Dat had je eerder ook al gezegd, hihi.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef Beatles het volgende:
Ah ik ben echt benieuwd wie bij wie hoort!
Klopt, ik hou hier niet van!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat had je eerder ook al gezegd, hihi.
En toffe feedback!
Ik ben een vrouw, maar dan wil ik nummer 8quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:36 schreef Furdinand het volgende:
Wie is kandidaat 5!?!? Ik wil met haar trouwen!!!![]()
Zhe zuspens. Itz killin meh.quote:
Ai ik voel een diskwalificatie aankomen....quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
oh, mijn man weet trouwens wel wie ik benis dat nu valsspelen?
I no rite!!1quote:
Ja zo streng?!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ai ik voel een diskwalificatie aankomen....
volgens mij herken ik jou stem ook, van vorig jaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
Omdat mensen toch zichzelf blootgeven zo. En ik kan zelf ook niet zo super zingen dus waarom zou ik mensen commentaar/feedback enz geven?quote:
Nah... zo streng is het ook weer nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe streng is het dan wel eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah... zo streng is het ook weer niet
Jouw man zit ook op FOK! ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb vooral onder de douche lopen blèren om te oefenen, dus als hij 't nu hoort dan weet hij direct wie dat heeft gezongen![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |