Ik zoek Anouk - One Word en Anouk - It wasn't mequote:Op zondag 3 juli 2011 22:28 schreef missyB het volgende:
Princess wat zoek je? ik heb 13000 orkestbanden hier liggen,wie weet zit ie er tussen?
We hebben allebei een vrij zachte stem.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:34 schreef missyB het volgende:
ik zou idd erg graag iets lekker ruigs of up tempo horen.
maar hee zo samen uit proberen is toch al hartstikke gaaf
Ik ben het niet eens met de kritiek. Appel haar stem is super voor die lekkere luisterliedjes. Ik hou er wel van, net als bijv Norah Jones.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:34 schreef missyB het volgende:
ik zou idd erg graag iets lekker ruigs of up tempo horen.
maar hee zo samen uit proberen is toch al hartstikke gaaf
Eh...quote:Op zondag 3 juli 2011 22:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zoek Anouk - One Word en Anouk - It wasn't me
Ik wil je er wel voor betalen, mocht je er één van hebbenals ik maar weet dat het de goede is
Die heb ik inderdaad gezienquote:Op zondag 3 juli 2011 22:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eh...http://www.google.nl/#hl=(...)160&biw=1920&bih=888
Eerste link hier is meteen ook met een voorbeeld van de instrumental-versie. Moet je wel voor betalen, maar als dat geen probleem is, of als je misschien verder dan die kijkt...
Thanks!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:04 schreef missyB het volgende:
ik zal morgen even voor je zoeken in de lijst princess
Tof! Ben benieuwdquote:Op maandag 4 juli 2011 15:26 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb vd week een live filmpje van mezelf, heb donderdag een dorpsfeest geopend hier in de buurt, een uur lang
Thanks anyway, ik heb de instrumental gister gekochtquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:46 schreef missyB het volgende:
princess, er kwam pas van na vakantie, sorry.
ik mn lijst doorgespit maar helaas kan ik je niet helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |