quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Roep al 4 maanden Rumer Rumer Rumer en iedereen wat rot op. En nu draait iedereen Rumer.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
gelukkig kende je ze aallemaal al... oude trendsetter dat je bent
ja wie is rumer???quote:
Doe nou niet! Straks mis je de helft!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:15 schreef meneertje1972 het volgende:
Maar ik ga ff de tuin doen. Ciao tot de volgende x.
er is gedruktquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:15 schreef meneertje1972 het volgende:
Maar ik ga ff de tuin doen. Ciao tot de volgende x.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
er is gedrukteindelijk spanning en sensatie heb je een hele week op gewacht ... en nu ga je naar ander onkruid kijken
Heb geen geluid op deze pcquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:16 schreef meneertje1972 het volgende:
RUMER is een nog onbekende zangeres die het gaat maken (dacht ik) maar inmiddels is het zo...
Hij is zo cool! en op dat Rumer geval.... daar kan ik echt niet voor gaan rennen naar de record shop, vind ik dus niets aan, Slaap kindje slaap is tenminste nog spannender.quote:
k heb niet eens gekliktquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je mist weinig naar mijn bescheiden mening....
eerste twee jaar keken er 100.000-150.000 mensen naar. Toen keek er dus nog niemand naar. Maar toen de bammetjes en meneer Edgar kwamen wel.quote:
wat een slaapverwekkend liedje zegquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:16 schreef meneertje1972 het volgende:
RUMER is een nog onbekende zangeres die het gaat maken (dacht ik) maar inmiddels is het zo...
Klinkt leuk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:16 schreef meneertje1972 het volgende:
had ik gezien jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:17 schreef beequeen het volgende:
OffTopic, maar ik moest lachen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ternet__.html?p=19,1
kei gaaf!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:17 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:17 schreef beequeen het volgende:
Grappigquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:17 schreef beequeen het volgende:
Ha bong Lau heeft gedrukt op Moquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:20 schreef BONG4002 het volgende:
Ah een streamlock
Kom net terug van boodschappen doen.
Thnx, maar dat had ik nog nét meegekregen voordat ik logout ging op pcquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:21 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Ha bong Lau heeft gedrukt op Mo
zo je bent weer bij
Doe je ook snel boodschappenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Thnx, maar dat had ik nog nét meegekregen voordat ik logout ging op pc
Klinkt lekker. Ze doet me een beetje denken aan Norah Jones.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:16 schreef meneertje1972 het volgende:
Even snel een bevroren pizza halen en wat versnaperingen voor vanavond als er ongetwijfeld een mega feest gaat komen in SSTquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Even snel een bevroren pizza halen en wat versnaperingen voor vanavond als er ongetwijfeld een mega feest gaat komen in SST![]()
Oh ja een mega feest nou ben benieuwd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Even snel een bevroren pizza halen en wat versnaperingen voor vanavond als er ongetwijfeld een mega feest gaat komen in SST![]()
Het zal wel goed zijn het duurt wel heel lang . Mo moet natuurlijk dan getroost worden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:23 schreef knagsje het volgende:
doet lau ook eens wat????als het maar fout is
quote:
Af en toe op goed geluk maar een gokje wagenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh ja een mega feest nou ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Neuh het is gewoon gunstiger denk ik om zonder geheim daar te lopen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:25 schreef delfse het volgende:
[..]
Het zal wel goed zijn het duurt wel heel lang . Mo moet natuurlijk dan getroost worden.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Af en toe op goed geluk maar een gokje wagen
Ben er ook bang voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:23 schreef BONG4002 het volgende:
Haha nou zo enthousiast zal ik ook weer niet voor de streams zittenquote:
Dat zeker maar ze heeft wel veel geld in haar kluis en gister had ze iets met Maik afgesproken over het stemmen ik weet niet wat kon ik niet goed horen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Neuh het is gewoon gunstiger denk ik om zonder geheim daar te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |