Mag ik niet zeggenquote:Op maandag 4 april 2011 11:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja?![]()
Zo, ik heb gestemd!
En nu wil ik weten wie wie is, ja!
quote:Op maandag 4 april 2011 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Jaja, dat excuus hebben ze bij de echte Idols ook altijd!
Wordt alleen moeilijk als alle andere mannen het wel zeggenquote:Op maandag 4 april 2011 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou het gewoon geheim, ook na afloop.
Is het al zeker dat er nog een ronde komt ja?quote:Op maandag 4 april 2011 18:23 schreef Bolletje... het volgende:
oh ik wil nog een ronde meedoen..stem op mij!!!
Achteraf heb je natuurlijk de mogelijkheid om te melden welke kandidaat je bent.quote:Op maandag 4 april 2011 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie wel dat ik never nooit ga winnen
Doen we trouwens achteraf een wie-is-wietje?
Oh.quote:Op maandag 4 april 2011 17:06 schreef Lesterr het volgende:
@omdatappel Leuke feedback! en ik denk te weten welke kandidaat jij bent
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2011 20:18 schreef Lesterr het volgende:
[..]Als je dat daarop baseert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan had ik gedacht...
'Kandidaat 20
Dit is een toffe inzending, zeg!Erg goed gedaan.'
Moet je alleen niet kijken of dat dan zou kunnen kloppen, want dan ga je de mist in...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op maandag 4 april 2011 20:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je dat daarop baseert...Dan had ik gedacht...
'Kandidaat 20
Moet je alleen niet kijken of dat dan zou kunnen kloppen, want dan ga je de mist in...
In dat geval denk ik dat appel 8 is..ff luisterenquote:Op maandag 4 april 2011 20:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je dat daarop baseert...Dan had ik gedacht...
'Kandidaat 20
Verder dan mijn gok kan je er niet vanaf zitten in ieder geval.quote:Op maandag 4 april 2011 20:34 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
In dat geval denk ik dat appel 8 is..ff luisteren
quote:Op maandag 4 april 2011 20:18 schreef Lesterr het volgende:
[..]Ligt eraan welke je te bescheiden vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
ik ben natuurlijk die beatboxerquote:Op maandag 4 april 2011 20:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Verder dan mijn gok kan je er niet vanaf zitten in ieder geval.
We zullen het binnenkort allemaal wel te weten komen, hoewel, duurt nog lang!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |