Hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat scheelt maar 1 nummer met de nummer 3![]()
Ah jaquote:
Die is niet meegenomen. Er zijn via PM 4 stemmen binnengekomen en via mail 1tjequote:Op maandag 16 mei 2011 10:31 schreef Bayswater het volgende:
Ben ik toch benieuwd of die punten van 1 minuut over 12 zijn meegenomen, anders was het een gelijke stand geweest.
Ik ben kandidaat 3!!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:06 schreef iBenny het volgende:
Wie dat wil mag bekend maken welke kandidaat je was...
Tof! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:00 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik ben kandidaat 3!!Wauw te gek, ben er heeeeel blij mee!
![]()
![]()
Bedankt voor het stemmen allemaal!![]()
Leeeeuukquote:Op maandag 16 mei 2011 11:00 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
![]()
![]()
En je hebt een tagjequote:Op maandag 16 mei 2011 11:00 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
![]()
![]()
Thanks! Ja ik ook!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:18 schreef yvonne het volgende:
Gefeliciteerd Bolletje!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik ben nu retebenieuwd wie de anderen zijn!
jaquote:Op maandag 16 mei 2011 11:27 schreef Omdatappel het volgende:
Gefeliciteerd Bolletje!
Zal ik dan maar zeggen wie ik was?
Dankje.quote:
Awh.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:44 schreef savale het volgende:
Thnx Flounder![]()
@OmdatAppel: je eerste inzending ben ik verliefd op haha. <3
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:22 schreef savale het volgende:
Staat je goed Bolletje.Mijn hint was wat onduidelijk, maar ben dus nr 19.
Je eerste was inderdaad iets beter, maar dat had ik ook wel volgens mij. Ik pm je even.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dankje.
[..]
Awh.Mijn eerste inzending was ook wel meer geslaagd dan die tweede.
Jouw stem is écht heel tof!
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:02 schreef Chandler het volgende:
Bolletje rulez! maar goed dat zei ik 9 jaar geleden ook al
En ik doelde niet op bolletje beschuitquote:
Yay!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:00 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Yay!Je was een superkandidate!
Mijn favo vanaf seconde 1.
![]()
En dan ook nog winnen met mijn suggestie! Helemaal top! Echt van harte gefeliciteerd, dik verdiend!
Je maakte FOK!idols 2011 erg leuk. Zowel met je inzendingen dus, blijkt nu, maar natuurlijk ook als volger in de comments waar de sfeer er goed in zat.
Natuurlijk nog dikke respect voor iedereen die mee heeft gedaan. Niet alleen de hoog geëindigden die ook over verrassende kwaliteit beschikten, maar gewoon iedereen die het lef had om mee te doen.
En natuurlijk de host van dit hele verhaal iBenny. Mag ook wel gezegd worden hoe netjes hij het dit jaar in banen heeft geleid. Top!
[ afbeelding ]
En jij was?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, Benny! Hulde! Bedankt!het was weer erg leuk!
Ben door drukte niet echt meer mee komen posten de laatste wekenmaar vond het wel écht leuk!
Ik was 8quote:Op maandag 16 mei 2011 14:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En jij was?De kandidate met hetzelfde liedje in ronde 1 als de Bolletje?
Ja?quote:
Het verschil tussen jou en Bolletje was in de eerste ronde ook maar 1 puntquote:Op maandag 16 mei 2011 10:29 schreef savale het volgende:
Wow close finish op 1 puntje haha! Kan ik eindelijk weer even mee praten, want durfde alleen maar mee te lezen...
Feli nummer 3! Ben benieuwd wie wie is.
Whehe, ik had veel beter gekund denk ikquote:Op maandag 16 mei 2011 14:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja?Wat grappig als je alleen de stem hoort dan.
Ik dacht dat dát misschien Pluis_Konijn was.
Ja, was ook mooi inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Whehe, ik had veel beter gekund denk ikmaar ik vond 't wel mooi zo eigenlijk
Ja, dat kan wel zijn jongedame, maar ik wil identificatie zien!quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, was ook mooi inderdaad.Haast rijp voor Disney, beetje te zoet naar mijn bescheiden mening.
Was nooit zo'n Zeemeermin-fan dan ook,quote:
Jij was mijn favoriet, by farquote:
Zo dan, je bent écht heel goed!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:22 schreef savale het volgende:
Staat je goed Bolletje.Mijn hint was wat onduidelijk, maar ben dus nr 19.
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:27 schreef Omdatappel het volgende:
Gefeliciteerd Bolletje!
Zal ik dan maar zeggen wie ik was?
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:13 schreef shiznuts het volgende:
Ja, dat kan wel zijn jongedame, maar ik wil identificatie zien!
Anders wordt er geen sterke drank geschonken.Jou had ik genomineerd voor een finaleplaats.
Mocht helaas niet zo zijn. Maar supergoed gedaan!
Je bent nu geabonneerd op savaledjquote:Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef savale het volgende:
Thnx Yvon!![]()
zal dan toch ook even mijn youtube kanaaltje spammen voor wie het leuk vind om mijn dingetjes te volgen
http://www.youtube.com/user/savaledj
Zo, jij hebt ook niet stilgezeten zeg.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef savale het volgende:
Thnx Yvon!![]()
zal dan toch ook even mijn youtube kanaaltje spammen voor wie het leuk vind om mijn dingetjes te volgen
Hoeft toch ook niet per se om de winst te gaan?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:02 schreef savale het volgende:
Ahh Thnx! Ja ik ben nog wel lerende hoor... Ik zou echt dolgraag wat zanglesjes gaan doen om die rare fratsen in mijn uitspraak eruit te krijgen, maar dat komt er nog niet van.![]()
Tja meedoen aan de Voice: ik zie mezelf toch niet als kanshebber.
Je moet er niet ingaan met 'ben ik geschikt voor hen', maar 'zijn zij geschikt voor mij' denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:02 schreef savale het volgende:
Ahh Thnx! Ja ik ben nog wel lerende hoor... Ik zou echt dolgraag wat zanglesjes gaan doen om die rare fratsen in mijn uitspraak eruit te krijgen, maar dat komt er nog niet van.![]()
Tja meedoen aan de Voice: ik zie mezelf toch niet als kanshebber.
Omg, bedankt.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jij was mijn favoriet, by far
Desondanks natuurlijk de felicitaties voor kandidaat 3 !! Super
Dankjewel!quote:
Nee gek.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:45 schreef Beach het volgende:
Appeltje jij moet ook meedoen aan The Voice.
bij the voice niet joh!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat durf. En ze gaan mij sowieso compleet de grond in boren.
Als ze dat bij 1 programma niet doen is het The Voicequote:Op maandag 16 mei 2011 18:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat durf. En ze gaan mij sowieso compleet de grond in boren.
hier heb je alvast een emmer lef en een portie moed!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef Omdatappel het volgende:
Dan moet ik nog even doorgaan met moed verzamelen, denk ik.
Wel bedankt, though!
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef missyB het volgende:
[..]
hier heb je alvast een emmer lef en een portie moed!
Zullen we dan als duo gaan?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:04 schreef savale het volgende:
Appel als jij t doet dan meld ik me ook aan. Kunnen we evt samen uithuilenDoen!? :p
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:04 schreef savale het volgende:
Appel als jij t doet dan meld ik me ook aan. Kunnen we evt samen uithuilenDoen!? :p
spannend hoor! Leuk!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:19 schreef Bolletje... het volgende:
Ik hou jullie op de hoogte maar of ik echt door ga..we'll see
Ik had je op 1, je hebt een lieve stem. Heel fijn om naar te luisteren. Ik zou je wel eens willen horen met goede opname apparatuur.quote:
'k dacht dat die inzending van -Menn0- kwam. Grappig hoe je het bij het verkeerde einde hebt met deze blinde inzendingen. Dacht inderdaad al dat je er zelf ook bij gitaar had gespeeld. Was erg goedquote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef ssebass het volgende:
Alle finalisten en met name de winnaar gefeliciteerd! Goed gedaan allemaal.
[..]
Ik had je op 1, je hebt een lieve stem. Heel fijn om naar te luisteren. Ik zou je wel eens willen horen met goede opname apparatuur.
Zal ik dan ook maar zeggen welke ik was:
quote:
quote:
Ik heb gelukkig al een droombaan waarbij ik wel succesvol ben en misschien anderen met mij. Maar het zou toch leuk zijn om te weten hoe je het zou doen, al doe je het eigenlijk alleen voor je plezier/hobbymatig, toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ambiëren jullie dan ook echt een carrière in de muziek? Ik vind 't zelf super leuk om te doen hoor, zingen, maar zou echt niet met zo'n programma mee willen doen, niet dat ik nou denk dat 'men mij zoekt', maar ik zou daar echt alleen aan meedoen als ik er m'n werk van zou willen maken...
Ik zoek na de verhuizing wel een koortje ofzo
Ik vind het leuk om met muziek bezig te zijn, maar een carriere nee. Als gitarist vroeger wel veel dingen gedaan, maar het optreden en al dat gedoe hoeft van mij niet. Paar van mijn oud bandgenoten zijn overigens nog wel eens op tvquote:Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ambiëren jullie dan ook echt een carrière in de muziek? Ik vind 't zelf super leuk om te doen hoor, zingen, maar zou echt niet met zo'n programma mee willen doen, niet dat ik nou denk dat 'men mij zoekt', maar ik zou daar echt alleen aan meedoen als ik er m'n werk van zou willen maken...
Ik zoek na de verhuizing wel een koortje ofzo
Haha dank je. Ja dat is wel leuk van een blinde inzending. Ik kan gelukkig wel beter gitaar spelen dan zingenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
'k dacht dat die inzending van -Menn0- kwam. Grappig hoe je het bij het verkeerde einde hebt met deze blinde inzendingen. Dacht inderdaad al dat je er zelf ook bij gitaar had gespeeld. Was erg goed.
[..]
[..]
Klinkt lekker. Ik hoor dat je problemen hebt met de "th" klank in het engels, wat misschien werkt is je tong tussen je tanden door steken alsof je op je tong wilt bijten. Ja beetje lastig uitleggen, maar je ziet heel veel amerikanen dat doen. Je ziet ze de tong een stukje uitsteken. Vooral meisjes in California zie je dit extreem doen. Je ziet het ook bij artiesten kan alleen niet zo snel een voorbeeld vinden.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef savale het volgende:
Thnx Yvon!![]()
Dankjewel!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef ssebass het volgende:
Alle finalisten en met name de winnaar gefeliciteerd! Goed gedaan allemaal.
[..]
Ik had je op 1, je hebt een lieve stem. Heel fijn om naar te luisteren. Ik zou je wel eens willen horen met goede opname apparatuur.
Zal ik dan ook maar zeggen welke ik was:
Dat liedje heb ik weleens gespeeld.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Ik hoor dat je problemen hebt met de "th" klank in het engels, wat misschien werkt is je tong tussen je tanden door steken alsof je op je tong wilt bijten. Ja beetje lastig uitleggen, maar je ziet heel veel amerikanen dat doen. Je ziet ze de tong een stukje uitsteken. Vooral meisjes in California zie je dit extreem doen. Je ziet het ook bij artiesten kan alleen niet zo snel een voorbeeld vinden.
Jaja toch een voorbeeldje gevonden (excuses voor het liedje):
Vanaf 40 sec en vanaf 2:26
The niet laten klinken als 'te weinig', maar eerder als 'dúh winning'.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Ik hoor dat je problemen hebt met de "th" klank in het engels, wat misschien werkt is je tong tussen je tanden door steken alsof je op je tong wilt bijten. Ja beetje lastig uitleggen, maar je ziet heel veel amerikanen dat doen. Je ziet ze de tong een stukje uitsteken. Vooral meisjes in California zie je dit extreem doen. Je ziet het ook bij artiesten kan alleen niet zo snel een voorbeeld vinden.
Jaja toch een voorbeeldje gevonden (excuses voor het liedje):
Vanaf 40 sec en vanaf 2:26
YT
Haha nou vooral ook omdat ik vind dat jij dat ook moetquote:
Je staat al onder contract bij een platenmaatschappij?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niks daarvan, ik mag niet eens meedoen.
ik denk dat ze nog te jong is?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je staat al onder contract bij een platenmaatschappij?
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je staat al onder contract bij een platenmaatschappij?
Dit ja.quote:
Oh, in het verleden heb ik nog piepjonge talentjes voorbij zien komen. Dat is alleen niet ideaal in die business (aantrekkelijk voor de werkgever/'uitbuiter'), vanwege de arbeidsvoorwaarden/werktijden. Je comprend.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:07 schreef Bolletje... het volgende:
Had ik al gezegd dat ik heel erg blij ben??![]()
Dankjewel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:34 schreef missyB het volgende:
zo jong en al zo n strot hebben????
echt das WAUW
Goeie zanglessen zoeken en langzaam aan groeien en niks laten vern**ken door programmaas waar je als je wint gelijk aan wurgcontracten zit die je nog niet kan overzien.
groei maar rustig en ontwikkel je stem.
jAMMER DAT DEze wedstrijd maar eens per jaar is!
dus had je niet diegene die jou verder zou kunnen helpenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dankjewel.Ik heb wel zangles gehad, maar de docent was niet echt geweldig, dus toen kreeg ik steeds minder lol in het zingen...
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:21 schreef missyB het volgende:
ik word blij van al die blije mensen hier hahahahahhaha.
Kunnen jullie alle 3 voor de fun niet nog eens een nummer hier neer planten bij wijze van afkicknummer???
please.............................
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:04 schreef Bolletje... het volgende:
Heb geen nieuwe gemaakt, maar deze had ik nog..niet geweldig,maar wel leuk
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik was trouwens kandidaat 16
En het commentaar van "Waarom gaat hets teeds hard en zacht?!" en "Waarom loop je de hele tijd weg?!" kan ik dan nu ook eindelijk verklaren....... Mijn kloterige webcam microfoon begon steeds enorm te kraken (op welk opname volume ik hem ook zette) bij een "uithaal", dus ik heb inderdaad bij iedere iets hardere noot mijn hoofd weg moeten draaien
Had echt alles geprobeerd... hand voor de mic, mic achter de monitor, blaadje ervoor.... mocht niet baten. Dus mja.. toen maar steeds hoofd wegdraaien
Is dat die waar FOK!tv ook bij was?quote:
Wat ben jij leeeukquote:Op zondag 22 mei 2011 16:17 schreef savale het volgende:
Oja deze past hier nog wel. Afgelopen week opgenomen met iemand van Fok!:
Dit wordt de winnares van volgend jaar?
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:17 schreef savale het volgende:
Wat super leuk, wat een leuk meisje en wat een mooie stemquote:Op zondag 22 mei 2011 16:17 schreef savale het volgende:
OMG, nice !quote:Op zondag 22 mei 2011 16:17 schreef savale het volgende:
Tofquote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef princess-a het volgende:
De auditie die ik hier deed heb ik ook naar The Voice of Holland gestuurd en nu mag ik langskomen voor auditie
Leeeukquote:
wat leuk!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef princess-a het volgende:
De auditie die ik hier deed heb ik ook naar The Voice of Holland gestuurd en nu mag ik langskomen voor auditie
Ik kan het toch niet laten om te vragen...quote:
Gewoon doenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:03 schreef savale het volgende:
Thnx voor de reacties op mn filmpje!
Oeh goed bezig allemaal! Ik twijfel nog zo of ik me uberhaupt zal inschrijven...
Je hebt je 2 keer opgegeven? Samen en alleen, of alleen het eerstequote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:36 schreef savale het volgende:
Ok cool ga ik zeker even volgen. Heb me trouwens samen met het meisje van vorige filmpje opgegeven. Onze stemmen gaan wel goed samen.
Vorig seizoen iig welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:21 schreef savale het volgende:
alleen samen (nog). Geen idee of je wel meerdere x mag?
Ohw, daar krijgen we het resultaat ook van te zien?quote:Ga trouwens als t goed is vrijdag ff jammen met OmdatAppel
Zeg, en wanneer gaan wij jammen dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:21 schreef savale het volgende:
alleen samen (nog). Geen idee of je wel meerdere x mag?
Ga trouwens als t goed is vrijdag ff jammen met OmdatAppel
Savale wil nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:42 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Zeg, en wanneer gaan wij jammen dan?
Niemand wil 2e vioolspelen natuurlijkquote:
Hihi bandje heb ik al hoor, maar lijkt me leuk om misschien met de nrs 1,2,en 3 keertje iets op te nemenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:38 schreef savale het volgende:
Haha nee dat is het niet joh! Ik heb mezelf alleen al ff heel veel op de hals gehaald.Jouw stem is zowiezo solo al onwijs krachtig. Ik denk zelf dat je beter een goede band bij elkaar kunt zoeken en daar mee aan de gang moet gaan. Daar komt je stem echt tot zijn recht denk ik! Niet met alleen een akoustisch gitaartje bijv.
Wanneer? ik moet 6 juni om 8 uur 's ochtendsquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:37 schreef savale het volgende:
hehe ok is wel gezellig ja!
pfft net antwoord van TVOH, wij mogen ook ons kunstje komen doen volgende week al. En we moeten nog 2 nummertjes uitvogelen enzo, pffft wordt ff spannend weekje dan
Jij bent gisteren geweest? En? Hoe ging het?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:55 schreef Bolletje... het volgende:
Gelukkig voor jullie, ik maandagochtend
Week te vroeg nog.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij bent gisteren geweest? En? Hoe ging het?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Wanneer? ik moet 6 juni om 8 uur 's ochtends
Chipsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Week te vroeg nog.![]()
Maar goed enthousiasme. Ik ben ook benieuwd.
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:54 schreef Bolletje... het volgende:
En de microfoon is binnenen hij is geweldig!!
Thanks allemaal!
Ik ga hem vanavond testen met mn band, ff kijken of ik daar ook eens een filmpje van kan postenquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]Yay. Ik hoop nog letterlijk veel van je te horen daarmee dan.
Tofquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:54 schreef Bolletje... het volgende:
En de microfoon is binnenen hij is geweldig!!
Thanks allemaal!
Ik heb niet mee gedaan dit jaarquote:Op maandag 16 mei 2011 20:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
'k dacht dat die inzending van -Menn0- kwam. Grappig hoe je het bij het verkeerde einde hebt met deze blinde inzendingen. Dacht inderdaad al dat je er zelf ook bij gitaar had gespeeld. Was erg goed.
quote:
Me 2quote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef princess-a het volgende:
Ik vind je stem heel mooiquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:23 schreef princess-a het volgende:
Ik heb mijn inzending opnieuw opgenomen![]()
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-GZACATSG4KWL
Nog niet.. na de zomervakantie waarschijnlijk welquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:51 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik vind je stem heel mooiHeb je zangles? Ik mis hier en daar techniek waardoor het nog
mooier zou kunnen worden
Zeker doen!!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nog niet.. na de zomervakantie waarschijnlijk wel
Hè, wat? Waarom vraag je dat hier?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:55 schreef chufi het volgende:
Why the fuck the mods are changing my OP title ?
Verkeerde topic, maar je hebt inmiddels uitlegquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:55 schreef chufi het volgende:
Why the fuck the mods are changing my OP title ?
En ? En ? En? Hoe was het?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:55 schreef Bolletje... het volgende:
Gelukkig voor jullie, ik maandagochtend
Jouw pakketje is inderdaad zoek geraakt bij de post. We hebben een track & trace, onze postverzorger is er achteraan gegaan, maar omdat we alleen de hoofdprijs verzekerd hebben verzonden kunnen ze niets voor ons doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:54 schreef Omdatappel het volgende:
Savale heeft zijn oortjes ruim een week gekregen. Bollie heeft haar prijs ook al ontvangen. En mijn pakketje is waarschijnlijk kwijt geraakt, kut TNT.
Yay!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw pakketje is inderdaad zoek geraakt bij de post. We hebben een track & trace, onze postverzorger is er achteraan gegaan, maar omdat we alleen de hoofdprijs verzekerd hebben verzonden kunnen ze niets voor ons doen.
Echter...Sennheiser
gaat jou een nieuwe sturen, rechtstreeks naar jouw adres!
Heb ik vanmorgen van ze gehoord.
Haha, nee nog niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:43 schreef savale het volgende:
Bij de TNT dacht vast iemand; hé handig voor mijNetjes van sennheiser trouwens! Heb je m nu wel binnen trouwens?
* hoopt nog op een liedje hier van omdatappel *
Ik zou die postbode van je maar eens goed in de gaten houden dan... Zie je hem lopen met die oordopjesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Haha, nee nog niet.
Hoe ging jullie auditie?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:19 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb gisteren mijn oortjes binnengekregen. Echt superbedankt jullie! En Sennheiser ook!
Klinkt tof, Savale, ik ben benieuwd naar de uitslag!
Tof!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:19 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb gisteren mijn oortjes binnengekregen. Echt superbedankt jullie! En Sennheiser ook!
Ja dit was puur even testen het bij elkaar zou klinken. Beat expres hard gedaan, vond ik wel leuk voor de verandering, maar idd een beetje teveel. Zal hem wel eens een keer strak inspelen dan kun je er de zang bij doen. Is wel leuk. Kan ook gewoon quantizen enzo, maar heb ik niet gedaan. Had de metronoom zachter gezet omdat ik het irritant vond, maar toen hoorde ik hem tijdens het spelen niet meer. Niet heel slim dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:24 schreef savale het volgende:
hehe die drumkit overheerst een beetje sebass, maar voor de rest lekker
(als je m wat strakker weet te maken nog dan wil ik m wel inzingen)
Ga jij nog verder met zingen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:19 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil wel nog een paar liedjes opnemen in ieder geval. Binnenkort misschien met sebass en misschien ook een keer met savale.quote:
Tuurlijk willen we dat horenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wil wel nog een paar liedjes opnemen in ieder geval. Binnenkort misschien met sebass en misschien ook een keer met savale.
Zit je daarop te wachten dan?
*groot fan isquote:Op zondag 19 juni 2011 23:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wil wel nog een paar liedjes opnemen in ieder geval. Binnenkort misschien met sebass en misschien ook een keer met savale.
Zit je daarop te wachten dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Met dat Audacity gebeuren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:41 schreef ssebass het volgende:
Met wat voor software neem je op. Het lijkt of er een noise gate of compressor op zit. Boven een bepaalde amplitude wordt er geboost en daaronder gedempt lijkt het wel. Of je rent de hele tijd heen en weer natuurlijk, dat kan ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Happiness is not getting more, but wanting less"
Zingen is mijn hobby, maar om nou meteen mijn hele laptop erop aan te passen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:53 schreef ssebass het volgende:
Haha ja niet iedereen is zo gek om er een hobby van te maken....
Doe je buiten thuis zingen ook iets daarnaast?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zingen is mijn hobby, maar om nou meteen mijn hele laptop erop aan te passen...
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
Nou, beter dan dit kan ik het niet krijgen hoor. Sorry voor de ongeloooooflijke kutkwaliteit, het harder en zachter worden steeds en de eventuele vogelgeluiden op de achtergrond. Iets met parkieten die hun snavel niet kunnen houden.
Ik hoop dat jullie het nog enigszins kunnen horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ondanks de slechte kwaliteit.
Je hebt echt zo'n heerlijke luisterstem. Je moet wel iets gaan doen met je talent
heitieh
Zeker wetenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:59 schreef Joooo-pi het volgende:
Je hebt echt zo'n heerlijke luisterstem. Je moet wel iets gaan doen met je talent
Daarnaast als in, zing ik ook nog ergens anders of als in, heb ik überhaupt nog nuttige dingen te doen in mijn leven?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe je buiten thuis zingen ook iets daarnaast?
Awh, dankje!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]![]()
ondanks de slechte kwaliteit.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Daarnaast als in, zing ik ook nog ergens anders of als in, heb ik überhaupt nog nuttige dingen te doen in mijn leven?
Ik heb twee jaar lang zangles gehad, maar leerde er echter niet zoveel, omdat de docent altijd vergat waar we mee bezig waren, welk liedje ik had gekozen enzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]!
...of je zanglessen hebt, in koren zingt, oid.
Band hoeft niet natuurlijk. Je kan ook meer aan de singer/songwriter-kant denkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar lang zangles gehad, maar leerde er echter niet zoveel, omdat de docent altijd vergat waar we mee bezig waren, welk liedje ik had gekozen enzo.Weggegooid geld.
En ik heb héél even in een bandje gezongen, maar dat was niet echt iets. Misschien maar weer eens op zoek gaan naar een bandje.
Daarna ook geen andere zangleraar gezocht?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar lang zangles gehad, maar leerde er echter niet zoveel, omdat de docent altijd vergat waar we mee bezig waren, welk liedje ik had gekozen enzo.Weggegooid geld.
Ik denk dat je het solo prima zou doenquote:En ik heb héél even in een bandje gezongen, maar dat was niet echt iets. Misschien maar weer eens op zoek gaan naar een bandje.
Ja, ach. Liedjes schrijven probeer ik af en toe, maar op het moment ben ik daar geestelijk gezien niet echt toe in staat, denk ik. En het is wel leuk als je er dan ook fatsoenlijk gitaar bij kunt spelen, echter ben ik niet zo goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Band hoeft niet natuurlijk. Je kan ook meer aan de singer/songwriter-kant denken
Nee, eigenlijk niet. Omdat duur en omdat ik door die ene leraar echt gedemotiveerd ben geraakt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarna ook geen andere zangleraar gezocht?
[..]
Ik denk dat je het solo prima zou doen
Maar je wilt er dus wel in verder, als in de professionele kant opzoeken?
Ken je niet iemand die gitaar kan spelen ofzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, ach. Liedjes schrijven probeer ik af en toe, maar op het moment ben ik daar geestelijk gezien niet echt toe in staat, denk ik. En het is wel leuk als je er dan ook fatsoenlijk gitaar bij kunt spelen, echter ben ik niet zo goed.
Ohw, das wel jammer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Omdat duur en omdat ik door die ene leraar echt gedemotiveerd ben geraakt.![]()
Nouja, professioneel is een groot woord. Ik denk niet dat ik er mijn beroep van wil/kan maken, maar ik zou best eens een degelijke opname van mezelf willen hebben, als ik dat zo mag stellen.
Savale en ssebass kunnen allebei goed gitaar spelen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ken je niet iemand die gitaar kan spelen ofzo?
[..]
Ohw, das wel jammer.
Hmm, dat moet wel mogelijk zijn en moet je eigenlijk ook gewoon doen![]()
Hé, ben je alweer terug?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:31 schreef savale het volgende:
Madame appel is weer veel te bescheiden... Je bent welkom, dat weet je he?
Was het leuk?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:39 schreef savale het volgende:
Ja ik ben weer terug. Wanneer ga je naar ssebass? Ben erg benieuwd!
Ja ik was vorige week helemaal de dagen kwijt dus dat is n goed teken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Was het leuk?
We zijn nog aan het bespreken, maar misschien volgende week.
omg, echt fantastisch!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:11 schreef ssebass het volgende:
Omdatappel en ik hebben een liedje opgenomen, met hier het resultaat:
http://soundcloud.com/sebasstudio/if-i-die-young-final-mix
Woooooowquote:Op zondag 3 juli 2011 22:11 schreef ssebass het volgende:
Omdatappel en ik hebben een liedje opgenomen, met hier het resultaat:
http://soundcloud.com/sebasstudio/if-i-die-young-final-mix
Oh okequote:Op zondag 3 juli 2011 22:21 schreef shiznuts het volgende:
Kun je beter iemand anders vragen of hij/zij dat nummer wel kan vinden. Eventueel vragen of iemand een instrumentale versie wil maken. Want dat gaat natuurlijk eigenlijk niet. Het is als iets willen photoshoppen terwijl je niet kunt zien wat erachter zit en je niet simpelweg een kloontool of filter kunt gebruiken.
Ik zoek Anouk - One Word en Anouk - It wasn't mequote:Op zondag 3 juli 2011 22:28 schreef missyB het volgende:
Princess wat zoek je? ik heb 13000 orkestbanden hier liggen,wie weet zit ie er tussen?
We hebben allebei een vrij zachte stem.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:34 schreef missyB het volgende:
ik zou idd erg graag iets lekker ruigs of up tempo horen.
maar hee zo samen uit proberen is toch al hartstikke gaaf
Ik ben het niet eens met de kritiek. Appel haar stem is super voor die lekkere luisterliedjes. Ik hou er wel van, net als bijv Norah Jones.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:34 schreef missyB het volgende:
ik zou idd erg graag iets lekker ruigs of up tempo horen.
maar hee zo samen uit proberen is toch al hartstikke gaaf
Eh...quote:Op zondag 3 juli 2011 22:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zoek Anouk - One Word en Anouk - It wasn't me
Ik wil je er wel voor betalen, mocht je er één van hebbenals ik maar weet dat het de goede is
Die heb ik inderdaad gezienquote:Op zondag 3 juli 2011 22:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eh...http://www.google.nl/#hl=(...)160&biw=1920&bih=888
Eerste link hier is meteen ook met een voorbeeld van de instrumental-versie. Moet je wel voor betalen, maar als dat geen probleem is, of als je misschien verder dan die kijkt...
Thanks!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:04 schreef missyB het volgende:
ik zal morgen even voor je zoeken in de lijst princess
Tof! Ben benieuwdquote:Op maandag 4 juli 2011 15:26 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb vd week een live filmpje van mezelf, heb donderdag een dorpsfeest geopend hier in de buurt, een uur lang
Thanks anyway, ik heb de instrumental gister gekochtquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:46 schreef missyB het volgende:
princess, er kwam pas van na vakantie, sorry.
ik mn lijst doorgespit maar helaas kan ik je niet helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |