OMG, nice !quote:Op zondag 22 mei 2011 16:17 schreef savale het volgende:
Oja deze past hier nog wel. Afgelopen week opgenomen met iemand van Fok!:
Dit wordt de winnares van volgend jaar?
Tofquote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef princess-a het volgende:
De auditie die ik hier deed heb ik ook naar The Voice of Holland gestuurd en nu mag ik langskomen voor auditie
Leeeukquote:
wat leuk!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef princess-a het volgende:
De auditie die ik hier deed heb ik ook naar The Voice of Holland gestuurd en nu mag ik langskomen voor auditie
Ik kan het toch niet laten om te vragen...quote:
Gewoon doenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:03 schreef savale het volgende:
Thnx voor de reacties op mn filmpje!
Oeh goed bezig allemaal! Ik twijfel nog zo of ik me uberhaupt zal inschrijven...
Je hebt je 2 keer opgegeven? Samen en alleen, of alleen het eerstequote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:36 schreef savale het volgende:
Ok cool ga ik zeker even volgen. Heb me trouwens samen met het meisje van vorige filmpje opgegeven. Onze stemmen gaan wel goed samen.
Vorig seizoen iig welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:21 schreef savale het volgende:
alleen samen (nog). Geen idee of je wel meerdere x mag?
Ohw, daar krijgen we het resultaat ook van te zien?quote:Ga trouwens als t goed is vrijdag ff jammen met OmdatAppel
Zeg, en wanneer gaan wij jammen dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:21 schreef savale het volgende:
alleen samen (nog). Geen idee of je wel meerdere x mag?
Ga trouwens als t goed is vrijdag ff jammen met OmdatAppel
Savale wil nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:42 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Zeg, en wanneer gaan wij jammen dan?
Niemand wil 2e vioolspelen natuurlijkquote:
Hihi bandje heb ik al hoor, maar lijkt me leuk om misschien met de nrs 1,2,en 3 keertje iets op te nemenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:38 schreef savale het volgende:
Haha nee dat is het niet joh! Ik heb mezelf alleen al ff heel veel op de hals gehaald.Jouw stem is zowiezo solo al onwijs krachtig. Ik denk zelf dat je beter een goede band bij elkaar kunt zoeken en daar mee aan de gang moet gaan. Daar komt je stem echt tot zijn recht denk ik! Niet met alleen een akoustisch gitaartje bijv.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |