Preciesquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:09 schreef rico80 het volgende:
WTF vorige keer is het ook niet verteld.. Alleen is men het zelf gaan uitpuzzelen...
Sterker nog, degene die het ab-so-luut niet wilde vertellen was Jo, omdat Mo anders zou weten dat zij Maik genomineerd had :s
aafke en sharonquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Pablolaatje het volgende:
Wie had Alex nou genomineerd deze keer? Sharon en ...? Staan nominaties nog ergens hier?
Aafke. Hij wou in eerste instantie Jo doen maar Lau heeft gezegd dat ie niet op vriendinnetjes van haar mocht stemmen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Pablolaatje het volgende:
Wie had Alex nou genomineerd deze keer? Sharon en ...? Staan nominaties nog ergens hier?
Ze kan behoorlijk vermoeiend zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Danny het volgende:
Ik heb de streams maar weer uitgezet na een kwartier. Mijn God, wat kan die Joanna jankzakken om niks.
Als ik Alex was geweest:
Jo: "he ik heb gehoord dat er geteld is en dat er zoveel mensen op mij hebben gestemd en nu...."
Alex: *bitchslap* "flikker toch op, domme trut!"
Of iets van gelijke strekking...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Secret_Story_(Nederland)quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Pablolaatje het volgende:
dat is echt een gemis in het programma idd zo iemand, ze zijn allemaal veel te lief voor elkaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Danny het volgende:
Ik heb de streams maar weer uitgezet na een kwartier. Mijn God, wat kan die Joanna jankzakken om niks.
Als ik Alex was geweest:
Jo: "he ik heb gehoord dat er geteld is en dat er zoveel mensen op mij hebben gestemd en nu...."
Daarom hoop ik dat de week van de waarheid doorgaat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:11 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat is echt een gemis in het programma idd zo iemand, ze zijn allemaal veel te lief voor elkaar
Sharon en Aafke,quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Pablolaatje het volgende:
en nu doet ze heel hard haar best om het vriendje van alex wel genomineerd te krijgenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:11 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Aafke. Hij wou in eerste instantie Jo doen maar Lau heeft gezegd dat ie niet op vriendinnetjes van haar mocht stemmen.
Dit dus. Je zit in een spel (ahum) waar je mensen weg moet spelen. En dan dit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Danny het volgende:
Als ik Alex was geweest:
Ach het brengt wel weer leven in de brouwerij..quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Danny het volgende:
Als ik Alex was geweest:
Zou Alex toch aan gewend moeten zijn, aan vermoeiende mensen. Hij was immers LEIDINGGEVENDE op een buitenschoolse opvang. En kinderen zijn minstens net zo vermoeiend als Joquote:
dat met de 4-4-2 stemming zij op de genomineerde bank zat, omdat volgens haar nummer 2 en 3 evenveel stemmen moet hebben.quote:
ben bang dat we daar ook teveel hoop op hebben, het zal vast wel doorgaan maar dat zal allemaal wel weer rechtgeluld worden en met de mantel der liefde worden bedektquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat de week van de waarheid doorgaat.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef Pablolaatje het volgende:
oke, thanksquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef afca_oc het volgende:
[..]
dat met de 4-4-2 stemming zij op de genomineerde bank zat, omdat volgens haar nummer 2 en 3 evenveel stemmen moet hebben.
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ben bang dat we daar ook teveel hoop op hebben, het zal vast wel doorgaan maar dat zal allemaal wel weer rechtgeluld worden en met de mantel der liefde worden bedekt
ik hoop met je mee hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Nou ja een mens mag hopen he?
dat inderdaadquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:14 schreef Candyfreak het volgende:
Wat is jullie droomfinale eigenlijk?
Die van mij: Gerard, Karim en Sharon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |