Je bent nu geabonneerd op savaledjquote:Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef savale het volgende:
Thnx Yvon!![]()
zal dan toch ook even mijn youtube kanaaltje spammen voor wie het leuk vind om mijn dingetjes te volgen
http://www.youtube.com/user/savaledj
Zo, jij hebt ook niet stilgezeten zeg.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef savale het volgende:
Thnx Yvon!![]()
zal dan toch ook even mijn youtube kanaaltje spammen voor wie het leuk vind om mijn dingetjes te volgen
http://www.youtube.com/user/savaledj
Hoeft toch ook niet per se om de winst te gaan?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:02 schreef savale het volgende:
Ahh Thnx! Ja ik ben nog wel lerende hoor... Ik zou echt dolgraag wat zanglesjes gaan doen om die rare fratsen in mijn uitspraak eruit te krijgen, maar dat komt er nog niet van.![]()
Tja meedoen aan de Voice: ik zie mezelf toch niet als kanshebber.
Je moet er niet ingaan met 'ben ik geschikt voor hen', maar 'zijn zij geschikt voor mij' denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:02 schreef savale het volgende:
Ahh Thnx! Ja ik ben nog wel lerende hoor... Ik zou echt dolgraag wat zanglesjes gaan doen om die rare fratsen in mijn uitspraak eruit te krijgen, maar dat komt er nog niet van.![]()
Tja meedoen aan de Voice: ik zie mezelf toch niet als kanshebber.
Omg, bedankt.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jij was mijn favoriet, by far
Desondanks natuurlijk de felicitaties voor kandidaat 3 !! Super
Dankjewel!quote:
Nee gek.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:45 schreef Beach het volgende:
Appeltje jij moet ook meedoen aan The Voice.
bij the voice niet joh!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat durf. En ze gaan mij sowieso compleet de grond in boren.
Als ze dat bij 1 programma niet doen is het The Voicequote:Op maandag 16 mei 2011 18:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat durf. En ze gaan mij sowieso compleet de grond in boren.
hier heb je alvast een emmer lef en een portie moed!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef Omdatappel het volgende:
Dan moet ik nog even doorgaan met moed verzamelen, denk ik.
Wel bedankt, though!
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef missyB het volgende:
[..]
hier heb je alvast een emmer lef en een portie moed!
Zullen we dan als duo gaan?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:04 schreef savale het volgende:
Appel als jij t doet dan meld ik me ook aan. Kunnen we evt samen uithuilenDoen!? :p
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:04 schreef savale het volgende:
Appel als jij t doet dan meld ik me ook aan. Kunnen we evt samen uithuilenDoen!? :p
spannend hoor! Leuk!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:19 schreef Bolletje... het volgende:
Ik hou jullie op de hoogte maar of ik echt door ga..we'll see
Ik had je op 1, je hebt een lieve stem. Heel fijn om naar te luisteren. Ik zou je wel eens willen horen met goede opname apparatuur.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |