Nobody but I, me and myself!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Alex weet het geheim van JoHij is daar heel zeker van en het begint met een N
ze had maar 2 stemmen volgens mij dus ze zoekt nu naar een 3e stem die ze helemaal niet hadquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:05 schreef rico80 het volgende:
Wie hadden haar eigenlijk genomineerd? Dat waren er best veel toch? Want ze miept nu onwijs over Alex maar volgens mij heb je meerdere stemmen nodig :s
Karim en Gerard hadden Joanna genomineerdquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:05 schreef rico80 het volgende:
Wie hadden haar eigenlijk genomineerd? Dat waren er best veel toch? Want ze miept nu onwijs over Alex maar volgens mij heb je meerdere stemmen nodig :s
Langzaam??quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:07 schreef ZaZoe het volgende:
Het duiveltje Jo komt langzaam omhoog, i like it
net zei ze nog 4-3-3, maar de optie 4-4-2 is helemaal niet bij ze opgekomen geloof ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:06 schreef beequeen het volgende:
Wat een dombo is Jo. Hoezo 4-4-3 stemmen. Ze kan echt niet rekenen.
Ah. Dan is dit weer wel een soort van grappig. Laat r maar zoeken en piekeren en twijfelenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:06 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze had maar 2 stemmen volgens mij dus ze zoekt nu naar een 3e stem die ze helemaal niet had
Preventief vantevoren miepen, misschien helpt het.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Betty B. zit weer de boel te manipuleren en bij Alex zeikt ze nog steeds over de nominatie.
Waar maakt die botoxpop zich druk om? De eliminatie is toch al lang geweest?
leuke bijkomstigheid is ook dat alex niet tegen haar heeft gelogen over zijn stem maar wel tegen sharon, die had hij wel genomineerd maar heeft tegen haar gezegd van nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:07 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ah. Dan is dit weer wel een soort van grappig. Laat r maar zoeken en piekeren en twijfelenSlapeloze nachten heeft ze toch al..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |