quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
Wat is jullie droomfinale eigenlijk?
Die van mij: Gerard, Karim en Sharon
+1quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
Same here eigenlijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
Saaie Laura is echt een enorme slang.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef rico80 het volgende:
Huh ik lees net dat Alex moest stemmen op Aafke zodat hij niet voor haar vriendinnetje Jo zou stemmen.
En ze zit nu in de slaapkamer mensen te vertellen dat ze prima op Alex mogen stemmen, het is immers een spelletje....
Alex heeft dat zelf besloten hoor, Laura wil niet dat Alex stemt voor haar positie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef rico80 het volgende:
Huh ik lees net dat Alex moest stemmen op Aafke zodat hij niet voor haar vriendinnetje Jo zou stemmen.
En ze zit nu in de slaapkamer mensen te vertellen dat ze prima op Alex mogen stemmen, het is immers een spelletje....
Ja dat Alex alles doet wat het vrouwtje zegt is toch niet Lau's probleem. Die heeft nu weer lang genoeg gekriebeld voor dr stemmen. Nu wordt t tijd om Alex weg te werken. Die stelt toch geen ene reet voor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef rico80 het volgende:
alex ook gok ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Saaie Laura is echt een enorme slang.
Oh, Jo heeft een kennis die echt HEEL hoogbegaafd is.
Laura wil maar een ding..... een bak met geld en gaat daarvoor over lijken als het moet. Eerst slachtoffer van haar zal de onthoofding van Alex zijn, die ze al tot slaaf heeft bevorderd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef rico80 het volgende:
Dat zal het niet gaan worden als het aan de redactie ligt, teveel maatjes van elkaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
lift!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
Kan ik mee leven!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard , Karim en Jo lijkt me ook wel lachen. Die gaan dr helemaal kapot lullen denk ik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
Laura haar ware kant komt is echt naar boven gekomenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja dat Alex alles doet wat het vrouwtje zegt is toch niet Lau's probleem. Die heeft nu weer lang genoeg gekriebeld voor dr stemmen. Nu wordt t tijd om Alex weg te werken. Die stelt toch geen ene reet voor.
Dat viel mij ook op jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:16 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Laura haar ware kant komt is echt naar boven gekomen
Margriet is helemaal hoteldebotel van Stefquote:
uiteraardquote:
De zieke vader van je vriendin gebruiken voor een missie. Ik weet genoeg.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:16 schreef MargrietV het volgende:
Laura wil maar een ding..... een bak met geld en gaat daarvoor over lijken als het moet. Eerst slachtoffer van haar zal de onthoofding van Alex zijn, die ze al tot slaaf heeft bevorderd.
Nee, er moet er minstens 1 tussen zitten die de winst absoluut niet wordt gegund. Iemand als Laura of Joanne.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:16 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dat zal het niet gaan worden als het aan de redactie ligt, teveel maatjes van elkaar
Als er iemand niet contact gestoord is, is het Gerard welquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:17 schreef Flow3r het volgende:
Laura dacht dat Geer hoogbegaafd was vanwege zijn 'contactgestoordheid" ?????
Als er iemand geen barst te melden heeft behalve die paardenbek wijd open om voor de zoveelste keer te gapen is het die Paal wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |