Haha, waarom zo negatief over jezelf?!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:09 schreef Lindytje het volgende:
Holy crap!!!!
*pakt boeltje bij elkaar en vertrekt weer....*
Zelfkennis en een redelijk goed gehoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:10 schreef Beatles het volgende:
[..]
Haha, waarom zo negatief over jezelf?!
idemquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zelfkennis en een redelijk goed gehoor
Dat is dan ook wel weer zo! Voor schut sta je in elk geval nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:38 schreef Beatles het volgende:
Niemand weet welke inzending van jullie is, behalve jullie zelf en de jury. Dus, geen probleem toch? En Motorbloempje jij hebt vorig jaar toch gewonnen ofzo?
Da's nou net de clou, Yv, van dat blind auditerenquote:
Ik wil het weten *stampvoet!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's nou net de clou, Yv, van dat blind auditeren.
En toen kwam die tsunami?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
m'n ballen zijn eindelijk ingedaald...
Lastig he!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben echt onder de indruk van sommige inzendingen. Eerst nog maar een paar keer luisteren voordat ik ga stemmen.
Dat denk over mijn inzending ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:21 schreef Omdatappel het volgende:
Omg, ze zijn allemaal zoveel beter dan die van mij!
Om te stemmen ga ik wel bij elk nr wat neerzetten ja. Ook voor mezelf anders weet ik bij nr 3 al niet meer wat ik van nr1 vondquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik hoop wel dat er wat commentaar gegeven gaat worden op nummers (moet ik misschien zelf mee beginnen), vind opbouwende kritiek altijd leuk om te horen (en geven), maar heb op 't moment écht geen tijd, al lijkt 't wellicht anders![]()
Ben essays aan het schrijven en post af en toe tussendoor hier, maar verbazingwekkend genoeg heb ik vandaag al bijna 2 essays geschreven
En dan zeggen dat je het helemaal geweldig vindtquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Het valt zo op als ik bij iedereen wat zeg behalve bij één kandidaat. Misschien over mijn stukje maar commentaar faken dan
.
ik ken helemaal niemand..quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:17 schreef Beatles het volgende:
Maar iedereen weet wie kandidaat nummer 19 is wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |