mensen die nog twijfelden wisten niet of het bij mo of jo hoorde, nu weten ze dus dat het bij jo is, maar ze denken allemaal slapeloosheid en niet slaapwandelen toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:57 schreef rico80 het volgende:
Eerder op de dag zat Flip waar iedereen bij zat alle geheimen even op te noemen.. Iemand is hier de einstein, iemand heeft een slaapprobleem. Joanne meteen kunnen we hierover ophouden toen het over het slaapprobleem ging. Nou weet natuurlijk niemand wie dat slaapprobleem nu heeft :s
Was ook geen reactie op iemand, ik denk dat ze de bnn iq test heeft gedaanquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hoho, dat zei ik niet he. Ik denk dat ze een prutstest gedaan heeft, ik zeg niet dát ze de BNN test gedaan heeft
En over dat KPMG, het schijnt dat ze haar daar helemaal niet kennen :s
Ze had het een tijd geleden toch over dat een neefje van haar hoogbegaafd was en dat die ook niet helemaal spoorde? N.a.v het verhaal dat hoogbegaafdheid gelijkstond aan waanzinnigheidquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:52 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Misschien komt ze dadelijk wel aan met dat een ''vriendin'' van haar ook wel hoogbegaafd is
toen Sharon haar geheim was geraden zei ze dat ze een ''vriendin'' had die ook de tsunami heeft overleefd om zo de aandacht weer op haar te krijgen
thanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:54 schreef Vultarian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
onderste optie op het screenshot,
Ja kloptquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze had het een tijd geleden toch over dat een neefje van haar hoogbegaafd was en dat die ook niet helemaal spoorde? N.a.v het verhaal dat hoogbegaafdheid gelijkstond aan waanzinnigheid
ja hallo die heeft hard moeten werken vandaag, geheim geraden alex gekriebeld, daar moet ze nu van bijkomenquote:
Bij KPMG zitten ws kantoorslaven die een verlept wijf thuis hebben zitten die ff een maand of 5 ongesteld is per jaar.. tja dan is de keuze snel gemaaktquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:58 schreef Reksie1981 het volgende:
Prachtig dat die Mo ook echt denkt dat een BNN iq test representatief is..
als ze gewoon staalhard beweerd dat 4 op de 1000 4% is..
Snap ook niet dat ze met zo'n rekenwonder bij KPMG gewerkt heeft, volgens mij hebben die best streng selectie eisen..
Haha oke, ja dat denk ik ook maar voor je t weet wordt een mening als waarheid aangenomen en blijkt mevrouw toch zo geniaal te zijn dat wij t allemaal niet meer snappenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Was ook geen reactie op iemand, ik denk dat ze de bnn iq test heeft gedaan
Alex weet het geheim van Joquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:00 schreef Vultarian het volgende:
[..]
mensen die nog twijfelden wisten niet of het bij mo of jo hoorde, nu weten ze dus dat het bij jo is, maar ze denken allemaal slapeloosheid en niet slaapwandelen toch?
behalve flipje natuurlijk want daar zal jo het wel gewoon tegen verteld hebben..
Nobody but I, me and myself!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Alex weet het geheim van JoHij is daar heel zeker van en het begint met een N
ze had maar 2 stemmen volgens mij dus ze zoekt nu naar een 3e stem die ze helemaal niet hadquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:05 schreef rico80 het volgende:
Wie hadden haar eigenlijk genomineerd? Dat waren er best veel toch? Want ze miept nu onwijs over Alex maar volgens mij heb je meerdere stemmen nodig :s
Karim en Gerard hadden Joanna genomineerdquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:05 schreef rico80 het volgende:
Wie hadden haar eigenlijk genomineerd? Dat waren er best veel toch? Want ze miept nu onwijs over Alex maar volgens mij heb je meerdere stemmen nodig :s
Langzaam??quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:07 schreef ZaZoe het volgende:
Het duiveltje Jo komt langzaam omhoog, i like it
net zei ze nog 4-3-3, maar de optie 4-4-2 is helemaal niet bij ze opgekomen geloof ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:06 schreef beequeen het volgende:
Wat een dombo is Jo. Hoezo 4-4-3 stemmen. Ze kan echt niet rekenen.
Ah. Dan is dit weer wel een soort van grappig. Laat r maar zoeken en piekeren en twijfelenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:06 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze had maar 2 stemmen volgens mij dus ze zoekt nu naar een 3e stem die ze helemaal niet had
Preventief vantevoren miepen, misschien helpt het.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Betty B. zit weer de boel te manipuleren en bij Alex zeikt ze nog steeds over de nominatie.
Waar maakt die botoxpop zich druk om? De eliminatie is toch al lang geweest?
leuke bijkomstigheid is ook dat alex niet tegen haar heeft gelogen over zijn stem maar wel tegen sharon, die had hij wel genomineerd maar heeft tegen haar gezegd van nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:07 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ah. Dan is dit weer wel een soort van grappig. Laat r maar zoeken en piekeren en twijfelenSlapeloze nachten heeft ze toch al..
Preciesquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:09 schreef rico80 het volgende:
WTF vorige keer is het ook niet verteld.. Alleen is men het zelf gaan uitpuzzelen...
Sterker nog, degene die het ab-so-luut niet wilde vertellen was Jo, omdat Mo anders zou weten dat zij Maik genomineerd had :s
aafke en sharonquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Pablolaatje het volgende:
Wie had Alex nou genomineerd deze keer? Sharon en ...? Staan nominaties nog ergens hier?
Aafke. Hij wou in eerste instantie Jo doen maar Lau heeft gezegd dat ie niet op vriendinnetjes van haar mocht stemmen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Pablolaatje het volgende:
Wie had Alex nou genomineerd deze keer? Sharon en ...? Staan nominaties nog ergens hier?
Ze kan behoorlijk vermoeiend zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Danny het volgende:
Ik heb de streams maar weer uitgezet na een kwartier. Mijn God, wat kan die Joanna jankzakken om niks.
Als ik Alex was geweest:
Jo: "he ik heb gehoord dat er geteld is en dat er zoveel mensen op mij hebben gestemd en nu...."
Alex: *bitchslap* "flikker toch op, domme trut!"
Of iets van gelijke strekking...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Secret_Story_(Nederland)quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Pablolaatje het volgende:
dat is echt een gemis in het programma idd zo iemand, ze zijn allemaal veel te lief voor elkaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Danny het volgende:
Ik heb de streams maar weer uitgezet na een kwartier. Mijn God, wat kan die Joanna jankzakken om niks.
Als ik Alex was geweest:
Jo: "he ik heb gehoord dat er geteld is en dat er zoveel mensen op mij hebben gestemd en nu...."
Daarom hoop ik dat de week van de waarheid doorgaat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:11 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat is echt een gemis in het programma idd zo iemand, ze zijn allemaal veel te lief voor elkaar
Sharon en Aafke,quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Pablolaatje het volgende:
en nu doet ze heel hard haar best om het vriendje van alex wel genomineerd te krijgenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:11 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Aafke. Hij wou in eerste instantie Jo doen maar Lau heeft gezegd dat ie niet op vriendinnetjes van haar mocht stemmen.
Dit dus. Je zit in een spel (ahum) waar je mensen weg moet spelen. En dan dit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Danny het volgende:
Als ik Alex was geweest:
Ach het brengt wel weer leven in de brouwerij..quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Danny het volgende:
Als ik Alex was geweest:
Zou Alex toch aan gewend moeten zijn, aan vermoeiende mensen. Hij was immers LEIDINGGEVENDE op een buitenschoolse opvang. En kinderen zijn minstens net zo vermoeiend als Joquote:
dat met de 4-4-2 stemming zij op de genomineerde bank zat, omdat volgens haar nummer 2 en 3 evenveel stemmen moet hebben.quote:
ben bang dat we daar ook teveel hoop op hebben, het zal vast wel doorgaan maar dat zal allemaal wel weer rechtgeluld worden en met de mantel der liefde worden bedektquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat de week van de waarheid doorgaat.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Pablolaatje het volgende:
oke, thanksquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef afca_oc het volgende:
[..]
dat met de 4-4-2 stemming zij op de genomineerde bank zat, omdat volgens haar nummer 2 en 3 evenveel stemmen moet hebben.
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ben bang dat we daar ook teveel hoop op hebben, het zal vast wel doorgaan maar dat zal allemaal wel weer rechtgeluld worden en met de mantel der liefde worden bedekt
ik hoop met je mee hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Nou ja een mens mag hopen he?
dat inderdaadquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
Wat is jullie droomfinale eigenlijk?
Die van mij: Gerard, Karim en Sharon
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
+1quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
Same here eigenlijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
Saaie Laura is echt een enorme slang.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef rico80 het volgende:
Huh ik lees net dat Alex moest stemmen op Aafke zodat hij niet voor haar vriendinnetje Jo zou stemmen.
En ze zit nu in de slaapkamer mensen te vertellen dat ze prima op Alex mogen stemmen, het is immers een spelletje....
Alex heeft dat zelf besloten hoor, Laura wil niet dat Alex stemt voor haar positie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef rico80 het volgende:
Huh ik lees net dat Alex moest stemmen op Aafke zodat hij niet voor haar vriendinnetje Jo zou stemmen.
En ze zit nu in de slaapkamer mensen te vertellen dat ze prima op Alex mogen stemmen, het is immers een spelletje....
Ja dat Alex alles doet wat het vrouwtje zegt is toch niet Lau's probleem. Die heeft nu weer lang genoeg gekriebeld voor dr stemmen. Nu wordt t tijd om Alex weg te werken. Die stelt toch geen ene reet voor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef rico80 het volgende:
alex ook gok ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Saaie Laura is echt een enorme slang.
Oh, Jo heeft een kennis die echt HEEL hoogbegaafd is.
Laura wil maar een ding..... een bak met geld en gaat daarvoor over lijken als het moet. Eerst slachtoffer van haar zal de onthoofding van Alex zijn, die ze al tot slaaf heeft bevorderd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef rico80 het volgende:
Dat zal het niet gaan worden als het aan de redactie ligt, teveel maatjes van elkaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
lift!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
Kan ik mee leven!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard , Karim en Jo lijkt me ook wel lachen. Die gaan dr helemaal kapot lullen denk ik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
Laura haar ware kant komt is echt naar boven gekomenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja dat Alex alles doet wat het vrouwtje zegt is toch niet Lau's probleem. Die heeft nu weer lang genoeg gekriebeld voor dr stemmen. Nu wordt t tijd om Alex weg te werken. Die stelt toch geen ene reet voor.
Dat viel mij ook op jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:16 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Laura haar ware kant komt is echt naar boven gekomen
Margriet is helemaal hoteldebotel van Stefquote:
uiteraardquote:
De zieke vader van je vriendin gebruiken voor een missie. Ik weet genoeg.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:16 schreef MargrietV het volgende:
Laura wil maar een ding..... een bak met geld en gaat daarvoor over lijken als het moet. Eerst slachtoffer van haar zal de onthoofding van Alex zijn, die ze al tot slaaf heeft bevorderd.
Nee, er moet er minstens 1 tussen zitten die de winst absoluut niet wordt gegund. Iemand als Laura of Joanne.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:16 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dat zal het niet gaan worden als het aan de redactie ligt, teveel maatjes van elkaar
Als er iemand niet contact gestoord is, is het Gerard welquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:17 schreef Flow3r het volgende:
Laura dacht dat Geer hoogbegaafd was vanwege zijn 'contactgestoordheid" ?????
Als er iemand geen barst te melden heeft behalve die paardenbek wijd open om voor de zoveelste keer te gapen is het die Paal wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |