Zeker wetenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:59 schreef Joooo-pi het volgende:
Je hebt echt zo'n heerlijke luisterstem. Je moet wel iets gaan doen met je talent

Daarnaast als in, zing ik ook nog ergens anders of als in, heb ik überhaupt nog nuttige dingen te doen in mijn leven?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe je buiten thuis zingen ook iets daarnaast?

Awh, dankje!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]![]()
ondanks de slechte kwaliteit.
Je hebt echt zo'n heerlijke luisterstem. Je moet wel iets gaan doen met je talent

quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Daarnaast als in, zing ik ook nog ergens anders of als in, heb ik überhaupt nog nuttige dingen te doen in mijn leven?

Ik heb twee jaar lang zangles gehad, maar leerde er echter niet zoveel, omdat de docent altijd vergat waar we mee bezig waren, welk liedje ik had gekozen enzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]!
...of je zanglessen hebt, in koren zingt, oid.

Band hoeft niet natuurlijk. Je kan ook meer aan de singer/songwriter-kant denkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar lang zangles gehad, maar leerde er echter niet zoveel, omdat de docent altijd vergat waar we mee bezig waren, welk liedje ik had gekozen enzo.Weggegooid geld.
En ik heb héél even in een bandje gezongen, maar dat was niet echt iets. Misschien maar weer eens op zoek gaan naar een bandje.

Daarna ook geen andere zangleraar gezocht?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar lang zangles gehad, maar leerde er echter niet zoveel, omdat de docent altijd vergat waar we mee bezig waren, welk liedje ik had gekozen enzo.Weggegooid geld.
Ik denk dat je het solo prima zou doenquote:En ik heb héél even in een bandje gezongen, maar dat was niet echt iets. Misschien maar weer eens op zoek gaan naar een bandje.

Ja, ach. Liedjes schrijven probeer ik af en toe, maar op het moment ben ik daar geestelijk gezien niet echt toe in staat, denk ik. En het is wel leuk als je er dan ook fatsoenlijk gitaar bij kunt spelen, echter ben ik niet zo goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Band hoeft niet natuurlijk. Je kan ook meer aan de singer/songwriter-kant denken

Nee, eigenlijk niet. Omdat duur en omdat ik door die ene leraar echt gedemotiveerd ben geraakt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarna ook geen andere zangleraar gezocht?
[..]
Ik denk dat je het solo prima zou doen
Maar je wilt er dus wel in verder, als in de professionele kant opzoeken?

Ken je niet iemand die gitaar kan spelen ofzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, ach. Liedjes schrijven probeer ik af en toe, maar op het moment ben ik daar geestelijk gezien niet echt toe in staat, denk ik. En het is wel leuk als je er dan ook fatsoenlijk gitaar bij kunt spelen, echter ben ik niet zo goed.
Ohw, das wel jammer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Omdat duur en omdat ik door die ene leraar echt gedemotiveerd ben geraakt.![]()
Nouja, professioneel is een groot woord. Ik denk niet dat ik er mijn beroep van wil/kan maken, maar ik zou best eens een degelijke opname van mezelf willen hebben, als ik dat zo mag stellen.

Savale en ssebass kunnen allebei goed gitaar spelen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ken je niet iemand die gitaar kan spelen ofzo?
[..]
Ohw, das wel jammer.
Hmm, dat moet wel mogelijk zijn en moet je eigenlijk ook gewoon doen![]()
Hé, ben je alweer terug?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:31 schreef savale het volgende:
Madame appel is weer veel te bescheiden... Je bent welkom, dat weet je he?

Was het leuk?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:39 schreef savale het volgende:
Ja ik ben weer terug. Wanneer ga je naar ssebass? Ben erg benieuwd!

Ja ik was vorige week helemaal de dagen kwijt dus dat is n goed teken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Was het leuk?
We zijn nog aan het bespreken, maar misschien volgende week.

omg, echt fantastisch!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:11 schreef ssebass het volgende:
Omdatappel en ik hebben een liedje opgenomen, met hier het resultaat:
http://soundcloud.com/sebasstudio/if-i-die-young-final-mix

Woooooowquote:Op zondag 3 juli 2011 22:11 schreef ssebass het volgende:
Omdatappel en ik hebben een liedje opgenomen, met hier het resultaat:
http://soundcloud.com/sebasstudio/if-i-die-young-final-mix
Oh okequote:Op zondag 3 juli 2011 22:21 schreef shiznuts het volgende:
Kun je beter iemand anders vragen of hij/zij dat nummer wel kan vinden. Eventueel vragen of iemand een instrumentale versie wil maken. Want dat gaat natuurlijk eigenlijk niet. Het is als iets willen photoshoppen terwijl je niet kunt zien wat erachter zit en je niet simpelweg een kloontool of filter kunt gebruiken.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |