Flip had maar 115 weggeven, hij zei dat 112,50 niet mocht van de stem want hij wou 15 procent doen van zijn kluis.quote:
ben het hier eigenlijk wel mee eensquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:37 schreef Flashbox het volgende:
Wat verrassend weer een geheim geraden. Het is toch zo voorspelbaar, ze zeggen hun geheim gewoon letterlijk tegen elkaar dat er op gedrukt kan worden.
SecretStory is:
Nep
Gescript
Gemanipuleerd
Allemaal acteurs
SecretStory NL is dood en hoeft alleen nog maar begraven te worden. De grootste Flop van de RLS die op de Nederlandse TV te zien zijn geweest.
Ik kap nu dus per direct met filmpjes maken, Deze oplichters show moeten ze zo snel mogenlijk van de buis halen.
Wordt er ein-de-lijk gedrukt en dan gaat Meneertje de tuin doen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:15 schreef meneertje1972 het volgende:
Maar ik ga ff de tuin doen. Ciao tot de volgende x.
ssttt ik geef het nog 10 minuten dan komt ie vragen of het geheim geraden isquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wordt er ein-de-lijk gedrukt en dan gaat Meneertje de tuin doen?
Ach elke RLS zit zo in elkaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:37 schreef Flashbox het volgende:
Wat verrassend weer een geheim geraden. Het is toch zo voorspelbaar, ze zeggen hun geheim gewoon letterlijk tegen elkaar dat er op gedrukt kan worden.
SecretStory is:
Nep
Gescript
Gemanipuleerd
Allemaal acteurs
SecretStory NL is dood en hoeft alleen nog maar begraven te worden. De grootste Flop van de RLS die op de Nederlandse TV te zien zijn geweest.
Ik kap nu dus per direct met filmpjes maken, Deze oplichters show moeten ze zo snel mogenlijk van de buis halen.
Als dat zou kunnen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:38 schreef bamby het volgende:
Nu een missie voor sharon of geer slagen en de kluis ruilen met lauraEcht ik gun die meid echt niets meer, ja enkeltje nederland met mee nemen van alex.
Ok, zal het aanpassenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:37 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Flip had maar 115 weggeven, hij zei dat 112,50 niet mocht van de stem want hij wou 15 procent doen van zijn kluis.
helemaal mee eens.... doen. en kom nu maar op met een jankende Jo.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:38 schreef bamby het volgende:
Nu een missie voor sharon of geer slagen en de kluis ruilen met lauraEcht ik gun die meid echt niets meer, ja enkeltje nederland met mee nemen van alex.
moet ze wel eerst weer even 2500 bij elkaar schrapenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:40 schreef delfse het volgende:
Als de kamer weer opengaat moet Mo snel op Maik drukken om zijn geld veilig te stellen.
Ja en dat gaat helaas wel gebeuren denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:40 schreef delfse het volgende:
Als de kamer weer opengaat moet Mo snel op Maik drukken om zijn geld veilig te stellen.
kan ze niet, ze heeft geen geld meer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:40 schreef delfse het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:40 schreef knagsje het volgende:
weer een geheim minder, en wie gaat er nu op de stoel maandag???
1m65quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |