whaha bij welke van de twee??quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:40 schreef Bellatrix het volgende:
Bij To Make You Feel My Love kreeg ik schaamlipcorrectie reclame. Die moet er sowieso in.
3. Maar die was ook gewoon heel goed.quote:
nummer 5quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke nummers had je dan in gedachten daarvoor?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:51 schreef Lesterr het volgende:
iBenny, wie zijn jou favoriete?
En mag je hier trouwens vermelden op wie je gestemd hebt?
Ohw sorry, waarschijnlijk overheen gekekenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:51 schreef Lesterr het volgende:
iBenny, wie zijn jou favoriete?
En mag je hier trouwens vermelden op wie je gestemd hebt?
Nu is het niet moeilijk meer om te raden welke deelnemer jij bent.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:08 schreef gastwatdefok het volgende:
mijn stem is zo zwaar
Zal em wel niet worden
ff denken, uhm
1. Kandidaat 3
2. Kandidaat 15
3. Kandidaat 1
niemand praat over de mijne![]()
er blijven nog stuk of 15 deelnemers die niet genoemd zijn overquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nu is het niet moeilijk meer om te raden welke deelnemer jij bent.
Zware stem.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:40 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
er blijven nog stuk of 15 deelnemers die niet genoemd zijn over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zware stem.... vervelende appel >:ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie jij dat schaap in mijn Usericon?
DAT IS EEN EINDBAAS JA.
k hou van Punk-rock.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |