Yay!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:00 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik ben kandidaat 3!!Wauw te gek, ben er heeeeel blij mee!
![]()
![]()
Bedankt voor het stemmen allemaal!![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Yay!Je was een superkandidate!
Mijn favo vanaf seconde 1.
![]()
En dan ook nog winnen met mijn suggestie! Helemaal top! Echt van harte gefeliciteerd, dik verdiend!
Je maakte FOK!idols 2011 erg leuk. Zowel met je inzendingen dus, blijkt nu, maar natuurlijk ook als volger in de comments waar de sfeer er goed in zat.
Natuurlijk nog dikke respect voor iedereen die mee heeft gedaan. Niet alleen de hoog geëindigden die ook over verrassende kwaliteit beschikten, maar gewoon iedereen die het lef had om mee te doen.
En natuurlijk de host van dit hele verhaal iBenny. Mag ook wel gezegd worden hoe netjes hij het dit jaar in banen heeft geleid. Top!
[ afbeelding ]
En jij was?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, Benny! Hulde! Bedankt!het was weer erg leuk!
Ben door drukte niet echt meer mee komen posten de laatste wekenmaar vond het wel écht leuk!
Ik was 8quote:Op maandag 16 mei 2011 14:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En jij was?De kandidate met hetzelfde liedje in ronde 1 als de Bolletje?
Ja?quote:
Het verschil tussen jou en Bolletje was in de eerste ronde ook maar 1 puntquote:Op maandag 16 mei 2011 10:29 schreef savale het volgende:
Wow close finish op 1 puntje haha! Kan ik eindelijk weer even mee praten, want durfde alleen maar mee te lezen...
Feli nummer 3! Ben benieuwd wie wie is.
Whehe, ik had veel beter gekund denk ikquote:Op maandag 16 mei 2011 14:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja?Wat grappig als je alleen de stem hoort dan.
Ik dacht dat dát misschien Pluis_Konijn was.
Ja, was ook mooi inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Whehe, ik had veel beter gekund denk ikmaar ik vond 't wel mooi zo eigenlijk
Ja, dat kan wel zijn jongedame, maar ik wil identificatie zien!quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, was ook mooi inderdaad.Haast rijp voor Disney, beetje te zoet naar mijn bescheiden mening.
Was nooit zo'n Zeemeermin-fan dan ook,quote:
Jij was mijn favoriet, by farquote:
Zo dan, je bent écht heel goed!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:22 schreef savale het volgende:
Staat je goed Bolletje.Mijn hint was wat onduidelijk, maar ben dus nr 19.
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:27 schreef Omdatappel het volgende:
Gefeliciteerd Bolletje!
Zal ik dan maar zeggen wie ik was?
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:13 schreef shiznuts het volgende:
Ja, dat kan wel zijn jongedame, maar ik wil identificatie zien!
Anders wordt er geen sterke drank geschonken.Jou had ik genomineerd voor een finaleplaats.
Mocht helaas niet zo zijn. Maar supergoed gedaan!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |