Flip had maar 115 weggeven, hij zei dat 112,50 niet mocht van de stem want hij wou 15 procent doen van zijn kluis.quote:
ben het hier eigenlijk wel mee eensquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:37 schreef Flashbox het volgende:
Wat verrassend weer een geheim geraden. Het is toch zo voorspelbaar, ze zeggen hun geheim gewoon letterlijk tegen elkaar dat er op gedrukt kan worden.
SecretStory is:
Nep
Gescript
Gemanipuleerd
Allemaal acteurs
SecretStory NL is dood en hoeft alleen nog maar begraven te worden. De grootste Flop van de RLS die op de Nederlandse TV te zien zijn geweest.
Ik kap nu dus per direct met filmpjes maken, Deze oplichters show moeten ze zo snel mogenlijk van de buis halen.
Wordt er ein-de-lijk gedrukt en dan gaat Meneertje de tuin doen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:15 schreef meneertje1972 het volgende:
Maar ik ga ff de tuin doen. Ciao tot de volgende x.
ssttt ik geef het nog 10 minuten dan komt ie vragen of het geheim geraden isquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wordt er ein-de-lijk gedrukt en dan gaat Meneertje de tuin doen?
Ach elke RLS zit zo in elkaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:37 schreef Flashbox het volgende:
Wat verrassend weer een geheim geraden. Het is toch zo voorspelbaar, ze zeggen hun geheim gewoon letterlijk tegen elkaar dat er op gedrukt kan worden.
SecretStory is:
Nep
Gescript
Gemanipuleerd
Allemaal acteurs
SecretStory NL is dood en hoeft alleen nog maar begraven te worden. De grootste Flop van de RLS die op de Nederlandse TV te zien zijn geweest.
Ik kap nu dus per direct met filmpjes maken, Deze oplichters show moeten ze zo snel mogenlijk van de buis halen.
Als dat zou kunnen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:38 schreef bamby het volgende:
Nu een missie voor sharon of geer slagen en de kluis ruilen met lauraEcht ik gun die meid echt niets meer, ja enkeltje nederland met mee nemen van alex.
Ok, zal het aanpassenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:37 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Flip had maar 115 weggeven, hij zei dat 112,50 niet mocht van de stem want hij wou 15 procent doen van zijn kluis.
helemaal mee eens.... doen. en kom nu maar op met een jankende Jo.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:38 schreef bamby het volgende:
Nu een missie voor sharon of geer slagen en de kluis ruilen met lauraEcht ik gun die meid echt niets meer, ja enkeltje nederland met mee nemen van alex.
moet ze wel eerst weer even 2500 bij elkaar schrapenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:40 schreef delfse het volgende:
Als de kamer weer opengaat moet Mo snel op Maik drukken om zijn geld veilig te stellen.
Ja en dat gaat helaas wel gebeuren denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:40 schreef delfse het volgende:
Als de kamer weer opengaat moet Mo snel op Maik drukken om zijn geld veilig te stellen.
kan ze niet, ze heeft geen geld meer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:40 schreef delfse het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:40 schreef knagsje het volgende:
weer een geheim minder, en wie gaat er nu op de stoel maandag???
1m65quote:
Ja natuurlijk was ik vergeten,quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
moet ze wel eerst weer even 2500 bij elkaar schrapen
Kan niet, Mo is nu blut!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:40 schreef delfse het volgende:
Daar zou je dan op uit kunnen komen jaquote:
Kloptquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:42 schreef Candyfreak het volgende:
Nu zijn er 3 geheimen nog niet geraden toch?
KLopt Jo Maik en Karimquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:42 schreef Candyfreak het volgende:
klopt Maik, Jo en karimquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:42 schreef Candyfreak het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:42 schreef Mylene het volgende:
Uit een test is gebleken dat ze niet geschikt is als advocaat vanwege een extreem rechtvaardigheidsgevoel en emotionaliteit.
Ja, het laatste hebben we kunnen zien.
oh ik dacht vanwege voortdurende natte doos en manipulatief gedragquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:42 schreef Mylene het volgende:
Uit een test is gebleken dat ze niet geschikt is als advocaat vanwege een extreem rechtvaardigheidsgevoel en emotionaliteit.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:42 schreef Mylene het volgende:
Die van Jo weet Flip toch? En die van Maik zal ook gauw geraden worden en bij Karim zitten ze ook in de goede richting.quote:
Ik wil die IQ-test wel eens zien. Ik heb zelf een IQ van 139, 2x getest en een Mensa-test, en ik kan me echt totaal niet vergelijken met Mo. Hooguit het emotionele, dat herken ik wel, ik ben snel geneigd zaken te overanalyseren. Maar het ontbreekt haar op alle vlakken aan algemene parate kennis en al helemaal inzicht, iets wat de belangrijkste factor van een IQ test is.quote:
Monique heeft het goed verborgen weten te houden en heel geraffineerd gespeeldquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:44 schreef Blackprinces het volgende:
Is er nou niemand daar die gewoon hardop zegt, jij hoogbegaafd? Kan het me niet voorstellen joh...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:44 schreef Blackprinces het volgende:
Is er nou niemand daar die gewoon hardop zegt, jij hoogbegaafd? Kan het me niet voorstellen joh...
Ik ook niet, biertjes op het strand waren te lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
alex kan het niet helemaal verwerken geloof ik
Kijk niet veel meer, na die nep show van donderdag alles pro joanna, en vind het jammer dat aafke daar de duppe van is geworden.quote:
Heb het gevoel dat de productie die geheimen op een of andere manier nog gaan beschermen, Geheimpje raden kost dan 10.000 euro ofzo.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt
Maik
Joanna
Karim
Die moeten nog ontsloten worden
Misschien bedoelt men ook dat fanatieke om te winnen, het verbeten gezicht van haar zoals met het dansen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:44 schreef delfse het volgende:
[..]
![]()
rechtvaardigheids gevoel wat een lachtertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |