Ik heb niet mee gedaan dit jaarquote:Op maandag 16 mei 2011 20:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
'k dacht dat die inzending van -Menn0- kwam. Grappig hoe je het bij het verkeerde einde hebt met deze blinde inzendingen. Dacht inderdaad al dat je er zelf ook bij gitaar had gespeeld. Was erg goed.
quote:
Me 2quote:Op zondag 22 mei 2011 21:19 schreef princess-a het volgende:
De auditie die ik hier deed heb ik ook naar The Voice of Holland gestuurd en nu mag ik langskomen voor auditie
Ik vind je stem heel mooiquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:23 schreef princess-a het volgende:
Ik heb mijn inzending opnieuw opgenomen![]()
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-GZACATSG4KWL
Nog niet.. na de zomervakantie waarschijnlijk welquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:51 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik vind je stem heel mooiHeb je zangles? Ik mis hier en daar techniek waardoor het nog
mooier zou kunnen worden
Zeker doen!!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nog niet.. na de zomervakantie waarschijnlijk wel
Hè, wat? Waarom vraag je dat hier?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:55 schreef chufi het volgende:
Why the fuck the mods are changing my OP title ?
Verkeerde topic, maar je hebt inmiddels uitlegquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:55 schreef chufi het volgende:
Why the fuck the mods are changing my OP title ?
En ? En ? En? Hoe was het?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:55 schreef Bolletje... het volgende:
Gelukkig voor jullie, ik maandagochtend
Jouw pakketje is inderdaad zoek geraakt bij de post. We hebben een track & trace, onze postverzorger is er achteraan gegaan, maar omdat we alleen de hoofdprijs verzekerd hebben verzonden kunnen ze niets voor ons doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:54 schreef Omdatappel het volgende:
Savale heeft zijn oortjes ruim een week gekregen. Bollie heeft haar prijs ook al ontvangen. En mijn pakketje is waarschijnlijk kwijt geraakt, kut TNT.
Yay!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw pakketje is inderdaad zoek geraakt bij de post. We hebben een track & trace, onze postverzorger is er achteraan gegaan, maar omdat we alleen de hoofdprijs verzekerd hebben verzonden kunnen ze niets voor ons doen.
Echter...Sennheiser
gaat jou een nieuwe sturen, rechtstreeks naar jouw adres!
Heb ik vanmorgen van ze gehoord.
Haha, nee nog niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:43 schreef savale het volgende:
Bij de TNT dacht vast iemand; hé handig voor mijNetjes van sennheiser trouwens! Heb je m nu wel binnen trouwens?
* hoopt nog op een liedje hier van omdatappel *
Ik zou die postbode van je maar eens goed in de gaten houden dan... Zie je hem lopen met die oordopjesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Haha, nee nog niet.
Hoe ging jullie auditie?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:19 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb gisteren mijn oortjes binnengekregen. Echt superbedankt jullie! En Sennheiser ook!
Klinkt tof, Savale, ik ben benieuwd naar de uitslag!
Tof!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:19 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb gisteren mijn oortjes binnengekregen. Echt superbedankt jullie! En Sennheiser ook!
Ja dit was puur even testen het bij elkaar zou klinken. Beat expres hard gedaan, vond ik wel leuk voor de verandering, maar idd een beetje teveel. Zal hem wel eens een keer strak inspelen dan kun je er de zang bij doen. Is wel leuk. Kan ook gewoon quantizen enzo, maar heb ik niet gedaan. Had de metronoom zachter gezet omdat ik het irritant vond, maar toen hoorde ik hem tijdens het spelen niet meer. Niet heel slim dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:24 schreef savale het volgende:
hehe die drumkit overheerst een beetje sebass, maar voor de rest lekker
(als je m wat strakker weet te maken nog dan wil ik m wel inzingen)
Ga jij nog verder met zingen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:19 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil wel nog een paar liedjes opnemen in ieder geval. Binnenkort misschien met sebass en misschien ook een keer met savale.quote:
Tuurlijk willen we dat horenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wil wel nog een paar liedjes opnemen in ieder geval. Binnenkort misschien met sebass en misschien ook een keer met savale.
Zit je daarop te wachten dan?
*groot fan isquote:Op zondag 19 juni 2011 23:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wil wel nog een paar liedjes opnemen in ieder geval. Binnenkort misschien met sebass en misschien ook een keer met savale.
Zit je daarop te wachten dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Met dat Audacity gebeuren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:41 schreef ssebass het volgende:
Met wat voor software neem je op. Het lijkt of er een noise gate of compressor op zit. Boven een bepaalde amplitude wordt er geboost en daaronder gedempt lijkt het wel. Of je rent de hele tijd heen en weer natuurlijk, dat kan ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Happiness is not getting more, but wanting less"
Zingen is mijn hobby, maar om nou meteen mijn hele laptop erop aan te passen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:53 schreef ssebass het volgende:
Haha ja niet iedereen is zo gek om er een hobby van te maken....
Doe je buiten thuis zingen ook iets daarnaast?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zingen is mijn hobby, maar om nou meteen mijn hele laptop erop aan te passen...
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
Nou, beter dan dit kan ik het niet krijgen hoor. Sorry voor de ongeloooooflijke kutkwaliteit, het harder en zachter worden steeds en de eventuele vogelgeluiden op de achtergrond. Iets met parkieten die hun snavel niet kunnen houden.
Ik hoop dat jullie het nog enigszins kunnen horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ondanks de slechte kwaliteit.
Je hebt echt zo'n heerlijke luisterstem. Je moet wel iets gaan doen met je talent
heitieh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |