Een sjaal voor de stemquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:51 schreef Candyfreak het volgende:
Wat is Joanna eigenlijk aan het breien?
Een dwangbuis voor Moquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:51 schreef Candyfreak het volgende:
Geen idee, maar ze vind dr zelf nogal dom ineens, aan dr kop te zienquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:51 schreef Candyfreak het volgende:
nu haar geheim er uit is krijgt ze de kans haar negatieve beeld bij te stellen en laten zien wat ze waard is, dus wie weetquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog net niet hoogbegaafd ( is pas vanaf 140 meen ik ) en loop er zeker niet mee te koop, maar ik kan mezelf behoorlijk ergeren aan haar "hoogbegaafdheid" ja haha
en dat is natuurlijk wel zoquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze vind dr zelf nogal dom ineens, aan dr kop te zien
Misschien komt ze dadelijk wel aan met dat een ''vriendin'' van haar ook wel hoogbegaafd isquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:51 schreef mevrouwdebok het volgende:
joanne kan het niet verdragen al die aandacht voor mo![]()
![]()
Die beelden van haar en Maik raakt ze nooit meer kwijt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nu haar geheim er uit is krijgt ze de kans haar negatieve beeld bij te stellen en laten zien wat ze waard is, dus wie weet
arm schaapquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:53 schreef danilel het volgende:
Jo; "iedereen denkt dat ik arm ben".......
klopt, maar dat is emotie en heeft niks met haar IQ te maken, ik hoop dat ze ons nog zal verbazenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Die beelden van haar en Maik raakt ze nooit meer kwijt.
Volgens de Mensa mag je jezelf hoogintelligent noemen als je bij de bovenste 2 procent van de bevolking zit. Dit kan dus per land verschillen. Hoogintelligent ben je al vanaf 130 ofzo. Hoogbegaafd is daar weer een fractie van. Dus waar zij die 4% vandaan haalt weet ik niet, wellicht hebben ze dat erbij gezegd bij die BNN Jip en Janneke test van haar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:51 schreef Danny het volgende:
[..]
jah
Als je 't zo hoort trouwens, 4%, dan is dat 1 op de 25. Dat betekent dat hier in de straat alleen al statistisch gezien 8-10 hoogbegaafden moet wonen.
Ik stel voor dat ze de lat van hoogbegaafdheid opschroeven naar een IQ boven 160.
Volgens de rekenmethoden van SST zal dat wel goedgekeurd worden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:48 schreef Danny het volgende:
Monique:
"vier procent van de Nederlanders heeft een IQ van boven de 140"
Gerard:
"hoeveel zijn dat er dan"
Monique:
"vier op de duizend"
Die heeft écht geen hoog IQ
Oh dat geloof ik onmiddelijk hoor dat ze qua intelligentie ons nog kan verbazen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
klopt, maar dat is emotie en heeft niks met haar IQ te maken, ik hoop dat ze ons nog zal verbazen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
jo wil democratisch stemmen ,ander woord voor IK WIL !!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:55 schreef beequeen het volgende:
Jo vertelt haar schoothondje wanneer en hoe hij moet drukken op haar geheim.
Volgens mij is het vastgesteld op de Uni van haar en net voor het programma,quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:54 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens de Mensa mag je jezelf hoogintelligent noemen als je bij de bovenste 2 procent van de bevolking zit. Dit kan dus per land verschillen. Hoogintelligent ben je al vanaf 130 ofzo. Hoogbegaafd is daar weer een fractie van. Dus waar zij die 4% vandaan haalt weet ik niet, wellicht hebben ze dat erbij gezegd bij die BNN Jip en Janneke test van haar.
klopt, op de Unie en een test die de redactie heeft geregeld.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij is het vastgesteld op de Uni van haar en net voor het programma,
Hoho, dat zei ik niet he. Ik denk dat ze een prutstest gedaan heeft, ik zeg niet dát ze de BNN test gedaan heeftquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:58 schreef Reksie1981 het volgende:
Prachtig dat die Mo ook echt denkt dat een BNN iq test representatief is..
als ze gewoon staalhard beweerd dat 4 op de 1000 4% is..
Snap ook niet dat ze met zo'n rekenwonder bij KPMG gewerkt heeft, volgens mij hebben die best streng selectie eisen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |