abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95114564
ik las hier aantal reacties, en dacht:
waarom doen we niet nog een overtuigingsronde?
De 3 met de meeste stemmen direct naar de finale en dat de overige deelnemers,die dat zouden willen, nog een nummer inzenden en dat daar dan nog 1 iemand uitgekozen wordt om ook in de finale te staan.
Er zit naar mijn idee echt te veel talent tussen om er maar 3 naar de finale te sturen :') en buiten dat is het ook erg leuk om nog een nummer van iedereen te horen.
pi_95114672
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:27 schreef Lesterr het volgende:
De 3 met de meeste stemmen direct naar de finale en dat de overige deelnemers,die dat zouden willen, nog een nummer inzenden en dat daar dan nog 1 iemand uitgekozen wordt om ook in de finale te staan.
Er zit naar mijn idee echt te veel talent tussen om er maar 3 naar de finale te sturen :') en buiten dat is het ook erg leuk om nog een nummer van iedereen te horen.
Dat is ook wel een leuk idee! ^O^
Ja doei.
pi_95114859
ja ben ook voor een wildcard idee!

de 3 finalisten en dan de rest een ander nummer inzingen om wildcard te bemachtigen of zo iets
pi_95114904
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:35 schreef missyB het volgende:
ja ben ook voor een wildcard idee!

de 3 finalisten en dan de rest een ander nummer inzingen om wildcard te bemachtigen of zo iets
en dan alleen de mensen die wíllen natuurlijk :P
Ja doei.
pi_95115473
heb al ander nummer gevonden hoor hhahahaha
en als je al lef genoeg gehad hebt mee te doen en iedereen kan je horen doe je vast nog een rondje mee.
zag aan mn eigen commentaar dat ik bijv anderen mooier vond dan degenen voor mij
gut ik raak compleet enthousiast weer.
Enfin komt er een wildcard dinges, ik doe mee!
  woensdag 6 april 2011 @ 12:56:41 #281
123096 qwry
Stop Contact!
pi_95115748
Oeh, ben er ook wel voor. Had dit toch enigszins gehaast opgenomen, las in 't commentaar dat 't wel wat beter kon.
  woensdag 6 april 2011 @ 13:01:23 #282
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95115968
Ik wil ook wel een tweede kans om bepaald commentaar ff weg te wuiven :D

O-)

*O* Wildcard *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_95116165
hadden we al een wildcard voorgesteld?
  woensdag 6 april 2011 @ 14:52:39 #284
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_95120467
*O* Wildcard *O*
doei
pi_95120541
we kunnen natuurlijk ook een wildcard doen..............
  woensdag 6 april 2011 @ 15:04:21 #286
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_95120956
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:54 schreef missyB het volgende:
we kunnen natuurlijk ook een wildcard doen..............
doei
pi_95121001
meh. volgens mij is het handiger als we gewoon een extra ronde doen voor de mensen die de top drie niet gehaald hebben, en die dan nog een keer laten zingen als ze dat willen en dat daar dan een winnaar uit gekozen wordt die ook doormag, zodat er vier finalisten zijn... ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_95121021
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:27 schreef Lesterr het volgende:
3 direct naar de finale en dan...? Hoe zie die wildcard voor je?
  woensdag 6 april 2011 @ 15:09:04 #289
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95121155
Nog een liedje zingen en dan met een poll of via PM de meeste stemmen gelden en alsnog door? :?
L'Amour menaçant:
pi_95121205
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
meh. volgens mij is het handiger als we gewoon een extra ronde doen voor de mensen die de top drie niet gehaald hebben, en die dan nog een keer laten zingen als ze dat willen en dat daar dan een winnaar uit gekozen wordt die ook doormag, zodat er vier finalisten zijn... ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_95122150
jaaa, klinkt wel goed idd! Ben ook wel voor een wildcard!:D
pi_95122294
quote:
Op woensdag 6 april 2011 15:05 schreef iBenny het volgende:

[..]

3 direct naar de finale en dan...? Hoe zie die wildcard voor je?
De 3 die nu de meeste stemmen krijgen gaan sowieso naar de finale. Als die 3 bekend zijn gemaakt moeten de overige 21 kandidaten, als zij dat willen, nog een nummer inzenden. Aangezien hier nog zoveel talent tussen zit wordt er onder hen nog 1 finale plaats verdeelt.

Je kunt bijvoorbeeld doen dat je in die zogenaamde 'wildcardronde' maar op 1 persoon mag stemmen.
Als je besluit om daadwerkelijk een wildcardronde toe te voegen aan deze competitie kan je vragen of iedere deelnemer ,van deze 24, die daar aan mee zouden willen doen, nu al zijn opname wilt sturen. Zodat jij ruim voldoende de tijd hebt om die inzendingen anoniem te maken. Want de druk bij jou moet hierdoor natuurlijk niet groter worden. (en aangezien de kandidaten over het algemeen erg ongeduldig zijn:') )

dus ff in het kort:
1) deze ronde = 3 finalisten uitkomen
2) wildcardronde = van de rest nieuwe filmpjes en komt nog 1 finalist uit
3) finale met 4 finalisten.
pi_95122521
oh nog ff een toevoeging:

het kan dus zijn dat de 3 mensen die zometeen de meeste stemmen hebben, ook een opname hebben ingezonden voor de wildcard ronde, maar hun hoeven dan niet meer in die ronde te staan, want die zijn dan natuurlijk al door naar de finale.
  woensdag 6 april 2011 @ 15:54:49 #294
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_95123086
Nummer 13 heeft wel een stem die heel erg bij dat lied past trouwens :P. Goeie uitspraak ook. Alleen een beetje jammer dat niemand "in the jungle" heeft gezongen ;(
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95123284
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:41 schreef Lesterr het volgende:
oh nog ff een toevoeging:

het kan dus zijn dat de 3 mensen die zometeen de meeste stemmen hebben, ook een opname hebben ingezonden voor de wildcard ronde, maar hun zij hoeven dan niet meer in die ronde te staan, want die zijn dan natuurlijk al door naar de finale.
sorry, maar, fixed! :P ;( mijn ogen
Ja doei.
  woensdag 6 april 2011 @ 16:21:27 #296
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95124238
quote:
De 3 die nu de meeste stemmen krijgen gaan sowieso naar de finale. Als die 3 bekend zijn gemaakt moeten de overige 21 kandidaten, als zij dat willen, nog een nummer inzenden. Aangezien hier nog zoveel talent tussen zit wordt er onder hen nog 1 finale plaats verdeelt.
Ben ik nou gek? :D (ja)

Alle mensen behalve de 3 die al de meeste stemmen hebben, ofwel de 21 overgebleven, kunnen een 2e nummer insturen...... en daarna zeg je in je toevoeging...........

quote:
het kan dus zijn dat de 3 mensen die zometeen de meeste stemmen hebben, ook een opname hebben ingezonden voor de wildcard ronde,
Nee, dat kan dan dus niet :D
Want het zijn alleen de overgebleven 21 die het inzenden, als ze dat willen.
L'Amour menaçant:
pi_95124326
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 16:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ben ik nou gek? :D (ja)

Alle mensen behalve de 3 die al de meeste stemmen hebben, ofwel de 21 overgebleven, kunnen een 2e nummer insturen...... en daarna zeg je in je toevoeging...........

[..]

Nee, dat kan dan dus niet :D
Want het zijn alleen de overgebleven 21 die het inzenden, als ze dat willen.
ehm... hij wilde Benny de tijd geven om het allemaal weer op youtube te zetten, dus dan zou iedereen VOOR bekenmaking van de uitslag van ronde 1 al zijn/haar stukje in moeten sturen en daar zitten dan óók de nummers 1, 2 en 3 mogelijk bij :)
Ja doei.
  woensdag 6 april 2011 @ 16:25:49 #298
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95124437
Ok, dus men begint met inzenden al voordat de 3 bekend zijn?
Vraag me af waarom je dat zou doen, maar goed, maakt verder niet uit. Zingen er 3 voor niks een keertje (die iBenny er dan daarna uit moet halen) :D ach, goede oefening
L'Amour menaçant:
pi_95124494
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef Ang3l het volgende:
Vraag me af waarom je dat zou doen
Om Benny dus meer tijd te geven zodat na het sluiten an de eerste ronde er meteen doorgegaan kan worden met de wildcardronde :)
Ja doei.
  woensdag 6 april 2011 @ 16:37:51 #300
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95124888
Mja ach, enige is dat er dan tussen de bekendmaking van de top 3 en de wilcard meer tijd zou zitten als je eerst de bekendmaking doet (want: uploadtijd) en nu zou je dus door kunnen stemmen tijdens het uploaden.... alleen duurt de bekendmaking langer. Linksom of rechtsom duurt het uiteindelijk net zo lang :D Tis alleen dat je een week extra stem-tijd hebt.

O ja, en als je de top 3 nu al bekend zou maken en dan pas wildcarduploads gaat doen kunnen die stiekem oefenen, wetende dat ze al mee mogen doen in de finale :o :D Dat is dan wel weer zo ;) :')
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')