Ja dat is misschien wel zo. En ik geef toe dat ik best wel anders met die grap had om kunnen gaan, maar ik dacht zo. Als iemand dat tegen mij zou zeggen, kan ik er wel tegen. Maar zo had ik niet moeten denken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:05 schreef gomi het volgende:
ff bos,
je hebt grappen en grappen he.lees nu ff terug, maar dit was gewoon zo misplaatst en zo over the top in vgl met een 1 april grap van benny.
grappen is leuk, maar wel een beetje in evenwicht met elkaar zal ik maar zeggen
ach ik roep ook wel eens dingen zonder na te denkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is misschien wel zo. En ik geef toe dat ik best wel anders met die grap had om kunnen gaan, maar ik dacht zo. Als iemand dat tegen mij zou zeggen, kan ik er wel tegen. Maar zo had ik niet moeten denken.
yeah idd, kijk iemand zegt zijn vriendin komt over een maand terug als grap. en jij grapt terug krijg aids.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is misschien wel zo. En ik geef toe dat ik best wel anders met die grap had om kunnen gaan, maar ik dacht zo. Als iemand dat tegen mij zou zeggen, kan ik er wel tegen. Maar zo had ik niet moeten denken.
ah niet de aids an sich, maar de grap waarop je reageert. is niet meer in verhouding op dat momentquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ik roep ook wel eens dingen zonder na te denken
maar kan me voorstellen dat aids opmerkingen niet goed vallen
Nee, ik heb toch ook al toegegeven fout te zittenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:08 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd, kijk iemand zegt zijn vriendin komt over een maand terug als grap. en jij grapt terug krijg aids.
dat is niet meer in verhouding qua grapgehalte ofzo he.
maar goed
yeah i know.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik heb toch ook al toegegeven fout te zitten
Ja dat is zo, maar ja voor mij is het gewoon erg moeilijk om me in anderen te verplaatsen. Wat niet goed maakt wat er gebeurt is natuurlijk. Vind het nu even lastig om te antwoorden. Hoor op bed te liggen, maar vind dit toch even belangrijkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:11 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah i know.
maar niet altijd is met sorry meteen alles goed he.
sorry is geen toverwoord waarmee alles goed is. trek er eens lering uit. dat zegt meer dan dat woordje sorry. snap je
snap jouw verhaal ook kerel, zolang jij ook snapt dat je anderen kan kwetsen hiermee is het afgedaan I guess.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar ja voor mij is het gewoon erg moeilijk om me in anderen te verplaatsen. Wat niet goed maakt wat er gebeurt is natuurlijk. Vind het nu even lastig om te antwoorden. Hoor op bed te liggen, maar vind dit toch even belangrijker
Geen idee, zien we na het slapen welquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
snap jouw verhaal ook kerel, zolang jij ook snapt dat je anderen kan kwetsen hiermee is het afgedaan I guess.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |