'k dacht dat die inzending van -Menn0- kwam. Grappig hoe je het bij het verkeerde einde hebt met deze blinde inzendingen. Dacht inderdaad al dat je er zelf ook bij gitaar had gespeeld. Was erg goedquote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef ssebass het volgende:
Alle finalisten en met name de winnaar gefeliciteerd! Goed gedaan allemaal.
[..]
Ik had je op 1, je hebt een lieve stem. Heel fijn om naar te luisteren. Ik zou je wel eens willen horen met goede opname apparatuur.
Zal ik dan ook maar zeggen welke ik was:
quote:
quote:
Ik heb gelukkig al een droombaan waarbij ik wel succesvol ben en misschien anderen met mij. Maar het zou toch leuk zijn om te weten hoe je het zou doen, al doe je het eigenlijk alleen voor je plezier/hobbymatig, toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ambiëren jullie dan ook echt een carrière in de muziek? Ik vind 't zelf super leuk om te doen hoor, zingen, maar zou echt niet met zo'n programma mee willen doen, niet dat ik nou denk dat 'men mij zoekt', maar ik zou daar echt alleen aan meedoen als ik er m'n werk van zou willen maken...
Ik zoek na de verhuizing wel een koortje ofzo
Ik vind het leuk om met muziek bezig te zijn, maar een carriere nee. Als gitarist vroeger wel veel dingen gedaan, maar het optreden en al dat gedoe hoeft van mij niet. Paar van mijn oud bandgenoten zijn overigens nog wel eens op tvquote:Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ambiëren jullie dan ook echt een carrière in de muziek? Ik vind 't zelf super leuk om te doen hoor, zingen, maar zou echt niet met zo'n programma mee willen doen, niet dat ik nou denk dat 'men mij zoekt', maar ik zou daar echt alleen aan meedoen als ik er m'n werk van zou willen maken...
Ik zoek na de verhuizing wel een koortje ofzo
Haha dank je. Ja dat is wel leuk van een blinde inzending. Ik kan gelukkig wel beter gitaar spelen dan zingenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
'k dacht dat die inzending van -Menn0- kwam. Grappig hoe je het bij het verkeerde einde hebt met deze blinde inzendingen. Dacht inderdaad al dat je er zelf ook bij gitaar had gespeeld. Was erg goed.
[..]
[..]
Klinkt lekker. Ik hoor dat je problemen hebt met de "th" klank in het engels, wat misschien werkt is je tong tussen je tanden door steken alsof je op je tong wilt bijten. Ja beetje lastig uitleggen, maar je ziet heel veel amerikanen dat doen. Je ziet ze de tong een stukje uitsteken. Vooral meisjes in California zie je dit extreem doen. Je ziet het ook bij artiesten kan alleen niet zo snel een voorbeeld vinden.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef savale het volgende:
Thnx Yvon!![]()
zal dan toch ook even mijn youtube kanaaltje spammen voor wie het leuk vind om mijn dingetjes te volgen
http://www.youtube.com/user/savaledj
Dankjewel!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef ssebass het volgende:
Alle finalisten en met name de winnaar gefeliciteerd! Goed gedaan allemaal.
[..]
Ik had je op 1, je hebt een lieve stem. Heel fijn om naar te luisteren. Ik zou je wel eens willen horen met goede opname apparatuur.
Zal ik dan ook maar zeggen welke ik was:
Dat liedje heb ik weleens gespeeld.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Ik hoor dat je problemen hebt met de "th" klank in het engels, wat misschien werkt is je tong tussen je tanden door steken alsof je op je tong wilt bijten. Ja beetje lastig uitleggen, maar je ziet heel veel amerikanen dat doen. Je ziet ze de tong een stukje uitsteken. Vooral meisjes in California zie je dit extreem doen. Je ziet het ook bij artiesten kan alleen niet zo snel een voorbeeld vinden.
Jaja toch een voorbeeldje gevonden (excuses voor het liedje):
Vanaf 40 sec en vanaf 2:26
The niet laten klinken als 'te weinig', maar eerder als 'dúh winning'.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Ik hoor dat je problemen hebt met de "th" klank in het engels, wat misschien werkt is je tong tussen je tanden door steken alsof je op je tong wilt bijten. Ja beetje lastig uitleggen, maar je ziet heel veel amerikanen dat doen. Je ziet ze de tong een stukje uitsteken. Vooral meisjes in California zie je dit extreem doen. Je ziet het ook bij artiesten kan alleen niet zo snel een voorbeeld vinden.
Jaja toch een voorbeeldje gevonden (excuses voor het liedje):
Vanaf 40 sec en vanaf 2:26
YT
Haha nou vooral ook omdat ik vind dat jij dat ook moetquote:
Je staat al onder contract bij een platenmaatschappij?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niks daarvan, ik mag niet eens meedoen.
ik denk dat ze nog te jong is?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je staat al onder contract bij een platenmaatschappij?
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je staat al onder contract bij een platenmaatschappij?
Dit ja.quote:
Oh, in het verleden heb ik nog piepjonge talentjes voorbij zien komen. Dat is alleen niet ideaal in die business (aantrekkelijk voor de werkgever/'uitbuiter'), vanwege de arbeidsvoorwaarden/werktijden. Je comprend.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:07 schreef Bolletje... het volgende:
Had ik al gezegd dat ik heel erg blij ben??![]()
Dankjewel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:34 schreef missyB het volgende:
zo jong en al zo n strot hebben????
echt das WAUW
Goeie zanglessen zoeken en langzaam aan groeien en niks laten vern**ken door programmaas waar je als je wint gelijk aan wurgcontracten zit die je nog niet kan overzien.
groei maar rustig en ontwikkel je stem.
jAMMER DAT DEze wedstrijd maar eens per jaar is!
dus had je niet diegene die jou verder zou kunnen helpenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dankjewel.Ik heb wel zangles gehad, maar de docent was niet echt geweldig, dus toen kreeg ik steeds minder lol in het zingen...
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:21 schreef missyB het volgende:
ik word blij van al die blije mensen hier hahahahahhaha.
Kunnen jullie alle 3 voor de fun niet nog eens een nummer hier neer planten bij wijze van afkicknummer???
please.............................
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:04 schreef Bolletje... het volgende:
Heb geen nieuwe gemaakt, maar deze had ik nog..niet geweldig,maar wel leuk
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik was trouwens kandidaat 16
En het commentaar van "Waarom gaat hets teeds hard en zacht?!" en "Waarom loop je de hele tijd weg?!" kan ik dan nu ook eindelijk verklaren....... Mijn kloterige webcam microfoon begon steeds enorm te kraken (op welk opname volume ik hem ook zette) bij een "uithaal", dus ik heb inderdaad bij iedere iets hardere noot mijn hoofd weg moeten draaien
Had echt alles geprobeerd... hand voor de mic, mic achter de monitor, blaadje ervoor.... mocht niet baten. Dus mja.. toen maar steeds hoofd wegdraaien
Is dat die waar FOK!tv ook bij was?quote:
Wat ben jij leeeukquote:Op zondag 22 mei 2011 16:17 schreef savale het volgende:
Oja deze past hier nog wel. Afgelopen week opgenomen met iemand van Fok!:
Dit wordt de winnares van volgend jaar?
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:17 schreef savale het volgende:
Wat super leuk, wat een leuk meisje en wat een mooie stemquote:Op zondag 22 mei 2011 16:17 schreef savale het volgende:
OMG, nice !quote:Op zondag 22 mei 2011 16:17 schreef savale het volgende:
Tofquote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef princess-a het volgende:
De auditie die ik hier deed heb ik ook naar The Voice of Holland gestuurd en nu mag ik langskomen voor auditie
Leeeukquote:
wat leuk!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef princess-a het volgende:
De auditie die ik hier deed heb ik ook naar The Voice of Holland gestuurd en nu mag ik langskomen voor auditie
Ik kan het toch niet laten om te vragen...quote:
Gewoon doenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:03 schreef savale het volgende:
Thnx voor de reacties op mn filmpje!
Oeh goed bezig allemaal! Ik twijfel nog zo of ik me uberhaupt zal inschrijven...
Je hebt je 2 keer opgegeven? Samen en alleen, of alleen het eerstequote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:36 schreef savale het volgende:
Ok cool ga ik zeker even volgen. Heb me trouwens samen met het meisje van vorige filmpje opgegeven. Onze stemmen gaan wel goed samen.
Vorig seizoen iig welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:21 schreef savale het volgende:
alleen samen (nog). Geen idee of je wel meerdere x mag?
Ohw, daar krijgen we het resultaat ook van te zien?quote:Ga trouwens als t goed is vrijdag ff jammen met OmdatAppel
Zeg, en wanneer gaan wij jammen dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:21 schreef savale het volgende:
alleen samen (nog). Geen idee of je wel meerdere x mag?
Ga trouwens als t goed is vrijdag ff jammen met OmdatAppel
Savale wil nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:42 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Zeg, en wanneer gaan wij jammen dan?
Niemand wil 2e vioolspelen natuurlijkquote:
Hihi bandje heb ik al hoor, maar lijkt me leuk om misschien met de nrs 1,2,en 3 keertje iets op te nemenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:38 schreef savale het volgende:
Haha nee dat is het niet joh! Ik heb mezelf alleen al ff heel veel op de hals gehaald.Jouw stem is zowiezo solo al onwijs krachtig. Ik denk zelf dat je beter een goede band bij elkaar kunt zoeken en daar mee aan de gang moet gaan. Daar komt je stem echt tot zijn recht denk ik! Niet met alleen een akoustisch gitaartje bijv.
Wanneer? ik moet 6 juni om 8 uur 's ochtendsquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:37 schreef savale het volgende:
hehe ok is wel gezellig ja!
pfft net antwoord van TVOH, wij mogen ook ons kunstje komen doen volgende week al. En we moeten nog 2 nummertjes uitvogelen enzo, pffft wordt ff spannend weekje dan
Jij bent gisteren geweest? En? Hoe ging het?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:55 schreef Bolletje... het volgende:
Gelukkig voor jullie, ik maandagochtend
Week te vroeg nog.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij bent gisteren geweest? En? Hoe ging het?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Wanneer? ik moet 6 juni om 8 uur 's ochtends
Chipsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Week te vroeg nog.![]()
Maar goed enthousiasme. Ik ben ook benieuwd.
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:54 schreef Bolletje... het volgende:
En de microfoon is binnenen hij is geweldig!!
Thanks allemaal!
Ik ga hem vanavond testen met mn band, ff kijken of ik daar ook eens een filmpje van kan postenquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]Yay. Ik hoop nog letterlijk veel van je te horen daarmee dan.
Tofquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:54 schreef Bolletje... het volgende:
En de microfoon is binnenen hij is geweldig!!
Thanks allemaal!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |