abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94977808
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 05:50 schreef JanPiraat het volgende:

[..]

geweldig man hier zat iedereen op te wachten PM OF MAIL WAT BEGRIJP JE HIER NIET AAN ?!!! GA EENS KAPOT JIJ ALS EEN SUIKERKLONTJE IN HET WATER GEWOON KAPOT !!!! KAPOT !!!!
_O-
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 3 april 2011 @ 15:04:49 #127
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_94978858
Kandidaat 20 klinkt ook wel erg goed :)
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_94984106
quote:
3s.gif Op zondag 3 april 2011 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Deed jij nou ook mee, Patrique?
Misschien wel, misschien niet :s)
pi_94984135
ik had eerst 't verkeerde kandidaatnummer voor mezelf onthouden, dan lees 't commentaar toch wat anders _O-
Ja doei.
pi_94985565
Geen GlowMousetooltje deze keer :P?
Willem-Jan van Puffelen
  zondag 3 april 2011 @ 18:11:48 #131
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94986514
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2011 17:08 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Misschien wel, misschien niet :s)
Spanning!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_94986961
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik had eerst 't verkeerde kandidaatnummer voor mezelf onthouden, dan lees 't commentaar toch wat anders _O-
_O-
pi_94987066
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2011 18:24 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

_O-
heb je me d'r uit gehaald? :')!
Ja doei.
pi_94987186
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 18:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

heb je me d'r uit gehaald? :')!
ik twijfel tussen 2 nummers :P
  zondag 3 april 2011 @ 20:54:44 #135
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_94994551
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2011 18:30 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

ik twijfel tussen 2 nummers :P
Tussen mij en iemand anders natuurlijk en dan kies je mij! 8-)
doei
  zondag 3 april 2011 @ 20:56:21 #136
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94994682
quote:
12s.gif Op zondag 3 april 2011 20:54 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

Tussen mij en iemand anders natuurlijk en dan kies je mij! 8-)
Jij klinkt meer als motorbloempje dan motorbloempje zelf, lol? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_94994765
_O-
Ja doei.
  zondag 3 april 2011 @ 21:11:53 #138
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_94995850
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:56 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Jij klinkt meer als motorbloempje dan motorbloempje zelf, lol? :P
Welnee, ik ben natuurlijk veeeel beter! :')
doei
pi_95002782
Volgens mij heeft nummer 18 het hardst die nieuwe microfoon nodig.
pi_95007115
Gestemd. Lekker niveau weer! Respect .

Mag ik overigens even melden dat ik het wel vet flauw vind dat niemand Friday heeft gekozen.

[ Bericht 57% gewijzigd door Xessive op 04-04-2011 01:01:15 ]
  maandag 4 april 2011 @ 00:16:51 #141
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95007559
K1. Not half bad, maar door een liedje praten is natuurlijk not-done. Dosering en zuiverheid konden wat beter: 6.7 :P
K2. Techniek en dosering hier is stukken beter, maar mist wat variatie 7.4 :@
K3. Kijk, hier draait FOK!idols om. Vrij zuigende opname-apparatuur en dat maakt allemaal niet uit, want zodra de zang begint weet je dat het goed zit! 9.1 :D
K4. _O- Entertainmentwaarde: 10, zangkwaliteit een 1, totaalscore: 5.5
K5. In 2008 zat ik iets van een maand in Berlijn. Daar was verder weinig te doen dan MTV kijken en dat was net in de periode dat Almost Lover in de de top stond. Hierdoor heb ik wel een speciale band met dit liedje en jouw vertolking ervan maakt me vreselijk blij, al is de opnamekwaliteit zelf ook vreselijk. Geef ik graag een 9.0 voor. _O_
K6. Beetje nasaal gezongen. Misschien werkt het in een groep, maar ik kan hier maar een 7 voor geven.
K7. Het zet er net overal ff tegenaan. Af en toe vraag ik me ook af of je wel weet wanneer je moet inzetten met de zang en begint dan maar een beetje mompelend. :P 6.4
K8. De vertolking van dit liedje had zo in een Disney-tekenfilm gekund. Vrij goed gedaan: 8
K9. Gaat om zangkwaliteit hè. :D Niet om het half oplezen/zingen van lyrics. Klinkt als m'n zusje die met oordopjes op een liedje meezingt en dat zelf niet doorheeft en daar kan ik altijd goed om lachen, maar echt fijn om naar te luisteren, nee. Sorry, kan er niet veel meer dan een 4 van maken. Voor de moeite zeg maar.
K10. Zechhhh... kome we soms uiht het Zuide? (/gemeen stom grapje) Die had ik even nodig om je te complimenteren met je uitspraak in je zang. Mooie vibrato toegepast ook en de hoge noten haal je ook goed (over het algemeen). _O_ 8.7
K11. Netjes. :) 8.2
K12. Heeft wel wat. Veel energie in gestopt. :) 7.8
K13. Techniek en dosering is ook hier goed. Misschien niet muziek die mij ligt, maar puur vocaal kun je natuurlijk niet anders zeggen dat het geweldig goed gezongen is, daarom dan ook een 8.5
K14. Hehe, nog geen Rahzel of Eclipse, maar entertainmentwaarde heeft het wel. Was misschien wat leuker geweest als je renditions van bestaande nummers had gedaan. Nu was het een beetje random. Maar toch: 7.9
K15. Je kan goed vingerknippen. :P After-/live-effects zijn leuk maar daardoor is het moeilijker je op stem te beoordelen. Ben er niet echt ondersteboven van dan ook. Maar het is verre van slecht: 7
K16. Niet onprettig om naar te luisteren, goede auditie. 7.9
K17. Fijne warme stem. Opnamekwaliteit is ook zeker in orde. De eerdere auditie van hetzelfde nummer sprak me alleen ietsjes meer aan. :@ 8.7
K18. Soulsister in the house! Veel gevoel in gestopt en dat komt goed aan. 9.0
K19. Voor de opnameapparatuur hoef je in ieder geval niet te winnen. Waarschijnlijk neem je je zang dan ook langer op dan vandaag, je weet precies hoe je iets moet zingen en de implementatie met het instrumentale gedeelte maakt het dan ook af. Mis wel een beetje het 'rauwe gevoel' van je stem, doordat het door software is gehaald en kan het daardoor wat minder beoordelen allemaal: een 8.1
20. Als de vorige kandidaat het meer zo had opgenomen had ik het misschien wat beter kunnen beoordelen. Goede opnamekwaliteit. Hier kan ik de zang goed beoordelen, arrangement aan gitaarspel eromheen klinkt ook zelf gedaan, erg goed: 8.3 ;)
21. Wat moet ik beoordelen dan? :P Ik kan best door slechte opnamekwaliteit heen horen, maar dan moet er wel iets van een stem te horen zijn. Het keyboardgeprogrammeerde deuntje dat ik dan wel goed hoor werkt me op de zenuwen. Ik kan dit helaas niet beoordelen en alleen zeggen dat de stem ver ver ver ergens op de achtergrond wel ok klinkt.
22. Ja... hum. :D Ik heb het liedje halverwege maar gestopt. Gewoon lekker in de badkamer houden dat zingen, Of samen met K4 een eendagsvlieg opnemen? _O- Eveneens een 5.5 voor jou. Meer kan ik er niet van maken. Sorry.
23. Nog zo'n soulsister. Respect voor die laatste 'and' die je feilloos eruit gooit. Fijne stem, goed gedoseerd ook: 8.8
24. Lekker vrolijk nummer. _O- Dat geklop ook! XD Way nice! Duurde wel ff voor je opgang kwam. Het begin wist ik niet precies wat ik ervan moest vinden, maar op een gegeven moment (switchover rond 1:11 'every caller on the telephone') zit je er goed in en hoor ik je kwaliteit. Had van mij het hele liedje zo gemogen. Geef je graag een 8.7

Lijkt er dus op dat ik een K3-fan O+ ben (ja, dat klinkt eigenlijk heel dubieus ja :D )
Op een respectievelijk persoonlijke tweede en derde plek: K5 en K18. _O_

Verrassend veel kwaliteitsinzendingen. Zo veel gouden keeltjes en talent op FOK! wie had dat gedacht? En mijn ruiten zijn nog heel, dus ook de wat mindere inzendingen hebben het niet al te bont gemaakt. :P Ik hoop in ieder geval dat jullie allemaal met veel plezier hebben gezongen, wens jullie allemaal succes en: may the best vocalist win! *O*
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 4 april 2011 @ 08:24:04 #142
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_95012023
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 00:16 schreef shiznuts het volgende:
K1. Not half bad, maar door een liedje praten is natuurlijk not-done. Dosering en zuiverheid konden wat beter: 6.7 :P
K3. Kijk, hier draait FOK!idols om. Vrij zuigende opname-apparatuur en dat maakt allemaal niet uit, want zodra de zang begint weet je dat het goed zit! 9.1 :D
K5. In 2008 zat ik iets van een maand in Berlijn. Daar was verder weinig te doen dan MTV kijken en dat was net in de periode dat Almost Lover in de de top stond. Hierdoor heb ik wel een speciale band met dit liedje en jouw vertolking ervan maakt me vreselijk blij, al is de opnamekwaliteit zelf ook vreselijk. Geef ik graag een 9.0 voor. _O_
K6. Beetje nasaal gezongen. Misschien werkt het in een groep, maar ik kan hier maar een 7 voor geven.
K7. Het zet er net overal ff tegenaan. Af en toe vraag ik me ook af of je wel weet wanneer je moet inzetten met de zang en begint dan maar een beetje mompelend. :P 6.4
K8. De vertolking van dit liedje had zo in een Disney-tekenfilm gekund. Vrij goed gedaan: 8
K9. Gaat om zangkwaliteit hè. :D Niet om het half oplezen/zingen van lyrics. Klinkt als m'n zusje die met oordopjes op een liedje meezingt en dat zelf niet doorheeft en daar kan ik altijd goed om lachen, maar echt fijn om naar te luisteren, nee. Sorry, kan er niet veel meer dan een 4 van maken. Voor de moeite zeg maar.
K10. Zechhhh... kome we soms uiht het Zuide? (/gemeen stom grapje) Die had ik even nodig om je te complimenteren met je uitspraak in je zang. Mooie vibrato toegepast ook en de hoge noten haal je ook goed (over het algemeen). _O_ 8.7
K13. Techniek en dosering is ook hier goed. Misschien niet muziek die mij ligt, maar puur vocaal kun je natuurlijk niet anders zeggen dat het geweldig goed gezongen is, daarom dan ook een 8.5
K14. Hehe, nog geen Rahzel of Eclipse, maar entertainmentwaarde heeft het wel. Was misschien wat leuker geweest als je renditions van bestaande nummers had gedaan. Nu was het een beetje random. Maar toch: 7.9
K15. Je kan goed vingerknippen. :P After-/live-effects zijn leuk maar daardoor is het moeilijker je op stem te beoordelen. Ben er niet echt ondersteboven van dan ook. Maar het is verre van slecht: 7
K17. Fijne warme stem. Opnamekwaliteit is ook zeker in orde. De eerdere auditie van hetzelfde nummer sprak me alleen ietsjes meer aan. :@ 8.7
K19. Voor de opnameapparatuur hoef je in ieder geval niet te winnen. Waarschijnlijk neem je je zang dan ook langer op dan vandaag, je weet precies hoe je iets moet zingen en de implementatie met het instrumentale gedeelte maakt het dan ook af. Mis wel een beetje het 'rauwe gevoel' van je stem, doordat het door software is gehaald en kan het daardoor wat minder beoordelen allemaal: een 8.1
20. Als de vorige kandidaat het meer zo had opgenomen had ik het misschien wat beter kunnen beoordelen. Goede opnamekwaliteit. Hier kan ik de zang goed beoordelen, arrangement aan gitaarspel eromheen klinkt ook zelf gedaan, erg goed: 8.3 ;)
21. Wat moet ik beoordelen dan? :P Ik kan best door slechte opnamekwaliteit heen horen, maar dan moet er wel iets van een stem te horen zijn. Het keyboardgeprogrammeerde deuntje dat ik dan wel goed hoor werkt me op de zenuwen. Ik kan dit helaas niet beoordelen en alleen zeggen dat de stem ver ver ver ergens op de achtergrond wel ok klinkt.
22. Ja... hum. :D Ik heb het liedje halverwege maar gestopt. Gewoon lekker in de badkamer houden dat zingen, Of samen met K4 een eendagsvlieg opnemen? _O- Eveneens een 5.5 voor jou. Meer kan ik er niet van maken. Sorry.
23. Nog zo'n soulsister. Respect voor die laatste 'and' die je feilloos eruit gooit. Fijne stem, goed gedoseerd ook: 8.8
24. Lekker vrolijk nummer. _O- Dat geklop ook! XD Way nice! Duurde wel ff voor je opgang kwam. Het begin wist ik niet precies wat ik ervan moest vinden, maar op een gegeven moment (switchover rond 1:11 'every caller on the telephone') zit je er goed in en hoor ik je kwaliteit. Had van mij het hele liedje zo gemogen. Geef je graag een 8.7

Lijkt er dus op dat ik een K3-fan O+ ben (ja, dat klinkt eigenlijk heel dubieus ja :D )

Verrassend veel kwaliteitsinzendingen. Zo veel gouden keeltjes en talent op FOK! wie had dat gedacht? En mijn ruiten zijn nog heel, dus ook de wat mindere inzendingen hebben het niet al te bont gemaakt. :P Ik hoop in ieder geval dat jullie allemaal met veel plezier hebben gezongen, wens jullie allemaal succes en: may the best vocalist win! *O*
Leuke reacties! *O* Ook bij mij O+ :D
doei
  maandag 4 april 2011 @ 11:32:28 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95016389
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 08:24 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

Leuke reacties! *O* Ook bij mij O+ :D
Ja? :o O+

Zo, ik heb gestemd! :D
En nu wil ik weten wie wie is, ja! :(
  maandag 4 april 2011 @ 11:37:40 #144
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_95016551
Oh, ik lees nu pas dat de top 3 nog een keer moet zingen. :')

Ik ga zo iedereen beoordelen. :*
Omdat peer.
  maandag 4 april 2011 @ 11:44:06 #145
335659 gastwatdefok
Wie noem jij hier normaal!?
pi_95016768
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 00:16 schreef shiznuts het volgende:

awh :{

ik zou het uitleggen maar dat kan niet, dan verraad ik wie ik ben -O-
Zie jij dat schaap in mijn Usericon?
DAT IS EEN EINDBAAS JA.
k hou van Punk-rock.
  maandag 4 april 2011 @ 15:09:25 #146
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_95024159
Ik ben ook maar eens gaan beoordelen. :)

Kandidaat 1
Leuk liedje! Gitaarritme komt soms een beetje vreemd over. Dat FOK! FOK! tussendoor is wel grappig, maar maakt het niet echt serieus. De zang is niet heel slecht, maar het zit wel regelmatig tegen de noot aan.

Kandidaat 2
Mooie stem! Ook leuk met de gitaar! Jammer dat het liedje zoveel van hetzelfde is. Verder goed gezongen!

Kandidaat 3
Hihi, die zucht van tevoren! Ik heb het idee dat je er in de eerste zin een beetje tegenaan zit, jammer, want die eerste zin is erg belangrijk! Gelukkig herstel je je snel. Je hebt een mooie stem! Misschien kan je proberen het iets 'ronder' te maken, zodat het niet zo scherp klinkt in de hoogte?

Kandidaat 4
Toen ik dit voor de eerste keer hoorde, moest ik een beetje gniffelen, sorry! Nederlandstalige muziek is niet echt mijn ding en de stem is ook niet echt geweldig, maar ik heb erger gehoord.

Kandidaat 5
Jammer van de crappy kwaliteit en de bijna onhoorbare gitaar op de achtergrond. Tof liedje en de stem is wel oké.

Kandidaat 6
Weer een Nederlandstalig lied. Ligt het aan mij, of is de melodie van dit lied moeilijk te snappen als je het niet kent? Ik heb een beetje het idee dat je té veel je best doet. Je stem klinkt best goed, maar zonder de tierelantijntjes die je in het lied verwerkt, zou het beter klinken.

Kandidaat 7
Hihi, duidelijk te horen dat het geen vrouw is, hoor! :P Lage stemmen kunnen ook erg mooi zijn! Je zit er soms redelijk naast, je timing is niet zo goed en soms neurie je maar wat. Verder niet slecht gedaan, hoor!

Kandidaat 8
Mooie stem en een erg mooi liedje! Jammer dat je de hoogste noot soms nét niet haalt en dat er niet veel kracht in je stem zit. Toch vind ik dit wel erg goed gezongen!

Kandidaat 9
Ehm, oké. Dit is duidelijk niet de beste inzending. Het lijkt meer op een soort tweede stem die na elke zin van toonhoogte verandert. Waarschijnlijk hoor je zelf niet dat je niet zo goed kan zingen, vreemd is dat altijd, maar ik denk dat het beter is als je dit voor jezelf houdt. :)

Kandidaat 10
Erg goed gezongen en je haalt de hoge noten vrij netjes! Eerlijk gezegd ben ik gewoon niet zo'n fan van scherpe vrouwenstemmen. Misschien kan jij het ook iets ronder maken?

Kandidaat 11
Netjes, maar mischien kan je proberen iets duidelijker te articuleren. Het is dat ik het liedje ken, maar ik versta er vrij weinig van, dan kan je ook moeilijk een verhaal overbrengen.

Kandidaat 12
Allereerst het geluid iets zachter gedaan, want au mijn oren, wat is die gitaar hard! Je zingt goed, maar echt, die gitaar leidt af, omdat ie vrij druk is zegmaar, dat is wel jammer.

Kandidaat 13
Op de één of andere manier vind ik dit schattig. O+ Echt heel goed gezongen! Technisch ook in orde. Het verhaal komt goed over. :)

Kandidaat 14
Huhh, FOK! :D Hihi, ik moest wel een beetje lachen. Goed gedaan hoor, hoewel beatboxen natuurlijk niet hetzelfde is als zingen. Ik doe het je niet na!

Kandidaat 15
Oké, een enorme echo en leger van stemmen komt op me af. Leuk gedaan! Wel moeilijker te beoordelen zo, vind ik, met al die stemmen door elkaar. Je zingt goed.

Kandidaat 16
Ver weg, dichtbij, ver weg, dichtbij. Kies een positie en probeer daar te blijven staan. Je stem is erg mooi! Dit is niet zo'n scherpe stem, erg prettig om naar te luisteren.

Kandidaat 17
Komtie :D Mooi gezongen! Soms alleen iets te netjes, heb ik het idee. Je laat bijvoorbeeld elke zin hetzelfde eindigen; lang aanhouden. Probeer daar wat speling in te vinden.

Kandidaat 18
Schelle stem zeg! Heb 'm maar even wat zachter gezet. Je zingt het lied erg mooi, zit soms wel een beetje tegen de noot aan. Soms irriteert je uitspraak me een beetje, bijvoorbeeld bij 'lovaaah'. Ik vind je niet slecht, je hebt zeker talent!

Kandidaat 19
Ik kan me voorstellen dat heel veel mensen dit erg mooi vinden en dat is het ook! Alleen dat rauwe randje, in élke zin, gaat een beetje op m'n zenuwen werken. Verder klinkt dit erg professioneel, mooi!

Kandidaat 20
Dit is een toffe inzending, zeg! :D Erg goed gedaan.

Kandidaat 21
Ik hoor een dwarsfluit en een zacht stemmetje op de achtergrond. Hier kan ik niet veel mee, aangezien ik het niet kan horen, sorry!

Kandidaat 22
Oh grutjes. Doe maar liever niet. Het kan slechter, maar ik vind dit niet echt goed. Ik weet ook niet of dit met een paar zanglessen beter wordt, sorry.

Kandidaat 23
Opnamekwaliteit is niet optimaal, maar een mooie stem heb je zeker! Ik ken dit lied niet, kan er ook niet echt een 'patroon' in ontdekken. Je zingt het wel erg goed. Een krachtige stem, nog niet zoveel gehoord hier.

Kandidaat 24
Oh, wat een tof liedje! Je begint niet zo super, maar gaandeweg wordt het wel beter. Prettige stem, hier kan technisch nog wel iets aan gesleuteld worden. :)

Zo, dat was het. Ik heb geprobeerd om over elke kandidaat iets positiefs te zeggen en om opbouwende kritiek te geven. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. :*
Omdat peer.
pi_95025142
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
Herkenbaar :P
Living is easy with eyes closed
  maandag 4 april 2011 @ 15:44:13 #148
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95025426
Ik zie wel dat ik never nooit ga winnen :D

Doen we trouwens achteraf een wie-is-wietje?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 4 april 2011 @ 15:49:30 #149
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95025663
Mag ik alvast op de zaken vooruitlopen en mijn vervolgrondenummers doorgeven? :@ _O-

K3 -> Norah Jones - Don't know why
K5 -> Yael Naïm - New Soul
K18 -> John Hiatt - Have A Little Faith
pi_95029440
@omdatappel Leuke feedback! en ik denk te weten welke kandidaat jij bent :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')