mensen die nog twijfelden wisten niet of het bij mo of jo hoorde, nu weten ze dus dat het bij jo is, maar ze denken allemaal slapeloosheid en niet slaapwandelen toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:57 schreef rico80 het volgende:
Eerder op de dag zat Flip waar iedereen bij zat alle geheimen even op te noemen.. Iemand is hier de einstein, iemand heeft een slaapprobleem. Joanne meteen kunnen we hierover ophouden toen het over het slaapprobleem ging. Nou weet natuurlijk niemand wie dat slaapprobleem nu heeft :s
Was ook geen reactie op iemand, ik denk dat ze de bnn iq test heeft gedaanquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hoho, dat zei ik niet he. Ik denk dat ze een prutstest gedaan heeft, ik zeg niet dát ze de BNN test gedaan heeft
En over dat KPMG, het schijnt dat ze haar daar helemaal niet kennen :s
Ze had het een tijd geleden toch over dat een neefje van haar hoogbegaafd was en dat die ook niet helemaal spoorde? N.a.v het verhaal dat hoogbegaafdheid gelijkstond aan waanzinnigheidquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:52 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Misschien komt ze dadelijk wel aan met dat een ''vriendin'' van haar ook wel hoogbegaafd is
toen Sharon haar geheim was geraden zei ze dat ze een ''vriendin'' had die ook de tsunami heeft overleefd om zo de aandacht weer op haar te krijgen
thanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:54 schreef Vultarian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
onderste optie op het screenshot,
Ja kloptquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze had het een tijd geleden toch over dat een neefje van haar hoogbegaafd was en dat die ook niet helemaal spoorde? N.a.v het verhaal dat hoogbegaafdheid gelijkstond aan waanzinnigheid
ja hallo die heeft hard moeten werken vandaag, geheim geraden alex gekriebeld, daar moet ze nu van bijkomenquote:
Bij KPMG zitten ws kantoorslaven die een verlept wijf thuis hebben zitten die ff een maand of 5 ongesteld is per jaar.. tja dan is de keuze snel gemaaktquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:58 schreef Reksie1981 het volgende:
Prachtig dat die Mo ook echt denkt dat een BNN iq test representatief is..
als ze gewoon staalhard beweerd dat 4 op de 1000 4% is..
Snap ook niet dat ze met zo'n rekenwonder bij KPMG gewerkt heeft, volgens mij hebben die best streng selectie eisen..
Haha oke, ja dat denk ik ook maar voor je t weet wordt een mening als waarheid aangenomen en blijkt mevrouw toch zo geniaal te zijn dat wij t allemaal niet meer snappenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Was ook geen reactie op iemand, ik denk dat ze de bnn iq test heeft gedaan
Alex weet het geheim van Joquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:00 schreef Vultarian het volgende:
[..]
mensen die nog twijfelden wisten niet of het bij mo of jo hoorde, nu weten ze dus dat het bij jo is, maar ze denken allemaal slapeloosheid en niet slaapwandelen toch?
behalve flipje natuurlijk want daar zal jo het wel gewoon tegen verteld hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |