Prima timing dan toch juistquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:53 schreef princess-a het volgende:
Ik doe ook meedenk ik tenminste.. Timing kon niet slechter zijn want enkele dagen later studeer ik af
Nee, weet niet of je al eens afgestudeerd bent maar het kost nogal wat tijd en moeite!quote:
ik 6 juni in bussumquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee, weet niet of je al eens afgestudeerd bent maar het kost nogal wat tijd en moeite!![]()
Misschien ook leuk om te vertellen wanneer iedereen heen gaat? Ik sta voor 5 juni in Bussum..
als lekker wijf of zo een rare mongoal die alleen 15 sec camera exposure wil?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:57 schreef CyberJesus het volgende:
Ik doe dit jaar mee aan So You Think You Can Dance.
Hahaha, nee ik ben gewoon benieuwd wat ze van mijn skills vinden.. zit eerlijk gezegd nog te twijfelen over dit jaar of volgend jaar mee te doen..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:37 schreef rubje het volgende:
[..]
als lekker wijf of zo een rare mongoal die alleen 15 sec camera exposure wil?
Gewoon, liedje zingen, en dan kan je weer gaan.. eind juni uitslagquote:Op zondag 29 mei 2011 11:42 schreef Flounder het volgende:
[..]
Vertel er eens iets meer over als je wilt?
Haha, zie je het voor je, Rubje?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:37 schreef rubje het volgende:
[..]
als lekker wijf of zo een rare mongoal die alleen 15 sec camera exposure wil?
Ok, geen korte presentatie van jezelf en zo?quote:Op zondag 29 mei 2011 11:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gewoon, liedje zingen, en dan kan je weer gaan.. eind juni uitslag
Nope.. geen presentatie van jezelf, Het was niet massaal.. waren 100 mensen denk ik.. 3 mensen keken en luisterden, en coupletje refreintjequote:Op zondag 29 mei 2011 11:53 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ok, geen korte presentatie van jezelf en zo?
En was het drukte ala popstars/idols/x-factor audities of deed dit wat serieuzer en minder massaal aan? En voor hoeveel man en hoeveel moest je zingen? Couplet/refreintje of een compleet nummer?
Spannend zeg! Ben benieuwd! Zou toch lachen zijn als je door bent naar de TV auditie.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nope.. geen presentatie van jezelf, Het was niet massaal.. waren 100 mensen denk ik.. 3 mensen keken en luisterden, en coupletje refreintje
Joahquote:Op zondag 29 mei 2011 12:00 schreef Flounder het volgende:
[..]
Spannend zeg! Ben benieuwd! Zou toch lachen zijn als je door bent naar de TV auditie.
Ik ga gewoon winnen natuurlijk!quote:Op zondag 29 mei 2011 15:05 schreef EilandjeOnline het volgende:
wat verwacht je zelf van de uitslag?
netjes gezongenquote:Op zondag 5 juni 2011 14:16 schreef savale het volgende:
JustDreamy en ik deden ook mee gisteren. Het ging ons alleen ff te vlug eigenlijk. We hadden geen tijd gehad om in te zingen, dus het ging niet helemaal vlekkeloos. We mochten ook maar één couplet + refrein doen. Nu afwachten maar
het liedje meteen daarna ff opgenomen want we waren weer vroeg thuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |