abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 april 2011 @ 22:06:54 #251
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_95093911
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond 't wel chill zo, hoefde ik niet te zorgen dat ik niet 't zelfde aan had als vorige jaren, en of m'n haar 'n beetje zat enzo :')!
Ja, dit precies. Maar dan niet dat met vorige jaren.
Omdat peer.
pi_95094037
Heb ook gestemd :Y Vond het ook erg moeilijk. Had er makkelijk een aantal meer willen kiezen :o
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_95094073
Ik ga op 23 april om 23:58 stemmen.
Living is easy with eyes closed
pi_95094123
nummer 8 vind ik heel goed en nummer 13 is het juiste woord idd schattig zou graag wat anders van haar horen

Ik ga nu mn lijstje maar maken met commentaar heb er wel even zin in.
pi_95094323
Leuk om al die commentaren te lezen. Ik ga dat ook nog wel doen, maar niet nu, want ik mag er morgen weer lekker om 5 uur uit :(
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_95094430
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef ssebass het volgende:
Leuk om al die commentaren te lezen. Ik ga dat ook nog wel doen, maar niet nu, want ik mag er morgen weer lekker om 5 uur uit :(
Ik een uurtje later ;(

Dus ik kijk nog even Real Madrid af :9
pi_95094656
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik een uurtje later ;(

Dus ik kijk nog even Real Madrid af :9
Ah jij kunt dus uitslapen :P
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  dinsdag 5 april 2011 @ 22:23:49 #258
336060 Kaiyo
blijf dichtbij, be you
pi_95095226
Ships.. ik zie mijn kansen slinken.
pi_95096419
1-het gefok vind ik erg leuk gevonden, verder leuke poging maar voor mij geen favoriet sorry,vind het zeker niet slecht gezongen maar het miste hier en daar een beetje. 6-

2-Zeer apart stemgeluid, ik hou dr van! niet overal even netjes maar past er erg goed bij 8

3- Voor mij 1 van de kanshebbers,relaxed gedaan,mooie uitspraak , de hoge stukjes er net tegen aan heb ik het idee dan word het wat nasaal 8

4-tjsa,laten we zeggen dat ik er niet helemaal kapot van ben, maar he je durft het wel! 5

5- ook weer zo n goeie inzending,zwoele sexy stem, 8

6-Doet het niet voor mij 5

7-het doet me wel iets deze stem! 7

8-Voor mij een finaliste! Zeer goed gezongen, warme stem 9

9- Niet iets wat ik mooi vind maar wederom je doet het toch maar even hier! 5

10- Hoe goed ik je stem ook vind,vind het hier en daar te gemaakt of je het TE mooi wil doen. 7

11- Ook een kanshebster,zuiver, past goed bij je stem vind ik 8+

12- Ja ik hou dr van! goeie inzending, muziek ietwat te hard waardoor ik soms moeite had je zang te horen maar ik vind het een dikke 8+

13-Schattig, wel mooie warme stem,graag ander nummer van willen horen 7

14- Doet het ook niet voor mij 6

15-Topper 9 :)

16-kon je slecht horen dus slecht beoordelen 6+

17- ja geweldig! je nam me mee en ik werd er gelijk relaxed van 9+

18- ja ook te gek, idee dat je hier en daar wat adem te kort kwam maar jee goed hoor! 8

19- och got laat die man mij eens wakker zingen! 9+

20- mag dan met nummer 19 mee 9+

21-te zacht sorry kon je stem niet beoordelen, hij lijkt me erg boeiend 7

22-Fijn naar de karaokebar! maar ook voor jou, lef heb je toch door gewoon lekker mee te doen 6

23- En weer een potentiele winnares! 9+

24-erg leuk gedaan, ook wa tnasaal maar goede inzending 8

Nu heb ik totaaaaaal geen verstand van muziek en wat goede stemmen zijn en wat niet heb gewoon mn mening neergezet.
pi_95097836
19,20 en 5 _O_
  dinsdag 5 april 2011 @ 23:00:12 #261
335659 gastwatdefok
Wie noem jij hier normaal!?
pi_95097871
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef missyB het volgende:
1-het gefok vind ik erg leuk gevonden, verder leuke poging maar voor mij geen favoriet sorry,vind het zeker niet slecht gezongen maar het miste hier en daar een beetje. 6-

2-Zeer apart stemgeluid, ik hou dr van! niet overal even netjes maar past er erg goed bij 8

3- Voor mij 1 van de kanshebbers,relaxed gedaan,mooie uitspraak , de hoge stukjes er net tegen aan heb ik het idee dan word het wat nasaal 8

4-tjsa,laten we zeggen dat ik er niet helemaal kapot van ben, maar he je durft het wel! 5

5- ook weer zo n goeie inzending,zwoele sexy stem, 8

6-Doet het niet voor mij 5

7-het doet me wel iets deze stem! 7

8-Voor mij een finaliste! Zeer goed gezongen, warme stem 9

9- Niet iets wat ik mooi vind maar wederom je doet het toch maar even hier! 5

10- Hoe goed ik je stem ook vind,vind het hier en daar te gemaakt of je het TE mooi wil doen. 7

11- Ook een kanshebster,zuiver, past goed bij je stem vind ik 8+

12- Ja ik hou dr van! goeie inzending, muziek ietwat te hard waardoor ik soms moeite had je zang te horen maar ik vind het een dikke 8+

13-Schattig, wel mooie warme stem,graag ander nummer van willen horen 7

14- Doet het ook niet voor mij 6

15-Topper 9 :)

16-kon je slecht horen dus slecht beoordelen 6+

17- ja geweldig! je nam me mee en ik werd er gelijk relaxed van 9+

18- ja ook te gek, idee dat je hier en daar wat adem te kort kwam maar jee goed hoor! 8

19- och got laat die man mij eens wakker zingen! 9+

20- mag dan met nummer 19 mee 9+

21-te zacht sorry kon je stem niet beoordelen, hij lijkt me erg boeiend 7

22-Fijn naar de karaokebar! maar ook voor jou, lef heb je toch door gewoon lekker mee te doen 6

23- En weer een potentiele winnares! 9+

24-erg leuk gedaan, ook wa tnasaal maar goede inzending 8

Nu heb ik totaaaaaal geen verstand van muziek en wat goede stemmen zijn en wat niet heb gewoon mn mening neergezet.
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Zie jij dat schaap in mijn Usericon?
DAT IS EEN EINDBAAS JA.
k hou van Punk-rock.
  dinsdag 5 april 2011 @ 23:20:04 #262
123096 qwry
Stop Contact!
pi_95099014
Vind de feedback wel ontzettend leuk! Zal morgen ook wel een stuk feedback schrijven!

[ Bericht 43% gewijzigd door qwry op 05-04-2011 23:40:26 ]
pi_95099332
Ik vind het wel een beetje krom dat het niet de bedoeling is dat men weet wie de kandidaat is, maar dat er wel 'hints' worden gegeven naar aanleiding van feedback en er mensen bij zijn waarvan anderen de stem herkennen

Dat wilde ik gewoon even zeggen :)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_95099476
oeh ik hoop nietdat je doelt op de smiley achter mn commentaar op nummer 15, zag het net staan en dacht idd dat dat zo opgevat kon worden.maar wilde gewoon mn korte commentaar wat kracht bijzetten.
Ik heb nergens iets prijs gegeven over wie ik zou zijn,mocht je die smiley niet bedoelen dan weet iedereen in elk geval dat ik geen hints heb weggegeven .
pi_95099692
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:28 schreef missyB het volgende:
oeh ik hoop nietdat je doelt op de smiley achter mn commentaar op nummer 15, zag het net staan en dacht idd dat dat zo opgevat kon worden.maar wilde gewoon mn korte commentaar wat kracht bijzetten.
Ik heb nergens iets prijs gegeven over wie ik zou zijn,mocht je die smiley niet bedoelen dan weet iedereen in elk geval dat ik geen hints heb weggegeven .
nee hoor, daar doelde ik niet op ;)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_95100111
K1 niet de beste zanger, en dat end wtf... 6.3
K2 gitaar klinkt beetje raar, af en toe de fout in maar niet onaardig, soms te hard ook, fok was slecht verwerkt 6.5
K3 mooie stem krachtig en zuiver, mooi liedje ook O+ ik hoorde alleen nergens fok erin? 8.8
K4 :') , wel lief dat je meedeed :7 2.8
K5 kort :o wel mooie rustige stem, klinkt goed, ik wil graag meer horen 8.9
K6 te gehaast en klinkt te geforceerd, niet heel fijn om naar te luisteren 6.9
K7 niet onaardig, ik vind je stem alleen niet bij het liedje passen, einde is matig 7.1
K8 jammer van die kleine ruis, zeker niet slecht :) af en toe lijk je er wel naast te zitten 7.7
K9 ik was blij dat dit maar 1.08 minuut duurde 1.5
K10 je stem doet me denken aan van die gothicmetal bands, zeker niet slecht, alleen hoort dat heel de tijd zo hoog? 8.5
K11 niet slecht, jammer da je mic het lijkt te verpest bij ongeveer 3 min 7.8
K12 het klinkt wel hard en energiek, beetje eentonig 7.9
K13 boven het gemiddelde, maar springt er niet boven uit niet mijn muziek 7.2
K14 goeie beatboxer, maar het is geen zingen derhalve faalt het :') 4 voor de moeite
K15 apart :) ik vraag me af of je dit nou alleen hebt gedaan of met meer mensen, kan er niet echt goed over oordelen verder 7.3
K16 mwa niet bijzonder, niet echt vals maar gewoon geen geschikte stem 6.7
K17 hey 2 keer erin :o ik dacht al het te herkennen, mooi gezongen ook, alleen net wat minder dan n3 maar nog steeds erg goed :) 8.7
K18 wel een boeiende stem :) maar af en toe past het gewoon net niet 7.9
K19 eens een man die goed kan zingen :D net een klein randje rauwe stem maar dat past mooi 8.9
K20 mooie rustige stem, fijn om naar te luisteren 8.4
K21 lastig te horen :o echt heel zonde zo, ik wil beter kunnen beoordelen, van wat ik kan horen klinkt het niet onaardig 7.4
K22 matig, klinkt bijna als een persiflage, eerlijk gezegd had ik genoeg gehoord na 2 minuten 6.2
K23 wow slechte mic zeg; jij hebt die hoofdprijs wel nodig :7 je stem klinkt goed :) alleen soms lijkt het net alsof je teveel probeert 8.1
K24 netjes :) leuk liedje ook wel 8.3

En nu even mijn stem inzenden :7
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 6 april 2011 @ 00:17:52 #267
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_95101831
Wow, ik word best vaak genoemd, en mooie cijfers ook..dank O+
doei
pi_95107826
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:33 schreef princess-a het volgende:

[..]

nee hoor, daar doelde ik niet op ;)
Nee ik snap je wel. Ik zie ook vaak hints van mensen en dan ga ik de commentaren weer terug lezen :') Men moet gewoon; onafhankelijk van wie het is; stemmen en daar bij laten. Over een maandje kan iedereen het dan toch prijs geven ;)
Enkel Lindytje haar stem; omdat ik nu eenmaal haar stem ken; 'denk' ik te weten. Maar dan nog ben ik het helemaal niet zeker. Hoe dan ook.. Ook al ken je iemand; dan nog kan je commentaar geven op de kwaliteit (en dat heb ik dan ook zo veel mogelijk proberen te doen :@ ).

Hoe dan ook! Chapeau voor alle inzendingen hoor :Y Ik zou het zelf niet durven namelijk :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_95107859
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:25 schreef princess-a het volgende:
en er mensen bij zijn waarvan anderen de stem herkennen

Tsja, ik heb nergens gehoord dat ik niet mee mocht doen óf dat ik met een raar stemmetje moest gaan zingen. Sorry! :P
Ja doei.
pi_95107984
Ik ben over maand wel benieuwd wat iedereen voor commentaar over zichzelf heeft gegeven hahahaha
pi_95108017
ik kan best eerlijk over mezelf zijn, want ik weet waar ik foutjes gemaakt heb :P
Ja doei.
  woensdag 6 april 2011 @ 09:33:34 #272
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95108593
O ik hoor mijn fouten ook heel duidelijk :D :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_95108877
ik had gehoopt te eindigen waar ik nu denk te zitten dus best objectief naar mezelf geweest denk ik
pi_95111688
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:33 schreef Ang3l het volgende:
O ik hoor mijn fouten ook heel duidelijk :D :')
heb je ook meegedaan *G*
  woensdag 6 april 2011 @ 11:30:23 #275
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95112471
Uhu :Y nu het anoniem was durfde ik wel :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')