Dat is ook wel een leuk idee!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:27 schreef Lesterr het volgende:
ik las hier aantal reacties, en dacht:
waarom doen we niet nog een overtuigingsronde?
De 3 met de meeste stemmen direct naar de finale en dat de overige deelnemers,die dat zouden willen, nog een nummer inzenden en dat daar dan nog 1 iemand uitgekozen wordt om ook in de finale te staan.
Er zit naar mijn idee echt te veel talent tussen om er maar 3 naar de finale te sturenen buiten dat is het ook erg leuk om nog een nummer van iedereen te horen.
en dan alleen de mensen die wíllen natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 12:35 schreef missyB het volgende:
ja ben ook voor een wildcard idee!
de 3 finalisten en dan de rest een ander nummer inzingen om wildcard te bemachtigen of zo iets
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:54 schreef missyB het volgende:
we kunnen natuurlijk ook een wildcard doen..............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
3 direct naar de finale en dan...? Hoe zie die wildcard voor je?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:27 schreef Lesterr het volgende:
ik las hier aantal reacties, en dacht:
waarom doen we niet nog een overtuigingsronde?
De 3 met de meeste stemmen direct naar de finale en dat de overige deelnemers,die dat zouden willen, nog een nummer inzenden en dat daar dan nog 1 iemand uitgekozen wordt om ook in de finale te staan.
Er zit naar mijn idee echt te veel talent tussen om er maar 3 naar de finale te sturenen buiten dat is het ook erg leuk om nog een nummer van iedereen te horen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
meh. volgens mij is het handiger als we gewoon een extra ronde doen voor de mensen die de top drie niet gehaald hebben, en die dan nog een keer laten zingen als ze dat willen en dat daar dan een winnaar uit gekozen wordt die ook doormag, zodat er vier finalisten zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
De 3 die nu de meeste stemmen krijgen gaan sowieso naar de finale. Als die 3 bekend zijn gemaakt moeten de overige 21 kandidaten, als zij dat willen, nog een nummer inzenden. Aangezien hier nog zoveel talent tussen zit wordt er onder hen nog 1 finale plaats verdeelt.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
3 direct naar de finale en dan...? Hoe zie die wildcard voor je?
sorry, maar, fixed!quote:Op woensdag 6 april 2011 15:41 schreef Lesterr het volgende:
oh nog ff een toevoeging:
het kan dus zijn dat de 3 mensen die zometeen de meeste stemmen hebben, ook een opname hebben ingezonden voor de wildcard ronde, maar hun zij hoeven dan niet meer in die ronde te staan, want die zijn dan natuurlijk al door naar de finale.
Ben ik nou gek?quote:De 3 die nu de meeste stemmen krijgen gaan sowieso naar de finale. Als die 3 bekend zijn gemaakt moeten de overige 21 kandidaten, als zij dat willen, nog een nummer inzenden. Aangezien hier nog zoveel talent tussen zit wordt er onder hen nog 1 finale plaats verdeelt.
Nee, dat kan dan dus nietquote:het kan dus zijn dat de 3 mensen die zometeen de meeste stemmen hebben, ook een opname hebben ingezonden voor de wildcard ronde,
ehm... hij wilde Benny de tijd geven om het allemaal weer op youtube te zetten, dus dan zou iedereen VOOR bekenmaking van de uitslag van ronde 1 al zijn/haar stukje in moeten sturen en daar zitten dan óók de nummers 1, 2 en 3 mogelijk bijquote:Op woensdag 6 april 2011 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik nou gek?(ja)
Alle mensen behalve de 3 die al de meeste stemmen hebben, ofwel de 21 overgebleven, kunnen een 2e nummer insturen...... en daarna zeg je in je toevoeging...........
[..]
Nee, dat kan dan dus niet
Want het zijn alleen de overgebleven 21 die het inzenden, als ze dat willen.
Om Benny dus meer tijd te geven zodat na het sluiten an de eerste ronde er meteen doorgegaan kan worden met de wildcardrondequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |