waarvan ? ik ken haar nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat ga ik zo eens bekijken in deel 2 van Echte meisjes...
Van die 4 waren echt niet alleen de lippen opgespoten hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Heeft iemand caps van de uitzending ik zou zo graag die Mamajo gecapt hebben dat ze gister in de live uitzending met 4 vrouwelijke familie leden naast zich zat die allemaal een neplippen hadden.
Je zag echt 4 of 5 neplipdames op een rij.
Huh, ik weet van niks. Ik heb gewoon de OP uit het vorige topic overgenomen, gek.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:25 schreef meneertje1972 het volgende:
haha topichunting verboden? Die Arnie zie ik de hele dag niet, geen berichten en hij zegt net in vorige COS als laatste 1 x een bericht met lapo en hij zeurt over mensen die geilen om een topic te starten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ach boeie als we maar kunnen cossenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:25 schreef meneertje1972 het volgende:
haha topichunting verboden? Die Arnie zie ik de hele dag niet, geen berichten en hij zegt net in vorige COS als laatste 1 x een bericht met lapo en hij zeurt over mensen die geilen om een topic te starten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent scherp vandaag Sir.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:25 schreef meneertje1972 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je ben nie goeeeeed.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:25 schreef meneertje1972 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:25 schreef beequeen het volgende:
Mo deelt Chocolaatjes uit.
Geer: Ik heb graag dat je chocolaatje voor mij uitzoekt en in mijn mond stopt.
Arnie de soapsukkel is een btje topicgeilquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:25 schreef meneertje1972 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal het voor je spellen; je had al een nieuwe COS geopend voor je je laatste post in het vorige topic gedaan had.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Huh, ik weet van niks. Ik heb gewoon de OP uit het vorige topic overgenomen, gek.
Gaan we schelden?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:26 schreef knagsje het volgende:
[..]
Arnie de soapsukkel is een btje topicgeil![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zal het voor je spellen; je had al een nieuwe COS geopend voor je je laatste post in het vorige topic gedaan had.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zal het voor je spellen; je had al een nieuwe COS geopend voor je je laatste post in het vorige topic gedaan had.
Niet waar, gek.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit was een sneer naar gierige , saaie Laura.quote:
preciesquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit was een naar naar gierige , saaie Laura.
Ik snap jou niet. Graag ondertiteling als je iets zegt.quote:
Aan de andere kant ook gevaarlijk, kan ook zijn dat ze of zelf opstapt of dat meerdere bewoners denken om dan Jo maar te nomineren dan kan ze thuis alles op een rijtje zetten, dus is weet niet of t zo slim is van MA om dat zondag te laten weten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:26 schreef shomila het volgende:
Laten ze die Jo nu tot zondag piekeren en zeggen het dan pas.
Het is echt alles voor de kijkcijfers he, die moeder spoort ook niet.
Lekker vlak voor de nominaties dat niemand haar nomineerd uit medelijden.
Je hebt gelijk, ik chargeerde.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet waar, gek.
Ik drukte op OPEN NIEUW DEEL. Hoe de fuck kan ik dat dan doen.
Ok.quote:
Ja dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:28 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Aan de andere kant ook gevaarlijk, kan ook zijn dat ze of zelf opstapt of dat meerdere bewoners denken om dan Jo maar te nomineren dan kan ze thuis alles op een rijtje zetten, dus is weet niet of t zo slim is van MA om dat zondag te laten weten.
Als ik Arnie zie staan weet ik dat hij de nieuwe gaat openen, die is echt topicgeil.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zoiets in ieder geval, ze zegt net dat er bij haar iedere keer in de kvdw over beginnen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:29 schreef sjampoeh het volgende:
snap niet waar jo en flip het over hebben. er is haar gevraagd in de kvdw of ze zelf ook dacht wat ze verkeerd heeft gedaan qua gedrag naar flip toe, ivm haar 'vriend'?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:29 schreef Ecila111 het volgende:
Moos bonbon met drank erin wilde ze niet, doet haar aan haar vader denken.
Doe even normaal joh. Dat ben ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Als ik Arnie zie staan weet ik dat hij de nieuwe gaat openen, die is echt topicgeil.
jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:31 schreef shomila het volgende:
Die Jo gaat zo een schuld gevoel krijgen als ze het te horen krijgt.
Hoezo? Welke 2 seconden dan? Ik kan serieus nog geen 2 seconden noemen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jo: "Als ze al mijn goede dingen van die 7 weken achter elkaar zetten..."
Tja, dan ben je met 2 seconden klaar.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jo: "Als ze al mijn goede dingen van die 7 weken achter elkaar zetten..."
Tja, dan ben je met 2 seconden klaar.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Doe even normaal joh. Dat ben ik helemaal niet.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij doet me altijd precies aan Bommie denken maar dan zonder de humor, gevatheid, taalvirtuositeit en eruditie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ok ik moest best lachen om die reactie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
maar van mij mag je hoor, ik geil ook op sommige dingen
Oh. Nou jij mij niet, ik vind jou hartstikke aardig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij doet me altijd precies aan Bommie denken maar dan zonder de humor, gevatheid, taalvirtuositeit en eruditie.
Pff.. en zonder enige variatie..quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:32 schreef Chanel5 het volgende:
Ik word zo moe van dan wijf Jo, iedere keer weer hetzelfde.
Dus de hele daily zit vol met Laura en Alexquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:33 schreef sjampoeh het volgende:
Kijk straks naar Secret Story!
1 april om 18.07
Komt Maik terug
Vanavond is het de laatste daily show van de week. In deze uitzending zien we de droombruiloft van het koppel Laura en Alex, de weddingparty en de spannende huwelijksnacht. Ook zien we de gevoelens van Philip voor Joanna en is Aafke te gast bij Bart. Kijk vanavond om 19:30 uur op Net5.
Overige nieuwsberichten:
Ben zo benieuwd wat ze gaat doen als ze het hoort.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hahahahaha, hoe dom zijn die Betty en Flip.
Ben toch blij dat ze er weer isquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Pff.. en zonder enige variatie..
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh. Nou jij mij niet, ik vind jou hartstikke aardig.
Nog erger, vol met materiaal wat we ook al in die falende liveshow zagen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:34 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dus de hele daily zit vol met Laura en Alex
Ja, zeker spannend;quote:
Dan geeft die domme doos zichzelf de schuld en misschien Flip ook wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:34 schreef delfse het volgende:
[..]
Ben zo benieuwd wat ze gaat doen als ze het hoort.
Hand in eigen siliconen? Zo zal ze het willen draaien, maar no way hoor, alles ligt altijd aan een ander.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan geeft die domme doos zichzelf de schuld en misschien Flip ook wel.
hoe bouw ik een nep tent om van mijn huwelijksnachtbed een nep hemelbed te bouwen. Spannend!!! Aan de spijlen hangen we.... dat nep roze hempje, die zwembroek van... de tanga.... en dan nog plek over voor 2 tandenborstels... Op het nachtkastje innig vermengt twee stel kunstgebitten en Laura;'s moeders bejaardentehuis tevreden, Ome Jan kan zich ook opgeilen en klaar is het nepplakboek.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:34 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dus de hele daily zit vol met Laura en Alex
Nu begin JIJ weer met aanvallen. Ik weet het niet hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:37 schreef knagsje het volgende:
even off Topic;
staat er een prijs op het openen van een topic?
Zal ook wel een lijstje met 'topscoorders' van zijn. Ben je toch nog ergens de beste in.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:37 schreef knagsje het volgende:
even off Topic;
staat er een prijs op het openen van een topic?
On Topic; waar is Jo?
quote:
Alive and kicking helaasquote:
En d'r aanhangsel is weer pissen?quote:
Die heeft natuurlijk geen oog dichtgedaan vannacht.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk geen oog dichtgedaan vannacht.
Ooooowwwwwwwquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal ook wel een lijstje met 'topscoorders' van zijn. Ben je toch nog ergens de beste in.
Zou goed kunnen. Ze ligt inmiddels halfnaakt, de vuige hoer.quote:
van tv misschien?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Even heel eerlijk, maar ik heb nu echt het gevoel alsof ik Monique ergens van ken...
Dat is dat mokkel met die natte wangenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Even heel eerlijk, maar ik heb nu echt het gevoel alsof ik Monique ergens van ken...
Beetje late reactie. Ben je een beetje de Mo van Fok? Die de boel komt opnaaien als het niet over het geziek wat betreft het openen van de COS gaat?quote:
Er lagen 6 condooms hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:40 schreef pullup het volgende:
Die heeft natuurlijk geen oog dichtgedaan vannacht.
Arnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 1 april 2011 18:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Beetje late reactie. Ben je een beetje de Mo van Fok? Die de boel komt opnaaien als het niet over het geziek wat betreft het openen van de COS gaat?
ben jij t neefje weer van arnie?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Beetje late reactie. Ben je een beetje de Mo van Fok? Die de boel komt opnaaien als het niet over het geziek wat betreft het openen van de COS gaat?
lolquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Ze ligt inmiddels halfnaakt, de vuige hoer.
Arnie is allang dood, we hebben nu Reinoutquote:
Het neefje van arnie werd gespeeld door de oom van Alex...quote:
kun je niet nog 199 posts wachten, jij bent zo lekker snel, scheelt wachtenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maar ik ga weer want ik moet even wat doen.
Die moest ik echt even opzoekenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij doet me altijd precies aan Bommie denken maar dan zonder de humor, gevatheid, taalvirtuositeit en eruditie.
Als je liggende mensen boeiend vindt moet je hem aanslingerenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:43 schreef SIRA het volgende:
[..]
Die moest ik echt even opzoeken![]()
Goedenavond allemaal. Gebeurt weer geen drol in het huis zo te lezen. Moet ik nog de moeite nemen om de tv aan te zetten of kan ik meteen gaan strijken?
De helft ligt voor Pampus en de andere helft staat zonder stream erop te douchenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:43 schreef SIRA het volgende:
[..]
Die moest ik echt even opzoeken![]()
Goedenavond allemaal. Gebeurt weer geen drol in het huis zo te lezen. Moet ik nog de moeite nemen om de tv aan te zetten of kan ik meteen gaan strijken?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Als je liggende mensen boeiend vindt moet je hem aanslingeren
Hij gaat de posts per minuut bereken zodat ie meer kans maakt voor de laatste, en tussendoor ook alvast een nieuwe makenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:43 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
kun je niet nog 199 posts wachten, jij bent zo lekker snel, scheelt wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT, Laura is weer kijkers aan het winnen, lekker tukkie doen
Waarschijnlijk een nieuwe poging tot dominosteentjes plaatsen en dan nu zonder het gezeik van Jo aan zijn kopquote:
Als er maar minder streamlocks zijn, het liefst geenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:48 schreef SIRA het volgende:
Toch jammer dat ze het programma zo laten versloffen. Het had nl best heel leuk kunnen zijn. Beetje miscasting wel. De enige die het spel een beetje speelt en zijn best doet is Geer.
Ik verheugde me echt op een nieuwe Big Brother met een vleugje Wie is de Mol ofzo.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:47 schreef Flow3r het volgende:
kan iemand een cap van Laura maken met dat ene uitstekende oor?
edit ; laat maar, beeld is weg
quote:
tot aan 299 dan he arnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 1 april 2011 18:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maar ik ga weer want ik moet even wat doen.
Op zijn buik, uitgeteld, ergens in de tuinquote:
Het is een wonder!quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Volop actie op de streams! Laura is van het bed van Alex naar haar eigen bed gesloft.
Surequote:Op vrijdag 1 april 2011 18:51 schreef knagsje het volgende:
[..]
tot aan 299 dan he arnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hoe is het moooogelijk!quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Volop actie op de streams! Laura is van het bed van Alex naar haar eigen bed gesloft.
daar moet ze nu uiteraard de rest van de avond van bijkomenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Echt he, gewoon max 8 uur op je bed per 24 uur, als je 1 minuut langer erin ligt sta je genomineerd, een mooie opdracht voor de rest van SSTquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:51 schreef PoezeligDing het volgende:
uuhm, en verboden te slapen in de tuin !quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:54 schreef Candyfreak het volgende:
En Laura gaat weer liggen buiten dit keer
Word je sentimenteel?quote:
Ja, een beetje wel...quote:
wieltje ertussen en je hebt een kruiwagen.quote:
Toen was het ook nog gewoon gaaf.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, een beetje wel...![]()
Lekker man, de hele dag een beetje hangen in zo'n huis de hele dag. Those were the days
Ja, zie je dat vaak? De gezichtsuitdrukking van mensen die op een kip zitten?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ok, op die cap kijkt ze gewoon echt alsof ze op een kip zit.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, zie je dat vaak? De gezichtsuitdrukking van mensen die op een kip zitten?
Hmm, touché...quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
als je opgenomen wordt en gratis te vreten krijgt word je uitkering gestopt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:00 schreef delfse het volgende:
En het erge is als je uit een rls komt mag je een uitkering bij het uwv aanvragen omdat meedoen met een rls werk is omdat je er voor wordt betaald.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als je opgenomen wordt en gratis te vreten krijgt word je uitkering gestopt.
en dat vind ik toch echt meer overeen komen
Zeker gezien het feit dat de deelnemers benoemen dat ze daar zitten om te leren en een spiegel voorgehouden krijgen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Ik ook maar degene die hun werk opgezegd hebben mogen een uitkering aanvragen .quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
tel daarbij op het tot rust komen van joquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeker gezien het feit dat de deelnemers benoemen dat ze daar zitten om te leren en een spiegel voorgehouden krijgen.
Ze hebben echt in die jongen geloofd...quote:
Ja want volgens mam zat die tegen overspannen aan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
tel daarbij op het tot rust komen van jo
Ja, want zij is 8 x doodgegaan toen ze boven zat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
tel daarbij op het tot rust komen van jo
Jammer dat ze weer tot leven is gekomen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, want zij is 8 x doodgegaan toen ze boven zat.
Wij welquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:03 schreef knagsje het volgende:
[..]
je ziet alex denken, ligt ze er nu wel of niet onder?
van het riool naar de zolder is ook wel een heel eind hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, want zij is 8 x doodgegaan toen ze boven zat.
En dan moet je nagaan dat saaie Laura een bankje verder ligt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze hebben echt in die jongen geloofd...
ja zag het, ik ben nu zo beledigd dat ik wat anders ga doen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:05 schreef suzi1 het volgende:
haha ja jij ook, had net even de naam aangepast
waarom nou weer?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik dacht al die opmerking is van jou
Had ik ook gecaptquote:
ik bied 100.000 excuses aan!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
ja zag het, ik ben nu zo beledigd dat ik wat anders ga doen.
Jou titel was beter.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Had ik ook gecapt
Oververmoeide ridder na een mislukte "kruistocht":
[ afbeelding ]
Ha fijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
oke ik zal op mijn woorden letten dan...........eventjes
uh waarommmm, ik vond het grappiggggggggggggggggggggggggggggggquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
oke ik zal op mijn woorden letten dan...........eventjes
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:15 schreef MargrietV het volgende:
wordt er zo een buggy, een wieg, een fopspeen en een paar blikken babywoeding binnen gereden voor Laura..... en niet voor Mo.
Dat klonk wel een beetje zo maar heel specifiek waren ze niet.quote:
wat voor briefje dan.? heb ik gemistquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:24 schreef angeljacky het volgende:
Die Mo verteld nu ff aan Sharon van het briefje van Jo aan Flip en Sharon mag het OOK niet door vertellen net zoals die anderen aan wie ze het heeft verteld
Mo durft eigenlijk niet vanwege de reactie van Flip.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klonk wel een beetje zo maar heel specifiek waren ze niet.
ja wil ook wel weten welk briefje (gemist)quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat voor briefje dan.? heb ik gemist
Ik heb het ook niet gezien maar ergens wel in een cos gelezenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat voor briefje dan.? heb ik gemist
Preciesquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:25 schreef Ifa het volgende:
Knap staaltje handen schoonwassen levert Monique hier weer af.
Dus bijna iedereen weet het alquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:24 schreef angeljacky het volgende:
Die Mo verteld nu ff aan Sharon van het briefje van Jo aan Flip en Sharon mag het OOK niet door vertellen net zoals die anderen aan wie ze het heeft verteld
Gepaste foto, ik word ook ridderquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind haar helemaal niet lelijk
Slank kan ook mooi zijn
[ afbeelding ]
De Stem nog nietquote:
Jo heeft een afscheidsbriefje voor Flip achtergelaten toen ze verdween. Dat mocht natuurlijk niet, maar Jo mag alles. Flip heeft het vanmiddag aan Jo teruggeven omdat Jo alles wil bewaren van SST.quote:
Dus dan moet de missie toch afgekeurd worden, de stem heeft nu toch wel goed kunnen horen dat Jo haar missie op een bepaalde manier heeft laten weten aan Flipquote:
we worden gefopt.....quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:28 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dus dan moet de missie toch afgekeurd worden, de stem heeft nu toch wel goed kunnen horen dat Jo haar missie op een bepaalde manier heeft laten weten aan Flip
Syl van DGK?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:26 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Karim wordt door Geer ondervraagd... Hij wil hierna met Syl gaan reizen...
Geer kent toch ook ene Syl... Zouden dat dezelfde kunnen zijn?
Maar dat geld niet voor de minnares van de stem en kindje van god.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:28 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dus dan moet de missie toch afgekeurd worden, de stem heeft nu toch wel goed kunnen horen dat Jo haar missie op een bepaalde manier heeft laten weten aan Flip
Ja, is ie bevriend mee, net als met Erik.quote:
Nog leuker: De missie van Maike is OOK niet gelukt. Hij moest op zolder blijven en niemand mocht weten dat hij niet weg was. De regie stem heeft hier ook aan meegewerkt, maar het was en is wel degelijk bekend dat Maike nog in huis is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:28 schreef angeljacky het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:31 schreef evaxsis het volgende:
Goeienavond is Maik al terug voor de onschuldige Mo![]()
Want zo kan ze toch niet verder leven.
ik vind haar anders wel een btje zielig hoor, meer een triest geval danquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gelukkig ligt ze nog wel depressief op bed
gelukkig heb jij er van genoten danquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:35 schreef evaxsis het volgende:
Ze heeft de boel wel goed opgestookt vannacht, dat was nog eens streamgenot
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:36 schreef mspoez het volgende:
Maik komt nu dus terug? Doet die link van Kwalilteit het nog?
[edit]nee, jammer!
Niksdoen is een werkwoord sinds BB1.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:35 schreef knagsje het volgende:
COS#851] Liggen en niksdoen
spatie vergeten???
ik juist weer niet, we verschillen nogal hequote:Op vrijdag 1 april 2011 19:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja voor die zielige Flip had ik een klein beetje medelijden
Blijkbaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:38 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik juist weer niet, we verschillen nogal he
ja dat vond ik ook al, de mafkutten zitten er nog en het feestbeest is wegquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:40 schreef DownToEarth het volgende:
Toch jammer dat Aafke weg is en dat zo'n druiloor Laura er nog is.
en dat dan met 3 pootjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:42 schreef Flashbox het volgende:
Die stef is zo gek nog niet, hij heeft een parkoers uitgezet om de streamers toch nog wat te vermaken. Zie hem rennen en springen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:42 schreef Flashbox het volgende:
Die stef is zo gek nog niet, hij heeft een parkoers uitgezet om de streamers toch nog wat te vermaken. Zie hem rennen en springen.
[ afbeelding ]
Bij welk pijltje is ie nu ongeveer?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:42 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:42 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Stefke is de beste in het Secret Story huis! Zijn concerten zijn ook beter als op dat gitaar getokkel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:42 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
He, gelukkigquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Helaas een kwartier te laat, maar je hebt nog niets gemist
Idd die voortrekkerij van Joanna hangt me de keel uitquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:47 schreef evaxsis het volgende:
Pfff Maik komt dus straks gewoon weer terug, ontvangt Ī 10.000,= voor een gefaalde missie.
Jo krijgt Ī 7.500,= voor de missie die ze verraden heeft aan Flip die weer aan Mo.
Ik blijf dit zo oneerlijk vinden![]()
En daar gaat mijn positieve instelling, hoe is het toch mogelijk dat het Secret Story telkens weer lukt.
ze hoort helaas bij het programma he.....shit happensquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:48 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Idd die voortrekkerij van Joanna hangt me de keel uit
Ik word er zo moe vanquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:48 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Idd die voortrekkerij van Joanna hangt me de keel uit
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:49 schreef MargrietV het volgende:
Een spel spelen is leuk, valsspelen dat kan ECHT niet, niet door de spelers niet door de redactie.
Nou gek genoeg ga ik ook steeds vroeger naar bed, het is voor mij zo aanstekelijk als wat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
ga anders even liggen, naast lau is nog wel plek......
Niets is wat het lijkt, dus waarschijnlijk verloopt alles heel eerlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:49 schreef MargrietV het volgende:
Een spel spelen is leuk, valsspelen dat kan ECHT niet, niet door de spelers niet door de redactie.
en Gij geleuf dah? Ik dus niet!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, dus waarschijnlijk verloopt alles heel eerlijk
Lekker kriebelen onder de dekensquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
ga anders even liggen, naast lau is nog wel plek......
Zit nou niet zo te etteren, ik doe je toch helemaal niksquote:
u voelt zich aangesproken dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zit nou niet zo te etteren, ik doe je toch helemaal niks
Lau is een lekkere vent?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou dat kriebelen met een lekkere vent
mag ik mag ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou dat kriebelen met een lekkere vent
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:54 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Kun je ff een klosje geruit breigaren voor Joanna regelen?
ik ook niet hoor...quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:55 schreef MargrietV het volgende:
Hallo Mark en voor de goede orde... vecht er maar om ik open geen nieuwe topics.... doet een Lauraatje op dat geboed.
Er wordt hier niet gevochten hequote:Op vrijdag 1 april 2011 19:55 schreef MargrietV het volgende:
Hallo Mark en voor de goede orde... vecht er maar om ik open geen nieuwe topics.... doet een Lauraatje op dat geboed.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:55 schreef MargrietV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |