Haha, waarom zo negatief over jezelf?!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:09 schreef Lindytje het volgende:
Holy crap!!!!
*pakt boeltje bij elkaar en vertrekt weer....*
Zelfkennis en een redelijk goed gehoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:10 schreef Beatles het volgende:
[..]
Haha, waarom zo negatief over jezelf?!
idemquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zelfkennis en een redelijk goed gehoor
Dat is dan ook wel weer zo! Voor schut sta je in elk geval nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:38 schreef Beatles het volgende:
Niemand weet welke inzending van jullie is, behalve jullie zelf en de jury. Dus, geen probleem toch? En Motorbloempje jij hebt vorig jaar toch gewonnen ofzo?
Da's nou net de clou, Yv, van dat blind auditerenquote:
Ik wil het weten *stampvoet!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's nou net de clou, Yv, van dat blind auditeren.
En toen kwam die tsunami?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
m'n ballen zijn eindelijk ingedaald...
Lastig he!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben echt onder de indruk van sommige inzendingen. Eerst nog maar een paar keer luisteren voordat ik ga stemmen.
Dat denk over mijn inzending ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:21 schreef Omdatappel het volgende:
Omg, ze zijn allemaal zoveel beter dan die van mij!
Om te stemmen ga ik wel bij elk nr wat neerzetten ja. Ook voor mezelf anders weet ik bij nr 3 al niet meer wat ik van nr1 vondquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik hoop wel dat er wat commentaar gegeven gaat worden op nummers (moet ik misschien zelf mee beginnen), vind opbouwende kritiek altijd leuk om te horen (en geven), maar heb op 't moment écht geen tijd, al lijkt 't wellicht anders![]()
Ben essays aan het schrijven en post af en toe tussendoor hier, maar verbazingwekkend genoeg heb ik vandaag al bijna 2 essays geschreven
En dan zeggen dat je het helemaal geweldig vindtquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Het valt zo op als ik bij iedereen wat zeg behalve bij één kandidaat. Misschien over mijn stukje maar commentaar faken dan
.
ik ken helemaal niemand..quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:17 schreef Beatles het volgende:
Maar iedereen weet wie kandidaat nummer 19 is wat?
whaha bij welke van de twee??quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:40 schreef Bellatrix het volgende:
Bij To Make You Feel My Love kreeg ik schaamlipcorrectie reclame. Die moet er sowieso in.
3. Maar die was ook gewoon heel goed.quote:
nummer 5quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke nummers had je dan in gedachten daarvoor?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:51 schreef Lesterr het volgende:
iBenny, wie zijn jou favoriete?
En mag je hier trouwens vermelden op wie je gestemd hebt?
Ohw sorry, waarschijnlijk overheen gekekenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:51 schreef Lesterr het volgende:
iBenny, wie zijn jou favoriete?
En mag je hier trouwens vermelden op wie je gestemd hebt?
Nu is het niet moeilijk meer om te raden welke deelnemer jij bent.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:08 schreef gastwatdefok het volgende:
mijn stem is zo zwaar
Zal em wel niet worden
ff denken, uhm
1. Kandidaat 3
2. Kandidaat 15
3. Kandidaat 1
niemand praat over de mijne![]()
er blijven nog stuk of 15 deelnemers die niet genoemd zijn overquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nu is het niet moeilijk meer om te raden welke deelnemer jij bent.
Zware stem.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:40 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
er blijven nog stuk of 15 deelnemers die niet genoemd zijn over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zware stem.... vervelende appel >:ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie jij dat schaap in mijn Usericon?
DAT IS EEN EINDBAAS JA.
k hou van Punk-rock.
maakt mij niet veel uit als mensen weten wie ik ben, ken toch niemand hier, en beetje kansloos om stemmen te gaan winnen via omkooping etc.quote:
Je bent dus niet als de anderen, die hun vriendjes van de SC erbij halen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:45 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
maakt mij niet veel uit als mensen weten wie ik ben, ken toch niemand hier, en beetje kansloos om stemmen te gaan winnen via omkooping etc.
SC?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je bent dus niet als de anderen, die hun vriendjes van de SC erbij halen?
Was een garps.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dat wel heel hard geroepen, maar dat was allemaal maar fun and games hoor, ben wel wanhopig, maar niet zó wanhopig
.
Pardon.quote:
Hihi.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik zeg trouwens héél vaak 'Omdat appel'.....
Ik niet meer sinds het nooit grappig is geweest.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik zeg trouwens héél vaak 'Omdat appel'.....
Post dan eens, doerak.quote:
geen behoefte aanquote:
Doerak is een heel geaccepteerd leenwoord uit Rusland.quote:
Dat dus en laten we gewoon ontopic blijven en het SC'en achterwege laten.quote:
quote:1 kan aan mij liggen, maar zit hij er niet het hele nummer naast?
2 niet zo toonvast
3 prettige heldere stem!
4 eerste couplet is wat matig
5 mooie stem!
6 ik word bloednerveus van deze stem.
7 erg laag qua toonaard. Wel grappig!
8 goed gezongen hoor!
9 onverstaanbaar, niet toonvast, meer opzeggen dan zingen (sorry)
10 mooie stem
11 juist niet zon mooie stem
12 klinkt goed hoor!
13 vind deze stem niet mooi
14HGT is de studio hiernaast grapjas
15 Ja dag! Mega galm erin.
16 mooi hoor!
17 mooie warme stem, zuiver gezongen!
18 mooie stem, met power!
19 Bijna te mooi om waar te zijn. Ben benieuwd naar de kandidaat achter deze absurd goede inzending
20 alweer zon belachelijk goede inzending
21 de stem is gewoon niet te horen.
22 niet zo heel zuiver gezongen, zal ik maar zeggen
23 leuk gezongen
24 mooi hoor
Feedbackquote:Op zondag 3 april 2011 00:17 schreef Flounder het volgende:
Ok, alles beluisterd (meteen bekaf) en ik zal voor elke inzending eerlijk en oprecht commentaar geven.
Ik ben geen professional, dus echt goed onderbouwen lukt niet altijd.
Het is ook mijn persoonlijke mensing, dus niet boos worden of een Joegoslaaf langssturen svp.
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 00:17 schreef Flounder het volgende:
Ok, alles beluisterd (meteen bekaf) en ik zal voor elke inzending eerlijk en oprecht commentaar geven.
Ik ben geen professional, dus echt goed onderbouwen lukt niet altijd.
Het is ook mijn persoonlijke mensing, dus niet boos worden of een Joegoslaaf langssturen svp.
[..]
Dát dus.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben nu bij kandidaat 18. Omg, de vrouwen zijn over het algemeen echt sterk vind ik. En in de meerderheid
.
morgenquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:33 schreef shiznuts het volgende:
Hey suffie. Stem ff op jezelf wil je.Het is niet de bedoeling dat je je bekendheid zo weggeeft.
- ondertussen je post voor je geëdit, maar denk hier even om menschen -Gracias.
quote:Op zondag 3 april 2011 01:41 schreef shiznuts het volgende:
Da's toch geen excuus. Hier moet je het helemaal niet van je matties hebben. Ga er nu maar lekker van uit dat mensen je gewoon op pure zangkwaliteit beoordelen.Da's in ieder geval wat ik zal doen!
geweldig man hier zat iedereen op te wachten PM OF MAIL WAT BEGRIJP JE HIER NIET AAN ?!!! GA EENS KAPOT JIJ ALS EEN SUIKERKLONTJE IN HET WATER GEWOON KAPOT !!!! KAPOT !!!!quote:Op zondag 3 april 2011 01:31 schreef gastwatdefok het volgende:
K1: op zich wel leuk, ook door dat gefok erdoorheen+ de gitaar
- 8
K2: mooie stem, ook weer die gitaar *zwijmel*- 8.5
K3: ook wel goed- 8
K4: ik heb er geen woorden voor!, wel een cijfer! - 4
K5: ook wel goed, jammer van de kwaliteit van de mic- 7.5
K6: mwah mwah - 7
K7: velly nijs - 8
K8: beetje hoog, maar wel mooi dat ze gehaald worden- 8.5
K9: om de middelbare school te quoten "6je voor de moeite" - 6
K10: mooi- 7.5
K11: stem heeft potentie! - 7.5
K12: fan van BFMV, maar dit vindt ik niet zo- 6.5
K13: cijfertje - 7
K14: facking hippe beatbox- 8
K15: mooi liedjeeeemeerstemmig ook prachtig - 8
K16: mwaah op zich goed-achtig - 7
K17: niet echt mijn ding, maar toch wel mooi - 7.5
K18: Krachtige stem! - 8
K19:prachtig
- 8.5
K20: héél, hééél mooi- 9
K21: ik hoor niks- 1
K22: nee. gewoon, nee.MAAR TOEN! fok knows! - 5 maar toen! 6
K23: zit zó veel in, dat je mic het gewoon niet kan handelen!- 8.5
K24: mooi mooi moooi!!!- 8.5
if I broke your heart I'm sorry
quote:Op zondag 3 april 2011 05:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
geweldig man hier zat iedereen op te wachten PM OF MAIL WAT BEGRIJP JE HIER NIET AAN ?!!! GA EENS KAPOT JIJ ALS EEN SUIKERKLONTJE IN HET WATER GEWOON KAPOT !!!! KAPOT !!!!
en jij bent?quote:Op zondag 3 april 2011 05:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
geweldig man hier zat iedereen op te wachten PM OF MAIL WAT BEGRIJP JE HIER NIET AAN ?!!! GA EENS KAPOT JIJ ALS EEN SUIKERKLONTJE IN HET WATER GEWOON KAPOT !!!! KAPOT !!!!
Hahaha, die Jan toch awh.quote:
Stem op mij, stem op mij!!quote:Op zondag 3 april 2011 10:10 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hahaha, die Jan toch awh.
Vanmiddag zal ik alles opnieuw uisteren en dan maar gaan stemmen.
kut troll niet GRAPPUGquote:Op zondag 3 april 2011 05:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoegquote:Op zondag 3 april 2011 05:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wtf. Te veel bier?quote:Op zondag 3 april 2011 05:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 05:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik had eerst 't verkeerde kandidaatnummer voor mezelf onthouden, dan lees 't commentaar toch wat anders
Jij klinkt meer als motorbloempje dan motorbloempje zelf, lol?quote:Op zondag 3 april 2011 20:54 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Tussen mij en iemand anders natuurlijk en dan kies je mij!
Welnee, ik ben natuurlijk veeeel beter!quote:Op zondag 3 april 2011 20:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jij klinkt meer als motorbloempje dan motorbloempje zelf, lol?
Leuke reacties!quote:Op maandag 4 april 2011 00:16 schreef shiznuts het volgende:
K1. Not half bad, maar door een liedje praten is natuurlijk not-done. Dosering en zuiverheid konden wat beter: 6.7
K2. Techniek en dosering hier is stukken beter, maar mist wat variatie 7.4
K3. Kijk, hier draait FOK!idols om. Vrij zuigende opname-apparatuur en dat maakt allemaal niet uit, want zodra de zang begint weet je dat het goed zit! 9.1
K4.Entertainmentwaarde: 10, zangkwaliteit een 1, totaalscore: 5.5
K5. In 2008 zat ik iets van een maand in Berlijn. Daar was verder weinig te doen dan MTV kijken en dat was net in de periode dat Almost Lover in de de top stond. Hierdoor heb ik wel een speciale band met dit liedje en jouw vertolking ervan maakt me vreselijk blij, al is de opnamekwaliteit zelf ook vreselijk. Geef ik graag een 9.0 voor.
K6. Beetje nasaal gezongen. Misschien werkt het in een groep, maar ik kan hier maar een 7 voor geven.
K7. Het zet er net overal ff tegenaan. Af en toe vraag ik me ook af of je wel weet wanneer je moet inzetten met de zang en begint dan maar een beetje mompelend.6.4
K8. De vertolking van dit liedje had zo in een Disney-tekenfilm gekund. Vrij goed gedaan: 8
K9. Gaat om zangkwaliteit hè.Niet om het half oplezen/zingen van lyrics. Klinkt als m'n zusje die met oordopjes op een liedje meezingt en dat zelf niet doorheeft en daar kan ik altijd goed om lachen, maar echt fijn om naar te luisteren, nee. Sorry, kan er niet veel meer dan een 4 van maken. Voor de moeite zeg maar.
K10. Zechhhh... kome we soms uiht het Zuide? (/gemeen stom grapje) Die had ik even nodig om je te complimenteren met je uitspraak in je zang. Mooie vibrato toegepast ook en de hoge noten haal je ook goed (over het algemeen).8.7
K11. Netjes.8.2
K12. Heeft wel wat. Veel energie in gestopt.7.8
K13. Techniek en dosering is ook hier goed. Misschien niet muziek die mij ligt, maar puur vocaal kun je natuurlijk niet anders zeggen dat het geweldig goed gezongen is, daarom dan ook een 8.5
K14. Hehe, nog geen Rahzel of Eclipse, maar entertainmentwaarde heeft het wel. Was misschien wat leuker geweest als je renditions van bestaande nummers had gedaan. Nu was het een beetje random. Maar toch: 7.9
K15. Je kan goed vingerknippen.After-/live-effects zijn leuk maar daardoor is het moeilijker je op stem te beoordelen. Ben er niet echt ondersteboven van dan ook. Maar het is verre van slecht: 7
K16. Niet onprettig om naar te luisteren, goede auditie. 7.9
K17. Fijne warme stem. Opnamekwaliteit is ook zeker in orde. De eerdere auditie van hetzelfde nummer sprak me alleen ietsjes meer aan.8.7
K18. Soulsister in the house! Veel gevoel in gestopt en dat komt goed aan. 9.0
K19. Voor de opnameapparatuur hoef je in ieder geval niet te winnen. Waarschijnlijk neem je je zang dan ook langer op dan vandaag, je weet precies hoe je iets moet zingen en de implementatie met het instrumentale gedeelte maakt het dan ook af. Mis wel een beetje het 'rauwe gevoel' van je stem, doordat het door software is gehaald en kan het daardoor wat minder beoordelen allemaal: een 8.1
20. Als de vorige kandidaat het meer zo had opgenomen had ik het misschien wat beter kunnen beoordelen. Goede opnamekwaliteit. Hier kan ik de zang goed beoordelen, arrangement aan gitaarspel eromheen klinkt ook zelf gedaan, erg goed: 8.3
21. Wat moet ik beoordelen dan?Ik kan best door slechte opnamekwaliteit heen horen, maar dan moet er wel iets van een stem te horen zijn. Het keyboardgeprogrammeerde deuntje dat ik dan wel goed hoor werkt me op de zenuwen. Ik kan dit helaas niet beoordelen en alleen zeggen dat de stem ver ver ver ergens op de achtergrond wel ok klinkt.
22. Ja... hum.Ik heb het liedje halverwege maar gestopt. Gewoon lekker in de badkamer houden dat zingen, Of samen met K4 een eendagsvlieg opnemen?
Eveneens een 5.5 voor jou. Meer kan ik er niet van maken. Sorry.
23. Nog zo'n soulsister. Respect voor die laatste 'and' die je feilloos eruit gooit. Fijne stem, goed gedoseerd ook: 8.8
24. Lekker vrolijk nummer.Dat geklop ook! XD Way nice! Duurde wel ff voor je opgang kwam. Het begin wist ik niet precies wat ik ervan moest vinden, maar op een gegeven moment (switchover rond 1:11 'every caller on the telephone') zit je er goed in en hoor ik je kwaliteit. Had van mij het hele liedje zo gemogen. Geef je graag een 8.7
Lijkt er dus op dat ik een K3-fanben (ja, dat klinkt eigenlijk heel dubieus ja
)
Op een respectievelijk persoonlijke tweede en derde plek: K5 en K18.
Verrassend veel kwaliteitsinzendingen. Zo veel gouden keeltjes en talent op FOK! wie had dat gedacht? En mijn ruiten zijn nog heel, dus ook de wat mindere inzendingen hebben het niet al te bont gemaakt.Ik hoop in ieder geval dat jullie allemaal met veel plezier hebben gezongen, wens jullie allemaal succes en: may the best vocalist win!
![]()
Ja?quote:
awhquote:Op maandag 4 april 2011 00:16 schreef shiznuts het volgende:
K1. Not half bad, maar door een liedje praten is natuurlijk not-done. Dosering en zuiverheid konden wat beter: 6.7
K2. Techniek en dosering hier is stukken beter, maar mist wat variatie 7.4
K3. Kijk, hier draait FOK!idols om. Vrij zuigende opname-apparatuur en dat maakt allemaal niet uit, want zodra de zang begint weet je dat het goed zit! 9.1
K4.Entertainmentwaarde: 10, zangkwaliteit een 1, totaalscore: 5.5
K5. In 2008 zat ik iets van een maand in Berlijn. Daar was verder weinig te doen dan MTV kijken en dat was net in de periode dat Almost Lover in de de top stond. Hierdoor heb ik wel een speciale band met dit liedje en jouw vertolking ervan maakt me vreselijk blij, al is de opnamekwaliteit zelf ook vreselijk. Geef ik graag een 9.0 voor.
K6. Beetje nasaal gezongen. Misschien werkt het in een groep, maar ik kan hier maar een 7 voor geven.
K7. Het zet er net overal ff tegenaan. Af en toe vraag ik me ook af of je wel weet wanneer je moet inzetten met de zang en begint dan maar een beetje mompelend.6.4
K8. De vertolking van dit liedje had zo in een Disney-tekenfilm gekund. Vrij goed gedaan: 8
K9. Gaat om zangkwaliteit hè.Niet om het half oplezen/zingen van lyrics. Klinkt als m'n zusje die met oordopjes op een liedje meezingt en dat zelf niet doorheeft en daar kan ik altijd goed om lachen, maar echt fijn om naar te luisteren, nee. Sorry, kan er niet veel meer dan een 4 van maken. Voor de moeite zeg maar.
K10. Zechhhh... kome we soms uiht het Zuide? (/gemeen stom grapje) Die had ik even nodig om je te complimenteren met je uitspraak in je zang. Mooie vibrato toegepast ook en de hoge noten haal je ook goed (over het algemeen).8.7
K11. Netjes.8.2
K12. Heeft wel wat. Veel energie in gestopt.7.8
K13. Techniek en dosering is ook hier goed. Misschien niet muziek die mij ligt, maar puur vocaal kun je natuurlijk niet anders zeggen dat het geweldig goed gezongen is, daarom dan ook een 8.5
K14. Hehe, nog geen Rahzel of Eclipse, maar entertainmentwaarde heeft het wel. Was misschien wat leuker geweest als je renditions van bestaande nummers had gedaan. Nu was het een beetje random. Maar toch: 7.9
K15. Je kan goed vingerknippen.After-/live-effects zijn leuk maar daardoor is het moeilijker je op stem te beoordelen. Ben er niet echt ondersteboven van dan ook. Maar het is verre van slecht: 7
K16. Niet onprettig om naar te luisteren, goede auditie. 7.9
K17. Fijne warme stem. Opnamekwaliteit is ook zeker in orde. De eerdere auditie van hetzelfde nummer sprak me alleen ietsjes meer aan.8.7
K18. Soulsister in the house! Veel gevoel in gestopt en dat komt goed aan. 9.0
K19. Voor de opnameapparatuur hoef je in ieder geval niet te winnen. Waarschijnlijk neem je je zang dan ook langer op dan vandaag, je weet precies hoe je iets moet zingen en de implementatie met het instrumentale gedeelte maakt het dan ook af. Mis wel een beetje het 'rauwe gevoel' van je stem, doordat het door software is gehaald en kan het daardoor wat minder beoordelen allemaal: een 8.1
20. Als de vorige kandidaat het meer zo had opgenomen had ik het misschien wat beter kunnen beoordelen. Goede opnamekwaliteit. Hier kan ik de zang goed beoordelen, arrangement aan gitaarspel eromheen klinkt ook zelf gedaan, erg goed: 8.3
21. Wat moet ik beoordelen dan?Ik kan best door slechte opnamekwaliteit heen horen, maar dan moet er wel iets van een stem te horen zijn. Het keyboardgeprogrammeerde deuntje dat ik dan wel goed hoor werkt me op de zenuwen. Ik kan dit helaas niet beoordelen en alleen zeggen dat de stem ver ver ver ergens op de achtergrond wel ok klinkt.
22. Ja... hum.Ik heb het liedje halverwege maar gestopt. Gewoon lekker in de badkamer houden dat zingen, Of samen met K4 een eendagsvlieg opnemen?
Eveneens een 5.5 voor jou. Meer kan ik er niet van maken. Sorry.
23. Nog zo'n soulsister. Respect voor die laatste 'and' die je feilloos eruit gooit. Fijne stem, goed gedoseerd ook: 8.8
24. Lekker vrolijk nummer.Dat geklop ook! XD Way nice! Duurde wel ff voor je opgang kwam. Het begin wist ik niet precies wat ik ervan moest vinden, maar op een gegeven moment (switchover rond 1:11 'every caller on the telephone') zit je er goed in en hoor ik je kwaliteit. Had van mij het hele liedje zo gemogen. Geef je graag een 8.7
Lijkt er dus op dat ik een K3-fanben (ja, dat klinkt eigenlijk heel dubieus ja
)
Op een respectievelijk persoonlijke tweede en derde plek: K5 en K18.
Verrassend veel kwaliteitsinzendingen. Zo veel gouden keeltjes en talent op FOK! wie had dat gedacht? En mijn ruiten zijn nog heel, dus ook de wat mindere inzendingen hebben het niet al te bont gemaakt.Ik hoop in ieder geval dat jullie allemaal met veel plezier hebben gezongen, wens jullie allemaal succes en: may the best vocalist win!
Herkenbaarquote:Op zondag 3 april 2011 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik had eerst 't verkeerde kandidaatnummer voor mezelf onthouden, dan lees 't commentaar toch wat anders
Mag ik niet zeggenquote:Op maandag 4 april 2011 11:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja?![]()
Zo, ik heb gestemd!
En nu wil ik weten wie wie is, ja!
quote:Op maandag 4 april 2011 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Jaja, dat excuus hebben ze bij de echte Idols ook altijd!
Wordt alleen moeilijk als alle andere mannen het wel zeggenquote:Op maandag 4 april 2011 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou het gewoon geheim, ook na afloop.
Is het al zeker dat er nog een ronde komt ja?quote:Op maandag 4 april 2011 18:23 schreef Bolletje... het volgende:
oh ik wil nog een ronde meedoen..stem op mij!!!
Achteraf heb je natuurlijk de mogelijkheid om te melden welke kandidaat je bent.quote:Op maandag 4 april 2011 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie wel dat ik never nooit ga winnen
Doen we trouwens achteraf een wie-is-wietje?
Oh.quote:Op maandag 4 april 2011 17:06 schreef Lesterr het volgende:
@omdatappel Leuke feedback! en ik denk te weten welke kandidaat jij bent
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2011 20:18 schreef Lesterr het volgende:
[..]Als je dat daarop baseert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan had ik gedacht...
'Kandidaat 20
Dit is een toffe inzending, zeg!Erg goed gedaan.'
Moet je alleen niet kijken of dat dan zou kunnen kloppen, want dan ga je de mist in...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op maandag 4 april 2011 20:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je dat daarop baseert...Dan had ik gedacht...
'Kandidaat 20
Moet je alleen niet kijken of dat dan zou kunnen kloppen, want dan ga je de mist in...
In dat geval denk ik dat appel 8 is..ff luisterenquote:Op maandag 4 april 2011 20:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je dat daarop baseert...Dan had ik gedacht...
'Kandidaat 20
Verder dan mijn gok kan je er niet vanaf zitten in ieder geval.quote:Op maandag 4 april 2011 20:34 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
In dat geval denk ik dat appel 8 is..ff luisteren
quote:Op maandag 4 april 2011 20:18 schreef Lesterr het volgende:
[..]Ligt eraan welke je te bescheiden vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
ik ben natuurlijk die beatboxerquote:Op maandag 4 april 2011 20:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Verder dan mijn gok kan je er niet vanaf zitten in ieder geval.
We zullen het binnenkort allemaal wel te weten komen, hoewel, duurt nog lang!
Yo, check jou die beat droppen dan! Saankie!quote:
Toe.quote:Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef Bolletje... het volgende:
Ben ik een keer serieus, lachen jullie me allemaal uit!
nummer 22.quote:Op maandag 4 april 2011 20:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ligt eraan welke je te bescheiden vindt.
Voor iemand die denkt alles door te hebben... heb je ook door dat er nog sneeuw in je avatar valt?quote:
Ik heb een zwart vermoedenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb wel een donkerbruin vermoeden wie Tha_Erik is!
nee dat ook weer niet, maar het is ook niet om naar huis over te schrijvenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:12 schreef shiznuts het volgende:
Ach. Zo erg was het vast ook weer niet. Ik bedoel niemand zei 'Gast!Wat de fok!?'
oh ja, ik weet nu ook wie jij bentquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
nee dat ook weer niet, maar het is ook niet om naar huis over te schrijven
wat is N&S trouwens? XDquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
Kandidaat 1: Gitaar te hard, ik hoor de zang erg slecht
Kandidaat 2: Leuk nummerRedelijk goed gezongen, in je stem zit iets liefs
Kandidaat 3: Voor FokDe eerste zin was wat minder, maar wow wat een stem
Kandidaat 4:Geweldig
Geen goede stem, maar sowieso iemand die N&S doet
![]()
Kandidaat 5: WOWWIE IS DIT
Wat een lekkere stem
![]()
Kandidaat 6: Redelijk, ik hoor wel dat je een goede stem hebt, maar een verkeerd liedje gekozen denk ik. Twijfelgeval
Kandidaat 7: Redelijk ook, maar ik had ook voor een ander liedje gekozen.
Kandidaat 8: WOW ook al zo goed... ik krijg kippevel, en een traantje. Ook omdat het zo mooi nummer is... je raakt me echt met je stemIk wil meer van je horen
Ik heb de youtube bij mijn favorieten gezet
Kandidaat 9: Wat schattigMaar doe maar niet meer zingen... ja achter de pc en onder de douche. Waar wel dapper hoor... ik zou het niet druven
Kandidaat 10: Goed gezongen, maar niet goed genoeg vind ik... Het kan beter, maar dat komt door het liedje denk ik....
had wel een ander liedje moeten kiezen, vindt deze nu eigenlijk niet echt bij me pasen meerquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh ja, ik weet nu ook wie jij bentmaar ik zeg niets
Dat had je eerder ook al gezegd, hihi.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef Beatles het volgende:
Ah ik ben echt benieuwd wie bij wie hoort!
Klopt, ik hou hier niet van!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat had je eerder ook al gezegd, hihi.
En toffe feedback!
Ik ben een vrouw, maar dan wil ik nummer 8quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:36 schreef Furdinand het volgende:
Wie is kandidaat 5!?!? Ik wil met haar trouwen!!!![]()
Zhe zuspens. Itz killin meh.quote:
Ai ik voel een diskwalificatie aankomen....quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
oh, mijn man weet trouwens wel wie ik benis dat nu valsspelen?
I no rite!!1quote:
Ja zo streng?!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ai ik voel een diskwalificatie aankomen....
volgens mij herken ik jou stem ook, van vorig jaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
Omdat mensen toch zichzelf blootgeven zo. En ik kan zelf ook niet zo super zingen dus waarom zou ik mensen commentaar/feedback enz geven?quote:
Nah... zo streng is het ook weer nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe streng is het dan wel eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah... zo streng is het ook weer niet
Jouw man zit ook op FOK! ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb vooral onder de douche lopen blèren om te oefenen, dus als hij 't nu hoort dan weet hij direct wie dat heeft gezongen![]()
!
Als je 2 goede oren hebt, zou ik het gewoon doen. Persoonlijk vind ik het altijd wel fijn, kan je er tenminste iets mee doen en alles.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Beatles het volgende:
[..]
Omdat mensen toch zichzelf blootgeven zo. En ik kan zelf ook niet zo super zingen dus waarom zou ik mensen commentaar/feedback enz geven?
Nou ja, het is dr man.. daar kun je vrij weinig aan doen en ik mag hopen dat-ie zijn eigen vrouw wel herkentquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hoe streng is het dan wel eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
overigens vraag ik hem niet op mij te stemmen hoorda's niet eerlijk! Heb ik voorgaande jaren ook niet gedaan, wel gevraagd of hij wilde stemmen natuurlijk, maar dan wel op de persoon waarvan hij vond dat dat de beste was
Wat een liefde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Ik zal kijken of ik van de week tijd heb hiervoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als je 2 goede oren hebt, zou ik het gewoon doen. Persoonlijk vind ik het altijd wel fijn, kan je er tenminste iets mee doen en alles.
En ja, blootgeven oké. Dat is toch wel het risico als je meedoet.
Ehehehquote:
Hmm.. Oke.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou ja, het is dr man.. daar kun je vrij weinig aan doen en ik mag hopen dat-ie zijn eigen vrouw wel herkent.
Maar je merkt al snel als er opeens een lading aan stemmen op dezelfde persoon zijn(binnen een bepaald tijdsbestek), dat er wel stemmen zijn geronseld.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef gastwatdefok het volgende:
ga waarschijnlijk niet de top 3 halen
Ik moet zeggen dat ik het echt moeilijk vond.quote:
Ja, dit precies. Maar dan niet dat met vorige jaren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond 't wel chill zo, hoefde ik niet te zorgen dat ik niet 't zelfde aan had als vorige jaren, en of m'n haar 'n beetje zat enzo!
Ik een uurtje laterquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef ssebass het volgende:
Leuk om al die commentaren te lezen. Ik ga dat ook nog wel doen, maar niet nu, want ik mag er morgen weer lekker om 5 uur uit
Ah jij kunt dus uitslapenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik een uurtje later![]()
Dus ik kijk nog even Real Madrid af
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef missyB het volgende:
1-het gefok vind ik erg leuk gevonden, verder leuke poging maar voor mij geen favoriet sorry,vind het zeker niet slecht gezongen maar het miste hier en daar een beetje. 6-
2-Zeer apart stemgeluid, ik hou dr van! niet overal even netjes maar past er erg goed bij 8
3- Voor mij 1 van de kanshebbers,relaxed gedaan,mooie uitspraak , de hoge stukjes er net tegen aan heb ik het idee dan word het wat nasaal 8
4-tjsa,laten we zeggen dat ik er niet helemaal kapot van ben, maar he je durft het wel! 5
5- ook weer zo n goeie inzending,zwoele sexy stem, 8
6-Doet het niet voor mij 5
7-het doet me wel iets deze stem! 7
8-Voor mij een finaliste! Zeer goed gezongen, warme stem 9
9- Niet iets wat ik mooi vind maar wederom je doet het toch maar even hier! 5
10- Hoe goed ik je stem ook vind,vind het hier en daar te gemaakt of je het TE mooi wil doen. 7
11- Ook een kanshebster,zuiver, past goed bij je stem vind ik 8+
12- Ja ik hou dr van! goeie inzending, muziek ietwat te hard waardoor ik soms moeite had je zang te horen maar ik vind het een dikke 8+
13-Schattig, wel mooie warme stem,graag ander nummer van willen horen 7
14- Doet het ook niet voor mij 6
15-Topper 9
16-kon je slecht horen dus slecht beoordelen 6+
17- ja geweldig! je nam me mee en ik werd er gelijk relaxed van 9+
18- ja ook te gek, idee dat je hier en daar wat adem te kort kwam maar jee goed hoor! 8
19- och got laat die man mij eens wakker zingen! 9+
20- mag dan met nummer 19 mee 9+
21-te zacht sorry kon je stem niet beoordelen, hij lijkt me erg boeiend 7
22-Fijn naar de karaokebar! maar ook voor jou, lef heb je toch door gewoon lekker mee te doen 6
23- En weer een potentiele winnares! 9+
24-erg leuk gedaan, ook wa tnasaal maar goede inzending 8
Nu heb ik totaaaaaal geen verstand van muziek en wat goede stemmen zijn en wat niet heb gewoon mn mening neergezet.
nee hoor, daar doelde ik niet opquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:28 schreef missyB het volgende:
oeh ik hoop nietdat je doelt op de smiley achter mn commentaar op nummer 15, zag het net staan en dacht idd dat dat zo opgevat kon worden.maar wilde gewoon mn korte commentaar wat kracht bijzetten.
Ik heb nergens iets prijs gegeven over wie ik zou zijn,mocht je die smiley niet bedoelen dan weet iedereen in elk geval dat ik geen hints heb weggegeven .
Nee ik snap je wel. Ik zie ook vaak hints van mensen en dan ga ik de commentaren weer terug lezenquote:
Tsja, ik heb nergens gehoord dat ik niet mee mocht doen óf dat ik met een raar stemmetje moest gaan zingen. Sorry!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:25 schreef princess-a het volgende:
en er mensen bij zijn waarvan anderen de stem herkennen
Dat is ook wel een leuk idee!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:27 schreef Lesterr het volgende:
ik las hier aantal reacties, en dacht:
waarom doen we niet nog een overtuigingsronde?
De 3 met de meeste stemmen direct naar de finale en dat de overige deelnemers,die dat zouden willen, nog een nummer inzenden en dat daar dan nog 1 iemand uitgekozen wordt om ook in de finale te staan.
Er zit naar mijn idee echt te veel talent tussen om er maar 3 naar de finale te sturenen buiten dat is het ook erg leuk om nog een nummer van iedereen te horen.
en dan alleen de mensen die wíllen natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 12:35 schreef missyB het volgende:
ja ben ook voor een wildcard idee!
de 3 finalisten en dan de rest een ander nummer inzingen om wildcard te bemachtigen of zo iets
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:54 schreef missyB het volgende:
we kunnen natuurlijk ook een wildcard doen..............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
3 direct naar de finale en dan...? Hoe zie die wildcard voor je?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:27 schreef Lesterr het volgende:
ik las hier aantal reacties, en dacht:
waarom doen we niet nog een overtuigingsronde?
De 3 met de meeste stemmen direct naar de finale en dat de overige deelnemers,die dat zouden willen, nog een nummer inzenden en dat daar dan nog 1 iemand uitgekozen wordt om ook in de finale te staan.
Er zit naar mijn idee echt te veel talent tussen om er maar 3 naar de finale te sturenen buiten dat is het ook erg leuk om nog een nummer van iedereen te horen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
meh. volgens mij is het handiger als we gewoon een extra ronde doen voor de mensen die de top drie niet gehaald hebben, en die dan nog een keer laten zingen als ze dat willen en dat daar dan een winnaar uit gekozen wordt die ook doormag, zodat er vier finalisten zijn...
De 3 die nu de meeste stemmen krijgen gaan sowieso naar de finale. Als die 3 bekend zijn gemaakt moeten de overige 21 kandidaten, als zij dat willen, nog een nummer inzenden. Aangezien hier nog zoveel talent tussen zit wordt er onder hen nog 1 finale plaats verdeelt.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
3 direct naar de finale en dan...? Hoe zie die wildcard voor je?
sorry, maar, fixed!quote:Op woensdag 6 april 2011 15:41 schreef Lesterr het volgende:
oh nog ff een toevoeging:
het kan dus zijn dat de 3 mensen die zometeen de meeste stemmen hebben, ook een opname hebben ingezonden voor de wildcard ronde, maar hun zij hoeven dan niet meer in die ronde te staan, want die zijn dan natuurlijk al door naar de finale.
Ben ik nou gek?quote:De 3 die nu de meeste stemmen krijgen gaan sowieso naar de finale. Als die 3 bekend zijn gemaakt moeten de overige 21 kandidaten, als zij dat willen, nog een nummer inzenden. Aangezien hier nog zoveel talent tussen zit wordt er onder hen nog 1 finale plaats verdeelt.
Nee, dat kan dan dus nietquote:het kan dus zijn dat de 3 mensen die zometeen de meeste stemmen hebben, ook een opname hebben ingezonden voor de wildcard ronde,
ehm... hij wilde Benny de tijd geven om het allemaal weer op youtube te zetten, dus dan zou iedereen VOOR bekenmaking van de uitslag van ronde 1 al zijn/haar stukje in moeten sturen en daar zitten dan óók de nummers 1, 2 en 3 mogelijk bijquote:Op woensdag 6 april 2011 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik nou gek?(ja)
Alle mensen behalve de 3 die al de meeste stemmen hebben, ofwel de 21 overgebleven, kunnen een 2e nummer insturen...... en daarna zeg je in je toevoeging...........
[..]
Nee, dat kan dan dus niet
Want het zijn alleen de overgebleven 21 die het inzenden, als ze dat willen.
Om Benny dus meer tijd te geven zodat na het sluiten an de eerste ronde er meteen doorgegaan kan worden met de wildcardrondequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |