schreef Danny het volgende:
Monique:
Gerard:
Monique:
"vier op de duizend"
hoogbegaafdheid begon toch vanaf 140? daar heeft rico geen last van danquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mo zet wel een gruwelijk beeld neer van hoogbegaafdheid, mensen denken toch al dat hoogbegaafden niet helemaal sporen en zij is daar weer een bewijs van, ik wens je sterkte
Nog erger, je zou Mo in de politiek hebben zitten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:50 schreef mevrouwdebok het volgende:
hahahah die mo ineens over politiek praten !
jahquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En Karim zei meteen 4 op de 100, dus die zal ook wel denken
Een sjaal voor de stemquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:51 schreef Candyfreak het volgende:
Wat is Joanna eigenlijk aan het breien?
Een dwangbuis voor Moquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:51 schreef Candyfreak het volgende:
Geen idee, maar ze vind dr zelf nogal dom ineens, aan dr kop te zienquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:51 schreef Candyfreak het volgende:
nu haar geheim er uit is krijgt ze de kans haar negatieve beeld bij te stellen en laten zien wat ze waard is, dus wie weetquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog net niet hoogbegaafd ( is pas vanaf 140 meen ik ) en loop er zeker niet mee te koop, maar ik kan mezelf behoorlijk ergeren aan haar "hoogbegaafdheid" ja haha
en dat is natuurlijk wel zoquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze vind dr zelf nogal dom ineens, aan dr kop te zien
Misschien komt ze dadelijk wel aan met dat een ''vriendin'' van haar ook wel hoogbegaafd isquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:51 schreef mevrouwdebok het volgende:
joanne kan het niet verdragen al die aandacht voor mo![]()
![]()
Die beelden van haar en Maik raakt ze nooit meer kwijt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nu haar geheim er uit is krijgt ze de kans haar negatieve beeld bij te stellen en laten zien wat ze waard is, dus wie weet
arm schaapquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:53 schreef danilel het volgende:
Jo; "iedereen denkt dat ik arm ben".......
klopt, maar dat is emotie en heeft niks met haar IQ te maken, ik hoop dat ze ons nog zal verbazenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Die beelden van haar en Maik raakt ze nooit meer kwijt.
Volgens de Mensa mag je jezelf hoogintelligent noemen als je bij de bovenste 2 procent van de bevolking zit. Dit kan dus per land verschillen. Hoogintelligent ben je al vanaf 130 ofzo. Hoogbegaafd is daar weer een fractie van. Dus waar zij die 4% vandaan haalt weet ik niet, wellicht hebben ze dat erbij gezegd bij die BNN Jip en Janneke test van haar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:51 schreef Danny het volgende:
[..]
jah
Als je 't zo hoort trouwens, 4%, dan is dat 1 op de 25. Dat betekent dat hier in de straat alleen al statistisch gezien 8-10 hoogbegaafden moet wonen.
Ik stel voor dat ze de lat van hoogbegaafdheid opschroeven naar een IQ boven 160.
Volgens de rekenmethoden van SST zal dat wel goedgekeurd worden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:48 schreef Danny het volgende:
Monique:
Gerard:
Monique:
"vier op de duizend"
Oh dat geloof ik onmiddelijk hoor dat ze qua intelligentie ons nog kan verbazen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
klopt, maar dat is emotie en heeft niks met haar IQ te maken, ik hoop dat ze ons nog zal verbazen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
jo wil democratisch stemmen ,ander woord voor IK WIL !!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:55 schreef beequeen het volgende:
Jo vertelt haar schoothondje wanneer en hoe hij moet drukken op haar geheim.
Volgens mij is het vastgesteld op de Uni van haar en net voor het programma,quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:54 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens de Mensa mag je jezelf hoogintelligent noemen als je bij de bovenste 2 procent van de bevolking zit. Dit kan dus per land verschillen. Hoogintelligent ben je al vanaf 130 ofzo. Hoogbegaafd is daar weer een fractie van. Dus waar zij die 4% vandaan haalt weet ik niet, wellicht hebben ze dat erbij gezegd bij die BNN Jip en Janneke test van haar.
klopt, op de Unie en een test die de redactie heeft geregeld.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij is het vastgesteld op de Uni van haar en net voor het programma,
Hoho, dat zei ik niet he. Ik denk dat ze een prutstest gedaan heeft, ik zeg niet dát ze de BNN test gedaan heeftquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:58 schreef Reksie1981 het volgende:
Prachtig dat die Mo ook echt denkt dat een BNN iq test representatief is..
als ze gewoon staalhard beweerd dat 4 op de 1000 4% is..
Snap ook niet dat ze met zo'n rekenwonder bij KPMG gewerkt heeft, volgens mij hebben die best streng selectie eisen..
mensen die nog twijfelden wisten niet of het bij mo of jo hoorde, nu weten ze dus dat het bij jo is, maar ze denken allemaal slapeloosheid en niet slaapwandelen toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:57 schreef rico80 het volgende:
Eerder op de dag zat Flip waar iedereen bij zat alle geheimen even op te noemen.. Iemand is hier de einstein, iemand heeft een slaapprobleem. Joanne meteen kunnen we hierover ophouden toen het over het slaapprobleem ging. Nou weet natuurlijk niemand wie dat slaapprobleem nu heeft :s
Was ook geen reactie op iemand, ik denk dat ze de bnn iq test heeft gedaanquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hoho, dat zei ik niet he. Ik denk dat ze een prutstest gedaan heeft, ik zeg niet dát ze de BNN test gedaan heeft
En over dat KPMG, het schijnt dat ze haar daar helemaal niet kennen :s
Ze had het een tijd geleden toch over dat een neefje van haar hoogbegaafd was en dat die ook niet helemaal spoorde? N.a.v het verhaal dat hoogbegaafdheid gelijkstond aan waanzinnigheidquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:52 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Misschien komt ze dadelijk wel aan met dat een ''vriendin'' van haar ook wel hoogbegaafd is
toen Sharon haar geheim was geraden zei ze dat ze een ''vriendin'' had die ook de tsunami heeft overleefd om zo de aandacht weer op haar te krijgen
thanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:54 schreef Vultarian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
onderste optie op het screenshot,
Ja kloptquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze had het een tijd geleden toch over dat een neefje van haar hoogbegaafd was en dat die ook niet helemaal spoorde? N.a.v het verhaal dat hoogbegaafdheid gelijkstond aan waanzinnigheid
ja hallo die heeft hard moeten werken vandaag, geheim geraden alex gekriebeld, daar moet ze nu van bijkomenquote:
Bij KPMG zitten ws kantoorslaven die een verlept wijf thuis hebben zitten die ff een maand of 5 ongesteld is per jaar.. tja dan is de keuze snel gemaaktquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:58 schreef Reksie1981 het volgende:
Prachtig dat die Mo ook echt denkt dat een BNN iq test representatief is..
als ze gewoon staalhard beweerd dat 4 op de 1000 4% is..
Snap ook niet dat ze met zo'n rekenwonder bij KPMG gewerkt heeft, volgens mij hebben die best streng selectie eisen..
Haha oke, ja dat denk ik ook maar voor je t weet wordt een mening als waarheid aangenomen en blijkt mevrouw toch zo geniaal te zijn dat wij t allemaal niet meer snappenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Was ook geen reactie op iemand, ik denk dat ze de bnn iq test heeft gedaan
Alex weet het geheim van Joquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:00 schreef Vultarian het volgende:
[..]
mensen die nog twijfelden wisten niet of het bij mo of jo hoorde, nu weten ze dus dat het bij jo is, maar ze denken allemaal slapeloosheid en niet slaapwandelen toch?
behalve flipje natuurlijk want daar zal jo het wel gewoon tegen verteld hebben..
Nobody but I, me and myself!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Alex weet het geheim van JoHij is daar heel zeker van en het begint met een N
ze had maar 2 stemmen volgens mij dus ze zoekt nu naar een 3e stem die ze helemaal niet hadquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:05 schreef rico80 het volgende:
Wie hadden haar eigenlijk genomineerd? Dat waren er best veel toch? Want ze miept nu onwijs over Alex maar volgens mij heb je meerdere stemmen nodig :s
Karim en Gerard hadden Joanna genomineerdquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:05 schreef rico80 het volgende:
Wie hadden haar eigenlijk genomineerd? Dat waren er best veel toch? Want ze miept nu onwijs over Alex maar volgens mij heb je meerdere stemmen nodig :s
Langzaam??quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:07 schreef ZaZoe het volgende:
Het duiveltje Jo komt langzaam omhoog, i like it
net zei ze nog 4-3-3, maar de optie 4-4-2 is helemaal niet bij ze opgekomen geloof ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:06 schreef beequeen het volgende:
Wat een dombo is Jo. Hoezo 4-4-3 stemmen. Ze kan echt niet rekenen.
Ah. Dan is dit weer wel een soort van grappig. Laat r maar zoeken en piekeren en twijfelenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:06 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze had maar 2 stemmen volgens mij dus ze zoekt nu naar een 3e stem die ze helemaal niet had
Preventief vantevoren miepen, misschien helpt het.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Betty B. zit weer de boel te manipuleren en bij Alex zeikt ze nog steeds over de nominatie.
Waar maakt die botoxpop zich druk om? De eliminatie is toch al lang geweest?
leuke bijkomstigheid is ook dat alex niet tegen haar heeft gelogen over zijn stem maar wel tegen sharon, die had hij wel genomineerd maar heeft tegen haar gezegd van nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:07 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ah. Dan is dit weer wel een soort van grappig. Laat r maar zoeken en piekeren en twijfelenSlapeloze nachten heeft ze toch al..
Preciesquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:09 schreef rico80 het volgende:
WTF vorige keer is het ook niet verteld.. Alleen is men het zelf gaan uitpuzzelen...
Sterker nog, degene die het ab-so-luut niet wilde vertellen was Jo, omdat Mo anders zou weten dat zij Maik genomineerd had :s
aafke en sharonquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Pablolaatje het volgende:
Wie had Alex nou genomineerd deze keer? Sharon en ...? Staan nominaties nog ergens hier?
Aafke. Hij wou in eerste instantie Jo doen maar Lau heeft gezegd dat ie niet op vriendinnetjes van haar mocht stemmen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Pablolaatje het volgende:
Wie had Alex nou genomineerd deze keer? Sharon en ...? Staan nominaties nog ergens hier?
Ze kan behoorlijk vermoeiend zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Danny het volgende:
Ik heb de streams maar weer uitgezet na een kwartier. Mijn God, wat kan die Joanna jankzakken om niks.
Als ik Alex was geweest:
Jo: "he ik heb gehoord dat er geteld is en dat er zoveel mensen op mij hebben gestemd en nu...."
Alex: *bitchslap* "flikker toch op, domme trut!"
Of iets van gelijke strekking...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Secret_Story_(Nederland)quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Pablolaatje het volgende:
dat is echt een gemis in het programma idd zo iemand, ze zijn allemaal veel te lief voor elkaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Danny het volgende:
Ik heb de streams maar weer uitgezet na een kwartier. Mijn God, wat kan die Joanna jankzakken om niks.
Als ik Alex was geweest:
Jo: "he ik heb gehoord dat er geteld is en dat er zoveel mensen op mij hebben gestemd en nu...."
Daarom hoop ik dat de week van de waarheid doorgaat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:11 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat is echt een gemis in het programma idd zo iemand, ze zijn allemaal veel te lief voor elkaar
Sharon en Aafke,quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Pablolaatje het volgende:
en nu doet ze heel hard haar best om het vriendje van alex wel genomineerd te krijgenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:11 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Aafke. Hij wou in eerste instantie Jo doen maar Lau heeft gezegd dat ie niet op vriendinnetjes van haar mocht stemmen.
Dit dus. Je zit in een spel (ahum) waar je mensen weg moet spelen. En dan dit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Danny het volgende:
Als ik Alex was geweest:
Ach het brengt wel weer leven in de brouwerij..quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Danny het volgende:
Als ik Alex was geweest:
Zou Alex toch aan gewend moeten zijn, aan vermoeiende mensen. Hij was immers LEIDINGGEVENDE op een buitenschoolse opvang. En kinderen zijn minstens net zo vermoeiend als Joquote:
dat met de 4-4-2 stemming zij op de genomineerde bank zat, omdat volgens haar nummer 2 en 3 evenveel stemmen moet hebben.quote:
ben bang dat we daar ook teveel hoop op hebben, het zal vast wel doorgaan maar dat zal allemaal wel weer rechtgeluld worden en met de mantel der liefde worden bedektquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat de week van de waarheid doorgaat.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Pablolaatje het volgende:
oke, thanksquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef afca_oc het volgende:
[..]
dat met de 4-4-2 stemming zij op de genomineerde bank zat, omdat volgens haar nummer 2 en 3 evenveel stemmen moet hebben.
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ben bang dat we daar ook teveel hoop op hebben, het zal vast wel doorgaan maar dat zal allemaal wel weer rechtgeluld worden en met de mantel der liefde worden bedekt
ik hoop met je mee hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Nou ja een mens mag hopen he?
dat inderdaadquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
Wat is jullie droomfinale eigenlijk?
Die van mij: Gerard, Karim en Sharon
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
+1quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
Same here eigenlijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
Saaie Laura is echt een enorme slang.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef rico80 het volgende:
Huh ik lees net dat Alex moest stemmen op Aafke zodat hij niet voor haar vriendinnetje Jo zou stemmen.
En ze zit nu in de slaapkamer mensen te vertellen dat ze prima op Alex mogen stemmen, het is immers een spelletje....
Alex heeft dat zelf besloten hoor, Laura wil niet dat Alex stemt voor haar positie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef rico80 het volgende:
Huh ik lees net dat Alex moest stemmen op Aafke zodat hij niet voor haar vriendinnetje Jo zou stemmen.
En ze zit nu in de slaapkamer mensen te vertellen dat ze prima op Alex mogen stemmen, het is immers een spelletje....
Ja dat Alex alles doet wat het vrouwtje zegt is toch niet Lau's probleem. Die heeft nu weer lang genoeg gekriebeld voor dr stemmen. Nu wordt t tijd om Alex weg te werken. Die stelt toch geen ene reet voor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef rico80 het volgende:
alex ook gok ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Saaie Laura is echt een enorme slang.
Oh, Jo heeft een kennis die echt HEEL hoogbegaafd is.
Laura wil maar een ding..... een bak met geld en gaat daarvoor over lijken als het moet. Eerst slachtoffer van haar zal de onthoofding van Alex zijn, die ze al tot slaaf heeft bevorderd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef rico80 het volgende:
Dat zal het niet gaan worden als het aan de redactie ligt, teveel maatjes van elkaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
lift!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
Kan ik mee leven!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard , Karim en Jo lijkt me ook wel lachen. Die gaan dr helemaal kapot lullen denk ik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
Laura haar ware kant komt is echt naar boven gekomenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja dat Alex alles doet wat het vrouwtje zegt is toch niet Lau's probleem. Die heeft nu weer lang genoeg gekriebeld voor dr stemmen. Nu wordt t tijd om Alex weg te werken. Die stelt toch geen ene reet voor.
Dat viel mij ook op jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:16 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Laura haar ware kant komt is echt naar boven gekomen
Margriet is helemaal hoteldebotel van Stefquote:
uiteraardquote:
De zieke vader van je vriendin gebruiken voor een missie. Ik weet genoeg.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:16 schreef MargrietV het volgende:
Laura wil maar een ding..... een bak met geld en gaat daarvoor over lijken als het moet. Eerst slachtoffer van haar zal de onthoofding van Alex zijn, die ze al tot slaaf heeft bevorderd.
Nee, er moet er minstens 1 tussen zitten die de winst absoluut niet wordt gegund. Iemand als Laura of Joanne.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:16 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dat zal het niet gaan worden als het aan de redactie ligt, teveel maatjes van elkaar
Als er iemand niet contact gestoord is, is het Gerard welquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:17 schreef Flow3r het volgende:
Laura dacht dat Geer hoogbegaafd was vanwege zijn 'contactgestoordheid" ?????
Als er iemand geen barst te melden heeft behalve die paardenbek wijd open om voor de zoveelste keer te gapen is het die Paal wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |